April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee sorry, ik heb ook zo'n charmante :rolleyes:

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    normaal heb ik ook 70 D...maar dan kocht ik van uhh hoe heet dat merk ook alweer..ff heel hard denken....garden of eden ofzoiets...kom er even niet op....en nu heb ik al 80 E dus gaat de goede kant op NOTE....nu heb ik trumph aan....wel gewoon met beugel...ik ben lekker eigenwijs...

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    idd, rustig weekend geweest hier op de site!

Tup, vervelend dat je zo'n pijn hebt!
    Heeft niemand in je buurt de film troy op dvd? Misschien kun je hem dan nog even lenen, is wel leuk om het einde ook nog echt te zien ipv te horen.

Wendy, veel succes in Ede. Hoop voor je dat de dagen nu minder vermoeiend zijn.

Minius, fijn dat de 20weken echo helemaal goed was. Is toch wel erg fijn om te horen/zien. :)
    Ik heb trouwens ook zo'n charmante meegroeibh. Vind het er ook niet mooi uit zien maar ze zitten wel lekker.

Sophia, wat vervelend van die pijn in je bovenrug! En die bult...misschien inderdaad maar even navragen. Dan weet je ook meteen wat het is en blijf je het je niet afvragen.

Juud, wat vervelend dat jullie allemaal ziek zijn/waren. Laat die kuurtjes maar heel snel aanslaan!

Mupkuh, mooie buik hoor!

Lynn, fijn dat je afspraak hebt kunnen maken bij de fysio. Hoop dat hij je goed kan behandelen, want zoveel pijn is erg vervelend!

Vanochtend weer nieuwe keuring gehad bij vk. :D Beeb is weer door de keuring heen, hartje klopte goed en met halve dagen werken bloeddruk ook. Zo door blijven gaan dus.
    Nu weer net op het randje van dit jaar, op 30 december.

4. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Sophia: charmant of niet: als het dan maar lekker zit!

Lynn: after eden bedoel je denk ik? Die heb ik idd ook voor de 'normale' beha's.

Ik heb nu wel een meegroeibeha, maar ik vind 'm echt voor geen meter zitten, ook omdat het dus een 75 is (te wijd en dan is het nog oncharmanter ;) ) Nu vind ik charme niet op nr 1 staan nu, maar wel dat het goed moet zitten.....

Leonie: fijn dat je weer goed door de keurng bent ;) En dat de halve dagen werken zijn vruchten afwerpt. Voel je je daardoor ook aanzienlijk beter?

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik vind hoe die zit ook belangrijk en heb geen last van mijn borsten als ik de gewone bh's aan heb....en ze staan voor mijn gevoel beter op hoogte dan :) ja die after eden die ja...met gel er in normaal maar ja...die passen nu niet meer...hahah

6. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ja, die inderdaad! :) Ik had 'm laatst toch maar even aangedaan, maar dan floept er echt wat boob uit ;)
    Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik trouwens ook steeds gewone beha's gedragen bedenk ik me.....met beugel.....
    Maar ik vind het zo lastig dat je niet eens gewoon naar de Hema kan gaan om een beha te kopen. Daar begint het pas bij 75 en dan pis je altijd naast de pot, maar dat herken je denk ik dan wel?

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    minius, voel me nu echt een stuk beter. Wel 's middags steeds even rusten/slapen maar verder helemaal goed. Gelukkig niet zo'n hoofdpijn meer, daar baalde ik ook zo van.

Vandaag moest Supershiva toch ook voor een controle of uitslag? Hoop dat ze zo goed mogelijk nieuws krijgt.

8. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi dames, even advies gevraagd:

zoals jullie al gelezen hebben gaat het met mijn rug en bekken niet zo tof op het moment.
    huisarts vond dat ik moest stoppen, vk ook (net gebeld voor de zekerheid). vk vond het heel vreemd dat ik het nr. van de bedrijfsarts niet kreeg van mijn bazin. (ja, dat vind ik zlef ook raar. had wel een wat begripvollere reactie verwacht van 'r).
    uwv heb ik gebeld of zij konden helpen. op zich kunnen ze nu niks, maar ze adviseerden ook om te stoppen met werk, dan kom je vanzelf bij de bedrijfsarts terecht.

tsja, en nu zit ik dus in dubio, want:
    a) ik wil geen gezeur op werk, en wil alles eigenlijk netjes afronden voor de patiënten, en een nette overdracht maken voor mijn waarneemster. wil de boel werkbaar en gezellig houden.
    b) alle deskundigen vinden dat ik moet stoppen nu. zou best heel eigenwijs van me zijn om daar tegenin te gaan. en ik wil niet meer last krijgen dan ik nu al heb.

a en b vind ik allebei belangrijk. help!

wie heeft goede raad voor me, want ik zie zelf door de bomen het bos even niet meer.... :oops:

9. Ik zou nog een keer een gesprek met je baazin aangaan en eventueel met het advies op papier. Uitleggen dat je alles netjes wilt overdragen, maar dat het noodzakelijk is om nu te stoppen.

