Shiva: heel veel sterkte gewenst voor jullie beiden... Weet niet wat ik verder kan zeggen... hele dikke knuffel
@shiva en joep: ben er helemaal stil van, wat akelig... heeeeel veel sterkte gewenst! @rest: het lijkt ongepast er nu nog iets over mezelf aan toe te voegen, maar jullie zullen wel benieuwd zijn hoe het gister afgelopen is: nou, net voor 21.00u gister ging dan toch de telefoon. naar, onpersoonlijk gesprek met 0,0 begrip van haar kant. een forse tegenvaller! maar voor mij nogmaals de bevestiging dat ik de juiste keus heb gemaakt; ik ga mezelf niet letterlijk kapot werken voor iemand die daar geeneens waardering voor lijkt te hebben... ben er wel verdrietig van. ga zo naar mijn mams toe, wat afleiding zoeken. leuk knutselen voor de baby ofzo. jullie allemaal een goede dag gewenst!
Balen Lien dat ze zo heeft gereageerd...sommige mensen kunnen zich ook niet inleven in anderen tot ze zelf wat hebben, en dan moet heel de wereld begrip hebben! Je hebt de goede keus gemaakt!
=D> Dat zijn de juiste woorden. Lien idd aan jezelf denken, en mensen zoals je baas vergeten. Huichelaars hebben vaak de halve wereld, maar op den duur zijn zij diegene die ongelukkig zijn.
Ik wist niet zeker of er nu een kaartje is verstuurd naar Shiva, denk het niet. Dus heb net een condoleance kaart namens alle april-mama's naar haar verstuurd. Shiva en haar partner kracht en sterkte gewenst voor de verwerking van en het omgaan met dit grote verlies. Ik ben niet goed in een link plaatsen maar het was een kaartje met een orchidee erop met de volgende tekst erbij: Een orchidee werd hier geplukt afscheid van een droomgezicht maar ondanks de schijn van donker nu straalt zij in het morgenlicht. Ik hoop dat jullie je hier ook in kunnen vinden. Lien, vervelend dat bazin zo doet maar wel fijn dat je daardoor misschien nog wel meer achter de beslissing staat. Als je snapt wat ik bedoel... Brenda, msn heb ik niet maar hotmail doet het gewoon. Bij jou nu ook al?
Brenda; Vond het zulke krachtige woorden over dat inleven dat ik die zin geplaatst heb op mijn wie/wat/waar op hyves Vond het zo toepasselijk op mijn collega's
wat goed dat er een kaartje naar Shiva is gestuurd. als je zoiets leest, valt ineens ALLES van jezelf érg mee.... echt vreselijk wat zij doormaken nu. dank verder voor jullie lieve woorden. sterkt me weer in dat ik de juiste keus maak. thanks girrrrls!
Fijn Leonie dat je een kaart hebt verstuurd. Kom er de laatste tijd niet aan toe om alles bij te lezen en op ieder te reageren, sorry! Heb net in ieder geval weer wat nuttige telefoontjes gedaan, aangemeld voor infoavond in januari in het ziekenhuis over poliklinisch bevallen. Data opgevraagd van info-avond over borstvoeding en eindelijk maar eens de huisarts gebeld om nog door te geven dat ik in verwachting ben, haha, lekker laat, maar ik kom er toch nooit. Verder zit ik te wachten op een uitnodiging voor de zwangerschapscursus van de thuiszorg. Ben benieuwd, gaat ergens in de zesde maand beginnen geloof ik. Hier nog niet veel geshopt, maar ben meestal in de stad als mijn zus er ook bij is en mijn man wil het geslacht nog even geheim houden. En dan zie ik zoooo ontzettend lieve kleertjes, maar als ik die dan koop, weet ze het meteen binnenkort maar even alleen op pad
Mooi versje Leonie... En LIEN: Dan heb je zeker de juiste keuze gemaakt.... Als mensen ergens beter van kunnen worden zijn ze o zo lief maar als ze ergens slechter van worden is er geen goed woord meer over.. Jammer dat je steeds vaker hoort en ervaart.... Zo zie je maar weer: Niets is wat het lijkt..
