April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hhahah nee is een sportgebouw vlak bij mij :)

2. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    brendagill: gefeliciteerd!

Imd: ik vind meet&greet het leukst eigenlijk!

WWJC: wat een drama-dag zeg...echt alles zat tegen voor je! Doe maar even rustig aan!

Lynn: balen joh! bekkeninstabiliteit! Sterkte!

Leonie: leuk joh, dat je het kamertje hebt!

Sushi: alvast veel plezier maandag, naar welke sauna ga je?

Ik vier morgen pas Sinterklaas (zonder kleine kindjes nog) bij mijn familie in Zeeland. Ik zit dus op pakjesavond zelf in de auto, die kant op :(.

Allemaal veel plezier alvast vanavond!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ja ik dacht al wat gek! je gaat toch niet zover naar een of ander gat toerijden als je alles redelijk dicht bij de hand heb hahahaha

4. Nee ik kan er lekker naartoe wandelen, nog geen 5 min lopen! Heb er echt zin in, het begint 16 dec!

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sophia, ik woon nu in Eersel, heb eerst in Veldhoven gewoont. Niet zo heel ver van je vandaan dus.

@ Lynn, inderdaad en het is ook zeker belangrijk. Want als je er geen draagt kan je er zelfs na de bevalling nog jaren last van hebben.

6. Ach het mooie drukke Eersel! Vind ik zo'n mooi plaatsje, maar in de mooie zonnige maanden vreselijk druk!

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja sinterklaas kan niet overal tegelijk zijn he... :)

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sophia, het is idd een mooi plaatsje. Woon er nu pas een paar maanden. Maar in de winter is het hier wel heel rustig ;)

@ msroxy, heb jij nog iets gehoord van Zwanger & Fit?

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou die fysio belt ook niet erg hard terug.......

heb net weer cadeautjes gekocht...en voor mijzelf nieuwe schoenen.....

ik weet ook niet zo goed wat ik met mijn werk aan moet nu....ik heb er flink last van op mijn werk...maar wil me geen zeikert vinden.....

10. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Ja, Mupkuh bereidt je maar vast voor. In de zomer zit het hier bomvol met toeristen! Vooral irritant als je een plekje zoekt op het terras of als ze met hun héle grote caravans de camping niet kunnen vinden en dan 10km/pu gaan rijden haha!

Nee, ik heb nog niets over zwanger en Fit gehoord. Jij dus ook niet? Ik ben benieuwd wanneer het gaat beginnen..

11. Ik denk dat het wel erger is als voorheen, want ik geloof dat nu alles 1 richting is geworden in het dorp, TOCH, wij zaten namelijk ook verkeerd van de zomer. Maar ja wij hebben een duits kenteken dus doen gewoon net of we een stel stomme toeristen zijn en scheuren tegen het verkeer in hihihihih

12. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @IMD leuk kaartje hoor. Knap als je zoiets zelf verzint!
    @een wondertje : fijn dat alles goed is, nu inderdaad rut houden en jezelf laten verwennen!
    @Veroon : Ja ik heb ook de Etos door via de post gekregen, met het verhaal dat ik hem niet zelf had opgehaald? Maar ik heb echt nooit bericht gehad dat dat kon?
    @Lynn : vervelend zeg die pijn. Ik zou inderdaad maar naar een dokter gaan…O ik zie dat je geweest bent…balen zeg BI. Sterkte ermee!.
    @Brendagill : Gefeliciteerd met je baan!
    @wwjc : wat een verhaal. Soms zit het ook echt wel tegen he?
    @Leonie : Cool zeg, lekker snel een heel nieuw kamertje! Gefeliciteerd!
    Ik ga zo naar huis, sinterklaas vieren met mijn ouders en “stief”zoontje. Heel simpel 1 kadootje voor ieder, maar wel gezellig….Daarna SLAPEN!
    Fijne sinterklaas en weekend voor iedereen!

13. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Haha, pas maar op! Ze staan héél veel te controleren altijd. Maar nu is het inderdaad helemaal een ramp in het centrumpje ja. Iedereen moet nu helemaal omrijden en dan sta je weer een kwartier bij de stoplichten :evil:

14. Hihihi dan hebben we geluk gehad, we rijden eigenlijk nooit door het centrum. Weet ook niet meer waarom toen wel. Wij staan namelijk op De Zwarte Bergen dus komen altijd door Eersel :D

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Klinkt heel vervelend die bekkeninstabiliteit en zo te lezen hebben ook wel veel dames er last van (of gehad).

Ik heb zo'n K*dag gehad op mijn werk! BAH. Maar misschien heeft er ook wel mee te maken dat ik vannacht gewoon echt te weinig geslapen heb en niet zoveel kan hebben.

