Daar was ik weer, De echo was geweldig!!! het is een meisje !! (ssst ) Alles goed en gezond, was erg bewegelijk En wat een plaatje (smelt) heb ook een foto van het gezichtje. mooie bolle wangetjes ga ze zo even inscannen. En toen ze begon met de echo zag je de kleine drinken! zo cute kan er uren over door gaan
ik lees dit stukje NU pas nu zou ik zeker naar het ziekenhuis gaan meissie, je kan evt zelf kijken (je man in dit geval) door op bed te gaan liggen, benen spreiden en te kijken naar de Bm mond als je hoest of op je hand blaast (net of je een ballon opblaast zeg maar) bij mij zagen ze niets eruit stromen dus was het goed wel hebben ze nog wekenlang echo's gedaan om het vruchtwaterpeil te checken en mocht ik bv niet in bad, niet vrijen e.d. vanwege infectiegevaar. Je hebt van die strips (heb ik hier nu toevallig liggen) die verkleuren als het vruchtwater is dat was toen bij mij wel (maar alleen als ik had geslapen) en maar 2 dagen daarna niet meer (dus was het een restant van die punctie wat iets gelekt had) Ik ben ook geen slijmprop verloren maar goed slijm en zwangerschap in het algemeen gaat wel vaak samen dus hoeft je prop niet te zijn maar overdadige afscheiding. Ik weet dat je het niet graag hoort maar ik zou toch even je ideeen opzij zetten en kijken naar hoe het zit daar van binnen, een echo kan dan minder kwaad als het kan voorkomen dat je kindje geboren word lijkt me, want dan zou je meteen plat moeten en kan je nog wekenlang rekken (werd mij toen meteen verteld) dus kom op meid laat het nakijken!
Amom zoals Imd zei, zou ik dan ook doen, een echo en geen inwendig onderzoek. Als je op je hand blaast, verlies je dan ook vocht? Dat is een tip om te checken of je vruchtwater verliest. Ik denk dat het allemaal door dat inwendige onderzoek komt. Heb ook weleens afscheiding dat zoetig ruikt. Maar het is sowieso verstandig contact te zoeken met een pro. Imd Het huis oogt wel ruim, maar wat een ugly inrichting hoop werk. Zou der ook een hoop vanaf proberen te halen. Mimi hè bah dus toch BI, hopelijk wordt het minder met fysio. Sophia ow wat goed, gefeliciteerd,altijd leuk om wat te winnen, ik heb daar nog nooit wat mee gewonnen Al meiden terug van de echo?
Ligt wel mooi IMD, maar ik zou een drive in woning niet handig vinden. Vind ze overigens wel heel leuk. Maar lijkt me zo'n trapgeloop! Zeker met kleintjes. Maar daarentegen heb je vaak beneden wel een ruime hal waar je de zooi kwijt kan hihiih Wij hebben nu een leuke tussenwoning, maar een enorm smal halletje. Heb nog geen idee waar ik die kinderwagen kwijt moet Ik denk voorlopig maar naast de box. Wij kijken ook steeds rond, maar wij hebben een heel diepe tuin 20m en dan nog een carport erachter. Dus ja, heerlijk doodlopend straatje, schuin tegenover basisschool, vlakbij winkels en sprtgelegenheden. We leveren dus snel in........... LIEFS
wow geweldig nieuws! super en kan niet wachten op je foto's (die van mij waren echt zwaar shit maar goed het is geen pretecho zullen we maar zeggen, ik denk dat we in januari naar kijknou gaan en eens voor de leuk gaan!
Jantsjuh gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is! Leuk, weer een meid erbij Iew ruik poep...ff een luier verschonen
Ik vind een echo ook helemaal niet erg hoor als het moet. Ben alleen weer bang voor zo'n stomme vaginale onderzoek! Echo krijg ik niet omdat ik niet gerigistreerd sta hebbe nze me verteld. Voordat ik geregistreerd ben duurt wel weer een week ofzo om gek van te worden. Heb man net gebeld en die zei: ff aankijken en anders komt ie naar huis en gaan we idd naar het ziekenhuis. Wat uitrekken betreft, ze doen helemaal niks voor de 24 weken. Omdat tot 24 weken abortus bijvoorbeeld nog toegestaan is mag het kindje niet "levend" heten, en vandaar dat ze ook nog geen weeenremmers geven hier, gaat nergens over. Maar plat liggen idd, daar kun je al veel mee rekken. Ze kwamen gisteren ook met het mooi verhaal dat ik geen weeen heb kunnen voelen omdat je dat nog niet kan hebben met 22 weken, gewoon leugens..... je doet er helaas niks aan. Mijn hele lichaam is helemaal hard van de spanning nu, niet goed maar ja kan me totaal niet ontspannen. Denk dat ik straks maar op bed ga weer, slapen en ff proberen te vergeten. sorry weer een heel verhaal....
