April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Lien, wat fijn dat je er een goed gevoel over hebt! Dan valt het toch nog wel mee he?

Danielle, wat een mooi buikkie! Je gaat lekker zeg....
    balen van Juud zeg, het zit haar ook niet mee zeg. Laten we duimen dat het allemaal (weer) meevalt.

Eenwondertje: waarom zou chocolade kwaad kunnen? Mag je gewoon eten lijkt me ;)

Ik heb vandaag van 8 tot half 8 vanavond gewerkt en ben er even klaar mee. Gelukkig morgen vrij, dus ik duik lekker zo mn bedje in.
    Trusten voor zo meiden!

2. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    mandytjuuu.zo te hoeren zijn het idd je banden.
    ik heb er zelf ook heel veel last van.
    bij mij zit het echt boven in mijn buik.
    idd ook vaak als ik me omdraai,en doet idd behoorlijk veel pijn.
    heb het ook als ik opsta uit een stoel ofzo.
    het is heel vevelend,maar voor zover ik weet,kan je er niks aan doen.
    heb het ook al een paar keer bij vk aangegeven,maar zij zegt er ook niks aan te kunnen doen.het hoor erbij.
    maar misschien heeft jou vk er wel wat tips voor.

3. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Goedenmorgen allemaal. Ben geloof ik de eerste vandaag

Vanmiddag weer naar de gynaecoloog. Mijn moeder gaat voor de eerste keer mee. Die heeft nog de beelden in haar hoofd van hoe het bij haar ging tig jaar terug ha,ha,ha. Die weet niet wat ze ziet vanmiddag ha,ha,ha..Spannend allemaal.

Met mijzelf gaat het wat minder. Mijn cardioloog wil mij meer in de gaten gaan houden omdat ik erg veel hartritmestoornissen heb de laatste tijd en totaal geen conditie meer heb. Ik ben wel erg nerveus hierdoor.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    veel succes vandaag synova ik snap dat je je zorgen maakt dan!

5. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Goeiemorgen!

Spannend Synova......begrijpelijk dat je dan toch wat nerveus bent hoor!

Hier al een hele tijd wakker, kleine man was alweer om 6 uur klaarwakker zoals gewoonlijk. Ik heb er alleen vandaag wat meer moeite mee,jakkes.
    Zal wel weer overgaan ;)

6. @Synova; heel veel suc6 vandaag!
    @MiniUs; komt me zeer bekent voor! 6 uur is gewoon echt te vroeg. Ik vind half 7 alweer een heel ander verhaal! Die van ons is altijd ergens tussen 6 en 7 uur wakker... Als het 6 uur is,.. ben ik gewoon heel de dag brak! Sterkte vandaag!

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Juud bah weer bloedverlies, wat ontzettend vervelend! Hebben ze het onderzocht?

Eefje haha jij bent vlot met het buddynieuws :) Wens haar maar beterschap!

Synove succes bij de echo en gyn!

MiniUs sjonge 6 uur :confused: wat vroeg, ben echt geen ochtendmens, gelukkig werden die van mij 08.30 wakker, Jen is ziek, dus hoeven niet naar school.

Supershiva Hoe is het gegaan?

Danielle mooi buikje zeg! En idd wat bruin nog ;)
    Is die streep geen lijn van je broek? Heb ik ook weleens.
    Moet ook nodig weer een buikfoto maken.

Rach leuk een bruine maxi cosi, vind bruin echt heel mooi, vandaar ook een bruine bugaboo ;)

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Dank voor jullie reacties. Het zit me inderdaad niet mee, maar dan vooral omdat ik iedere keer zo schrik en toch weer denk dat het mis gaat. Maar gelukkig was het weer vals alarm.

Met het kindje gaat het goed. Als het nu een beetje bloed aan het papiertje was, maar het zijn echte ongi-bloedingen, met rugpijn en zo.

Nou ja, nu ik ziek ben is het allemaal nog eens extra. Eerlijk gezegd zou ik deze keer gewoon blij zijn als mijn verlof aanbreekt en de bevalling aanstaande is. Vorige keer heb ik veel meer kunnen genieten, dat staat vast.

Volgende week 20 wekenecho, maar ben daar zeeeer zenuwachtig voor. Kijk er ergens naar uit, maar gezien de geschiedenis... Ach ja, als ik daar goed nieuws krijg is het natuurlijk heel mooi!

@buddy: thanks meid. Enne, jeetje, da's een groeispurt! Mooi hoor!

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey hey,

Ben ik weer! Gisteren een druk dagje gehad. Volgens mij doet internet het weer super. Dus ben weer wat meer online.

Zo even foto's verkleinen en in mijn album zetten :D

10. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen!

