April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja dat klopt hihih, hadden ze mij speciaal voor gevraagd omdat ze alles zo goed kunnen zien :)
    Nou als je iemand met dreadsziet dan ben ik het hihihih (die worden maandagavond ingevlochten)

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sophia, ik zal erop letten ;) Bij mij hadden ze afgelopen week proefexamen gedaan. Was wel grappig want de kleine lag er weer eens lekker lastig bij.

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    ja, hahaha, ben ik op reis en heb ik onze zoon mee zegt mijn man dat hij JP zo mist hahahaha en ikke dan?

Bij ons was gelukkig ons "slaapkamer" leven met 4 weken al weer terug na de geboorte van ozne zoon. Niet alleen voor mij maar ook voor mijn man was het heel belangrijk dat we elkaar wel bleven erkennen als partner en niet alleen als vader of moeder van....Inderdaad verandert je relatie wel, maar dat geldt eigenlijk voor heel je leven (k kan het mij niet meer permiteren om lekker door te zakken omdat ik gewoon de dag erna weer de zorg heb voor ons ventje (mijn man ook, maar die kan er iets beter tegen :)) , ookal probeer je dat nog zo tegen te gaan.....Maar je leven is niet minder gelukkig :)

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Bedankt voor alle lieve reacties.

We gaan er maar gewoon het beste van maken en zoveel mogelijk proberen te genieten van het moment.

Het is nu ieder geval weekend, maakt ook alweer een hoop goed, haha.

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Heb geen tijd om voor de rest te reageren maar wil iedereen even een knuffel geven, jullie zijn allemaal lieve meiden!

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier ook een knuffel voor alle meiden. Ik heb ook even geen puf om op iedereen persoonlijk te reageren.

Pientje: wat vervelend van Jason extra knuffel voor hem!

Vandaag wiegje Divino gehaald met standaard en box besteld. Ben zo blij met de wieg, zet er foto van in album.

Heb trouwens zou iets raars meegemaakt. Ik reed in mijn auto terug naar huis en zag in ene in mijn binnenspiegel stopteken van de politie (geen idee waarvoor). Ik meteen aan de kant gaat 1 van de 2 agente heel onredelijk uit haar dak dat ik niet eerder stopte. Dus ik zo van ik zag het niet eerder sorry. Ze waren heel onredelijk en werd er gewoon verdrietig van zo erg deden ze. Ook nog eens een bekeuring gekregen voor door oranje/rood licht rijden (ik weet zeker dat ik alleen maar oranje heb gezien). Gewoon een bekeuring van 150 euro :( kan nog wel janken.

Sorry voor mijn geklaag. Fijn weekend allemaal.

x vruchtje

7. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Nou, vruchtje, lekker is dat dan zeg.. Kan mij ook heel goed overkomen, ik betrap me er ook regelmatig op dat ik al een poos niet in mijn spiegels heb gekeken.. Maar dat is wel een flinke domper

En ja, de relatie met manlief; het is anders, maar ik vind het een 'gemoedelijkere' relatie.. Misschien ook omdat ik heel makkelijk ben, en hij erg veel werkt; zo zijn we altijd blij als we elkaar zien.

@Pientje; arme Jason.... vanuit hier ook een extra knuffie

en ik doe ook maar naar alle meiden een knuffel; het is alweer laat, dus om op iedereen te reageren, is ook weer wat moeilijk..

(maar jeetje; al een stuk of 3 berichten van mij de laatste 2 dagen, hahahaha, het gaat de goede kant weer op :) )

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    het is al veel te laat maar nog snel een berichtje van mij...
    mijn bloedtest was helemaal inorde dus geen suiker :D !

slaapwel allemaal

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

Voor iedereen ook even een virtuele knuffel van mij wat een verhalen. Zo zie je maar dat je nooit de enige ben.

Sylvie super dat de uitslag goed is :D.

10. GOEDEMORGEN!

Fijn van de goede uitslag! Sylvie

Fijne dag allemaal! Ik moet werken!

LIEFS

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Sylvie, fijn dat je goede uitslag had. Is toch weer fijn om te horen!

Sophia, werk ze. Hoop dat de tijd snel gaat.

Ikzelf, vandaag een uitvaart van een oudoom. Vroeger heel veel geweest maar de laatste jaren minder. Maar blijft gek dat hij nu overleden is.
    Zo meteen maar klaar gaan maken, moet over half uurtje weg.

Fijne dag iedereen!

