April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @degene met goeie echo: gefeliciteerd! Tammy gefeliciteerd met jullie zoontje!

@shopaholic: hier hetzelfde probleem. mijn zoontje is dan 2jaar en 2maand. wij zijn mensen die heel veel gaan wandelen en ook lange tochten maken dus echt wel nog een echte buggy nodig hebben. nu dachten we eerst voor de oudste dan een quinny zapp aan te schaffen maar ik begin er ook meer en meer aan te twijfelen en weet ook echt niet goed wat er mee doen. zo een duowagen lijkt me super (vooral omdat ik ook veel eens alleen ga wandelen), ook omdat je anders allebei een buggy te duwen hebt... maar nadeel, zo duur in aankoop en inderdaad snel te breed in een winkel enzo. heb jij al een beslissing genomen?

hier een druk weekend gehad, zaterdag was de sint hier geweest en Rhune vond het helemaal geweldig! zondag bij de oma's en hij is weer super verwend! maar hij is er super blij mee en was wel toe aan nieuw speelgoed.
    vandaag onze kerstboom gemaakt, ben er echt blij mee, lekker gezellig, eentje die vers van het veld komt dus heerlijk ruikt :D zalig
    Ohja in het weekend heeft mijn man haar ook voor het eerst gevoeld :D sorry weet niet of ik dit al verteld heb :( maar ik voel ze nu echt de hele dag door en mijn buik zie je zo bewegen, echt wel grappig.

2. Dames bedankt voor jullie medeleven. Ik weet denk ik wel hoe ik er aan kom (als het een liesbreuk is, morgen om 10.00 uur bij HA zijn). Ik ben vreselijk aan het niezen geweest vorige week door verkoudheid en 1x schoot het echt vreselijk in mijn lies en klapte ik dubbel van de pijn. Als de HA deze verklaring ook als OK bestemplt dan weet ik dus waar dat ding vandaan komt.

Het is gewoon heel akelig, beetje zeurderige pijn en er zit een bult die ik niet altijd goed kan voelen :rolleyes:

IK laat het morgen wel weten! VK zei dat het wel vaker voorkwam, kan ook darmbreuk zijn :confused:

3. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @sophia: veel succes morgen bij de ha! kan me voorstellen dat je het akelig vind ! hopelijk valt het allemaal nog mee.

4. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Een liesbreuk kan gewoon zomaar komen. Daar zijn geen oorzaken voor. Ik ben 2 jaar geleden aan een liesbreuk geopereerd en wisten ook niet hoe het is gekomen. Ik merkte het inderdaad ook met niezen, maar daar kan het iig niet door komen. Bij een liesbreuk schiet er af ent oe een stukje darm in het breukje van je buikwand...dit blijft dan klemzitten en dit is dat pijnlijke gevoel. Via een operatie hebben ze soort matje erin gelegd van kunststof. Hierh eb ik wel 3 weken van moeten herstellen, mijn hele lies en daarom heen was bont en blauw.een half jaar na de operatie ngo steeds last ervan...weer naar de chirurg geweest eerst allerlei testen gehad, heeft ook weer 3 maanden geduurd tot ik het zat was en zei opereer maar opnieuw dit is niet te doen! Opnieuw geopereerd, matje zat nog goed, hebben oud littekenweefsel verwijderd en zenuwen. Gevoel is daar nu bijna weg. Als het vochtig is of kouder word heb ik er alsnog last van, maar ik laat hetn u maar gewoon. En nu ik zwanger ben krijg ik er ook meer last van, want er komt druk op!

Nou ja dit was mijn verhaal haha ik hoop niet dat het je afschrikt, maar dan weet je iig wel waar je een beetje rekening mee kan houden. Het hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te gaan, maar het is gewoon een vervelende blessure....Ben benieuwd wat eruit komt! Sterkte meid!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb bijna 3 maanden gelekt na de bevalling en had van die lilypie dingen van die "rubberen" zeg maar was wel zo mooi want van die normale dingen werd ik echt gek, is het proberen waard, kan je gewoon afwassen enzo!

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Sophia Sterkte!

yeaah hier is de droger gebracht alles komt bijna in 1 keer haha echt beter! :D

En ik ben zo lusteloos deze maand pfff (ff zeurennnn)

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Okeej ik ga jullie tips maar is uit proberen :D is niet zo charmant om met die vlekken in je shirt te lopen :D hahahha

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    haha gefeliciteerd met je droger...ik heb hem vorige week binnen....ben er erg blij mee....

mijn lief heeft gisteren zon play 3 gekocht...dus ga ik zo maar eens uit proberen....haha komt heel schattig over: speciaal voor jou gekocht.....maar vanovond wil hij spelen!

9. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    bedoel je de playstation 3?

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

zo'n aanklik buggy kan je opzij eraan klikken en zit als een normale buggy zeg maar, ik heb even getest in de winkel en onze Dean is vrij groot maar kan heel normaal zitten (en die zit aan de zijkant)
    Ik zou niet onze zoon "erachter hangen" vind ik ook niet echt gezellig klinken.

