April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Wij gister bij gourmetten ook pannenkoekjes gegeten. Waren ook erg lekker. Blijkbaar kon ik ze erg lekker klaarmaken, want kreeg nogal wat bestellingen. ;)

Hier ook snel last van pijn in mijn onderrug. En vandaag alweer de hele middag en avond linksonder in mijn buik, richting mijn zij.

Dadelijk op tijd naar bedje toe. Morgen weer een intermediairsdag. Dit keer in Ede. Gelukkig mag ik ook weer blijven slapen. Di ook nog werken als ik terugkom, dus ben er pas di-aaf weer...

2. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hey meiden, hoe is het hier?

Ik heb vreselijk veel bij te lezen, dus dat ga ik zo maar een groot gedeelte doen.

We hebben in ieder geval vrijdag de 20 wkn echo gehad en alles was helemaal dik orde. Voor zover men nu kan zien dan ;) En het is nog steeds een jochie! (wisten we al van de pretecho en paar wkn terug).
    Verder gaat het hier nog steeds hartstikke goed, geen klachten. Ik zit me suf te denken welke naam we 'm moeten gaan geven en wat ik met de kamer wil. En welke (duo)wandelagen.....pff de dilemma's slaan toe....

3. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    goedemorgen

nou zo te lezen was het echt pannekoekendag gisteren ;)

vruchtje

bedankt ben ook wel trots op mijn buik
    en het is idd naar ,maar goed we doen het voor een goed doel

wwjc

naar is dat he last van je onderrug en dat van in je buik dat heb ik ook
    vooral als ik een poos heb gelopen
    zo jij bent dus wel druk op je werk
    werk ze vandaag en morgen

minius

wat leuk zeg een jongen
    en fijn dat alles goed gaat
    en ja dat zijn dan moeilijk keuze s he
    wij hebben er ook wel een tijdje over nagedacht
    maar we zijn het uiteindelijk eens geworden
    maar het komt vast wel goed

ik heb wel redelijk geslapen
    ik heb gisteravond de film Troy gekeken
    en dan lig ik daar de hele nacht van te dromen
    heb helaas het laatste half uurtje niet gezien daar baal ik nu wel erg van ,maar goed kom het eind nog wel te weten
    ik ga maar naar mijn werk
    iedereen die vandaag moet werken
    en anders een fijne dag vandaag

gr Tup

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

Wat een drukke maand altijd zeg December :D! Hehe

Lees dat er dames zijn met last van hun rug enz erg vervelend! Sterkte ermee.

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ja bekkenpijn en klachten zijn wel redelijk normaal tijdens je zwangerschap en het meeste is met goede beweging (manier van bewegen) oefeningen en rustig aan doen heel goed onder controle te houden.

Ik was bij mijn fysio tijdens de eerste en hij zei dat vaak bekkenpijn word verward met BI terwijl dat tocht echt twee hele verschillende dingen zijn.
    Vaak sturen VK's en huisartsen ze door met de term BI terwijl dat helemaal niet van toepassing is. (er moet echt verschil in hoogte zijn wat ze kunnen opmeten vaak)

http://www.pmc-roosendaal.nl/content_40.asp

ik vond dit wel een nuttige site kan je veel erover lezen.

6. Goedemorgen dames!

Wat naar om al die pijn te horen, helaas moet ik met jullie meedoen. Alleen verga ik van de pijn in mijn bovenrug :confused: Door de dag heen gaat het wel, vooral na een hete douche. Maar 's-nachts word ik echt een paar keer wakker van de pijn.

Ook heb ik rechts onder mijn buik (net boven het schaambeen) een bult zitten, is er niet constant vaak nadat ik geplast heb. En het doet pijn. Ook weer zoiets raars, ga morgen maar even naar de HA denk ik, want vind het wel eng :cry:

Zaterdag van manlief een banaan voor in bed gekregevn uit naam van ons " kareltje" :) . Met een superlief gedicht, ikke brullen :oops:

Ik zie weer erg mooie buiken, zal het van de week ook weer eens maken.

LIEFS

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier is het griepvirus hard toegeslagen. Eerst Siem, toen ik en daarna mijn man. Die is echter al weer snel opgeknapt, maar ik ben er nog steeds zwaar aan toe. Siem zijn kuurtje slaat gelukkig aan, dus die lijkt beter te worden.

Ik heb vandaag allemaal zwangerschapsveilige kuurtjes en middeltjes van de HA meegekregen, want hij begreep hoe zwaar ik het had gehad dit weekend, met al die zieken in huis. (ja, zieke mannen, daar heb je niet heel veel aan...)

Nu barst mijn hoofd nog uit elkaar en ik heb het ijskoud, dus ga maar op de bank liggen, met thee en dekentje.