Maar goed, nu het is weekend. Veel plezier met Sinterklaas.

16. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hallo!

@Brenda:Gefeliciteerd met je baan! Super zeg.. :D
    @IMD:Meet & Greet vind ik erg leuk.. :D
    @Lynn: Shit voor je meid.. :( ..Sterkte ermee en ik hoop van harte dat die band en fysio helpen..**Knuff**Verwen jezelf maar lekker hoor!
    @Wwjc: Hoe irritant kan het soms lopen.. :( ..Maar goed is ook weer achter de rug..Veel plezier met het etentje..En het sint-feestje met je neefje en nichtje..Rust lekker uit straks.. ;)
    @Jantsjuh:Fijn zeg dat je het hebt kunnen regelen met je baas!..Weer wat stress minder.. ;)
    @Amom: Hoop dat je nog uitslag hebt gekregen?
    @Coto:Veel plezier vanavond..En slaap lekker alvast ;)
    @kipkip: Lekker weekend nu!? Geniet ervan en rust lekker uit!

Wij hebben vanmiddag sinterklaas gevierd..Gewoon wij met mn moeder.
    Kids liggen nu voor pampus.. :) Ze zijn flink verwend door die baardmans met zn troepen.. :)
    Ik heb een lompe buik..beetje teveel gegeten net..
    Gister bij de VK was alles goed trouwens.
    Ben in totaal pas 2,5 kilo gegroeid..Ik dacht iets meer.. :) Viel weer mee.Bloeddruk prima..
    Hubbie is net weer naar de zaak gegaan, moest nog het een en ander opnemen.(Muziek)...Heerlijk voor mezelf en ga vroeg op bed tv kijken.. ;)

Tot morgen ...en voor de genen die vanaaf sinterklaas vieren:Veel plezier.. :D

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo iedereen.....de fysio heeft terug gebeld....met de medeling: bekkenband is te koop via thuiszorg...dus daar ga ik morgenvroeg heen....en de fysio zelf dat wist hij nog niet...FIJN...die persoon heeft het heel druk...als ik dat vantevoren had geweten had ik vanmiddag een ander gebeld! grr......maar goed.....ik ga maandag wel verder bellen....

sint is hier al weer weg...alles opgeruimt en nu gaan we lekker naar bed....morgen de kerstboom optuigen!joepie..

fijne avond

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Zo, ben ik heel even. Ga meteen naar bedje toe. Heb al middag en avond (gister trouwens ook ff) van pijn in mijn linkerzij. Iemand een idee waar dat van kan zijn? Lijkt of het vanuit mijn rug wat doortrekt. Zeker in de auto was ramp om te zitten. Kan dat nog een nasleep zijn van dat gedonder van wo en do?

Sophia, ik ben ingedeeld in Eindhoven Vlokhoven. Geen idee waar dat dan is. Is via Zuidzorg. Maar heb er nog niet van gehoord wanneer het precies begint. Ook niet op welke dag ofzo. Ik wil eigenlijk nog steeds graag de cursus Samen Bevallen doen, maar die kostte geld en eigenlijk hebben we dat niet, maar dan moet hubbie tenminste mee. Op dit moment zitten we niet echt dicht bij elkaar en vind ik hem nog niet betrokken. :(

Hoe is het iedereen met vanaaf met Sinterklaas vergaan? Leuke cadeaus gehad? En wie zetten er dit weekend alweer de kerstboom? Ikke wel iig! :)

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    P.S Degene met een bekkenband, krijg je m niet vergoed, kun je m nog opgeven bij de belastingdienst. Volgens mij is het nl een hulpmiddel. En die zijn aftrekbaar. Ik zal het voor de zekerheid nog wel even navragen voor jullie. (Wordt di denk ik)

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Sorrie dames ik heb alles gelezen maar weet even niet meer van wie dus word even anders :oops: .

Ik heb weer mooie buiken gezien en kleertjes :) , Een nieuwe baan, goede echo's en ook de APK's van de vk.
    Rotte busreis ik geloof dat dat Wendy was. Heel vervelend meis. Ik weet precies wat je bedoel met pijn als je te lang moet lopen of staan.

Imd, Leuk kaartje.

Lynn, balen meis dat het je bekken zijn. Bij mij is niet gezegd om bekkenband dus ik haal hem ook lekker niet als het niet nodig is.

@Amon, wat fijn dat het toch geen vruchtwater is en wat vervelend dat ze niet echt meewerken bij jullie in het zieknhuis.

Voor de gene die ik vergeten ben SORRIE :oops:

Deel Deze Pagina