Als ze dan nog niet meewerkt dan gewoon ziek melden, jouw gezondheid blijft het allerbelangrijkste!

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lien, zou je misschien niet nog een gesprek aan kunnen gaan met je bazin?
    Je zou daarin kunnen vertellen hoe jij je voelt en wat de deskundigen zeggen maar ook dat de behandeling die je vrijdag van bazin hebt gehad ook niet heeft gewerkt.
    Je er zelfs alleen eigenlijk maar pijn van hebt gehad. En dat je dat ook niet had verwacht. Maar dat dat wel aangeeft hoe jouw lichaam op het moment overal op reageert.
    Misschien is dat iets, echt een rotsituatie hoor! Alsof je er zelf al niet genoeg meezit, zonder bemoeienis van je bazin!

11. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Lien, ik kan me je dilemma heel goed voorstellen.
    Op zich staat je kindje natuurlijk op nr1. En als je daarvoor moet stoppen met werken, moet je dat doen ;)
    Ik zou inderdaad nog eens met je bazin in gesprek gaan, maar dan minder vrijblijvend en laten weten dat je het advies van de deskundigen wel op moet volgen (ook voor je eigen gemoedsrust), maar dat je het wel netjes wil afsluiten/afronden. Misschien kan je dan afspreken om naar een paar halve dagen te werken, totdat je opvolger is ingwerkt?Acuut stoppen zou ik ook heel moeilijk vinden, al moet je van hun probleem (qua vervanging)niet jouw probleem maken.....Maar je wil het toch leuk houden en het goed afronden, dat siert je dan toch? Zo kan/mag je bazin het ook zien!
    Het is belachelijk dat ze je het nr van de bedrijfarts niet wil geven, maar daar kom je dan straks vanzelf wel terecht.

12. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Fijn dat je je een stuk beter voelt!

Ja, volgens mij moest supershiva idd ook vandaag.....spannend.

13. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    goedemiddag dames,

ik heb vanmorgen de 20 weken echo gehad. Alles was goed :D .

14. GEFELICITEERD SNIFFY!Nou lekker gaan genieten hoor!

15. Hallo allemaal,

Wat kletsen jullie toch een hoop! Wel gezellig, maar in het weekend heb ik gewoon geen tijd om mee te doen...

@Lien78; wat balen zeg van je klachten, maar ik zou ook nog een gesprek aangaan met je bazin! Vertel het gewoon hoe je het ons ook verteld hebt. Komt vast allemaal wel goed!

@sniffy; gefeliciteerd met je goeie echo! Weet je wat het word? Of hou je het een spannend?

Met mij alles goed,... geen klachten. Lekker druk weeekend achter de rug. Heb net mijn functioneeringsgesprek gehad. Mijn baas is helemaal blij met me en wil graag dat ik na mijn verlof terug kom (heb nog geen vast contract). Ik werk nu 3 1/2 dag, maar mag na mijn verlof 3 dagen gaan werken. BETER! Ben dus helemaal blij!

Ik heb trowuens mij de H&M super leuke voedings beha gekocht! Zwart met roze. Ze hebben daar ook bij passende hipster bij.

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @shopaholic:
    we weten wat het wordt maar ik hou het spannend ;)

17. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    dank voor jullie advies! helpt me echt fijn.
    heb het er net nog even met vriendlief over gehad, en die vond hetzelfde als jullie: morgen gesprek aangaan, kijken of ze haar mening bijgedraaid heeft, en anders dan alsnog stoppen. het is niet anders!

@sniffy: gefeliciteerd! bijzonder he, om alles zo gedetailleerd te zien. :)

@shopaholic: die bh heb ik ook, nu aan zelfs. in maat asociaal-groot. :oops: zit wel heerlijk! hipsters waren op, moet ik even bij een andere h&m naar zoeken nog.

@leonie: fijn dat het beter met je gaat. houden zo!

verder duim ik me suf voor supershiva.....

18. SUCCES meid, het is niet makkelijk! Maar heel goed van je!

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Duim ook voor Supershiva!

Fijn weer goede echo's!

Lien: ik zou ook gesprek aangaane n uitleggen dat je moet stoppen, maar dat ej alles goed wilt overdragen. Zij zal dan de bedrijfsarts moeten inschakelen.

Deel Deze Pagina