Ja ik pas de tijd dat ik onderweg ben of de afstanden die ik maak altijd aan op onze zoon en straks onze kids.

Ik zie af en toe zo'n grote kids nog steeds in de buggy zitten terwijl die al echt heel goed kunnen lopen, dat vind ik dan weer een beetje raar, kijk honden uitlaten, wandelen in het bos zou ik dan nog wat anders vinden (alhoewel wij dat ook doen en dean loopt gewoon los mee nu al, dan maar wat vaker stoppen denk ik dan) er moet een beetje een tussenweg zijn en ook meedenken met wat je kind kan, zomaar in een buggy zetten vind ik geen optie als ze gewoon kunnen lopen, ik kies dan liever de moeilijkste optie want het loopt wel een beetje de spuigaten uit tot welke leeftijd ze ze soms in de buggy laten....

11. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hahaha wij willen de wii nog gaan kopen! En we hebben al 3 consoles hehe de playstation 2 oude x-box en de x-box 360. Haha! Maar het is wel leuk hoor om met ze allen een spelletje te spelen vind bijvoorbeeld singstar echt zo lachuh.

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zo ben ik ook weer eens ;)

Sophia succes bij de ha, ben benieuwd, heb je er veel pijn aan?

Tammy gefeliciteerd met jullie knul en goede echo,super!

Sniffy Ook een goede echo, wat fijn!

Supershiva veel succes vandaag! Duim duim duim, hopelijk word je vandaag wat wijzer in deze situatie.

Coto de stand is nu 22 jongens tegen 18 meisjes

Priscilla dat had ik de 1e zwangerschap ook, dat lekken, errug charmant ineens zo'n natte plek :)
    Die lilypadz vind ik trouwens echt ondingen.
    Gebruikte ze tijdens de bv en toen lekte ik gewoon teveel, dan vulde dat ding zich toch met melk en als je hem er dan afhaalde kwam er lucht bij en vloog de opgevangen melk alle kanten op :)
    Misschien als het lekken nog minimaal is, dat het dan wel helpt.
    Maar ik vond het maar warme broeierige plakdingen.

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Jennifer heeft met sinterklaas de wii gekregen, mensenkinderen wat heb ik een spierpijn in mijn arm :)
    En ze maakt me steeds in met bowlen, ben een slome mama volgens haar :)
    Vond mezelf vrij hip, maar daar wordt anders over gedacht hahaha!

14. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Playstation 3 vind ik oko heel leuk, speel vooral nu de nieuwe tomb raider! Geweldig!

15. @MiniUs & Sylvie: die Phil&Teds lijken me wel handig, maar erg duur... is even geen optie voor ons helaas. Ik heb ook een super kinderwagen nu en zou het zonde vinden om die niet te gebruiken. We lopen denk ik qua afstanden niet zo heel erg veel, dus denk dat ik het gewoon ga proberen met een plankje. Ik hou wel marktplaats in de gaten. Misschien dat daar nog een leuke duo wagen te vinden is voor niet heel veel geld. Ik kan natuurlijk de baby even in een draagdoek dragen als ik een boodschapje moet doen. Pfff... moeielijk hoor...

16. Supershiva: heel veel succes vandaag!

Verder hier druk, dus helaas geen tijd gehad om bij te lezen en langer te antwoorden.
    Maar alles gaat goed.

17. @Imd; ben het helemaal met je eens. Mijn zoontje kan nu ook al prima lopen, maar we wonen nu nog midden in het centrum en kan dus erg druk zijn met verkeer. Hij luistert wel al goed,... maar je weet maar nooit wat er kan gebeuren. Ik denk dat ik het gewoon een beetje ga afwisselen, draagdoek, meerij-plankje, lopen... komt vast allemaal wel goed!

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Jason is straks nog net geen 2, maar ga geen duowagen aanschaffen, ik denk een plankje met zitje.
    Scheelt denk ik ook dat ik een fietskar heb, die je kan ombouwen tot wandelwagen, dus de 2 kleinsten kunnen ook nog samen daarin.
    Alleen past die denk ik niet in de supermarkt. Minpuntje.
    Ik zie wel hoe het gaat.
    Jennifer liep ook al heel gauw lange stukken.
    Ze geven soms zelf al aan niet meer in de buggy te willen.

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja die, heb veel last van halve dingen....hahah woorden en zinnen die ik begin en niet afmaak.... :)

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wij hadden er ook veel....die heb ik allemaal de deur uit verkocht....wii ps2 ds en xbox....allemaal het huis uit gezet en er weer 1tje gekocht...kunnen we weer opnieuw sparen...

lief neemt vanavonvd singstar mee van de media...want die zijn daar goed in de aanbieding van de 80 naar de 44 euro....en op mp vragen ze er ook met microfoons 50 euro voor...ja daag! :)

maar de wii is wel leuk hoor...

Deel Deze Pagina