ow en ik heb nieuwe fotos in me album gezet.. van me buik haha ook dat je me teenen niet meer kan zien hihi van de kleine babykamer we hebben boven niet zo heel veel ruimte dus er moeilijk op te zetten en van de dingen die ik gemaakt heb ja je meot toch wat als je heele dagen rust moet houden he haha
Eefje28: super gefeliciteerd met de goede echo en leuk ook een jongentje Me2: ook super gefeliciteerd met de goede echo en leuk dat jullie nu een meisje krijgen. Jantsjuh: ook gefeliciteerd met goede echo en leuk een meid! lien78 en wonder: vervelend die klachten en inderdaad rustig aan doen. mandytjuuu: mooi buikje hoor en gaaf he die schopjes. Meiden die ik vergeet met goede echo ook gefeliciteerd. Helaas wordt er teveel geschreven om op iedereen persoonlijk te reageren. Hier alles goed af en toe pijn in mijn buik beetje onderin is dat bandenpijn? x vruchtje
Ben ook verliefd op mijn schopjes hoor mandythuh! Maar eh, even vraagje: Hebben jullie ook zo'n last van voortdurend vervelende afscheiding? Die van mij is slijmerig en lichtgroenig. Ik heb verder geen last van vervelende geurtjes of jeuk of zo. Ben zelf zeer bekend met schimmelinfecties, maar dit lijtk daar echt niet op. Ik vind het echter wel behoorlijk vervelend, want kan wel 4 slipjes aan op een dag... Wie herkent dit? Of moet ik er toch even mee naar een arts? Dank jullie wel en gefeliciteerd met alle mooie echo's!
Nee herken het niet Juud, maar hoort het wel vaker dat je slijm alle kleuren van de regenboog kan hebben gedurende de zwangerschap, maar wellicht toch even VK bellen om advies.
ik herken het ook niet.. wel merk ik idd dat het wel erger word en ik me idd ook meerdere xren op een dag kan verschoonen
hello ladies.... juud..ik herken het ook niet echt..het is wel meer maar niet te veel... ik heb voor het eerst last van mijn bekken schijnbaar...ik heb een soort zadel pijn...zodra ik loop of iets oppak..had schoonzusje gebeld...en die vertelde dat het je bekken zijn en dat ik moet gaan uitkijken...okeej ik ga uit kijken...het lijkt net of dat ik de heledag met mijn benen heb open gelegen... verder alles hier oja mandy wow wat heb jij al een grote buik...ik zal ook ff foto maken.. momentje...
eefje en m2; gefeliciteerd met de goede echo! en een jongetje en meisje!. Wat was dat weer een heerlijk moment zo'n echo heb wat de balen, mijn arboarts is zo'n akelige man. Hij geloofd mij niet, en beweerd bij hoog en laag dat hij verantwoordelijk is. Heb mijn huisarts gebeld, en die zegt inderdaad dat in dit geval hij er niet zoveel aan kan doen, ondanks dat hij weet dat het medisch gezien niet goed voor mij is. En die arboarts maar schreeuwen tegen mij; waar komt dit ineens vandaan?. Nou ik zei ook nergens vandaan, deze situatie was er al. Nu heb ik een besluit genomen, en bel mijn baas 1 deze dagen op voor een gesprek. Ga een exit mediation voorstellen, zodat ik toch ww kan krijgen. Want helaas is dat ook een knelpunt, het geld... anders had ik ook alang ontslag genomen. Ben nu twee maanden thuis en nog steeds niet een kaartje of bloemetje gekregen. Mijn ouders komen regelmatig in de winkel, en dan vragen ze ook niet hoe het met me gaat. zoo heel verhaal Maar voel me wel goed op dit moment, heb gewoon een keus gemaakt en daar ga ik voor
goeie keuze denk ik als je er zo lekker bij voelt en waar haalt die arbo gek het lef vandaan hij hoort naar de mensen te luisteren toch? @lynn1986 ook een mooie buik hoor.. en ik ben stevig van mezelf dusja.. hoe vinden jullie me schilderijtjes eigelijk?
