April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dan moeten jullie ff w8ten want mijn betterij is op en die moet eerst opladen hahah

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha precies.. (jij ziet hetzelfde voor je als ik)

Ja foto is altijd leuk Lynn!

3. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Net bab hartje gehoord..... WAUW. Ik ben helemaal verliefd! Nu verder met de kleine boom; hebben we ook minder lampjes nodig ;)

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    eenwondertje....mooie he?

ikke heb 4 foto's in mijn album....

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    wel leuk versierd je boom :D

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    lekker kitch...hahah bloemen vlinders vogels....lijkt wel een flouwer power boom!

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ghehe vind het echt stoer. :D weer is wat andersss

8. @Lynn; wat een geweldige book. Je hebt er wel gevoel voor zeg!

9. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Lynn: Ziet er super gaaf uit, ben je soms binnenhuisarchitecte ? lastig woord zeg... hihihi

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nee joh...hahah...verder ziet mijn huis er niet uit....hahaha...nee hoor....maar het is niet mijn ding..normaal ben ik er niet goed in.....hihi...ik wil van jullie ook bomen zien!

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Vruchtje, leuk dat de kerstboom al staat. Ik heb er ook zin in om hem te zetten maar ja dan moet hij nog wel eerst gehaald worden en ik denk dat dat pas na het weekend gaat gebeuren.

Danielle, ik doe dat net zoals Eefje. 2 pagina's openen, de ene lezen en via de andere reactie plaatsen.
    Mooie echofoto's trouwens!

Prsicilla, vervelend dat je nu al zoveel last hebt van lekkende borsten.
    Ik gelukkig nog niet, maar komt ook vast vanzelf! :cry:
    Leuke namen!

tammy, gefeliciteerd met de goede echo en gefeliciteerd met het jongetje in je buik!

Sylvie, leuk ook al een boom en dat je man baby heeft gevoeld is ook super leuk! Een leuk mijlpaaltje.

Marijke, fijn dat alles goed gaat.

Pientje, ja lees daar ook regelmatig. Ik krijg dan inderdaad ook helemaal de kriebels.

Lynn, mijn urine is nog nooit gecontroleerd. Volgende keer bij de vk wel check voor/op suiker.

Mandy, wat vervelend van die pijn zeg!
    Ik zou niet durven zeggen wat het is, heb daar ook n og maar weinig kennis van.

Sophia, fijn dat het waarschijnlijk geen liesbreuk is maar lastig is het wel!

Eenwondertje, haha :) Ja , mannen! Moet wel heel erg lachen ook hoe je het op hebt geschreven.

all, weer lekker thuis. Werk was zo hectisch (of hoe dat ook schrijft) nu lekker rustig aan doen. Onder dekentje op de bank met beker warme chocolademelk. Heerlijk!

12. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    jammer dat jij het niet weet ik kijk nu alweer tegen de volgende nacht op zucht verder geen meiden die er bij de vorige zwangerschap last van hadden?

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Heb jij je vk al gebeld? Misschien heeft die een bruikbare tip of de vk van deze pagina even posten?

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Mooie boom Lynn ik heb ook vlinders erin :) alleen wel witte.
    Hou van rustige bomen ;)
    Soms zie je van die afschuwelijke bomen vol met slingers en knalgekleurde ballen, niet mijn smaak.

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    :) ghihi zoals mijn boom dus! Is versierd met rood/goude slingers en rode ballen en bovenop een ster :p

16. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Kan iemand mij uitleggen waarom kerstlichtjes altijd in de knoop gaan zitten, hoe netjes ze ook opbergt? En je moet je voorstellen dat ze uit de knoop moeten, met 4 katten die denken dat het speeltijd is :( .

17. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja dat is inderdaad erg vervelend die van ons zitten gelukkig altijd al in de boom! We hebben een neppe namelijk :D de katten waren hier alweer erg nieuwsgierig naar de kerstballen!

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik heb dat wel vooral in de flanken boven je lies (je banden zegmaar) ook als ik me omdraai of te snel beweeg enzo, harde buik met plassen hmm weleens gehad maar niet elke nacht ofzo wel als ik te lang niet plas en in een keer heeeeeeel veel moet plassen, je BM en je blaas zitten wel dicht bijelkaar dus wie weet, zou even je VK checken..

19. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hang onderin met stof beklede ballen. Biedt geen garantie, maar alle beetjes helpen..... Alhoewel, vorig jaar kwamen we thuis...... Boom om. Zucht. En twee katten zijn al 16, maar dat maakt niets uit. Al is de een doof, dement en heeft 'ie staar, de ballen weet 'ie feilloos te vinden. Bareuh.

Wordt trouwens net een prachtige bos bloemen van mijn werk bezorgd. Erg leuk. Zit nu in de ziektewet (harde buiken) en dan is zo'n bos bloemen erg fijn.

En nu weer verder met de ballen.

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    mijn katten zaten net alweer naar de bovenste deel van de boom te kijken ....haha daar zit een sier duif ofziets...dat vinden ze heel intrestant....maar in de boom komen doen ze niet hoor....

Deel Deze Pagina