April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... ject&hbx=1

hier is de link trouwens, het is recht tegenover DE basisschool van die buurt, zit wel genoeg ruimte tussen voor geluid e.d. maar goed spelende kids zijn niet zo'n probleem om te zien he haha

volgens de makelaar kan er trouwens makkelijk 150 worden geboden (al een verkocht voor dat bedrag) al die huizen die bij hun te koop staan zijn van een boer die er polen in heeft gehad dus ja de tuin, badkamer en keuken moet je even doorheen kijken haha die zien er niet uit ..

2. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Sorry dames maar even een ego berichtje, ik heb net van mijn vriendin gehoord dat haar vader vannacht om half 2 is overleden. Was echt zo een lieve man. Hij had een spierziekte, geen ms maar 1 waar ze niks tegen konden doen om het te remmen. In 2 jaar tijd is hij zo afgetakeld. De laatste keer dat ik hem zag moest hij praten via een computer. Je weet dat iemand niet lang meer heeft, maar hetk omt zo rauw op je dak! Zit met tranen op mijn stage en ga zo maar naar huis! Zaterdag is de crematie. Ik heb haar en haar mams geconcoleerd en gezegd dat ik er voor haar ben wanneer ze me nodig heeft! Ik weet het toen mijn mama overleed, vond ik het heel fijn als iemand alleen dat al tegen mij zei!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ooh wat erg voor je vriendin zeg! je bent een hele lieve vriendin als ik het zo hoor! en heel veel sterkte!

4. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Dank je wel! Echt zoo rot voor haar joh...

5. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @brenda: wat een vreselijk nieuws :( voor jouw ook veel sterkte...

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Juud Wat fijn dat alles goed, gefeliciteerd met jullie meisje, leuk :D

Imd leuk huis, al denk ik dat jullie wel het één en ander gaan vernieuwen? ;)

Lynn goh, dat klinkt wel logisch allemaal.
    Maar is stoppen met werken dan niet beter?

Leonie bedankt voor het versturen van het kaartje!

Brenda wat erg zeg, gecondoleerd.

Me2 waarom wonen jullie eigenlijk in zwitserland (dat was het toch?)

MiniUs Bedankt voor het vragen, het gaat goed met Jason's neusje, groeit mooi dicht, ziet er ook niet zo eng meer uit gelukkig.
    Was wel schrikken, ik ben echt een watje als er iets is met onze kids, dan MOET papa direct naar huis komen :)

Zo nu ga ik ff wat aan het huishouden doen. Daar ben ik immers voor ingehuurd :p

7. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    probeer toch me gedschten een beetje te verzetten...straks een condoleance kaartje kopen en iets moois eri schrijven voor haar en haar mama en dan zaterdag mooie bloemen aan haar vader geven.

8. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Hallo,
    Ik zie voor het eerst dat er een forum is voor April mama's...En zou me bij deze willen voorstellen.Ik ben Ramona en getrouwd met Joris. 7 April 2009 uitgerekend van een zoon.We hebben al 1 zoon genaamt Bryan van 2 1/2 jaar.In mei word ie 3 en dan is de kleinste net een maand oud als het goed is.
    Vind het wel leuk dat er een forum is voor april mama's en wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap, en geniet van deze tijd!

Groetjes Ramona

9. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Lien (toch!?) Fijn dat je het hebt kunnen regelen. Niks van aantrekken hoor dat je baas zo reageert... Jij en je baby gaan voor!

@BrendaGill Wat een naar bericht. Ook al is het verwacht, van zoiets schrik je toch altijd. Veel sterkte.

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @ ramona: welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap !

11. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    @juud super hoor :D Gefeliciteerd met je meisje

@IMD Leuk huissie voor die prijs zeg! Kunnen we hier alleen maar een appartement van kopen :S zo duur

@brendagill sterkte

12. Amom22

Amom22 Niet meer actief

oh en ik vergeet de helft alweer :(

@Pientje fijn dat het neusje weer dichtgroeit. Kan me helemaal voorstellen hoor, ben net zo'n held op sokken :p

@ IMD Hopelijk lukt het met het huisje! Zou leuk zijn

Ik ben druk bezig met de kerstinkopen....niet zo makkelijk. Mijn man was van de week in de supermarkt en het merendeel van de schappen was leeg, dus hij vroeg een medewerker wat er aan de hand was. Normaal krijgt die winkel 6-8 leveringen per dag, nu 16-20 maar nog is de winkel leeg ivm kerstdrukte. Als mijn man zeker weten een gevulde winkel wou treffen moest hij 's nachts rond 3 uur maar ff komen :( Omdat wij biologisch eten en veel allergieen hebben ben ik dus maar het internet opgegaan maar zelfs daar is het meeste al uitverkocht! Gaat nergens over, mense zijn echt aan het hamsteren geslagen. Zie de buren ook steeds naar de auto lopen om kado's eruit te halen, ze hebben toch zeker al meer dan 50 pakjes naar binnengesleept.....

13. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    @ Ramona welkom en gefeliciteerd

@ Amom bij onze c1000 hebben ze nog genoeg gelukkig ;)

Vidn het zo moeilijk wou dat ik echt iets kon doen voor mijn vriendin, maar ja, er voor haar zijn is denk al genoeg! Vind het zo moeilijk hier mee om te gaan, omdat ik ook me mams zo jong ben verloren, het voelt zo onrechtvaardig.

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Welkom Ramona en gefeliciteerd met je zwangerschap. :)

PS nieuwe buikfoto in me album

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ramona: welkom en gefeliciteerd met de 2de zoon!

Brenda: wat verdrietig voor je vriendin. Kaarten krijgen ed is dan wel heel fijn lijkt me.

Pientje: mijn man werkt in Zwitserland, vandaar dat we dear nu wonen.

IMD: niet slecht en ook nog to school, wel heel praktisch!

16. ramona welkom ;)

Leonie, wat ontzettend attent dat je shiva een kaartje hebt gestuurd namens de aprilmama's. ik vind de tekst erg mooi!

Amom, bedankt voor je kerstkaartje *knuf*

brenda wat een verschrikkelijk nieuws...

als ik aan shiva denk bedenk ik me weer eens hoe klein en onbelangrijk alle ongemakjes en pijntjes zijn. vergeleken bij het verliezen van je kindje valt natuurlijk bijna alles is het niets, maar ik heb er de hele ochtend aan moeten denken.

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mooie buik Pris!

Welkom Ramona!

@Pientje ja daar is de prijs ook naar, nieuwe keuken, badkamer, vloeren, kozijnen zijn wel allemaal 100% goed , ja nog niet te spreken over de zolder, die moet natuurlijk helemaal netjes gemaakt worden maar is kwestie van gipsen wanden zetten, stucen, vloer erin en klaar, zit megaraam in ....

18. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@priscilla mooie buik :)

@ramona welkom, leuk dat je mee komt kletsen.

@rach asjeblieft :) idd dan valt alles ineens heel erg mee.

Fijn dat er een kaartje naar shiva is gestuurd.

19. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Zo, even niet online geweest. Manlief was ook thuis; samen beetje aangerommeld en hij doet vandaag bed verschonen, stofzuigen e.d. Vooral niet bij storen ;) .

@Ramona:
    welkom bij de april mama's.
    @Leonie: bedankt voor het kaartje voor Supershiva. Fijn dat je zo'n mooie tekst erbij hebt gezocht.
    @ Lien: laat je werk je werk! Verantwoordelijkheidsgevoel is goed, maar soms is het ook teveel! Ik merk dat nu ik ruim twee weken thuis ben, dit mij zo goed doet. Ik werk nog wel 2 uurtjes per dag vanuit huis en dat vind ik echt genoeg. Gelukkig heb ik een begripvolle baas, dus dat scheelt. Maar vandaag had ik collega's aan de telefoon, heel erg gestressed van de drukte op het werk en dan ben ik blij dat ik daar nu even niet tussen zit. Je gezondheid en die van de baby gaan voor.
    @ Juud: mijn vriendin heeft de eerste 20 weken van haar zwangerschap iedere dag behoorlijke bloedingen gehad. Ze wisten niet waar het door kwam. Een half jaar geleden heeft ze een kerngezonde dochter ter wereld gebracht! Goed dat je het in de gaten blijft houden en neem je rust.
    @ IMD: 18 kilomter is toch niet ver? Ik woon 100 km. van mijn ouders en dat is echt ver. Ik zou vaak willen dat ze iets dichterbij woonden, maar niet zo dicht als mijn schoonmoeder (om de hoek!). Ik zou 18 km. prima vinden, zeker als het je ideale huis is, basisschool dichtbij enz. Natuurlijk snap ik je ouders wel, aan de andere kant...... En zeker verstandig op 1 hypotheek!

En verder gaat het hier goed. Gisteren overleg gehad met mijn eigen verloskundige, omdat ik de baby niet zo goed voelde schoppen. Dat was niets om me ongerust over te maken, want baby's draaien nu veel en het kan best dat hij een paar dagen veel slaapt of met zijn beentjes naar mijn rug ligt. Pas vanaf 28 weken hoor je de baby echt dagelijks te voelen. En alsof de kleine het begreep; gistermiddag heeft 'ie aardig gevoetbald in mijn buik :) . Ik helemaal blij! Vanochtend nog een paar kleine schopjes, helemaal goed.

20. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    @een wondertje...

ik had dat ook dat ik hem niet voelde, en had toen de verloskundige gebeld en zij zei het zelfde hoefde me niet druk te maken.En die dag daarna volede ik hem ook idd en nu iedere dag maar geeft je een zeker gevoel vind ik!En als ik naar mijn buik kijk zie ik hem soms helemaal omhoog ploppen!hahahaah

Deel Deze Pagina