crea hoor! erg leuk...en al die kleertjes super schattig...ik heb mijn kleertjes nog steeds NIET gestrken...dat is weer eens iets voor morgen! ik ga slapen... dag dames
Zo dames ik ben er weer ! Het was echt een hele fijn week, hebben er van genoten. Rhune vond het er super, vond het geweldig om met zijn laarsjes in de zee te stappen Na een hele avond bij te lezen : @MieniMe: Dank je wel voor je pb'tje heel lief dat je aan mijn verjaardag hebt gedacht! Voor jouw ook nog van harte gefeliciteerd ! En ik zie een zoontje super gefeliciteerd ! Iedereen met een goeie 20 weken echo, gefeliciteerd ! @wwjc: Gefeliciteerd met jullie zoontje ! Duidelijke echo @mirjanne: Ook gefeliciteerd met jullie mannetje ! @sina: Een meisje, gefeliciteerd ! @sam: nog 6 weken (minimum, liefst langer natuurlijk) volhouden, en lekker rusten ! @asilah: welkom en gefeliciteerd met jullie meisje! @Pientje of Mimi: Je mag bij mij een jaartje bij zetten! Dus 25 alweer, kan het niet goed geloven, ik al 25 en tweede kindje op komst @eenwondertje: welkom ! gefeliciteerd met je zoontje! @supershiva: hoe gaat het nu met je? wat fijn een meid! ik duim voor je.. @Jantsjuh: Een dochterje gefeliciteerd ! @eefje: gelefeliciteerd met jullie zoontje! @Me2: Een meid, gefeliciteerd
Goedemorgen! Heerlijk geslapen eens.. Mijn keel en kaak/kies doet al veel minder pijn.. @eenwondertje Vervelend meid..Fijn dat je rustig aan kan en mag doen..Succes vandaag bij de VK.. @Mupkuh Ja hoor gaat goed hier..Helemaal na de goede echo!! Kan niet stuk.. Ben zoo gelukkig en dankbaar!! Ben je ineens zo gegroeid?? Kan hoor, een groeispurt.. @Me2 Dankjewel.. Ik was er ook zo blij mee.(piemeltje) En jij:Gefeliciteerd met je meid, en dat alles goed is! Sjiek hoor van elk een! @Lien Ik heb nog wel wat van Len..Zal ook wel wat gaan gebruiken maar ik zal niet alles doorgeven.. vind het wel zo leuk dat ze ieder hun eigen hebben.Maar met sommige dingen is het zeker handig! @mandytjuu Leuk zeg die schilderijtjes.. ..Foto's ook trouwens.. @juudIk heb wel meer afscheiding...maar niet groenig..'gewoon' wittig!! @jantsjuhJa was echt een superecho!! Die vrouw was ook erg leuk en super-enhousiast!! Maakt t ook wat leuker..Ben helemaal verliefd op ons ventje!! En ben Zo TROTS!! Maare wat een gedoe met die arbo..Jeej..Blijf bij jezelf en hou je keuze vast..Je weet zelf het beste wat goed voor je is..Hoop dat t snel goedkomt allemaal.. @Lynn Ow ja MP!! Vind ik ook zo leuk..Ik heb al heeel veel kleertjes verkocht van de kids..Heb nu even niks meer haha..Maar t is een leuke bezigheid. @SylvieWelkom terug!! Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben..Heb je soms net even nodig he, zo'n weekje er tussen uit!! Ik ga straks op controle bij de VK! Nog meer meiden met een afspraak vandaag?
Jantsjuh: Ik heb meer dan een jaar in ziektewet gezeten en eind oktober dmv mediation besloten om per 1 januari het contract te ontbinden. Ik had als het financieel mogelijk was geweest ook eerder zelf wel iets ondernomen, maar heb de centjes ook te hard nodig, gelukkig wilde mijn werkgever eindelijk mee werken. Ik heb in die tijd dat ik thuis zat 1 keer een bloemetje gehad en dat was met Kerst, terwijl mijn collegaatje na 2 weken al boeket bloemen kreeg. Heel veel sterkte met de situatie, maar kom op voor jezelf!
Even een tip voor urineverlies, afscheiding e.d.: Tena Lady, mini magic. Dat zijn kleine, maar oh zo fijne inlegkruisjes. Absorberen 8x zoveel als gewone inlegkruisjes en je ruikt veel minder (wel zo prettig). Ik lijk wel een reclameblok, maar ze zijn echt heel goed. Bespaart een boel broekjes verschonen en je ziet ook goed wat je verliest. Gewoon te koop bij de AH, drogisterijen e.d. Gisteravond een uur geen harde buiken gehad..... Het idee en gevoel van rust zijn blijkbaar goed. Nu de vlos vanmiddag nog......
handige tip.. ik gebruik alleen altijd strings zelfs nu ik zwanger ben nog vind onderbroeken zoooo vreselijk zitten haha sterkte bij de vlos vanmiddag
Iedereen met goede echo's gefeliciteerd ! Kan het allemaal niet meer bijhouden hoor ben ook echt zo dement als een ui aan het worden inmiddels hahaha Vanmorgen bij de VK geweest, hartslag helemaal goed, ze groeit goed dus alles gaat super ! Volgende afspraak is in het nieuwe jaar, gek hoor hoe snel alles gaat. Voor je het weet is het alweer kerst.... Iedereen een mooie dag vandaag ! beterschap, succes bij VK, zijn er nog echo's ?