April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    moet je nagaan hier werkte ze perfect, terwijl ik echt om het uur mijn shirt moest verschonen anders, normale compressen werkten hier ongeveer dezelfde periode (1 uurtje)

Qua consoles; wij hebben nu een PS1, PS2, xbox oud, nintendob 64 (ja ik heb de oude vast ook nog ergens liggen de super en de de allereerste) nu krijgen we in januari een Wii en wil manlief ook nog een PS3 (terwijl we die andere dingen al amper gebruiken, ja dan hebben we meteen een blue ray speler is zijn "smoes" maar hij wacht maar even we hebben genoeg dingen staan..

@Pris ik lees nu pas de naam van jullie dochter MOOI! Madison stond ook op ons lijstje en Kailey is ook erg stoer!

@Shopaholic ja ik ga op dezelfde manier beetje afwisselen, ik heb ook een hele goede draagding liggen (zo'n air geval van baby bjorn) ik wacht even af tot de beeb er werkelijk is hoe Dean is, of het zo'n plankje word of een aanklikbuggy, zo gekocht zullen we maar denken.
    Ik heb trouwens ook gewoon een tuigje hoor, tuurlijk is opletten nummer 1 maar stel dat ik dat 1 seconde niet doe zit ie altijd nog vast, wij hadden dat in egypte in de vakantie ook als we aan de rand van het zwembad zaten. Misschien een beetje zielig gezicht maar het gaat om het resultaat denk ik dan..

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Dank je wellll :D!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ik zie het al voor me, ik heb pas mijn moeder nog even in elkaar gemept *met boksen op de wii* ALTIJD lachen!
    Ja die kids van ons leggen ons straks uit hoe de pc werkt e.d. maar goed ben nu toch steeds aan het uitleggen aan mijn man dus kan Dean het overnemen straks :)

4. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Len is straks 2 als de baby er is..Weet nog niet hoe ik het ga doen maar denk een extra zitje..
    Een duowagen heb ik gehad toen Len werd geboren maar Noa kon er al snel niet meer in en vond het een rotwagen..Zwaar, en niet soepel..Misschien had ik de verkeerde..haha : Duo-wagen Kees de Luxe..

Wij hebben een WII gehad..Erg leuk..Enne ja pientje ik had ook enorme spierpijn de eerste dagen haha..
    Maar we deden er niet zoveel meer mee dus hebben we m pas verkocht..
    Misschien als de kids wat groter zijn een andere spelcomp.

5. @Imd; zo'n tuigje is idd ook nog een idee, voor noodgevallen!
    @Priscilla; stoere namen idd. Vertellen je het alleen op het forum of mag heel de wereld het al weten?

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow bij mij ook hoor, lekte door alles heen, behalve bij 1 merk, die kocht ik bij de prenatal.
    Als ik het me goed herinner was het van het merk Pigeon?
    Waren wel duur, €5 per pak, maar die werkten ten minste.
    Volgens mij zat er hetzelfde spul in als bij luiers, van die gel korrels.
    Dus voor mij ging de theorie BV is goedkoper dan FV niet op :p want was alsnog een boel geld kwijt.
    Maarja hoort erbij zullen we maar zeggen.

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    dank je :D ! Nee iedereen weet het al. We hebben het eerst de eerste maanden continu uitgeroepen en het klonk zo leuk en passend bij ons. Dat dit de definitieve keuze is :D!

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Priscilla leuke namen :)
    Die buikfoto is ook gaaf!

Lezen jullie ook weleens bij het maandtopic dat aan de beurt is om te bevallen? Krijg dan echt zo'n zin om te bevallen, duurt nog zolang.
    Ben ook zo benieuwd wat we krijgen, al denk ik de laatste tijd echt dat we het goed gezien hebben.
    Vooral als ik het vergelijk met andere geslachtsecho's...was het maar april :p

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    die moet ik onthouden want werd er ook gek van dan maar duurder maar als het helpt is het het waard he? ja ik gaf FV maar was het alsnog kwijt *ik ben gewoon een dure diva ;) *

EN ja vreemd genoeg heb ik ook "zin" om te bevallen! ik vind het zwanger zijn heel mooi en leuk maar ben zooooo nieuwsgierig!

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    vraagje....ik heb de hele dag dorst...is dit ook een van de dingen die bij zwangeren horen!?

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
  12. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Hoe is je suikergehalte?

13. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    HAhahha nou inderdaad zeg!

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    sorry maar hoe kan ik dat weten? ;) sorry

15. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Laat tanders bij de VK ff prikken volgende keer, want mss is die te hoog en dan krijg je ook heel veel dorst!

16. @Pientje; jeetje... heb het wel al meer gehoord... ga denk ik toch nog maar een pret-echo doen met 25 weken!

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej zal het aan de gyn vragen....moet volgende week donderdag weer!

18. Vorige week bij mijn 20 weken echo (was ik al 21 weken) zei ze ook dat het een meisje is. Zal dus denk ik wel kloppen...

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja veel mensen laten het te vroeg checken en dan bestaat het risico dat ze het verkeerd hebben, maareh ik heb zelfs een genenonderzoek laten checken :) ik denk ja toch nog effe checken hoor..

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    heb ff gegoogld....ik heb meer een droge mond...het is niet zo dat ik veel meer drink....en ook niet meer plas....hoef er snachts niet uit ofzo...
    maar het rare is dat ik maar 1 nier heb en dat mijn urine pas 1 x gecontroleerd is....nadat ik er zelf om gevraagd heb.........hoevaak hebben jullie dit al gedaan?

Deel Deze Pagina