April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Heb 2 zakken met kleertjes van een vriendin gehad, ga nu uitzoeken wat ik leuk vind! Altijd leuk!

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ow dat is zeker leuk!

Sophia-> Er was eens.........
    LOL ;)

3. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    zo ik kom ook weer even buurten......
    heb een hoop mooie kamertjes, echo,
    jongens en meisjes voor bij zien komen.:)

heb niet alles terug gelezen :oops:
    heb er de concentratie niet echt meer voor.

hier gaat alles wel goed.
    wel last van me rug (vooral einde van de dag)
    en net onder me ribbeboog soort van harde buik
    (knoop in me spier ofso? herkent iemand dit):(:
    want ik weet natuurlijk dat me baarmoeder zo groot niet is (met beetje geluk net voorbij me navel):)

ohwja...en ik heb me eindelijk ingeschreven voor opleiding onderwijsassistente! :whistle:

4. Heb ik ook, aan het einde van de dag heb ik het gevoel of de boel daar afscheurt.... :rolleyes: Denk gewoon dat hetdoor het groeien komt en dat de spieren een andere ligging krijgen

5. Een lief klein prinsje die een hele tocht aan het maken was door een prachtig woud :)

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hij keek zijn ogen uit! Opeens hoorde hij een heel raar geluid. Hij keek om en zag daar........... ;)

7. Amom22

Amom22 Niet meer actief

hoi ff ego berichtje, geen infecties hier :D
    Ik lees maandag weer ff bij, heb een druk weekend

8. Een enorm grote roze olifant waar was hij nou belandt?

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Buiten de roze olifant, kwam er ook nog een blauwe ooievaar naast hem geland. "Wat een vreemd woud" dacht het prinsje. Maar ging toch maar door, want hij kwam hier voor......

10. het bewonderen van een kleine prinses, alleen had hij zo'n moeite om de weg te vinden. Waar zou het mooie meisje toch zijn, hij vroeg het aan de blauwe ooievaar en...........

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Die vertelde hem dat hij de kleine prinses afgeleverd had bij een huisje helemaal aan het einde van het woud. Maar voor het prinsje daar zou zijn, moest hij eerst nog door de groen/gele bloemenzee. Dat zou niet makkelijk zijn. Gelukkig kreeg hij hulp van........

12. de groene lente fee, zij knipte alle bloementjes af zodat er een mooi pad voor het prinsje ontstond en zo stond hij ineens voor het huis van het prinssesje, nu moest hij nog iets bedenken........

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Om cadeau te geven aan het prinsesje. Hij had nog niets en keek om zich heen. Ineens zag hij in een veldje vol klavertjes een mooi klavertje vier. Dat moest toch zeker wel geluk brengen! Hij klopte aan de deur en het reusachtig mooie prinsesje deed open. Hij bleef een moment stil staan van verbazing. Hij had niet verwacht dat ze zo mooi zou zijn. Snel gaf hij haar het klavertje en zij zei.....

(Helaas moet ik er vandoor. Dus het einde van het verhaal lees ik vanaaf wel ;) Werk ze nog! En het was een genoegen om samen met je een verhaaltje te maken. :) :) :))

14. Eindelijk daar ben je dan, ze gaf hem een kus en nog altijd is hij daarheel blij om.

De grote roze oilifant blies het verhaaltje uit en de schrijfster gaat naar huis hiiihihih

15. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Wij zijn eruit ivm de kamer :) het word een noukies kamer van lola dotty :) helemaal anders dan ik in gedachten had maar toen ik het zag helemaal overtuigd !

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Inderdaad weer leuke dingen voorbij zien komen kleertjes, baby kamers, buikfoto's en ook leuke echofoto's in albums.

sylvie: mooi kamertje hoor heb even gegoolged.

amom: fijn geen infecties meer :)

leonie: leuke kamertje en heerlijk zo een zak vol met kleding om uit te zoeken, toch weer mooi meegenomen.

eenwondertje: jeetje dat is inderdaad even schrikken geweest gelukkig is nu alles goed.

coto: leuk dat je zo lekker met je kleintje in je buik kan spelen hé. Hier hoop ik ook dat manlief het nog beter kan voelen.

Ik las wat over zw zwemmen. Ik ga in januari beginnen samen met een zwangere collega dus wel gezellig. Hier ook af en toe veel last van bandenpijn las net in boek dat het meestal met/na 24 wkn weer afneemt, dat zou geweldig zijn want af en toe verga ik gewoon van de pijn.

