inlegkruisjes zijn zoiezo niet zo handig want de kans dat je een schimmelinfectie oploopt word zo groter, het is vervelend maar je kan beter je onderbroek eens extra verschonen..
Hoi Iedereen! @mandytjuuu Jij bent idd lekker creatief bezig geweest, erg leuk! @sylvie dus helemaal uitgewaaid Lekker hoor. @eefje fijn dat het beter gaat, veel plezier bij de vk! @sushi gek is dat idd, het is straks ook zomaar April Fijn dat alles goed was Ik gebruik ook geen inlegkruisjes, die vind ik niet lekker zitten, alleen als ik een tijdje weg ga en niet kan verschonen. Ik heb weer een beroerde nacht gehad veel doffe pijn, bovenin mijn buik aan de rechterkant. Weer rechtop geslapen, vooral als ik op mijn linkerzij lig doet het erg veel pijn, dus dan maar zo. Ik dacht dat het vandaag vrijdag was en dat ik dus vandaag de uitslag kreeg, helaas! Ben lekker afleiding aan het zoeken en kerstkado's aan het zoeken via internet, erg leuk. Alleen het geld vliegt eruit... heb wel een goede smoes om babykleren te kopen (stiekem ook inpakken en dan op het pakje de namen opschrijven die we hebben gekozen, hihi) Voor kerst Kijken hoe blij manlief ermee is
Mijn baas ging akoord! =D> =D> =D> weet alleen niet hoe ik het verder moet regelen, zat te huilen van geluk.pfff ga buro rechtshulp maar even bellen geloof ik
Jantsjuh: Ik heb je een PB bericht gestuurd, maar weet niet of het is aan gekomen. Er moet een vaststellingsovereenkomst worden opgesteld, waarin staat dat jij geen schuld hebt en de werkgever initiatief neemt tot ontbinden.Voor de ww-aanvraag moet er een (fictieve opzegtermijn) worden meegenomen, als je opzegtermijn 2 maanden is dan moet je werkgever deze nog doorbetalen, omdat UWV pas na deze datum je ww laat ingaan.
Ja het deed echt deugd een weekje er tss uit, even uit de dagelijkse sleur! En uitgewaaid zijn we ook wel want er stond sommige dagen een stevige wind en ook heel koud, maar dat heeft ook zijn charmes he. Ai amom weer een slechte nacht! Zou je vandaag de uitslag nog binnen kunnen krijgen of is het dan pas voor maandag? Eefje gelukkig voel jij je al wat beter! Kan wonderen doen een goede nachtrust! Jantsjuh fijn voor je dat je baas akkoord ging! Zal wel een hele opluchting zijn. Hier vroeg wakker, zoontje zette me vanmorgen om 6uur al uit bed hopelijk weer niet voor dagen zo want het ging net weer zo goed. Ik vind dat ik echt wel 'dik' ben geworden de afgelopen week, zal straks of morgen nog eens een foto'tje plaatsen. Ben nu in totaal 4kg erbij dus valt best nog mee vind ik.
Hi dames,... Ik heb vanmorgen mijn 20-weken echo gehad. Was echt super! Ze legde alles heel goed uit en nam er echt de tijd voor! Wat ze kon zien was allemaal goed. Ben echt zo blij. Zie ook mijn echo's in mijn album.
Balen,.. kan mij echo foto's niet uploaden. Moet er thuis dus een foto van maken. Ga ik vanavond doen!
@jantsjuh wat fijn zeg @shopaholic Super dat alles goed was met de kleine meid! @sylvie heb me vergist in de dagen en dacht dat het vandaag vrijdga zou zijn. Krijg de uitslagen morgen, maar was even een teleurstelling. nog een dagje wachten...... Ik vind 4 kilo inderdaad ook niet veel hoor, dus dan is het de beeb. Ben benieuwd naar de foto
Hi dames, Sorry maar kan het niet allemaal meer bijhouden hoor haha! Maar in ieder geval iedereen gefeliciteerd met een goede echo en zoon/dochter! Ik heb drukke week achter de rug, maar voel me goed! Kleine beweegt goed. Vanmorgen bij de VK geweest en me bloeddruk was wat laag, maar dat ws niet erg zei ze. Hij was 96/52. Heb net een sollicitatie gehad bij de politie Hollands midden voor 3 maanden als administratief medewerkerster. Ik hoor vanmiddag of ik aangenomen ben, maar het ging erg goed. Alleen heb niet gezegd dat ik zwanger ben...maar ja het gaattoch maar om een tijdelijke functie! Ik probeer vanaf vandaag weer gezellie mee te lezen! Liefs
@shopaholic: wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! ik denk dat ik straks ook nog eens naar de video ga kijken! @amom: oeps ja het is nog maar donderdag ik ben ook helemaal de dag kwijt nu ben echt wel benieuwd naar de uitslag, heb je nu ook nog pijn? zal dadelijk de foto's eens op de pc zetten, eerst even wat eten. @BrendaGill: ik duim voor je dat je de job hebt! lijkt me trouwens een super toffe job! zoiets zou ik zelf ook heel graag doen. ach misschien over enkele jaartjes.