Beebje in buik maakt het gelukkig prima. Die schopt en rolt en laat mma gelukkig genoeg weten dat het allemaal nog goed is daarbinnen!

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Rianne:

mooi buikje meid en fijn dat het met jou zo goed gaat!

9. goedemorgen, ik kwam ook weer eens langs vliegen ;)

naar die bekkenklachten. maar imd heeft wel gelijk, BI is wat heel anders hoor! ik ben blij dat ik dat niet heb (bekkenklachten wel, maar die zijn goed onder controle te houden).

Bij de HEMA kan je trouwens echt leuke simpele shirts kopen voor zwangeren (en goedkoop natuurlijk).

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey girls,

Hier ben ik weer even. Vandaag 23 weken en net buikfoto van gister in mijn album gezet. Morgen weer een echo ben zo benieuwd.

11. Leuke foto! Maar euh mag ik zeggen dat ik denk dat je in je gezicht ook dikker bent geworden! Ziet er goed uit hoor!

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoi,

Ik mag om half 3 naar de fysio en dan zullen we zien wat ie zegt...het word in iedergeval met de dag en nacht erger.....dus ben blij dat er iets aan te doen is....en het maakt mij ook niet uit hoe het heet zolang ik maar van deze pijn afben...kan niet eens mijn eigen schoenen aan doen of in mijn auto stappen zonder een flinke pijnscheut....

dus ben blij als het half 3 is....

mooie foto;s heb ik hier gezien.....die buik van jou mup dies mooi.....en die van rach ook!

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    imd intersant stukje...dit kwam ik tegen: Bij bekkeninstabiliteit heeft de vrouw last om één been op te tillen....
    geloof me dat ik dit dus ook echt niet meer kan......dus bij trap op niet bij instappen auto niet en bij schoenen aan doen niet...en kom er nu pas achter hoe vaak ik 1 been op moet tillen.....

14. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Tup; we krijgen dezelfde kamer! Wat een toeval zeg:)
    Wij krijgen hem a.s. vrijdag al, joepie ! :)
    En jullie?

@Mupkuh; wat een mooie buik zeg!

15. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Lynn; ach jee joh, is het al zo erg?! :(

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Lynn succes bij de fysio en hopelijk kan de pijn zo verminderd worden!

Mupkuh mooie foto :D en je buik ook heel mooi

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dat snap ik helemaal HOE HET OOK HEET et is gewoon zwaar klote natuurlijk, ik heb het ook bij 1 been optillen maar wel altijd links (nog niet de andere kant gehad naar mijn weten) stofzuigen is echt een vette no no, of gebukt dingen doen moet je ook zien te vermijden.
    Ik heb gisteren de hondjes gewassen, nouje geholpen, manlief tillen in bad en ik schrobben (ik heb daar zo mijn manier voor en vind dat manlief het niet goed genoeg doet haha) maar jemig pijn! ik heb heel de dag krom gelopen pas na 4 PCM (vanaf een uurtje of 12 smiddags) werd het savonds wat minder..

KORTOM laat ik hier nu eens wat van leren en niet meer doen :) ben blij dat onze zoon al veel zelf loopt want anders zou het niet te houden zijn idd..

Ben blij voor je Lynn dat ze je zo serieus nemen en dat je optijd er wat aan doet, je moet nog te lang om ermee door te blijven rommelen..

@mupkuh mooie buik zeg meid! je bent idd wat zachter geworden in je gezicht maar staat je erg goed!

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    imd: niet meer doen dan he? hahaha...
    ja ben blij dat ik zo snel terecht kan....maar vorige week d8 ik echt nog ow...beetje pijn....maar nu denk jeetje als het zo snel veel pijn doet...ik moet nog zolang....en verveel me nu al!
    Ik heb weer spullen verkocht op mp...hahaha...dat houd me bezig en nu kan ik voor het geld een nieuwe sp3 kopen voor lief.....en een beetje voor me eigen! hahaha....
    ben nu alweer aan het kijken wat ik nog meer kan verkopen hahaha...opgeruimt staat netjes...

19. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Jeetje wat vervelend dat er veel meiden nu last van hun rug of bekken krijgen. Lijkt me doodvermoeiend.....

Lynn, hopelijk kan de fysio vanmiddag iets voor je doen.

20. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Heeft er iemand trouwens nog tips voor goeie/fijne meegroeibeha's?
    Ik vind de meeste zo oncharmant en dan is het ook net alsof je ze op de knieën draagt.....vreselijk.....
    De meeste grotere cupmaten beginnen bij omtrekmt 75 , terwijl ik echt 70 moet hebben. Iemand ergens ervaring mee?

Deel Deze Pagina