Helaas kan ik niet op iedereen reageren sorry!

gr vruchtje

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

ooh thanks ja ik wist niet meer zeker, nu ben ik te laat maar heb wel zinkzalf, mijn hele wang doet zeer terwijl het plekje zelf maar 1 x 1 cm is ofzo het trekt helemaal door.. ik praat ook raar volgens mijn man (maar of ik die moet geloven, volgens mij zit er gewoon bloemkool in zijn oren en blijft ie "he?" zeggen omdat ie gewoon niet oplet wat ik zeg :) (mijn moeder en zusje verstaan namelijk wel gewoon alles) we zijn nog even naar een huis wezen kijken vandaag, compleet iets anders als in Beek en Donk met een bedrijfsruimte aan huis maar mijn vader kwam hiermee aanzetten als andere optie, ik heb alleen het huis niet van binnen gezien (alleen de werf en loods, tuin e.d.) dus daar ga ik even maandag afspraak voor maken.. het is op zich wel een goed idee van mijn vader moet alelen financieel nog uitgewerkt worden..

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    IMD:altijd spannend die huizenjacht!

Amom: fijn dat er geen infecties zijn!

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    En alvast voor morgen een nieuwe buikfoto gemaakt, 22 weken, heb er maar weer een leuke collage van gemaakt (just for fun) :)

http://www.martin-isabel.nl/buiken2/22wk-klein.jpg

(staat ook in album)

we hadden nu toevallig zin en dean die kwam steeds op mijn buik aaien dus even gebruik van gemaakt.

morgen lekker gourmetspulletjes gehaald is wel eens zo gezellig (vinden we altijd leuk om te doen samen) en KAN lekker thuis dus weer geen oppas nodig :)

20. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi allemaal, even een ego-klaag-bericht van mij:

was donderdag bij de dok geweest, en die vond dat ik moest stoppen met werken. hij vond dat ik het met mijn rug al lang had vol weten te houden (heb verleden van 3 hernia-operaties) en vond het niet slim om door te ploeteren -zoals hij het noemde-. risico van veel ergere klachten was dan groot, met bijv. platte bedrust als gevolg. schrik! :confused:
    advies: op korte termijn naar bedrijfsarts en gaan genieten van de kerstboom (ofzo). ;) -we hebben wel een dokter met humor, haha-

ik had al een mail gehad van de vk met een soortgelijke strekking.
    ben dus vrijdag het gesprek met mijn bazin aangegaan. nou... dat viel even vies tegen! ze vond het allemaal niet zo nodig, vond dat ik mijn werk dan maar aan moest passen (en had allemaal niet-haalbare 'tips' voor me) en meer pauzes moest nemen (doe ik al! nog meer en ik houd geen werkdag meer over). nummer van de bedrijfsarts kreeg ik niet, want was nog lang niet aan de orde, vond ze. OK.... :rolleyes:
    ze heeft me zelf behandeld voor mijn bekkenpijn (op zich heel aardig van 'r), met helaas als gevolg dat ik sinds gistermiddag amper op of om kan van de pijn, en vannacht -niet overdreven!- een keer of twintig wakker werd van de kramp in mijn hele been, en ik er een keer of tien (!) uit moest, omdat het niet te harden was. heb zelfs staan janken van ellende....
    echt dolletjes, dus. :(

ik kijk het morgen nog even aan (vandaag maar niks gedaan, en vriend is nu alleen weg naar iets waar we samen heen zouden), en bel maandag de vk en een bekkenfysio op. als ik daar een soortgelijk verhaal hoor, en nog zoveel last heb, kap ik acuut met werken. baal ervan, maar zó trek ik het niet meer.

ik verbaas me erg over de houding van mijn bazin; meestal is ze supertof en heel redelijk. ik snap het ook niet, want alles is verder al geregeld mbt. waarneming (door mijzelf nota bene!). het kost 'r dus geen extra moeite, en het UWV betaalt mijn ziektegeld. dus? snap er niks van, en ben er erg verdrietig over.
    hopelijk is ze na het weekeind wat bijgedraaid...

tot zover de Lien-perikelen. ;)
    heb wel wat bijgelezen (goed nieuws van Amom gelukkig, en pech voor Wendy: sterkte meis!). en leuke kamertjes voorbij zien komen: tof! kaartje van Imd vind ik heel origineel. sorry, even geen inspriartie voor wijzigingen in je tekst na zo'n slapeloze nacht.

hoop dat het met jullie allemaal goed gaat verder.
    oja: bekkenbanden: ik heb de Serola-band (gekocht via mp nota bene), een band die ik ook in mijn werk als fysio veel aanbeveel bij bekkenpijn.
    maar overleg eens met de bekkenfysio welke voor jouw specifieke klacht het beste is! lijkt me zinvoller dan al onze goedbedoelde tips. ;)

take care girrrrrls! ik ga zo een poging tot slapen wagen. wish me luck!

Deel Deze Pagina