April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb de VK nog gesproken, ze denkt aan een liesbreuk! Nou ik hoor het morgen wel van de HA.

FIJNE AVOND ALLEMAAL!

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Heb ik iets gemist?
    Ik hoop het niet voor je meis want een liesbreuk is geen pretje.

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou meid ik hoop het niet voor je! klinkt niet prettig!

@Shopaholic onze zoon is pas 20 maanden als de tweede er is maar ik houd gewoon rekenin met niet al te lange stukken en koop een plankje of aanklikbuggu is wat goedkopere oplossing en ik vind dat ie helemaal niet meer zo lang in de buggy moet als ze al over de 2 zijn, mijn moeder heeft ons altijd gewoon laten lopen (dan maar korter en meer pauzes zei ze)

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    sniffy: gefeliciteerd met jullie goede echo :)

lien: ik sluit me ook aan bij de rest van wat de meiden zeggen praat met je bazin en probeer er op een goede manier uit te komen. Als ze niet fatsoenlijk reageert je toch maar gewoon ziekmelden. Jij bent het belangrijkste met je baby.

supershiva: ik duim keihard voor jullie en brand kaarsje nu.

Mimi: vervelend zeg die aambeien :oops: ik had er met 12 wkn zw schap last van en nu van af. Heel vervelend. Anders zalfje voor halen bij apotheek.

Mupkuh: super mooie buik hoor!

Minus: fijn dat alles goed was bij de echo en leuk een jochie hé?

juud: beterschap voor jullie allemaal.

Leonie: fijn inderdaad dat je weer door de keuring bent.

Sophia: jeetje meid hoop niet dat het een liesbreuk is. Sterkte ermee!

lynn: goed dat je fysio hebt ingeschakeld.

all: hier alles zijn gangetje. Slaap wel slecht lag om 4 uur al wakker en kon niet meer slapen :( daardoor sta ik nu lichtelijk op instorten, maar niet laat naar bed vanavond. Net wel leuk de kerstboom opgetuigd.

gr vruchtje

5. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    OOh jee Sophia! :confused: Nou dat is niet te hopen meid..Getver wat maken 'we' wat mee met zn allen zeg!! :(
    Lien Ik zou iig nog een gesprekje met je bazin doen..Je gezondheid en je beebje zijn toch wel wat belangrijker maar ik snap je twijfels wel hoor! ;) Succes morgen.
    Lynn Nou lekker dan.. :( Hopen dat t op langere termijn wel aanslaat...Sterkte..
    PriscillaWauw..gaaf!! Wordt steeds completer zo..Leuk he??!!
    @ Strings:Draag ik zowieso al een poosje niet meer..Gewoon leuke hipsters en boxer achtige dingetjes.. :) Was wel wennen idd, na jaren strings gedragen te hebben..
    @supershiva volgens mij was het ook morgen de 9e..Hoop dat ze het ons morgen laat weten..En dat het goed zit...**duim...duim**
    Sniffy gefeliciteerd met de goede echo! Fijn hoor!
    mupkuhMooie buik hoor meid.. :thumup:
    mimi He, vervelend lijkt me dat zeg.. :( ...Snel even een middeltje halen.. ;)

6. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Vind het zo knap als bepaalde mensen altijd op elke post was reageren!
    Ik weet echt halverwege al niet meer wat er aan het begin stond?...:rolleyes:

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Zal je zeggen dat ik ZP op twee pagina's/vensters open als ik het even niet meer weet..Zo kan ik rustig lezen en op de andere reageren.. ;)
    Anders zou het me ook niet lukken hoor! (zwangerschapsdementie..haha :) )

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja Eefje is echt geweldig :D Kamer hebben we ook al alleen het vloertje moet nog gelegd worden :D! En dan is het gewoon helemaal compleet. Het gaat nu allemaal zo dichtbij komen heb er superveel zin in.

Ik heb continu lekkende borsten dan zit er weer een vlek in me shirt. Doe nu maar steeds een wijde trui aan :D dan valt het niet zo op.

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Sow.Priscilla..Moet je nu al compressen gebruiken?
    Zal wel helpen btw..
    Tijdens de Bv hieplen ze me geen drol..lekte er gewoon door heen en knipte uiteindelijk maar maandverbandjes door midden..(met de open kant boven in de bh)..
    Ik heb het gelukkig nog niet..Of ik moet er wel in duwen zeg maar..Maar dat is geen dagelijkse bezigheid van me.. :)

Hier nog niks klaar oid..Wij zijn altijd lekker laat..

10. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik ga naar bed dames..
    Ben gaar..
    Fijne avond!
    Doeiii
    xx

11. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hey meiden.
    ik wou jullie ff laten weten,dat de 20 weken echo helemaal goed was.
    placenta ligt idd aan de voorkant,en is vrij groot.
    ze had wel ff moeite om alles goed te zien,maar uiteindelijk lukte het haar toch.

en meiden,we krijgen een knulletje,wat ik dus al dacht.
    mijn vriend moest wel ff raar kijken hihihi.
    hij had niet verwacht dat het een ventje zou zijn,maar is er super blij mee.

ik ga lekker op mijn blauwe wolk zitten,en kom er voorlopig niet meer vanaf.

liefs tamara

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja dat doe ik ook altijd eefje, maar dan nog kan ik helaas niet op iedereen reageren. Hopelijk wordt dat niet persoonlijk opgevat ;)

tammy: fijn dat de echo goed was en leuk een knulletje

13. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He Tammy: gefeliciteerd met de goeie echo! Weer een knul. Leuk hoor!
    Wat is de stand nu?
    Morgen moet ik naar de VK voor een gewone check-up....
    Ik lig al de hele avond op de bank....moe en hoofdpijn weer eens.....mannetje is maar alleen sporten....Het hoort erbij waarschijnlijk...Nou doei ik ga lekker vroeg naar bed....

14. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @all; heb onze echofoto's ook eindelijk eens in mijn album gezet! :)

15. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    @Danielle: leuke echo foto's, al heb ik wel wat moeite om het e.e.a terug te vinden bij die met 'mond en lippen'. Maar dat gezichtje is wel erg mooi zeg!

@Sophia, sterkte, ik hoop niet dat t een liesbreuk is? Hoe komt een mens daar nu weer aan.....Wanneer weet je meer?

Tja, dat is een keuze die je maakt....Onze zoon is net 2 jr als de baby komt, maar ik wil dus juist niet alleen een meerijplankje o.i.d. Ten eerste wil ik gewoon langere afstanden kunnen lopen en ik geloof niet dat een 2 jarige heel consequent op dat ding blijft staan. Ik zie me al boodschappen doen met een kleine eigenwijze peuter die overal heen jakkert.....dat zie ik nu in ieder geval echt niet zitten.
    Maargoed, wij hebben ook honden dus dan lopen we echt afstanden en dan moet de peuter ook goed kunnen zitten.
    Maar dat is wel een dilemma, want een wagen met die zitjes achter elkaar lijkt me vreselijk lomp en lastig te besturen en een duowagen met zitjes naast elkaar is gelijk breed waardoor je gewoon hinder kan ondervinden in winkels e.d. En de kids zitten er vreselijk krap in volgens mij.
    Ik heb nu de Phil&Teds wagen gezien: die is als enkele buggy te gebruiken, maar je kunt er ook een dubbele wagen van maken, zonder dat ie extra breed of langer wordt.
    Dan klik je een zitje achter de ‘gewone’ zit…..Volg je ’t nog? :D
    Alleen vraag ik me daar weer bij af hoe leuk het is om erachter te hangen. Maar ik lees er wel redelijk positieve reacties over…en dat lijkt me dan wel het meest praktisch.
    Heb je al ideeen over wat je wil Shopaholic?
    Ligt er denk ik ook aan hoeveel je onderweg bent…..

16. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Oh Tammy, gefeliciteerd met je knulletje!

17. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @MiniUs; @Danielle: leuke echo foto's, al heb ik wel wat moeite om het e.e.a terug te vinden bij die met 'mond en lippen'. Maar dat gezichtje is wel erg mooi zeg!

Je kijkt recht op het gezichtje van voren, en je ziet de neus en lippen. De ogen zijn niet te zien op deze echo.
    Het is wel een zoekplaatje, maar áls je het ziet, is het een heel leuke echo! :)

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Wat voor dekbedje hebben jullie? Of gaan jullie kopen?

19. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    oh ja, ik vat 'm! En ik zie het! Leuk zeg....
    zijn dat allemaal echofoto's van de 20 wkn echo?
    Ik kreeg maar 1 fotootje mee :(
    Maar ik had gelukkig al een pretecho laten maken, en dat wist de echoscopiste, misschien dat ze daarom niet zo gul was.

@Priscilla: voor de baby gebruik ik een laken en dekentje. Dekbed wordt afgeraden bij baby's.

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    okeej ja een deken heb ik al! Zag ook nog een duodeken bij de prenatal is die ook goed?

Deel Deze Pagina