April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @spekkie: leuk weer wat van je te horen, al is je nieuws over je bijholtes niet zo toppie... beterschap meis!
    wel fijn dat het met je mannen goed gaat. :)
    voel je ze nog steeds onafhankelijk van elkaar? lijkt me zooo maf! ik vind die ene in mijn buik al zo'n heel apart gevoel. beetje aliën-sensatie. :oops:

@rest: en we wachten, en wachten, en wachten... op telefoontje van mijn bazin. word er half melig van, maar ergens ook wel p*ssig: hoe moeilijk kan het zijn om iemand even terug te bellen?!? :rolleyes: haar dochter zou het vanmiddag al doorgeven, haar man een goeie anderhalf uur terug. en tot nog toe radiostilte!
    de hond moet uit straks, maar durf al niet eens meer naar de wc uit angst de tel. te missen, laat stáán naar buiten...
    ben er nu helemáááál klaar mee. :(

-einde geklaag- ;)

2. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @spekkie: fijn wat van je te horen! hopelijk knap je snel op!
    @lien: wat vervelend dat ze je niet terugbeld! kan begrijpen dat je helemaal verveeld ervan word! net alsof ze wil je gewoon niet terugbellen! hopelijk gaat de telefoon snel over!

3. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    heey meiden ben der ook l een apar dagen niet geweest..
    ik wil eigelijk maar 1 ding zeggen na een aantal bladzijdes gelezen te hebben

wat HEERLIJK dat we zo goed naar elkaar luisteren en elkaar accepteren!

stuk voor stuk allemaal super meiden en vrouwen hier...

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
  5. supershiva

supershiva Actief lid

9 jul 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    BESTE LIEVE APRIL MAMMAS
    iK HEB EEN FIJNE CHAT MET JULLIE GEHAD MAAR IK GA NU AFSCHEID NEMEN VAN JULLIE...
    MIJN DOCHTERTJE LUNA IS 11-12-2008 OM 19.57 TE ALMERE OVERLEDEN IN MN BUIKJE...

VEEL LIEFDE GELUK EN HOOP VOOR JULLIE, JE MANNETJES EN LIEFDESWONDERTJES IN JULLIE BUIKJES :) :) :)

EEN FIJNE KERST EN EEN FIJNE JAARWISSELING!
    veel liefs shiva en joep

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lieve Shiva, heel veel sterkte met dit verlies....het si gewoon te verdrietig. Ik hoop dat Luna over jullie waakt!

Lien: good luck met wachten....wat een rare bazin zeg....dat struisvogelgedrag.....

Spekkie: wat naar van die bijholte ontslteking...heb er ook om het minste of geringste last van dus weet hoe ellendig het is. Fijn dat je mannen het goed doen! Zou als ik het zo hoor ook niet aan dat odnerzoek mee doen!

Vragen: weer bv; geen cursus; ook niet gedaan bij mijn zoontje. Liep meteen heel goed en heb het 7 maanden gedaan zonder enig probleem. Hopelijk gaat het weer hetzelfde.
    Baby gaat meteen op eigen kamer. Ook met onze zoon gedaan en ging heel goed. Heeft altijd veel rust in zijn eigen kamer kunnen vinden (nog steeds) en de 3 dagen dat hij bij ons heeft gelegen waren teveel prikkels voor hem en voor ons: te onmrustig dus voor beide partijen. Als dit kindje en andere behoefte heeft dan passen we de situatie weer aan, maar hopen dat het weer goed gaat zo.
    Geen budget hier. Maar we hebben dan ook nog alles van de vorige. Toen overigens ook geen budget. Ik ga nu wel wat roze dingen kopen, omdat ik erg veel stoere jongens dingen heb voor maat 62 en veder omdat ik toen heel bewust voor een jongen kocht (de eerste spulletjes waren heel neutraal omdat we niet wisten wat het zou zijn).

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Shiva heel veel sterkte met jullie verlies...

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @ Supershiva nogmaals heel veel sterkte toegewenst aan jou en je man. Een kaarsje brand voor jullie kleine meid.

@ grieperige dames Beterschap toegewenst.

@ all alvast fijne kerstdagen en een knallend 2009

Hier gaat het goed had even een weekendip en snel geirriteerd. Maar dat is alweer voorbij. Het slapen is al wel wat minder prettig want moet er namelijk vaak uit om te plassen. Hehe

Weltrusten iedereen.

9. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Potverdorie zeg!
    Shiva meid.... :cry: ..Tranen lopen over mn wangen bij het lezen van de stukjes die je nog schrijft..
    Nogmaals gecondoleerd en 'mooi' te begrijpen dat jullie waardig afscheid kunnen nemen van jullie prachtige dochter..
    Ik heb verder even geen woorden..

SPEKKIE: Fijn weer wat van je te horen meid..

Ik reageer later wel weer , t moet even zakken zeg.. :cry:

10. wat erg van shiva. ben er helemaal stil van..

11. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Weet ook echt niet wat ik moet zeggen...

12. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Wat erg shiva, heel veel sterkte!

13. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Lieve Shiva... Heel erg veel sterkte! Vind het verschrikkelijk voor jullie..

14. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

lieve shiva, jij en en partner heel veel sterkte de komende tijd.
    vind het ook verschrikkelijk. Heb er verder ook even geen woorden voor.
    alleen maar tranen.
    Vind het verschrikkelijk dapper hoe jullie hier mee omgaan, en je hebt prachtige woorden geschreven.
    een hele dikke knuffel van mij voor jullie allebei.

15. Shiva, wat een prachtige woorden nogmaals. Ik bewonder je kracht. Heel veel sterkte komende tijd. We branden donderdag een kaarstje voor jullie en natuurlijk voor jullie prachtige dochter Luna!

16. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    Shiva en Joep

ook ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen
    ik zal ook een kaarsje voor Luna branden

liefs Tup

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sophia & wwjc, hebben jullie al bericht gehad dan van de Zuid Zorg ik nog steeds helemaal niks. Zal anders wel eens gaan bellen.

@ Leonie, opzich gaat het wel weer. Was gewoon heel verdrietig door mijn vriend. Wij zijn nog steeds op zaterdag aan het klussen hier. Een beetje verven enzo. Nu is hij al een aantal zaterdagen zo lui. Afgelopen zaterdag deed ie helemala niks om een principe kwestie. Nou ik kan daar niet tegen onze ouders helpen ons super veel. En we krijgen ook nog zowat alles van ze. Maar nu gaat het wel weer :)

@ Shiva, nogmaals heeeel veel sterkte meid!

@ all, yoepie vanmiddag weer beepje kijken bij de Fontys!

18. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Shiva heel veel sterkte gewenst, nu maar ook de komende tijd, ook voor je partner.
    Ook donderdag veel sterkte gewenst, dat jullie op een mooie manier afscheid kunnen nemen van jullie kleine meid.

Knuffel!

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb gebeld naar de ZuidZorg. En vermoedelijk begint het bij ons op 15 januari.
    MsRoxy dus denk dat jij ook mag beginnen dan. Zou wel leuk zijn als we in dezelfde groep zitten.

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Shiva: wat een mooie woorden. Ik wens jullie ook heel veel sterkte de komende tijd!

Deel Deze Pagina