@Ramona: Welkom en Gefeliciteerd! @Leonie: Bedankt voor het kaartje voor Supershiva. De tekst is prachtig. @ Wondertje: Wat heerlijk voor je dat je je kleintje voelt schoppen. "When you least expect it....... Hier: erg moe en ontzettend vergeetachtig aan het worden. Reed vanochtend zelfs in de auto in de mist zonder koplampen aan...Gelukkig reed er een oplettende chauffeur voor mij die uitstapte en naar mijn koplampen wees.....Pffff wat was ik blij. Voelde me zo ontzettend stom. Hoe onnadenkend kun je zijn zeg. Normaal rijd ik van hot naar her, maar ik begin nu ook erg onzeker te worden. Reed nog bijna iemand aan die op de rotonde reed; die zag ik gewoon te laat. Ik rijd dus nu even geen grote stukken meer.
@eenwondertje gelukkig voel je je baby weer wat een opluchting voor je. @synove Ik herken het zo! Ben de laatste week echt dement. Vergeet alles. Was vergeten wat ik voor kerst aan kado's had besteld. Ben mijn trouwring kwijt. Vergeet hoelaat mijn man uit zijn werk komt.....echt heel frustrerend. Gelukkig kan ik niet rijden, als ik maar niet vergeet dat ik geen rijbewijs heb
Is ook helemaal niet ver hoor helemaal gelijk, ik werk natuurlijk wel bij mijn ouders thuis op kantoor dus 100 kilometer zou hier onmogelijk zijn maar 18 kilometer is gewoon normaal denk ik zo...
Hallo allemaal, Ik zie voor het eerst dat er een april mama`s is wat super leuk! Ik zou het leuk vinden om gezellig met jullie mee te kletsen..Ik zal me eerst even voorstellen mijn naam is maaike en ik ga 22 december trouwen met hans (met een dikke buik in een trouwjurk) Ik ben 7 april uitgerekend van ons 1e kindje... Geniet van jullie zwangerschap allemaal! Liefs Maaike
@ Maaike....welkom,ik ben ook pas sinds vandaag actief op dit forum.En wat leuk ook op 7 april uitgerekend!En gefeliciteer met je zwangerschap en aankomend huwelijk! Groetjes Ramona
Hoi Maaike, je gaat al lekker snel trouwen dus SPANNEND HOOR, show je ons de foto's enzo altijd leuk!
Nee, ik heb alleen een mail gekregen in het begin dat ik ingeschreven sta, Ik heb vorige week nogmaals gemaild wanneer het begint. Ik sta ingedeeld op 20 januari en een week ervoor krijg je de bevestiging
Zo nou even de rest SUPERSHIVA: Heel veel sterkte voor donderdag, dat het een mooi afscheid mag worden. Heel veel liefde voor jullie beide! NIEUWELINGEN: Welkom IMD: Wat een positief nieuws, ben benieuwd! Succes, enne lekker samen beslissen hoor! Mijn man en ik gingen 3 jaar terug op huizenjacht en er was maar 1 huis (dit huis dus hihii) waar we allebei een goed gevoel over hadden. Gelijk een welkom thuis gevoel toen we binnen stapten. Bij de andere huizen was het vaak 1 van ons of allebei niet. We hebben toen afgesproken dat we alleen dat huis kopen waar we het allebei hebben! IKKE: Vanmiddag bij de buurvrouw de basis voor het kaartje gemaakt, echt heel erg mooi! Heel eenvoudig, maar wel precies wat ons aanspreekt. Manlief moet het vanavond nog goedkeuren en dan gaan we volgende week aan de slag! Wordt heel mooi al zeg ik het zelf Vanmorgen bij VK geweest, ze was super tevreden. Dus mama ook, en vanmiddag nog bij de fontys geweest. 2 geslaagde kandidaten en wij weer 3 foto's rijker hihiihi LIEFS
Maaike en Ramona: welkom ! Ik heb me er maar bij neer gelegt dat ik vanaf nu thuis zit. Het is heel lastig om werk te vinden nu. Krijg een hoop reacties op mijn CV maar zondra ik vertel dat ik zwanger ben haken ze allemaal af, wat ik ook wel begrijp natuurlijk. In ieder geval is mijn uitkering geregeld als het goed is, hoor ik eind december/begin januari. Heb nu in ieder geval tijd genoeg om de babykamer af te maken, en leuke dingetjes te verzinnen voor de lampjes etc. Synove: ook hier zo dement als een ui, blijf ook steeds hetzelfde vergeten in de supermarkt hahaha Eef: zag ik nou goed dat jij ook 16 maart jarig bent ? En ook 2 april uitgerekend ? Leuk zeg !
Hey lieve dames! Gister heb ik voor het eerst zw.gym gehad! Was wel leuk, alleen jammer dat ik de een na jongste ben, de rest is allemaal rond de 35 jaar.. Had gehoopt op een wat jonger groepje! Ook ben ik als 1 van de laaste uitgeteld, dus hoop dat de onze besluit 2 weekjes eerder te komen! Verder heb ik op onze hyves onze oude jongensnaam gezet, en de 3 nieuwe namen.. Ben benieuwd welke jullie het mooiste vinden! Zouden jullie dat alleen op hyves willen zetten, en niet hier? Dit omdat mijn zus ook op het zw.forum zit!
