April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Eh... nee, nog 2. Ik heb me een dag vergist blijkbaar. Hij moet nog vrijdag en zaterdag en dan komt ie zondag in de loop van de dag weer thuis. En idd... hij is dan helemaal ontspannen en in de veronderstelling dat ik gewoon 8 weken zwanger ben en dat we komende woensdag een echt mensje gaan zien op de echo en dan moet ik m gaan teleurstellen :(

Maar zoals gezegd: ben wel erg gelukkig dat ik uberhaupt nog voor een echo kan gaan ;)

En nu ga ik echt slapen *gaapt*

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    wie volgen er allemaal Babyboom en gaan kijken vanavond?

3. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    laatste dag van babyboom
    en ik ga zeker kijken

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    daarna komt schatjes ook erg leuk hahahha

5. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    die kijk ik ook altijd

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ga ook gezellig babyboom kijken.
    Zei net nog tegen mijn man dat ik het zo leuk vind dat ik alle afleveringen van babyboom heb gezien en dat bij de laatste ik zelf net weet dat ik zwanger ben. Niet al die tijd voor niets gekeken, ha ha!
    Nee, vond het sowieso heel leuk om te zien.

Hoop overigens wel dat ik kan kijken vanavond wat het onweert hier nu hard en dus is de kabbel er uit getrokken.
    Maar ja, anders hebben we altijd nog uitzending gemist!

7. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    @marb.. wat een apart verhaal.. Ben heel benieuwd wat er woensdag uitkomt.. Het lekkerste zou zijn als het er toch twee zijn geweest dan kun je hop weer 4 weken naar voren, en da's altijd leuk die eerste 12 weken.. Al is het wel gezellig als je een aprilmamma blijft natuurlijk :)

Er zijn hier bij de aprilmamma's volgens mij meerdere mamma's die na een miskraam direct weer zwanger zijn geraakt.
    Ook ik dus.. 25 juni miskraam gehad, en inmiddels ( ik weet de conceptiedatum :rolleyes: , dus hoef niet van laatste menstruaties uit te gaan ) alweer 5 weken en 5 dagen onderweg..

Toch grappig, die 2 weken die je er extra bij krijgt. Mijn miskraam is namelijk 5 weken en 6 dagen terug :S (als ik het goed bereken)

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lynn, mijn echo kwam overeen met je jouwe ongeveer. Heb geen foto meegekregen omdat ie even in het dossier moest.

9. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Zo was weer een mooie aflevering van babyboom, ik heb het niet drooggehouden en jullie?

Wat erg zeg als mensen hun kindje af moeten geven, jacob is op dezelfde datum geboren als dat ik uitgerekend ben, bah moet er niet aan denken.

En Jeroen en diana, wat een geweldig stel vind ik dat! Echt super!

Zo ik gan naar mijn bedje, want morgen moet ik om 6:00 beginnen.

Welteruste allemaal

10. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nee, niet eens het stolstel, maar wat opviel was dat de vruchtzak rond de 8 weken was, en er was hartactie, dus dat was ook goed, maar het vruchtje liep qua maat 3 volle weken achter.

11. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Kan het zijn dat ik al een dooiertje rechts bovenin zie?
    Geloof dat ik een dooierfobie begin te ontwikkelen ;)

Jantsjuh en Marb, welkom hier!

12. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Kan iemand mij even bijscholen? nou heb ik vroeger toch opgelet op school, maar hoe moet een dooier eruit zien, en is het dan erg als je die ziet? Gezien de kreet 'dooierfobie'?
    Ik kan weinig maken van de echo's die jullie nu laten zien.. dus.. wie wil mij even een beknopte biologieles geven zodat ik weet waar jullie het over hebben..

(ik heb meer verstand van echo's later in een zwangerschap, die maakte ik destijds zelf.. de gewone pretechootjes bij mezelf, had namelijk een apparaat ter beschikking)

Zo dan.. heb me net toch een vreetbui achter de rug. Wat een ramp zeg, dat moet niet zo door blijven gaan, want dan word ik tonnetje rond.. Denk dat ik maar flink wat rijstwafels enzo in ga slaan als het vaker gebeurd..

Vorige zwangerschap kwam ik 10 kilo aan. Ik ga ervanuit dat het nu ietsje meer wordt, maar hoop toch niet té veel :rolleyes:

13. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
  14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik voeg me bij jullie! :D HOI....

15. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Welkom Eleni!

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi Molly,
    leuke sites heb je erop gezet! Ben ze nu al druk aan het bezoeken! :D

x

17. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Molly, thnx! Mooie sites, morgen even wat uitgebreider bekijken, het is onderhand bedtijd..

Maar dat van die dooier, er begint me weer iets te dagen. Gelukkig weten mijn lijf en mijn ukkie wel wat ze met zo'n dooier moeten, anders kwam het niet goed 8)

En Eleni, gefeliciteerd en welkom! Leuke naam heb je... da's mijn derde naam :)

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    AAHHH, maar 5 uur geslapen vannacht. Dat trek ik dus niet meer, wordt een lange werkdag. Gister kwamen er nog wat goede vrienden langs die we het ook maar verteld hebben, vind het zo lastig om het voor me te houden,haha.

Ben nu ook misselijk maar dat kan ook door het weinige slapen komen.

Eleni: welkom!

19. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Goeiemorgen allemaal!
    Zo weer een pagina of 7 bijgelezen sinds gisteren, jeetje zeg, wat gaan jullie snel. Maar wel leuk hoor.

@molly, ik had van de week zo`n vervelende secretaresse aan de lijn. Afspraak met de fert.arts was zo gauw er een positieve test was direct belle n voor een afspraak, zei die meid dat ik niet voor half september hoefde te komen, want dat had geen nut. Ik was zo overrompeld dat ik had ingestemd. Even later toch teruggebeld, ook omdat HA wil dat ik zsm daar heen ga, gezien mijn voorgeschiedenis, weer die meid aan de lijn, verteld dat de fert.arts dit zelf had gezegd en ook de huisarts, en dat ik echt niet zo lang wil wachten, gezien het feit dat ik al 6 miskramen gehad had. Na lang zuchten wilde ze dan toch een afspraak maken, maar wel met tegenzin, en met de zin"dat heeft toch geen nut, want dan is er nog helemaal NIETS te zien", maar als ik jullie echofoto`s zie dan is er wel degelijk iets te zien. Dus dat ga ik volgende week toch wel even melden. Denk dat het een nieuw meisje is, dat nog volgens de "regeltjes"wil werken.

Pientje, mss een tip tegen de misselijkheid, augurken!
    schijnt te helpen, volgens mijn vriendin.

Kan het me nog steeds niet veroorloven om blij te zijn. De angst overheerst enorm en bij elk pijntje zit ik op de w.c.
    Vooral die rare buik zorgt voor veel twijfels. Vriendin zei gisteren dat dat bandenpijn was, maar kan dat al, als je zo vroeg zwanger bent?
    Ergens wel logisch dat je vanalles voelt in je buik, omdat er vanalles gebeurt, maar het maakt mij heel onzeker. Kan toch niets doen als wachten, nog 7 weken en dan is het grootste risico al minder geworden. Duurt nog eeuwen voor mijn gevoel.

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @havefun: ik heb ook erg veel last (gehad) van bandenpijn. Tenminste... ik neem aan dat die krampjes in je baarmoeder komen omdat die aan het groeien is?

Bij mij voelde het alsof ik ongesteld was, maar toch net een klein beetje anders... :( Inderdaad niet echt geruststellend, maar dat is het dus eigenlijk wel.

Ik duim iig voor je!

Deel Deze Pagina