@Leonie; heel erg mooi dankjewel dat je dit namens ons hebt gedaan! @Lien; helemaal goed gedaan meid, er is op dit moment wel wat belangrijkers voor je moet je maar denken, zulke mensen zijn het niet waard om er dat risico voor te lopen.. @Shiva; ik vind je zo ontzettend moedig dat je zo alles neerzet ik had niet geweten wat ik had gedaan in je situatie terwijl dat toch een lange tijd in ons hoofd heeft gezeten met al die testen enzo. Ik vind je een topwijf! en je bent en blijft altijd een april mama dus je bent altijd welkom hier (ik denk dat ik dan wel namens ons allemaal spreek) Over MOI; ik ben net bij de hypotheek man geweest en zag er allemaal goed uit we kunnen makkelijk die hypotheek krijgen, helemaal mijn salaris niet nodig (vraag ik me toch af waar al dat geld normaal dan blijft maar goed volgens hem kwam dat ook voor een groot deel omdat wij nu op dit moment niets kunnen aftrekken van de belastingdienst en dat het financieel niet aantrekkelijk is voor ons om hier te blijven wonen) Hij is onafhankelijk verder dus ik neem aan dat ie weet waar hij het over heeft. ALs we een huis kopen is het qua zaak ook aantrekkelijker (belasting e.d.) als nu op dit moment. Vanavond hebben we een tweede bezichtiging dus wel spannend, mijn moeder had alweer commentaar (het zal eens niet dat IEMAND geen commentaar heeft) dat het te ver weg is van ons bedrijf en dat ik dan misschien niet kon blijven werken, mens het is 18 kilometer tijden in totaal en waar HUN willen dat ik ga wonen is 9-11 kilometer verderop dus wat is nu het grote verschil? (behalve minimaal 35.000 euro voor een huis?) Af en toe word ik helemaal gek van al dat gecommentaar en gebeslis voor ons , ik weet dat ze het goed bedoelen (met mijn ziekte enzo) maar toch steun me een keer ipv altijd iets meteen afkraken... (zucht... dat lucht op even hier erover praten)
super shiva...heel veel sterkte in deze moelijke periode... lientje...wat jammer dat je bazin zo heel gereageerd... imd...wat fijn dat jullie het huis zouden kunnen kopen....wij hebben het ook op een salaris....want misschien wil ik wel stoppen met werken en dan moet het ook betaald kunnen worden veel plezier vanavond....en je niet te veel aantrekken van andere...en in je achterhooofd blijven denken dat ze het beste met je voor hebben... ik heb vandaag weer fysio gehad....en ik heb bi omdat mijn zoontje meer naar rechts ligt door mijn afwijking in mijn bm...ik ben niet in evenwicht...dus mijn bekken zijn gekantelt...mag niet meer stofzuigen...boomer hahaha...en mag maar 1x perdag trap lopen naar boven en benende....verder moet ik er nu 2x in de week heen...ben ook meteen weer weg moet gaan werken....doeg dames
dat klinkt op zich wel logisch in jouw geval lynn dat vak niet in evenwicht zijn bij jou is dat natuurlijk van binnen wat anders geregeld als normaal. Goh niet stofzuigen wat erg... (even geintje tussendoor) maar ik snap dat al die andere dingen een enorme beperking zijn echt niet leuk! wel goed dat je er zo op tijd bij bent denk ik (kan erger voorkomen) OJA het was trouwens NIET het huis wat ik eerder hier heb laten zien, is een groter huis, alleen wel tussenwoning alleen dan zonder garage zeg maar... ik zal straks eens een link opzoeken..
Even kort nieuws: Vandaag 20 wekenecho gehad en kindje lijkt geen invloed te hebben gehad van bloedingen. Alles zat erop en eraan en het was groot genoeg. Bloedingen wel in de gaten houden en dus verder onderzoek doen naar de herkomst. Het komt iig niet van de placenta. Die ligt wel voor, maar niet voor de baarmoedermond. Even afwachten dus waar dat steeds vanaf komt, maar tot nu toe alles oké. Echt zo'n opluchting! Enne, we krijgen een meisje!
Geweldig nieuws Juud! leuk een meiske en alles gezond en wel, wel heel goed dat ze alles in de gaten blijven houden!
Juud: goed nieuws! Jullie dus ook een koningskoppel Lynn: logische verklaring voor de bi lijkt me...wel alstig.., maar van dat van het stofzuigen lijkt me niet zo'n probleem toch? hahaha Leonie: dank voor het kaartje aan Shive...wat verdrietig allemaal he. Lien: het is geregeld en nu niet meer over peikeren. Sommige mensen zijn het niet waard.... IMD: fijn dat de hypotheek kan! In deze tijd is het niet onverstandig om maar op 1 salaris te kopen. Ja ongewenste adviseren en bemoeizucht is herkenbaar. Ik moet de hele dag beter op mezelf letten van mijn moeder omdat ik in verwachting ben.....Ik werk namelijk fulltime, zorg voor het huishouden, ben een liefhebbende echtgenoot en ben veel op reis voor mijn werk met ons zoontje....ik ben welliswaar in verwachting maar dat is geen ziekte hoor! Als het teveel is dan kan ik zelf de rem ook wel vinden Ga er maar vanuit dat het wel goed bedoeld is. onze moeders kunnen nu eenmaal moeilijk ophouden met moederen en mijn man zegt dat wij later ook zo worden hahahahaaha
@leonie: goed van je dat je een kaartje hebt gestuurd naar shiva, vind het een hele mooie tekst! @lien: wat erg van je bazin dat ze zo reageerd! maar inderdaad zoals eerder gezegd nu komen jij en je kindje op de eerste plaats en vind ook dat je een juiste beslissing genomen hebt! @lynn: hopelijk ga je nu minder pijn hebben! goed dat het goed opgevolgt word. @imd: spannend van het huis inderdaad niet fijn dat ze gewoon eens niet blij voor je kunnen zijn, maar dat komt wel hoor, eens ze zien dat alles goed komt draaien ze wel bij! @juud: gelukkig is alles goed met jullie Meid gefeliciteerd !
worden wij ook zo? aaarrgrgghhhh (maar ben bang dat je gelijk hebt haha) ik snap ook wel dat ze me graag dichtbij hebben (welke ouder heeft dat nu niet denk ik dan)