12. Sterkte Leonie, ik hoef gelukkig maar tot 16.00 uur!

LIEFS

13. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hoi meiden,

*echo berichtje*
    Ben zo blij, vanmorgen voor het eerst de kleine aan de buitenkant gevoeld. Mijn vriend heeft het eindelijk kunnen voelen. :)
    voor mij voelt het als een golvende beweging aan de buitenkant, en hij voelde het echt schoppen zeg maar :)
    heerlijk, heb ook even een hormoom traantje gelaten ;)

Dikke knuffel voor allemaal

14. HE weer een mijlpaal! gefeliciteerd, wel een gaaf gevoel he. Ik vind het zo leuk!

15. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Het is geweldig :)
    kon mijn tranen niet inhouden.
    gister avond had ik ook zoiets, wow nog maar 17 weken ongeveer. werd zelfs een beetje zenuwachtig voor de bevalling.
    Het gaat zo verschrikkelijk snel :)

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Wij bedachten ons vanochtend in bed ook opeens dat we over 4 maanden met z'n 3-tjes liggen. Zo'n gek idee hè? Ik kan het me gewoon nog niet voorstellen!

Fijne zaterdag allemaal, wij gaan even een boom halen :)

17. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Vond dit gedichtje op internet. Voor jullie allemaal die het nodig heeft.

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @kipkip, komt opeens dichtbij he. Ik had het van de week ook. Ik zei het nog tegen mijn vriend. Over dat ik het nog steeds onwerkelijk vind en dat over een kleine 4 maanden er een kleintje boven ligt te slapen.

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Sylvie: fijn dat je bloeduitslag goed was.

Leonie: is was het bij de uitvaart? Verschrikkelijk voor je allemaal en sterkte.

Jantsjuh: gaaf joh dat je de baby nu ook duidelijk aan de buitenkant voelde.

mimi: lief je gedichtje!

kipkip: af en toe gaat er ook in eens een gedachten door me heen van Oja over ruim 3 mnd is er een kleintje bij. Denk dat het onwerkelijk blijft totdat je het in je armen hebt. Ik kan niet wachten.......maar aan de andere kant geniet ik ook heel erg van het zwanger zijn.

Wij hebben babykamer schildert van de week en komen er achter dat de kleur niet klopt. Grrrr ik terug naar de verfwinkel blijkt het inderdaad een fabrieks fout te zijn. Nu wilde morgen gaan behangen maar dat gaat dus niet door :( moeten alles eerst weer opnieuw verven. Gelukkig wel de verf vergoedt gekregen. Hoop nu dat we in het weekend van 20 dec kunnen behangen. Zo jammer dat het niet loopt zoals je wilt hé. Behang was ook al 3 wkn te laat GRRRRR

x vruchtje

20. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    hoi hoi

Sylvie

gelukkig is de uitslag goed
    weer een geruststelling

Leonie

gecondoleerd met je oudoom,veel sterkte met dit verlies

Jantsjuh

fijn he dat je de kleine aan de buitenkant voelt
    en ook heel leuk dat je vriend het kon voelen die van mij wilde het ook zo graag en toen hij het voelde was het net een klein kindje zo blij
    echt leuk

Mimi

wat een mooi gedicht

Kipkip

ja apart idee is dat he
    wij hadden het er gisteren nog over dat we dan niet zo maar even weg kunnen gaan zoals we nu doen ,maar we hebben het er voor over
    het mag van mij al wel april zijn hoor volgens mij bij alle dames wel he :D

Vruchtje

jeetje dat is idd balen
    dan ben je net zo lekker bezig en dan denk jz o dat schiet mooi op en dan kan je weer overnieuw beginnen
    maar het resultaat zal straks wel heel mooi worden

ik heb gistern mijn baas gebeld en mijn eigen leidinggevende is met vakantie
    dus mijn oud leidinggevende pakte op en die was heel meelevend en die heeft het gelijk veranderd
    ze zei ook al je moet wel aan je eigen gezondheid denken
    dus gelukkig is dat geregeld
    ik heb vandaag weer 2 nieuwe truitjes gekocht zo mooi dat je nu je buik zo goed ziet
    mijn mannetje stond gewoon te glunderen
    echt heel lief
    en we hebben vandaag de spagtel gehaald we hebben een hele zachte kleur gedaan creme/vanille
    dus over 2 weken komt een vriend het er opbrengen
    dus dat hebben we ook al in huis het word steeds echter

Danielle

hoe is het kamertje?

gr Tup

Deel Deze Pagina