April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    ja Pientje, dat lijkt mij ook gepaster.

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    heh, jakkes, wat een naar nieuws van Shiva, he? :cry:
    denk dat we er allemaal even stil van zijn....

vind het idee van een e-card prima, maar inderdaad pas morgen ofzo. wie stuurt 'm, doen we alle namen, of gewoon 'namens de april-mama's'?

ga zo babyshoppen met mijn vriendin: op de lijst staan:
    -dekentjes
    -hoeslakentjes
    -matrasje en aerosleep bestellen
    -hoes voedingskussen jollein
    -nappy wrapper

dan zijn we weer een eind verder! :)

wendy: proficiat met 'nog steeds een jongen' :) op je goede echo. tof!

anderen: fijne dag gewenst allemaal! knuf, Lien

3. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    hoi hoi

wat erg voor Supershiva
    dit wens je niemand toe het is echt verschrikkelijk
    en een e-card is een heel mooi gebaar

een vriendin van mij is haar kindje verloren met 20 weken en ze heeft toen heel veel kaartjes gehad en dat heeft haar heel goed gedaan
    dus een mooi gebaar

ik heb wel meegelezen,maar er is zo veel geschreven dat ik niet op iedereen kan reageren

hier gaat het zijn gangetje
    ik heb me vandaag ziek gemeld ik kwam gisteren van me werk weer en ik kon bijna niet lopen van de pijn
    dus ik heb de fysio gebeld en daar kan ik vanmiddag al terecht
    dus dat is wel fijn

ik hoop dat het met iedereen goed gaat

gr Tup

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Boortjuh, heel veel sterkte meid. Hoop dat het uiteindelijk niks ernstigs is.

@ Supershive, heel veel sterkte met het verlies!

@ Lien, Aerosleeper die heb ik ook lijkt me super!

5. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een vreselijk nieuws voor supershiva, het idee van de e-card vind ik ook een erg mooi gebaar.

Jullie zullen mij wel meer gaan zien, gisteren ben ik en al mijn collega's namelijk ontslagen omdat het erg slecht gaat met het bedrijf. Heb dus voor het eerst in mijn leventje geen baan, en ik moet zo naar het CWI een uitkering aan gaan vragen... heb daar echt moeite mee maar ja wie neemt er nu een 5 maanden zwangere vrouw aan.... Behoorlijk balen in ieder geval !

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sushi, balen zeg meid! Kan me voorstellen dat het als een klap aankomt. Een baan vinden zal niet heel makkelijk zijn. Maar probeer dan maar flink te genieten van je zwangerschap en bevalling!

@ all, ik ben gisteren trouwens naar een borstvoedingsinformatieavond geweest. Heel interessant!

7. @Sushi; jeetje meis... erg balen!

8. SUPERSHIVA: Wat afschuwelijk, heel veel sterkte.

SUSHI: Jeetje wat erg zeg........ daar sta je dan. Sterkte ermee!

KAARTJE: Prima plan.

IKKE: Ben vreselijk moe en heb veel buikpijn op het moment. Ben de laatste dagen veel te druk geweest. Moet ik vandaag ook nog tot 20.00 uur werken BLEEEGGHHHH Zonag ga ik de hele dag op de bank liggen!

LIEFS

9. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    supershiva ik wens je heel erg veel sterkte

10. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Supershiva, ook van mij heel veel sterkte - dit moet echt zoooooooo verschrikkelijk moeilijk zijn...

Hebben jullie trouwens dit gelezen: http://www.nu.nl/algemeen/1880856/babys ... uropa.html

Kan ik zo boos om worden dat ze in NL zo terughoudend zijn in extreem vroeggeboortes. Volgens mij doen ze in NL niks als je baby voor de 26 weken geboren wordt, terwijl babies in andere landen al bij 23 weken levensvatbaar worden geacht!

11. Ja ik heb het net zitten lezen, ik was er ook al boos om geworden. Woon je toch in een modern land..........

12. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    inderdaad wel een goed idee om nog enkele dagen te wachten met de e-card

@pientje: ik heb altijd suiker in mijn urine dus vandaar dat het ook getest word in mijn bloed (zit ook in de familie) moet trouwens van de huisarts elk jaar op controle komen nu daarvoor omdat er een hoge kans is dat ik ooit echt suikerziekte ontwikkel.

@sushi: wat erg voor je om zo plots zonder werk te vallen! proberen om er het positieve van te zien en gewoon extra te genieten van de zwangerschap!

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lees net verhaal van supershiva. Wat erg...

Ik vind e-card-idee erg goed.

Heb verder even geen woorden...

14. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    hoi hoi

Lien

heel veel plezier vandaag met shoppen leuk hoor
    wij hebben ook de aerosleep gedaan
    leek ons toch een fijn idee

Sushi

jeetje wat balen zeg
    ik kan me wel voorstellen dat je er tegenop ziet om naar het cwi te gaan,maar idd wie zal je nu aannemen als je 5 maanden zwanger bent
    wisten jullie al dat dit er aan zat te komen?

