Ja bij haar hadden ze 5 keer gezegd het is een meisje ook rond de 20 weken. Lynn bij mij testen ze urine in de hele zwangerschap maar 1 keer, tot nu toen ging dat elke zwangerschap zo. Tenzij er aanleiding voor is om vaker te onderzoeken.
ja bij mij ook niet meer er word verwacht dat ik dat zelf in de gaten houd (aangezien ik vaak last heb qua ontstekingen e.d.) tot nu toe 1 keer hebben hun het gechecked (bij intake) bij dean pas later toen ik veel vocht vasthield (checken op eiwitten) Als ze 5 keer zeggen meisje mag je er wel vanuit gaan ja maar ik zou toch geen vertrouwen meer hebben in die persoon die die echo's maakt hahahaha
Nou ja beter nu weten dan bij de geboorte..haha..kun je een groot gedeelte vervangen Nu hebje nog ff de tijd. Maar idd..Het zal je gebeuren.. Mijn urine is niet gecontroleerd..maar daar is ook geen reden toe..Tot nu toe.. Volgende week idd even aangeven lynn. Even testen kan geen kwaad.
okeej dan ga ik me nu niet druk maken....ik bel de dokter donderdag wel voor een urine onderzoek....want anders moet ik weer helemaal terug naar het ziekenhuis, en als die nou eens goed bereikbaar was....en bij de dokter kunnen ze het ook zien denk ik...
Goedemorgen allemaal, Kan het allemaal niet bijhouden hoor, maar ik hoop dat alles met iedereen goed gaat ! Gisteren heerlijk dagje in de sauna geweest ( de zwaluwhoeve, erg mooi ) echt van genoten. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook van genoot om mijn buik de hele dag te kunnen showen, hihi. Nu weer aan het werk en ik heb totaal geen zin vandaag... bah Nog meiden met echo's, VK bezoekjes vandaag ? liefs sushi
@lynn1986 pas wel op met die dorst.. bij mij is de zwangerschapsuiker namelijk ook zo onschuldig begonnen.. ff laten prikken volgende x superdiva ik duim voor jõu! en verder ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor..sorry meiden ik heb weer wat hoor.. als ik snachts lig te slapen en ik draai me om dan doet dat zo een ontzettende pijn in me buik traanen over me wangen heen en meestal als ik snachts uit bed moet om te plassen krijg ik een harde buik hebben jullie enog idee wat dit is? ik word er in iedergeval aardig moe van
@mandytjuuu; ik heb dat ook als ik 's nachts heb geplast heb ik meteen een harde buik,... maar heb veder geen pijn...
ik wel en doet ook echt goed pijn heb het nu 2 nachten al.. en ik lig toch met kussens overal waar ze kunnen liggen en overdag heb ik nergens last van
He lieve allemaal Ben weer terug, hij denkt niet dat het een liesbreuk is. Anders is het een kleintje en wordt er niks aan gedaan. Hij denkt eerder aan een band of spier die een optater heeft gehad door niesbuien en gewoon de groei van de baarmoeder. Ik moet wel een echo laten maken voor alle zekerheid, en als het dan wel een liesbreuk is kunnen ze direct maatregelen nemen voor de bevalling. Hij ging ook luisteren met de doptone en ons "kareltje" schopte er gelijk tegenaan hihihih Ben weer gerust gesteld en doe gewoon rusitg aan, het is ook zo dat ik er meer last van heb in de loop van de dag. Ben ook nog bij de tandarts geweest, gewoon controle en even wat tandsteen verwijderd. Raar maar waar, vond het nu veel vervelender als normaal en ik bloedde als een rund. Kwam echt door de zwangerschap zei hij. Zo dat was het weer........... Lekkende tepels, ik heb ook al van die soort rubberen gezien. Die lijke me ideaal. Een aantal weken terug had ik natte plekjes in mijn BH. Dat is nu allang weer weg, maar zal wel terug komen. IK ga strijken (de aankomende weet ik hoeveel uur ) LIEFS
Goeiemiddag allemaal, Je kijkt even niet op het forum en er zijn weer 5 pagina's nieuw bijgekomen..... Reacties in het algemeen: mijn urine is alleen bekeken op mijn verzoek. Ondertussen 3x, waarvan 1x een blaasontsteking. Verder moet ik in week 28 mijn bloed laten prikken op suiker, omdat mijn moeder dat tijdens de laatste zwangerschap had...... Vraagje: ik heb van een vriendin een doptone AngelSounds geleend, maar daar heb ik speciale gel voor nodig. Hier bij de drogist verkopen ze dat niet. Ik woon vlakbij Zwolle, dus ik kan daarheen rijden, maar weten jullie wat ik hiervoor kan en mag gebruiken?
je kan alle gels gebruiken waar "aqua" inzit (iets met aqua beginnen e.d. ik gebruik gewoon aloe vera gel werkt prima.. Ik heb iemand hier op het forum gemaild over een knalroze maxi cosi met easy base zo'n leuk ding!
Kan een bodylotion ook? Of moet het een gel zijn met aqua? Want een gel met aqua verkopen ze hier ook niet (had ik ook al bedacht). Ik heb geen zin om naar Zwolle te rijden, ik wil verder met de kerstboom. Had ik al gezegd dat manlief een kabouterboompje heeft gekocht? Ik zei alleen "iets kleiner dan vorig jaar graag" (we hadden toen een zaag nodig....). Nu een TAFEL........
ik heb van alles ervoor gebruikt (babylotion, zelfs een keer shampoo haha) werkte allemaal.. haha lynn (okay zal niet doordenken) maar zwangere vrouwen en hun gedachtes gaan overal heen haha (en nee nog geeneens pervers ofzo maar zie je al door de koelkast struinen haha)