hoi allemaal hoe is het met jullie? wij hebben vrijdag de 20 weken echo ik ben zo benieuwd! mijn vriend wil nie tweten wta het word maar ik eigenlijk wel dus ik hoop dat ik het gewoon kan zien. voelen jullie partners de kleine al. mijn vriend heeft het zaterdag voor eht eerst gevoelt. hij schrok zich rot hij had niet verwacht dat het al zo hard schopte! hahaha.
Eefje, Me2 en Jantsjuh veel succes en plezier bij de echo Hoop dat alles dik in orde is! Hou ons op de hoogte
hoi meiden, diegene die net als ik vandaag een echo hebben, succes! Het wordt vast weer een mooie. Mijn vriend en ik hebben even een taxi geregeld in de vorm van een goede vriendin van schoonmoeder. Want anders was het fietsen, en het is nu niet echt lekker weer Ga om half negen weg, zo nog maar even een broodje naar binnen schuiven. Ik voel de baby ook, echt stevige bewegingen/schopjes (?). Vanaf de buitenkant is het wat moeilijker, zit nogal wat vet tussen nou meiden tot straks.
@ Amom: haha je houdt het wel lekker spannend zo! @ Imd: gefeliciteerd met je man! En ja, van lage bloedruk kan je duizelig zijn bij het opstaan (en wat sneller vlekken voor je ogen zien enzo). @ Wwjc: balen dat het tegen viel! Sterkte vandaag met je lange dag! Mensen met echos: veel plezier! Ik heb vanavond mijn eerste zwangerschapsyoga hoop zo op wat ontspanningsoefeningen/tips om wat beter te slapen! Heb er echt 'last' van... Trouwens Rach, sliep jij ook altijd op je buik? Jij zei laatst dat je zo heerlijk slaapt met je voedingskussen toch? Misschien moet ik dat maar gaan proberen?
Dames met echo's heel veel plezier vandaag ! Amom: hoop dat het bloeden opgehouden is, heel vervelend joh ! Imd: gefeliciteerd met je man ! wwjc19: succes vandaag op de beurs ! Blimey: veel plezier bij de yoga ! Ik voel onze dreumes nu ook goed de hele dag, en mijn vriend voelt haar ook. Zo fijn ! Mijn vriend smeert elke avond mijn buikje in en als hij er mee op houdt begint ze echt te schoppen, kan ik helemaal van genieten.
Dames met echo veel plezier! MOet vandaag werken ipv morgen, wel raar maar morgen dan toch lekker vrij. Samen met mannetje thuis heerlijk....
eefje...hahah...ja dat klopt ben er niet meer zovaak....ik heb een nieuwe hobby....haha...zooi verkopen op mp....inplaats van nesteldrang heb ik verkoop drang... Niet dat we het geld nodig hebben, maar vind het zo leuk....kijken of iemand geboden heeft en wat ze het waard vinden...en dan iets terug sturen....ja ik weet het ik ben gek!hahaha... dus dat is mijn exus...maar ik lees wel alles hoor...en ik moet natuurlijk werken.... ook kijk ik al een paar dagen tegen een stapel cadeautjes aan....ik heb er een foto van.... en de kinderen komen pas vrijdag! hahaha...
@lynn WOW jij hebt inkopen gedaan zeg! Ik hoop dat hier met kerst ook zo'n stapel ligt haha Ligt er wel wat voor jou bij dan? Dat is ook echt superleuk, kijken wat mensen er voor willen geven, ook al is het weinig, meer dan wanneer je het in de prullenbak gooit toch? Succes met de echo's! Het bloeden is gestopt. Ze zeiden dat ik een klein beetje bloed kon verloren maar ik vond het nog vrij veel. Heb vannacht rechtovereind geslapen. Op rug ligt niet en op mijn zij ook niet, dan heb ik meteen weer pijn in mijn buik. Heb zo heerlijk kunnen slapen, wel een beetje raar hoor...wordt je 's nachts wakker en denk je WAAROM ZIT IK? haha ook zoontje keek me 's nachts vreemd aan en dacht dat het al ochtend was. @Rach idd hoe doe je dat met die voedingskussen? Ligt dat erg lekker? Misschien ook maar proberen
amon,...ik heb dat allemaal niet gekocht hoor...iedereen in het gezin wat....maar ze zijn al verzameld voor vrijdag...als de kinderen komen..kunnen hun niet de cadeautjes meenemen...en ik hoop dat er ook wat voor mij bij ligt...haha...of voor de baby!
