@mimi1981:He bah wat rot zeg! Ik heb soms wat last van onderen zeg maar! Maar dat is dan de druk..(denk ik) En soms als ik te lang zit ,moet ik even lopen.. Maare ..idd wat wil de fysio doen? Nou je zal het morgen hopelijk wel te horen krijgen, hoe en wat! Sterkte meid! **knuf**
Hey mom's, Pfff, word echt gek van de pc hier. Internet klapt er zo vaak uit. Denk dat het aan de pc ligt. Die is dan ook van de tijd uit Ben Hur. Vanochten werd ik wakker met een heel raar gevoel in mijn buik. Mijn baarmoeder was super gevoelig. Zal wel door het snelle groeien komen. Alles goed met jullie?
Ben weer wakker jammer genoeg is het bloeden nog niet gestopt, niet leuk. De schrik zit er idd wel even goed in. Mag ook helemaal niks meer doen van manlief, dus hij gaat vanavond het huis nog ff schoonmaken, das natuurlijk niet zo heel erg @eenwondertje ja het begint nu echt he, al die kwaaltjes. Lastig is dat als je nog zoveel wil aanpakken maar niet kan. @blimey, vooral mijn man houdt niet op over een tweeling, maar ik denk van niet hoor! En ach, we zien het wel wie gelijk heeft @mimi bah dat is naar zeg, lekker dat je zo snel terecht kan, maaruh idd wat wil de fysio daar doen
@ Amom, wat lees ik nou ben je aan het bloeden. Sorry heb niet terug kunnen lezen. Is verder wel alles goed?
@mupkuh Had vannacht "weeen" waarvan ze zeggen dat het geen weeen waren maar ook niet weten wat het wel was ze hebben slijm van mijn baarmoedermond gehaald en dat is gaan bloeden. Ook de urine wordt getest. Vrijdag krijg is uitslag. Op zich niks ernstigs maar wil wel graag dat het bloeden gauw stopt.
@ Amom, nou dat is toch ff schrikken zeg. Ik ga heel hard voor je duimen dat het bloeden snel stopt. Doe mara rustig aan en geen weeen meer krijgen hoor!
even snel (ik ga met het eten beginnen en was veel te druk vandaag bleghh) Maar mijn man moest vandaag op rijexamen voor zijn aanhanger (de derde keer al!) dus even support gegeven EN RESULTAAT = GESLAAGD! Ben heel trots op hem wist dat ie het kon maar hij heeft zo'n faalangst soms... @Amom ; jemig meid dat is schrikken, doe idd maar heel rustig aan, beter teveel (rust) als te weinig is mijn motto als je last hebt van harde buiken, bloedverlies e.d. het is gewoon TE belangrijk om niet rustig aan te doen.. hele dikke knuffel en ik hoop dat je je snel beter voelt! @Sophia = PM gehad, superlief wijffie, helemaal toppie ben je! Wat betreft huishouden, nou ik loop hier achter en irriteer me dood eraan maar het is nu eenmaal niet anders heb ik besloten, pech eraan haha, ik probeer gewoon van het weekend even wat extra's te doen dat ik weer beetje bij ben en elke dag iets kleins enzo, ik heb in een zwangerschapsbui onze kasten leeggehaald en alles gewassen en gestreken! (ik zeg je ik ben helemaal gestoord!) maar het ruikt nu weer allemaal frisjes en hangt allemaal hetzelfde (zelfde kant op enzo) HOEZO controlfreak? dus vandaar dat ik achterliep, ik heb mezelf gewoon te lastig gemaakt (niet meer doen dus!) @Eefje als je veel slijm ophoest wel even in de gaten houden want je wilt niet je longen vol hebben natuurlijk. Ik weet niet of jullie een bad hebben, mijn man vind het heerlijk om een eucalyptusbad te nemen (met van die kneipolie erin) ikzelf doe het alleen als het moet want het slaat altijd zo op mijn adem dat spul maar eerlijk is eerlijk het ruimt wel op (van binnen) flink pak zakdoeken (of wcrol zoals ik altijd doe) erbij en die neus is na het badje leeg hihi @supershiva meid ik heb zoveel respect voor je, zo positief en trots op je meisje, petje af hoor, ik duim en tel met je af naar 9 december! OJA ik heb vanmorgen VK Controle gehad en de volgende is op 30 december en alles was goed, bloeddruk was aan de lage kant maar niet te laag, HB super (helemaal voor mij ik heb nog nooit ZO HOOG! gehad helemaal happy mee!) maar als je een redelijke lage bloeddruk heb kan je dan een beetje dizzy zijn bij het snel opstaan enzo? daar heb ik soms weleens last van (vergeten te vragen bij de VK) mijn man heeft een zak zoute drop voor me gekocht (okay hij heeft hem nu zelf 3/4 op maar het was goedbedoeld Mijn baarmoeder was nu hetzelfde als bij dean met 19 weken (even hoog zeg maar) dus dat is goed nieuws wat betreft het TE groot worden.. mag niet klagen was allemaal goed en ik hoop dat de tweede helft van mijn zwangerschap wat minder stressy is als de eerste helft (nu mag ik weer gaan "genieten" van de normale zwangerschapsdingen haha) en als zwangere vrouw mag je daar natuurlijk op een forum als deze weleens goed over klagen hoort erbij he? dus opgezwollen isabel kom eraan (opgepast allemaal)
Amom, fijn dat het niets ernstigs was meer ben wel heel benieuwd naar de uitslagen van die tests. Wel erg vevelend van dat bloeden zeg! Hoop dat het snel stopt. Isabel, fijn dat alles goed was vanochtend bij VK. Hoop ook echt voor je dat het 2e leuke gedeelte is aangekomen! Nou vandaag wel aantal dingen gedaan in het huishouden maar niet alles wat ik wilde doen maar ja morgen weer een dag!
