@Leonie27enImd ik loop niet bij de verloskundige maar bij de gynecoloog en dus vind ik die stap daarnaartoe zetten iets moeilijker zeg maar.. ik wacht nog 1 nacht af @eenwondertje leuk he als ze van je werk toch aan je denken..en dat speeltijd kan ik me egoed voorstellen voor de katten alles beweegt zo leuk enzo
De eerste dag dat hier de kerstboom stond zagen we ineens het koppie van ons 6 mnd oude katje bovenin zitten en maar lief blijven zodat ze er rustig uit komt GRRRRRRRRR De ballen blijven een favoriet, maar de plantenspuit is binnen handbereik
hai dames, sorry, had niet echt puf om alles bij te lezen, maar wil jullie even een update geven van hoe het gegaan is op werk: nou, het was me wat; er was vh weekeind bij mijn bazin ingebroken! heftig, want hele huis door geweest en er is veel weg (ook de auto). ze waren er dus erg van onder de indruk (logisch!), waardoor ik het niet hard tegen hard wilde spelen nu. heb wel aangegeven dat het ondanks alle tips/advies niet goed gaat, en dat deskundigen (arts, vk) hebben gezegd dat ik echt moet stoppen. heb aangegeven dat ik eea netjes wil overdragen, en dat ik daar deze week hard mijn best voor ga doen. dat ik probeer deze en evt. volgende week nog te werken, maar daarna zowiezo stop (dus voor de Kerst nog), en als deze week zwaar wordt, dat dit mijn laatste week is. vond ze wel jammer, maar ze zag ook wel dat het echt niet ging. was wel blij dat ik het netjes wil regelen allemaal. verder niet uitgebreid over details gehad, en heb de bedrijfsarts maar even laten zitten. dat komt dan vanzelf wel. beetje maf was het dus, door alle stress die er was door die inbraak, maar op zich heb ik er wel een goed gevoel over dat ik duidelijk heb aangegeven hoe het ervoor staat. bravo stoere ik! hoop dat met jullie alles goed is. las vanalles over Kerst hier: gezellig! wij wachten nog even met de boom; hij staat hier naast de verwarming en ik wil 'm nog de tuin in kunnen doen na Kerst, dus komt pas de week voor Kerst in huis. heb al wel veel leuke kaarsjes. ook gezellie! fijne avond allemaal! liefs, en dank voor alle goed raad, Lien.
hahaha...die van mij hebben ook toen ze net bij ons waren de boom omgegooid....vorig jaar alle vlinders gejat....en nu niets....hahaha...laten we hopen dat het zo blijft... lientje fijn dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden....ik heb die van mijn net aan de tel gehad en die vond dat het beter was dat ik de woensdag niet meer werk en dat ik alleen nog maar ma di en do middag draai dan staat er altijd een collega bij me...ben blij dat hij me begrijpt....maar moet dan wel naar de arbo arts..daar ben ik niet echt bang voor.....ik heb pijn en dat zal die ook zien ook!
nou mijn man ging akkoord met het bedrag van de maxi cosi met voetenzak en easy base systeem en mag hem hebben, jippie krijg toch nog een roze maxi cosi (caribbean night kleur, is heel fel roze!) deze is het
Hij is leuk IMD..Leuk hoor! Lien Gelukkig dat het zo is afgelopen..Jammer natuurlijk maar wel fijn dat het zonder gedonder gaat zeg maar!! You go girl.. Nog niks van Supershiva gehoord he?! Is ze ook actief op een ander topic?
@ IMD; Leuk zeg! Echt iets voor meisjes! :-D @all; Heb weer nieuwe buikfoto's geplaatst, heb volgens mij weer een groeispurtje gehad.. Zie nu trouwens ook net pas dat mijn zwangerschapsstreep schots en scheef is..
wow danielle zeker een groeispurt! voel je het ook aan je vel? soms heb ik er echt last van als ik loop, dan trekt het zo, zou bijna voor over gaan lopen. imd, leuke keuze die maxicosy! wij nemen een bruine, dan kan het voor (evt!) volgend kindje ook nog. sophia, whaha leuk verhaal
ja trekt soms he, ik had het bij de eerste erger als nu (duh vandaar de striae zeg maar) elke keer als het ging "trekken" had ik uiteindelijk daar een scheur te pakken, helemaal bij mijn navelpiercing in de buurt Ja bruine maxi cosi is wel handig qua vies worden vandaar dat de buitenkant van deze ook donker is (en van onze vorige) en de voetenzak ook... ik was vroeger ook helemaal van de bruin, zwart, antraciet maar sinds ik mama ben kan het niet genoeg kleur zijn (gek he?)
Dank je wel voor de lieve reactie's! Heb niet echt last van mijn huid eigenlijk? Het valt me ook nu pas met de nieuwe foto op dat mijn buikje weer is gegroeid :-D Vond het nu al wel wat lastiger om de buik er goed en helemaal op te krijgen...
Verder heb ik niet zo heel leuk nieuws over mijn buddy: Juud.. Ik had even nog haar reactie willen afwachten op mijn smsje, maar heb helaas nog niets van haar gehoord. Dus daarom nu toch maar alvast een bericht namens haar; Ze vroeg me om te vertellen dat ze vandaag een bloeding heeft gehad.. Het is nog niet veel beter geworden, maar ze probeert rustig te blijven. Ik heb haar gevraagd of ze al naar de VK is geweest, en hoe het nu gaat, maar helaas nog niets van haar gehoord.. Ik hou jullie op de hoogte.
He bah! Alweer juud? Nou maar weer afwachten dus..K zal voor dr duimen.. Over buddy nieuws gesproken: Ik heb vorige week een sms gehad van Jodie. Ze had vreselijk last van dr rug en bekken...Verder niks meer van dr vernomen..
he jemig wat klote voor Juud zeg het houd niet op he je word daar zo onzeker van en kan je nog n iet echt genieten van je zwangerschap, hoop dat alle buddies straks weer okay voelen en lekker komen meekleppen, Wat betreft supershiva ja ik vrees niet zo zo supergoed nieuws 5 weken achterstand is niet een kwestie van inhalen meestal (maar wonderen zijn de wereld niet uit dus blijf wel duimen) het feit dat ze hier nog niet is komen vertellen erover maakt me ook erg zenuwwachtig al dat shitnieuws ook... je kan er geen bal aan doen en dat maakt je zo machteloos!
Even tussendoor; het is vast een domme vraag : maar, mag je ambachtelijk bereide chocoladeletters eten (van de echte bakker)? Ik heb hem al half op en toen bedacht ik me dit. Volgens manlief geen probleem, maar ja, die is over het algemeen toch wat makkelijker dan ik...... Zijn reactie "alsof de melk van een ambachtelijke chocoletter rechtstreeks van de koe komt?!".
Lien, fijn dat het nu zo geregeld is. Je bent lekker duidelijk geweest! Danielle, mooie buik zeg! Juud, het zit je deze zwangerschap echt niet mee. Duim voor je! Supershiva, voor jou ook!