Sophia

dat is ook niet fijn dat je zo n buikpijn hebt
    doe je het wel rustig aan waarschijnlijk geeft je lichaam aan dat het iets teveel is

15. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Hey

We hebben gister voor de 2x de 20 weken echo gehad. Ze konden nu gelukkig alles zien. Alles was ok zover als ze konden zeggen.
    We krijgen een meisje. en ze was deze keer erg levendig.

16. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dames, ik voel me ff niet zo lekker in mijn vel.
    Het is echt niets in vergelijking met Supershiva, maar wil het toch even kwijt..

Maak me druk om van alles, en ben contstant aan het piekeren en denken.
    Hoe het straks allemaal zal gaan, en hoe de kraamtijd zal zijn, hoe gaat het op de creche, hoe gaat het financieel.. etc. etc.
    Word er gek van...
    Heb ook momenten dat ik bijna uit elkaar knap van geluk, maar ook momenten dat ik compleet helemaal verdrietig ben van de zorgen...

Vriend heeft trouwens nergens last van, en gaat ervan uit dat het allemaal goed komt.
    Hij wil ook echt graag dat ik eens ophou met dat gedenk overal over.
    Nu heb ik dat altijd wel gehad, maar het is nu wel extreem.

Nogmaals; ken ook echte "piek" geluksmomenten, maar wordt echt gek van het constante gedenk, om alles.

Hebben jullie dat ook, en hoort het er echt helemaal bij?

17. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @zeppie: gefeliciteerd met de goeie echo en met jullie meisje :D !
    @Danielle: denk dat het normaal is hoor dat je sommige momenten een echte dip hebt. ik zelf heb er ook wel wat last van maar niet zo erg. bij mijn zoontje had ik het meer, vooral de angst om voor het eerst mama te worden en je geen idee hebt hoe alles zal lopen. maar wel voor jezelf goed bekijken dat je je niet meer down voelt dan goed want dan kan je toch best even verder er mee gaan. bij mij was het zo , zodra mijn mannetje in mijn armen lag waren al die zorgen vergeten en wist ik gewoon dat we het prima gingen redden!

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lieve Daan,

Ik had het bij de eerste ook. En heb ook zo'n nuchtere man. Dat botst wel eens ja. Maar echt hoor meis, het hoort er gewoon helemaal bij. Kan ook best zijn dat je even goed moet wennen aan het moederschap straks, ook al zie je er nu naar uit. Ik heb echt wel een paar maanden nodig gehad om aan de nieuwe situatie en mijn nieuwe rol te wennen. Smachtte ook echt weer naar werk, omdat ik even gek werd van huiltjes, luiers en flesjes.

Maar nu ben ik toch weer zwanger van tweede, want het komt allemaal goed. Ook financieel, ook op de creche. Maak je niet druk over de kraamweek en probeer er maar niet teveel van te verwachten. Het wordt toch anders.

MAAR: het wordt kei-leuk, want jij gaat het kei-goed doen. Namelijk, op jouw manier.

Heel dikke knuff lieve bud!

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    PS: die gevoelens dat je je schuldig voelt omdat supershiva natuurlijk veel meer te verwerken heeft begrijp ik wel hoor, maar jouw zorgen zijn echt.

Ik had het zelf vanmorgen ook toen ik het las: en dan ga ik zeuren over een bloeding... Maar ja, dat is OOK beangstigend. Spui dus maar lekker hoor, we begrijpen het echt wel.

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Wat ik altijd zeg, IEDEREEN heeft zijn problemen / klachen e.d. dat is voor jezelf op dat moment het ergste wat er effe is, als je gaat vergelijken zou je nooit een keer mogen zeiken over dat je ergens pijn hebt of niet lekker bent, voor JOU voelt het erg dus IS het ook erg.

probeer jezelf niet gek te maken, meestal valt alles vanzelf op zijn plek en hoe harder je stressed des te erger het word (het effect van als ik het denk dan gebeurd het ook) je doet je best, meer kan je in het leven niet doen.

Ik kan ook elk moment weer zieker worden maar daar ga ik echt niet bij stilstaan, als ik zo'n slechte dag heb ik al vandaag doe ik dat wel even maar probeer hoopvol te zijn en bij mezelf te denken dat als ik even rustig aan doe alles weer goed komt, want dat heb ik verdiend.
    Ik heb ook echt een klotedag, overal pijn, zit nu op mijn 4e PCM en eigenlijk helpt het geen bal... het enige wat helpt is lekker op mijn gat zitten, lekker badje vullen en hopen dat zoonlief geduld met me heb (wat ie eigenlijk altijd wel heeft dus mag niet klagen)

Deel Deze Pagina