@maaike: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap ! veel plezier met de trouw ! hier word ook met lijstjes gewerkt anders vergeet ik alles van de winkel gelukkig wel minder erg als bij mijn zoontje. @sophia: wat fijn dat je het geboortekaartje hebt gemaakt, hopelijk vind je man het ook mooi! wij gaan morgen eens kijken voor doopsuiker en geboortekaartje.
Juud, fijn dat je een goede 20 weken echo hebt gehad en een meisje wat leuk! Gefeliciteerd! IMD, leuk dat jullie hypotheek kunnen betalen. Ben wel benieuwd hoor naar het huis! Edit: paar stukjes verder zie ik het huis. Ziet er goed uit! (Inderdaad niet naar badkamer/ sanitair gekeken dan) Brenda, gecondoleerd, sterkte ermee. Je bent er voor haar dat is, denk ik, het belangrijkste wat je voor haar kunt doen. Heel erg jammer genoeg, kun jij zelf al uit ervaring spreken. Welkom Ramona en klets gezellig mee zou ik zeggen! Amom, dat schiet dan echt niet op met inkopen doen, gelukkig heb je nog even voordat het kerst is. Priscilla, mooie buik hoor! Synove, let goed op jezelf en je baby'tje. Zeker in het verkeer kunnen er zo dingen gebeuren. Maaike, ook welkom! Sophia, ik ben heel benieuwd naar het kaartje. Leuk dat je het zelf maakt! Sushi, lastig van die baan. Probeer er misschien toch maar zo veel als mogelijk van te genieten. Je kunt straks nog meer als genoeg werken. Maar snap het wel hoor dat je liever een baan hebt. Danielle, leuk dat je al zw.gym hebt gehad. Zou je mij een pb-tje willen sturen over de nieuwe namen, heb geen hyves en ben wel heel nieuwsgierig! Zo, ik denk dat ik nu iedereen heb gehad als ik iemand ben vergeten sorry! Er is ook zo lekker geklets vanmiddag!
Hoi! Ik zag 2 nieuwe mama's voorbij komen..Futuremama & Ramoontje79 Welkom..En nog gefeliciteerd met jullie beebjes.. ..Leuk een bruiloft...Dat is ook al gauw.. Wel speciaal dat je witte broods weken/week ( Ik heb er geen verstand van.. ) dan met de feestdagen zijn.. Sushi Yep dat was ikkke...Alleen ben WEL 16 maart jarig , maar ben 5 april uitgeteld.. Nou ja 5 t/m 11 april ..haha..Het is een paar keer uitgerekend bij de VK..Op groei van de foetus en berekening...Maar ergens daar.. IMD Woeiii....Spannend zeg..Maar ziet er leuk uit .. Ik kan er goed door heen kijken en er zijn veel leuke mogelijkheden.. Priscilla ZO... Je bent alweer mooi gegroeid volgens mij...Mooie buik.. Pientje Hoe is het met Jason??? SynoveKoppie erbij, he!!! Danielle K heb meteen even bij de hyves gekeken.. Juud Fijn meid dat de echo goed was!! Een hele opluchting na al die stress....En wat leuk een meisje...Gefeliciteerd!! Sophia Leuk zeg..zelf een kaartje maken.. Ben benieuwd!!! At the rest: HI! Ik heb steeds aan Shiva moeten denken...En besef me steeds meer hoe dankbaar ik ben.. [-o< ..Echt heftig zulke dingen...Fotootjes gezien Al helemaal compleet hun meisje..**Snik** At allikke knuffel!
dank je eefje de buik groeit nu echt per week Haha voel hem ook echt zwaarder worden echt zo leukk (tot nu toe ) Moest ook steeds aan Shiva denken was echt helemaal down toen ik het las. Zo vreselijkk.
Wees er maar trots meid! Ik geniet er ook ontzettend van....Vooral 's avonds in bed..even met hem spelen.. Ik heb heb trouwens op een wiegje geboden op MP..E45,00 en ze ging akkoord..Vraagprijs was 60,00 dus best goed gedaan dan.. Mooi room/ivoor kleurige bekleding en hemeltje.. Dus hopelijk gaan we die volgende week of komend weekend ophalen.. Vind t zo leuk..Noa en Len hebben geen wiegje gehad..Dus omdat dit ons laatste beebje is wou ik het zo graag.. Ik ga lekker naar boven toe..Was vanmorgen om half 6 op! Fijne avond nog allemaal.. **KNUFFELKUS**
@Eefje; ja, dat had ik ook... Echt al een compleet mensje... En dan zit ik te zeuren over dat ik me af en toe niet zo lekker voel, moet me rot schamen...! Moet er ook steeds aan denken, wat erg zeg..
hallo iedereen... ik zag een dochter voor juud...proficiat.... en verder heb ik alles gelezen.... Danielle...ik ben oook erg bang dat ik de enigste jonge vrouw daar zal zijn op babygym...maar goed dan zal ik me toch volwasse moeten gedragen imd leuk opknap huis...succes! verder is het weer leeg in mijn hersenen.. ik heb vandaag al veel fouten begaan..is dit voor iemand herkenbaar? vergeten postzegels op enveloppe te plakken...? verkeerd huisnummer op pakt te zetten.....? de hele tijd denken dat je iets vergeten bent? maar die bovenstaande dingen heb ik wel op kunnen lossen gelukkig....mijn hersenen lopen gewoon 10 min achter.....hahaha