@msroxy, Eefje28, Amom22 Ik geloof dat ze denken dat het misschien met mijn bekken te maken heeft. Anders weet ik het ook niet meer. @Amon, ik hoop dat het bloeden ook snel stopt. @Supershiva, Wat leuk een meisje. We gaan op naar de 9e en we blijven vertrouwen houden. @Isabel, heerlijk genieten nu en ja je mag hier klagen. Doe ik ook hoor
Heel graag gedaan, ik zal morgen nog even naar je reageren, ga nu bankhangen want ik heb echt VEEL TE VEEL gedaan vandaag! LIEFS
Gek! Volgens deze banner ben ik net 20 weken zwanger terwijl lilypie aangaf ruim 22 weken.. Nou weet ik het niet meer..Haha.. En heb uitrekendatum 5 april opgegeven.. Morgen nog maar extra vragen..
Ow gelukkig valt het mee. Alleen erg vervelend dat je nu bloedverlies hebt, veel of minimaal? Geen weeën of pijn meer? Ik voel de beeb trouwens ook onder en boven tegelijk en het is er echt 1 Ze hebben ook nog benen en voeten Imd haha tis maar waar je zin in hebt, alles overwassen, dat heb ik mijn leven lang nog nooit gedaan! Mimi lastig zeg, ben benieuwd hoe nu verder, zou de fysio wat eraan kunnen doen? Hopen van wel maar.
Ja ik geloof dat deze banners 2 weken te weinig aangeven, zal wel met die 2 weken cadeau te maken hebben. Misschien hebben ze in het buitenland geen 2 weken extra? Weet het verder ook niet maar er moeten idd 2 weken bij.
Amom: ge;ukkig niets ernstigs! Bij mij kan je het hartje overal horen, dus onder en boeven en het is er ook maar een, dus ook gen uitslutsel over wel of geen 2-ling.....maar ben wel heeeeel nieuwsgierg want kan natuurlijk wel! Doe lekker rustig aan. Hopelijk geen gekke dingen nav de testen!
Hallo allemaal, Amom, wat schrikken zeg. Hoop echt voor je dat je vannacht geen last meer hebt. Supershiva: wat goed om wat van je te horen en wat leuk dat je meid krijgt. Rustig aan en sterkte. Ik voel het kindje ook overal en het grappige is dat je het nu ook aan de buitenkant ziet. Heeft dat met de ligging van de placenta te maken? De vk zei nml dat mijn placenta aan de achterkant ligt.
ik weet ook niet wat me bezielde (ben nu weer in normale toestand qua denken) blijkbaar vond ik het nodig en ja als je eenmaal alles op de grond heb gegooid kan je slecht terug Ik voel ons meiske altijd aan twee kanten tegelijk, op de echo zag ik dat ze graag strekt (dus helemaal beentjes recht en dan komt ze onder en boven of aan allebei de zijkanten) erg grappig vooral omdat het met de echo erg duidelijk te zien (en te voelen) was
Imd het zou zelfs nooit in me opkomen hahaha, ben allang blij als het in de kast ligt Kipkip bij mij ligt de placenta ook achter, zie mijn buik ook bewegen, zo gaaf. Als ik in die andere topics lees die nu ongeveer mogen bevallen, dan heb ik ook zo'n zin joh, wou dat het april was.
Hier alleen even korte reactie, want het is al veel te laat. Heb echo bij de Fontys gehad, maar was helemaal niet zoals verwacht. Kindje lag er ook niet goed voor. Lag met het hoofdje bij mijn kruis en met de kont en beentjes onder mijn navel. Vooral stukje van de buik waar ze moesten kijken viel de schaduw van mijn navel. Bovendien liet alleen iemand het snel zien en was het allemaal niet duidelijk zichtbaar. Baalde er wel wat van. Maar ja. Niets meer aan te doen. Ook echo's die ik meegekregen heb zijn zooo onduidelijk, ik ga ze niet eens inscannen. Nu ga ik snel douchen en slapen, want morgen moet ik de hele dag naar Intermediairsdag in Goes. Betekend dat ik hier om 9u de trein moet hebben en pas om 9u 's avonds daar klaar ben. Gelukkig kan ik wel daar blijven overnachten, maar zal hubbie wel missen! ! Dus kan ook pas donderdag weer reageren of lezen. Doei doei....
Heb maar weer de andere gedaan..haha Goedemorgen trouwens. @amom Schrikken zeg..Maar gelukkig niks alarmerends..Rustig aan jij...En bloed je nog?? @IMD Nee, we hebben hier geen bad helaas..Maar het is al een stukje beter..Nog wel auw! maar ja even uitzieken..PS:Ik heb hier nog wel een mand met was.. @Mupkuh balen dat je internet er steeds uitvliegt..Zal mij enorm frustreren.. ..Gaat t verder allemaal goed?? @Lynn Je bent hier niet meer zoveel de laatste dagen..Ook alles goed met jou?? Wwjc Jammer zeg dat de echo zo tegen viel..Succes vandaag en tot donderdag! Ik voel de beeb nu echt supergoed! Als ik rustig zit of lig zie ik het schoppen en bewegen..PLOP..Echt schattig! Straks de 20 weken echo! Wel spannend hoor.. Ga om 10 uur weg..