thx voor de felicitatie's heb de foto geplaatst van het gezichtje, even zien of jullie het zelf zien. ze ligt op haar zij, dus je kunt het neusje en oogje en mondje zien. de rest volgt nog
ja DAT leek mij dus ook een probleem dat gesjouw met die kids! maar idd wel ruim qua wagen kwijt kunnen enzo (je hebt gewoon een hele tweede woonkamer beneden van 16-18 m2 maarja wat heb je daaraan als je je wezenloos sjouwt idd.. ja sophia wij zijn ook vrij verwend, alles op 1 etage (wij wonen in een soort bungalow) helemaal vrijstaan het is een oud vakantiehuisje) met 2 ruime en 1 kleine slaapkamer, normale badkamer maar wel overal ver vanaf (boodschappen doen is 20 kilometer rijden heen en weer) dus qua huis ben ik vrij verwend maar dat zou ik dan inleveren om een beetje gezelliger te wonen..
Lekker je verhaal hier kwijt kunnen meissie daar zijn we hiervoor, het is soms zo krom he die hele wereld vind het maar raar!
@Amom22; even een vraagje. Ruikt het vogt wat je verliest naar (sorry dames) sperma? Zo rook het bij mij wel toen ik vruchtwater verloor vlak voor de geboorte van mijn zoontje!
gefeliciteerd met je meisje! imd..ik moet zeggen dat is niet veel geld voor zo'n huis...ons huis kost het dubbele....en wij wonen in een rijtjes huis, gewoon wel veel luxe maar niet mega groot....maar helaas woon ik in een dure woonplaats...ik had het zeker wel gedaan! zoveel ruimte voor zo weing...en ik vind klussen wel leuk...NAAR DE BEVALLING! ik ben zo weg moet weer werken!
Ik vond het toendertijd niet echt ergens naar ruiken, ook niet zoet ofzo. Was dat het er met een plons uitkwam anders had ik erg getwijfeld. Beetje opgevangen, was doorzichtig met witte vlokjes.
Amom hebben ze bij jullie niet van die strips/inlegkruisjes die verkleuren als je vruchtwater verliest?
zo ze staan erin. gezichtje is leuk he Amom; wat vervelend meid, en ik sta hier ego te zijn met mijn foto's. Gewoon bellen hoor, vragen is nooit verkeerd. Dikke knuf!
@Jantsjuh; gefeliciteerd met je goeie echo en ook een meisje! Leuk he! Geniet ervan! @IMD; wat een ruim huis en voor dat geld! Vind zo'n type woning helemaal leuk en het staat ook nog eens op een hoek! Er moet natuurlijk een hoop aan gebeuren, maar denk wel dat je er iets heel moois van kan maken! En dat met dat sjouwen... valt toch ook wel mee. Veel huizen hebben toch ook een zolder, moet je ook altijd 2 trappen op. Kids leren vanzelf trappen lopen, je moet denk ik veder in de toekomst kijken, nu zijn ze nog klein, maar dat is maar even dat je ze moet tillen. Suc6!
Je bent totaal niet ego! Lekker van geniet meid! heerlijk toch, weten dat alles goed is Vind het juist fijn Ja het heeft er wel iets van weg, maar vooral vieze zoete lucht Ik ga ze vanmiddag bellen als het nog niet voorbij is. Zal ze eens vragen of ze zoiets hebben idd. Heb er wel eens van gehoord.
@Lynn nee het valt wel mee de prijs in verhouding tot er moet alleen HEEEEEEEEEL veel aan gebeuren oja het huis zal ook pas beschikbaar zijn halverwege volgend jaar dus pas na de bevalling (daarvoor ga ik echt niet klussen hahah) ik zie mezelf al staan met dikke buik, poehpoeh dan gaan we een jaar getrouwd zijn niet redden (met al die hormonen klussen) ik ben zoiezo niet gewend aan trappenlopen (omdat ik dit huis geen trappen zitten) dus het is voor mij gewoon extra zeg maar wennen.. kan wel mijn auto in huis rijden en daar pas beginnen met uitladen das dan wel weer prettig, want zo'n automatische garagedeur vind ik dan wel handig. EIGENLIJK zou ik een goede aankoopmakelaar moeten hebben die ook kan vertellen hoe dat precies zit met de bestaande huurders (die een opzegtermijn hebben van 3 maanden) ik heb bij het kadaster opgezocht wat de man vorig jaar voor het huis heeft betaald en dat is 181.000 euro en het is huis is alleen maar verslechterd door die huurders en dan ook nog eens kozijnen achter erin. (wat ik schat op minimaal 20.000 euro)... hmmm ik wil Martin zijn ding wel eens serieus nemen hij is niet zo vaak heel enthousiast over een huis (ja 1 keer en toen heb ik het afgeslagen en heb ik geweten haha) dat huis hadden we met 50.000 winst kunnen doorverkopen als we dat hadden aangepakt en verbouwd (dat hoor ik nu nog) haha @Shopaholic; ja dat denk ik ook vooral omdat dit onze laatste is (qua planning) we gaan nu nog effe babytijd in maar daarna niet meer.