April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24, wat super dat jij ook bij de april mama's komt.
    gefeliciteerd he! :D :D

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hmm... de verloskundige aan de telefoon gehad en zij zegt dat er drie opties zijn:

1) ik heb een miskraam gehad en ben meteen weer zwanger geraakt. Dan zou ik nu ongeveer 4 weken zwanger zijn en hoor ik hier thuis ;)

2) het waren er twee, ik heb 1 van de 2 verloren, maar ben nog zwanger van de tweede. Dan ben ik gewoon 8 weken en moet ik terug naar de maart mama's :p

3) ik heb 'gewoon' een miskraam gehad, ben niet zwanger. Dan moet ik terug naar de nod-topic...

We denken allebei dat het optie 1 is. Dat is het meest logisch wat betreft testen die vager worden en daarna weer duidelijker. Maar goed, het is natuurlijk wel bizar om een eisprong gehad te hebben... :( Nou ja.

Ik heb woensdag alsnog mijn echo en de intake bij de vk, dus dan weet ik meer!

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ga zeker woensdag voor je duimen hoe laat moet je?

4. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hoi hoi ik meld me ook weer even.

ik ben waarschijnlijk 11 april uitgerekend, en het is mijn eerste kindje.
    even voor de lijst :)

ik zal me ook even voorstellen dat is wel zo netjes ;)
    ik heet eigenlijk jannie, maar jantsjuh wordt ik ook wel eens genoemd in het fries.
    ik ben 25 en mijn vriend is 31. we zijn september dit jaar 7 jaar bijelkaar, en vanaf maart dit jaar wonen we samen.
    Ben na 10 jaar gestopt met de pil begin juli.
    verders.. :D ben ik assistent drogist in een DA drogisterij, en hebben we nog drie katten :)
    zoo dat was het, hoop dat we gezellig met elkaar kunnen kletsen en verhalen delen.

liefs

5. jantsjuh, je moet je info even pb'en... naar iemand.
    wie was het ook alweer? (ik ben het vergeten).

wat leuk dat je wel 3 katten hebt! wij hebben er ook 1, ik ben benieuwd hoe dat zo met de baby gaat.

ik heb vandaag de babykamer al helemaal leeg gemaakt :oops:

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wij hebben 2 katten en zijn ook heel benieuwd hoe dat gaat...mijn lief is er helemaal over na aan het denken en hij is nu de genen met hersenen tegen mij kun je zeggen dat het huis in de fik staat en ik hoor het niet eens

7. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

lol jah dat heb ik ook, zei tegen mijn vriend; even het kamertje uitpoetsen en luchten :)
    heb gister schaamteloos ook rompertjes gekocht :)

hmmz ik weet niet wie er over de lijst gaat :(

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ lynn1986 en rach84: wat lief van jullie, meiden! Jullie kennen me niet eens en dan zo betrokken! Echt super.

Ik heb een echo om 15.30 uur. Ik weet alleen niet of er al wat te zien is als ik inderdaad 4w6d zwanger ben... :( Weet iemand dat toevallig?

(en jeetje, nu moet ik de maartmama's EN de aprilmama's gaan bijhouden, dat lukt me nooooooit :) )

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    mijn echo staat in mijn album dan kun je zien wat ze zien met 5 w en 1dag ik druf het niet tezeggen misschien een kleiner vruchtzak

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oooh... dan is er al idd wat te zien! Ik ben erg benieuwd. Maar goed, eerst moet m'n vriend nog thuiskomen. Die weet nog van niks! :confused:

(hij zit in t buitenland en we konden geen contact hebben de afgelopen 1,5 week. Hij is er zondag weer, gelukkig. Wil hem natuurlijk alles vertellen over wat er met ons kindje gebeurt!)

11. oh marb wat erg dat je geen contact kon hebben zeg! :confused:
    is hij vaak uin het buitenland?
    mijn man soms ook, maar deze week toevallig 2 keer, hij komt vanavond thuis.
    maar ik kan er niet meer op wachten, ik ben zo ontzettend moe :oops:
    ik ga nu maar lekker naar bed (kinderbedtijd ;) )
    ik slaap zo.
    welterusten en rustig met schrijven he, ik houd namelijk wel alles bij en anders moet ik te veel lezen :)

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hij is redelijk vaak in het buitenland (dwz: een keer of 4 per jaar voor z'n werk, 3 weken) maar normaal kunnen we bellen, mailen en smsen. Dat kon nu niet, wat het wel extra frustrerend maakte...

13. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Tjee Marb, zat hij "in the middle of nowhere" dat jullie niet konden sms-sen of bellen? (Of is hij undercover voor de CIA ;) ) ?

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hallo hallo :oops: Ik kon het dus niet laten en kijk toch heel even snel hier op het forum.

Wat een hoop nieuwe meiden hebben we erbij zeg. Allemaal van harte gefelciteerd Hihi. Ik kan me net inhouden om niet de lijst te doen nu.

Wieffie, Dankjewel meis vind het helemaal toppie dat je het wil doen voor mij. ;)

Mijn link klopt nu ook niet meer maar dat komt helemaal goed na de vakantie. Als wieffie het tenminste weer terug wil geven. :)

@marb, Meis er zijn meer meiden die na een mk gelijk weer zwanger zijn geworden hoor zonder menstruatie ertussen. Ik zou het leuk vinden als je bij de april mama's zou horen maar als je een maart mama bent houd het wel in dat je nog maar 4 weken hoef tot de magische 12 weken ;)

Dames tot volgende week. Ik ga mijn zusje weer lastig vallen en ben nu echt weg. :cry: :cry: Ik heb er wel moeite mee hoor. Misschien vind ik wel een internetcafe ;) . Hihi ik zal mezelf bedwingen.

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Nee, in t klooster :)

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Mja, maar ik zou dan echt ongeveer op de dag van de miskraam zwanger moeten zijn geworden :( Toch wel vaag!

De aprilmama's klinken ook erg gezellig ;) Ben alleen zelf jarig op 13 april dus wat dat betreft was maart wel mooi. En idd... ik ben nu zomaar 4 weken teruggegooid :p Maar ik ben allang blij dat ik (weer/nog?) zwanger ben!

Ach, ik praat tot woensdag een beetje met allebei mee. Heb zelf het idee dat ik hier ga eindigen dus reken daar maar vast op ;)

17. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    :confused:

(of is hij in retraite? Leg uit! ;))

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Haha, hij is inderdaad aan t mediteren. Ik snap zelf de lol er niet helemaal van, maar hij heeft t vorig jaar ook gedaan en vond het heerlijk. Wel zwaar, maar hij vond het prettig om zich helemaal op zichzelf te kunnen focussen. Ach, als hij er lol in heeft ;)

Het is dus een tiendaagse meditatiecursus ergens in Belgie. Maar ik heb het gehad met het wachten (hij is al 9 dagen weg) :p

Ik ga trouwens slapen. Ben echt kapot :O (al die hormonen en emoties, hahaha!)

19. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    O, nog 1 dagje dus! Dan is hij helemaal ying-yang in balans en ben jij inmiddels mega-gestresst! :D

Kan me wel wat bij voorstellen hoor, dat dat prettig is, maar 10 dagen is wel lang.
    Kan hij niet gewoon 1 x per week op yoga ;) ?

Trusten!

Deel Deze Pagina