@brendagill spannend of je het krijgt! Ideaal zeg, dan ben je net klaar voor de beeb komt @sylvie de hele tijd een doffe pijn op een plek. Ga ik op mijn linkerzij liggen dan is de pijn echt niet te harden, dus dat doe ik dan maar niet
Amom: Het gaat echt zo snel, nog even en het jaar is voorbij en dan hoef ik nog maar 2 maanden te werken... 4 maart ga ik met zwangerschapsverlof gek idee hoor... Hopen dat de tijd vandaag ook lekker snel gaat voor je en dat je snel de uitslag hebt ! Jantsjuh: fijn dat je baas akkoord ging ! Shopaholic: super joh dat alles goed is ! BrendaGill: zal even voor je duimen wie weet helpt het ! Bah heb geen zin om te werken vandaag, maar ik heb zoveel te doen Vanavond weer naar ZwangerFit daar heb ik wel zin in ! Zijn er al meer meiden met een curcus of sport begonnen ?
Nog even over die inlegkruisjes van Tena Lady, daar krijg je juist geen nare schimmelinfecties van (ik in ieder geval niet). Die krijg ik wel van normale inlegkruisjes, maar juist van deze niet. Ander materiaal. Juist daarom vind ik ze ook zo fijn. Maar goed, ieder draagt wat ze fijn vindt, toch? Ben ook lekker aan het hobbyen thuis. Straks bloed prikken en dan naar de vlos. Ach, houdt je lekker van de straat. En ik moet nog alle cadeautjes inpakken......
hallo dames, Ik heb zadelpijn, oftewel last van mijn bekken..balen! ik ga zo fisio bellen want zo vind ik er even niets aan....ook lopen doet zeer in mijn buik....het lijkt net of dat ik heb hard gelopen en steken heb in mijn zij....maar het is niet in mijn zij maar in mijn buik...lager...iemand een idee wat het kan zijn....ik moet gewoon stoppen met lopen op dat moment...zijn dit harde buiken? verder heb ik nog wat sint cadeautjes gekocht... * nijntje loopkar.....kei leuk..is voor 8 maanden en ouder...hahaha...dus volgend jaar rond deze tijd heeft hij er wat aan! :bloos: * een plusse vliegtuig van een of ander duur merk waar ik al mijn spullen voor de babykamer van heb...die vond mijn vriend zo leuk... *semsamstraat ding.... en heb voor mijn eigen een boek gekocht...wiebelbenen...is wel grappig hoor.... sorry voor de ego bericht!
hallo meiden. iedereen met een goeie echo gefeliciteerd. heb niet alles terug kunnen lezen. iedereen die nog ziek is,veel beterschap. hier gaat alles goed. heb van de week onze duowagen opgehaalt. het is een X-adventure. een driewieler,met luchtbanden. de stoeltjes zitten achterelkaar. ben er helemaal blij mee. verder krijg ik als het goed is morgen mijn tricoslen binnen,ook via mp gekocht. maandag eindelijk de 20 weken echo. vindt het zo spannend. voel de beeb alleen af en toe tegen mijn blaas aan schoppen,maar niet zoals bij mijn andere zwangerschappen. ben benieuwed waar die placenta ligt. zag trouwens dat mijn banner niet meer klopt,sinds de klok een uur verzet is. volgens mijn banner ben ik vandaag 20 weken. maar dat ben ik morgen pas. iedereen nog een fijne dag vandaag.
@lynn ik zie erg leuke buikfoto's in je album, grappig zo naar beneden kijkend zal eens kijken of ik er zo eentje maken is wel leuk! mooie buik in elk geval!
Ik heb de maandverbandjes binnen, dus spannend! Ben er net weer achter gekomen dat ik WEER ben voorgelogen. 1. dat geen ziekenhuis me wou hebben omdat ik neit geregistreerd sta, en na lang aanhouden dat je toch welkom bent 2. Ik heb recht op een midwife, echo alles er op en er aan zonder dat ik geregistreerd sta bij een huisarts! de zorg is hier gratis en iedereen die hier woont moet dat kunnen krijgen. 3. Dat ik niet via hun een midwife kon regelen, zij zijn juist degenen die dat moeten regelen zucht, wordt er wel moe van hoor. Heb weer die instantie ingeschakeld want het is toch te gek dat ik meot smeken om hulp mocht er iets zijn. Bij de volgende keer dat ze moeilijk doen meot ik naam en functie van die persoon opschrijven en die instantie belt dan het ziekenhuis, klaar! HEERLIJK! @lynn zo erg ben je niet hoor ik heb hier al leesboeken voor mijn zoontje liggen voor wanneer hij 8 is ofzo! Dan valt die loopkar wel mee Leuk idd die buikfoto's naar beneden, ga straks batterijtjes opladen en dan maak ik ook ff een foto. hopelijk dat hij dit keer wel lukt. oh hier de mail die ik net kreeg van de instantie: Dear Helena You do not.I suggest that you write to the Chief Executive at the hospital and inform him that you are pregnant and you wish to have midwifery care, you have been mis-informed that you have to register with a GP. You have confirmed with AIMS that this is not necessary. Also ask him to inform all his staff of the right of a woman to book directly with the midwives should they choose to do so. (gnigni manlief gaat zo een mooi brief schrijven) If you have anymore problems with them contact me again. Best wishes, Beverley