Gelukkig juud is het vals alarm...alleen je schrikt je rot uiteraard..Niet fijn , hoop ook dat het snel april is en we onze beebjes vast hebben..
    synove Succes bij de gyn..
    Pientje Jah sorry, :oops: maar wist ook niet zeker of ik het moest posten omdat ze zelf misschien nog wel online kwam..Maar dat was niet het geval vandaar dat het wat later was..Zal beloven van nu af aan direct te posten oke.. :)

Hier ook om kwart over 6 wakker..Die kids gunnen het ons ook niet he.. :)
    Maakt hier ook niks uit of ie nu later naar bed gaat of niet... :(

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Synove: succes en rustig aan he!

Juud: blij te horen dat het weer vals alarm is. Kan me voorstellen dat je erg naar de 20 weken echo uitkijkt.

12. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Juud; fijn dat je wat laat weten op het forum.
    En natuurlijk graag gedaan.

Ik duim voor jullie goede 20 weken echo!

13. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Oh ja! Maandag begint lekker de zwangerschapsgym! :)
    Ben helemaal blij, want heb er ontzettend veel zin in!

14. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    hallo allemaal!
    gisteren een leuke dag gehad, met mijn moeder een dagje gaan shoppen :) lekker verwend, nieuwe laarzen en kleedje gekregen (nog voor mijn verjaardag) en voor onze zoon ook een mooie trui en voor ons meisje een heel mooi jeanskleedje. was gezellig zo een dagje weg, zeker met de sneeuw en kerstfeer in de stad.
    vandaag drukke dag, alle strijk van ons weekje vakantie moet nog gedaan worden dus daar zal ik eindelijk eens aan beginnen. moet vandaag ook langs de huisarts voor mijn suikercontrole :( om 14u45 moet ik dat glucosedrankje drinken en een uurtje later bij de huisarts zijn voor bloed te prikken. hopelijk is alles goed.

@iedereen met echo's veel succes!
    @juud: kan begrijpen dat je tijdens je vorige zwangerschap meer kon genieten, telkens die angst nu zal zeker niet fijn zijn. hebben ze geen idee waar het bloed vandaan komt?
    @vroege vogeltjes: hier is het gelukkig weer beter ivm het slapen. vanmorgen was het 8uur, zalig! is wel de eerste keer in lange tijd dat hij aan één stuk door heeft geslapen, hij kwam regelmatig s"nachts ineens terug achter een fles vragen! ik hoop wel dat die niet ziek aan het worden is want hij heeft vandaag nog bijna niets willen eten.

sorry als ik andere vergeet maar heb nog niet alles bijgelezen!

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    oh leuk Danielle hier begint 6 januari de yoga :D ben benieuwd naar je verhalen erover!

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ik word al moe bij de gedachte :) maar goed een 15 maanden oud kindje rondlopen is automatisch al gym genoeg denk ik dan ;)

Leuk dat je er zoveel zin in hebt !

17. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Dank jullie wel meiden! Had ik echt even nodig.

Juud: Wat erg om steeds weer met die onzekerheid te zitten. Ik snap zo goed hoe je je voelt. Vreselijk is dat. Ik zal voor je duimen voor volgende week en dat alles goed is met je kindje en jezelf. Ze houden het wel goed in de gaten allemaal?

Hoewel het tot nu toe met mijn beepje goed is, zit ik nu vooral met mezelf van: shit....als ik het maar overleef (zo erg is het al). Iedere keer weer die angst voor die onverwachte dingen die gebeuren en die natuurlijk weer niet mogen gebeuren.

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik word inderdaad goed in de gaten gehouden. Bloed komt iedere keer van placenta. Volgende week gaat blijken of beebje daar echt geen hinder van ondervindt... Zenuwen worden meer en meer...

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    pff spannend zeg Juud! Ik duim voor het allerbeste nieuws.

20. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Zo, ook vanuit het oosten van het land weer een levensteken. Heb vandaag een mindere dag. Veel harde buiken, erg moe en zo. Baal. Zal de straf wel zijn voor het feit dat ik gisteren een goede dag had en misschien iets teveel gedaan heb? Vlos had ook gezegd, na inspanning, moet je ontspannen..... Ik vind overigens niet dat ik gisteren veel heb gedaan, maar volgens manlief wel..... (met de auto 2 uurtjes naar vriendin, boodschappen, Prenatal weer eens bezocht, tuincentrum bezocht, kerstboom opgetuigd en gekookt; vind ik niet veel, toch). Hoe dan ook, vandaag dus off-day. Lekker slapen, tv kijken, rondhangen, slapen, lezen, slapen......

Vanavond 1e zwangerschapsgym. Spannend. Ik mag dus niet veel doen door de harde buiken, maar mag wel met mate meedoen. Daarbij lijkt het mij heel leuk om andere vrouwen te ontmoeten die net zo zwanger zijn als ik. En ik woon hier nog maar een jaar, dus lijkt het me leuk om andere vrouwen in dit dorp te leren kennen.

@ Synove: mag ik vragen waarom je zo onzeker bent over je eigen gezondheid? Ik zit nog niet zo lang op dit forum, maar ik begrijp dat je vorige zwangerschap iets ernstigs hebt meegemaakt; iets met je hart? In ieder geval veel sterkte vandaag!

Deel Deze Pagina