wat betreft vrienden ja bij elke levensfase leer je nieuwe mensen kennen en vallen sommige weg, ik heb dat al een keer gehad toen ik steeds zieker werd, en toen ik dean net had ook, ze waren jaloers! op hem dat ik te weinig aandacht aan hun gaf, mens ik was net 4 maanden moeder ik moest heel mijn draai vinden (zeker als je ook nog een chronisch ziek bent) ze waren aan het klagen bij andere vriendinnen van me (maar die namen het voor me op!) zo van "sinds ze DIE BABY! heeft kijkt ze niet meer naar ons om (alleen die opmerking, die baby alleen al) Terwijl ik juist nog mijn best had gedaan om op een kerstmeeting te komen maar mijn baby was daar niet welkom (was gewoon overdag met allemaal meiden, een alcohol of roken e.d. dus babyproof) er was zogenaamd geen ruimte, mens dean had heel de tijd op mijn schoot kunnen zitten, wat bleek achteraf ze waren bang dat alle aandacht dan naar hem zou gaan. Zo kan ik nog wel effe doorgaan, zulke mensen zijn geen echte vrienden hoor.. moet je ook niet teveel energie instoppen...
zou het niet het beste zijn als één iemand van ons een kaartje stuurd naar haar? denk dat ze misschien niet de zin zal hebben om tientallen kaartjes in haar mailbox te bekijken of ben ik daar mis in?
Mijn internet doet ff lastig dus kan even niet kijken naar een e-card. Denk ook dat het het slimste is om 1 kaartje namens ns te versturen.
Wendy, fijn dat je goede 20 weken echo hebt gehad. En leuk dat je je kindje ook zo goed voelde/zag bewegen.
wendy wat fijn dat je mannetje het goed doet! super he als je langs buiten kan voelen ? ik voel het nu een kleine week dagelijks en vind het echt geweldig. vandaag ook bloed laten trekken, was erg pijnlijk, heb maar heel dunne adertjes waardoor het moeilijk is. alles was goed, bloeddruk, gewicht, hartje van de baby, hoogte van de baarmoeder... ik mag vrijdag bellen voor de uitslag van de bloedtest ivm de suiker, spannend, hoop zo dat het niets is.
Ik schrik helemaal nu ik het nieuws van supershiva lees.... Ik vind het een mooie gedachte om haar namens ons een e-card te sturen! Ik denk niet dat ze hier nog komt, maar in gedachte ben ik bij haar......
hoi meiden, jeetje ik schrik van het bericht van supershiva. wat verschrikkelijk dat je je kindje zo moet verliezen. En het is natuurlijk nooit eerlijk op wat voor manier dan ook @wendy; wat mooi meid dat alles goed was, en ons meiske had precies hetzelfde met de lengte van de beentjes. ik ben ook maar 1.63 Heb niet veel terug gelezen, maar bij deze voor iedereen een dikke knuffel!
ik vind een e-card ook een goed idee van ons allemaal.. ik heb al gezocht naar haar adres maar kan niets vinden..
Vind ik ook een goed idee. E-card.. Wat zal ze het ontzettend zwaar hebben nu....en de komende periode..Vind het zo erg..Moet er steeds aan denken..
http://www.hallmark.nl/ecards.aspx?t=2& ... &subCat=14 Hier staan wel een paar mooie...Of is het TE!? Alle ideeen welkom verder..Ik heb al op een aantal sites gekeken..
Ik zou wel even wachten met die e-card tot na de bevalling of niet? Wendy fijn dat de 20 weken echo goed was geruststelling. Sylvie spannend, hopelijk is de uitslag goed van je bloed. Was er aanleiding om te testen?
Jeetje zeg,.. wat schrikken van supershiva... wat vreselijk erg voor haar. Goed idee van die e-card! Maar idd,... misschien pas morgen of zaterdag sturen...