wat een stapel man! leuk, ik moet ook nog even aan de slag (als hulpje van sint hihi) @Amom zo'n voedingskussen slaapt lekker hoor, je kan heel veel standjes uitproberen (okay dat ziet er toch weer verkeerd uit als ik het zo zie staan hahaha *ligt dubbel hier* ) maar je kan je buik erop leggen, en dat ding tussen je knieeen leggen, kortom het bied mogelijkheden (ik lijk wel een reclame ervoor, nog effe en ik ga praten als Mike van shoptv) De vorige keer toen mijn man gezakt was , was ik een beetje uit mijn slof geschoten en had ik een te grote mond tegen hem gehad (heel veel spijt van maarja het floepte eruit, en omdat ik zie hoe goed hij kan rijden snapte ik het gewoon niet) gaat ie heel dat verhaal tegen die instructeur zeggen, kortom ik werd nog even goed terrecht gestaan gisteren haha (ach ik had het verdiend zullen we maar zeggen) We waren gisteren ook nog naar een huis wezen kijken in beek en donk, stond al tijdje te koop maar moet heel veel aan gebeuren en er wonen nu Polen in (niets tegen Polen maar zie ze maar eens eruit te krijgen nadat je het gekocht hebt) en eerlijk gezeg dvond ik de vraagprijs wel aan de hoge kant want er moesten nieuwe kozijnen in. Martin en ik hadden afgesproken dit jaar geen huis meer te kopen omdat we wilde trouwen en voor een tweede wilde gaan maar Martin had dit huis gezien en wilde perse gaan kijken. Ik vond het heel moeilijk om door alle rotzooi heen te kijken GELUKKIG stond er op funda nog zo'n zelfde huis alleen dan al opgeknapt (en voor maar 4 duizend euro meer) dus dan kon ik een beetje kijken wat ik ermee kon doen, het is alleen zo'n drive in woning lijkt mij niet echt handig met kleintje, alhoewel we wel een extra speelkamer beneden zouden hebben en 3 hele ruime slaapkamers, dus ik ga nog eens effe rekenen want manlief was wel enthousiast geworden (zover ik kon aflezen) alleen die huurders daar maakte hij zich zorgen over net als ik.
Ik vergeet helemaal dat ik wel iets leuks heb te melden! Gisteren had ik de WIJ binnengekregen en daar kan je meedoen aan belspelletjes. Ik win noit wat, maar dacht ach laat ik het eens proberen. En jawel hoor ik heb GEWONNEN! Een Avent startersset voor borstvoedung, ben helemaal blij
Hallo meiden, @Amon wat fijn dat het bloeden gestopt is. @IMD, nog gefeliciteerd met je man . @Meiden met een echo heel veel succes. @All. Zometeen om 11.15 uur naar de fysio. Het blijkt toch beginnende bekkeninstabiliteit te zijn. Ik gelijk in de stress. Mijn HA zei dat het niet gelijk het einde van de wereld hoeft te zijn omdat ik er nogal vroeg bij ben. Zo krijg ik oefeningen wat ik kan doen en ook bepaalde houdingen die ik moet aanemen. Het kan nog allemaal beter gaan. Dan ga ik daar maar van uit dan.
imd...die drive in woningen hebben ze hier in de stad er naast ook....en beek en donk is hier trouwens niet ver vandaan! maar goed...zo'n huis lijkt me ook geweldig...alleen moeten ze wel iets verzinnen als er bezoek komt dat de deur automatisch open kan net zoals in een flat....wij hebben het hier in het dorp waar ik woon niet...maar in de stad naast ons heel veel...mij lijkt het ook geweldig om een tuinkamer te hebben als speelkamer...
Hellupie! Ik kan alleen het ziekenhuis bellen met vragen.... heb geen dokter kunnen vinden, moeten we eerst een brief schrijven waarna we toch een dokter toegewezen krijgen en die moet mij dan een verloskundiger toewijzen, zucht.... dus ik kan niemand bellen met vragen. MAAR...... elke keer als ik hoest verlies ik vocht van onderen (pas sinds gisteren!) en dacht dat het urine was, maar rook er net aan (jaja bah!) maar was hartstikke zoetig. Net was ik op de wc en in mijn wcpapier en giga stuk slijm! Ben echt helemaal gestresst wat moet ik doen? Heb nooit een slijmprop gezien bij mijn zoontje dus heb geen idee hoe dat er uit ziet of hoe vruchtwater eruitziet/ruikt
BAH! als ik de verhalen lees op ineternet over slijmproppen, dikke lsiert met bloed erdoor......precies hetzelfde kan dat kwaad, nu al? Ik wil het ziekenhusi ook niet weer bellen, want dan willen ze weer een vaginaal onderzoek doen, en ben juist bang dat het daardoor is gekomen!
sorry daar kan ik je niet mee helpen...ik hoop voor je niets ernstig...maar heb je geen nummer van een vk waar je alleen een vraag kan stellen?
Mij is gezegd dat vruchtwater zoet ruikt. Sorrie meis je kan beter ook al wil je het niet het ziekenhuis bellen en vragen om een gyn. Of ik weet ook niet hoe het met de vk's bij jullie zit maar een vk bellen. Knufff
ik denk zelf dat je beter een echo kan laten doen als vaginaal onderzoek, waarom? omdat een echo van buitenaf is, ze kunnen je BM hals opmeten en kijken of alles nog goed dichtzit en rare dingen kunnen ze ook meteen zien (hoe je placenta bv ligt want als die onderaan ligt kan bloeden vaker voorkomen) Een inwendig onderzoek geeft irritatie wat idd een bloeding kan veroorzaken en weet je eigenlijk nog amper wat mee. Kortom echo geeft meer duidelijkheid en minder risico's en irritaties in dit geval. @Lynn ja in deze woning hadden ze ook zo'n belsysteem (wel zo handig idd) http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... ject&hbx=1 het gaat om deze woning ik zou er minimaal 20.000 vanaf willen hebben omdat aan de achterkant en de voordeurpui nieuwe kozijnen in moeten, voor zitten al kunststof kozijnen, nou goed badkamer en keuken spreken voor zich, als je bij funda zoekt in de leliestraat (die is al wel verkocht) zie je een huis wat al mooi gemaakt was dus qua ideeen zeg maar.. Wat denken jullie, ik vind Beek en Donk ook nog geen wereldstad maar anders word het Helmond zeg maar en daar zijn niet alle wijken even leuk en gezellig en vaak gebrek aan ruimte vooral voor je auto..