April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

:) goeienmorgen allemaal!

over die buikpijn/ongi pijn daarheb ik ook last van!

straks komt moeders voor moeders maar heb even een vraagje aan de gene wie dit weten: moetik een test doen als zij er is? of moet ik nu al urine opvangen en doet zij hem?

x

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Zij doen een test voor je! Succes :)

(maar je kunt natuurlijk zelf wel een test doen met de opgevangen urine... )

3. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Na volgende week ga ik me ook aanmelden bij MvM. Heb zelf heel lang gebruik gemaakt van HCG-injecties, dus vind het heel belangrijk dat andere vrouwen hier ook gebruik van kunnen maken.
    Voor mijn gevoel wil ik wel wachten tot ik in het ziekenhuis geweest ben, want als het mis zou gaan, dan zou ik het wel heel vervelend vinden als zo`n mevrouw van MvM tegen mij moet zeggen dat het HCG gehalte in mijn urine niet hoog genoeg zou zijn.

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    een goedemorgen

heb net de filmpies zitten kijken van molly...en op mijn echo zie ik alleen iets ronds....ik zie dat allemaal nog niet...dus ik moet gewoon afwachten totdat het volgende week woensdag is..

zijn er vandaag dames die een echo gaan maken?

succes met de genen waar mvm komt...en ik heb niet zo'n erge last van misselijkheid heeeel af en toe...maar mijn borsten doen wel zooooooo zeer....raar hoor want die hoeven van mij echt niet te groeien...maar goed....

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden :)

6. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Goeiemorgen meiden,

Ik hoorde 2 meiden over dat ze meteen na hun miskraam weer zwanger zijn geraakt. Dit is bij mij ook het geval. 9 weken geleden een miskraam gehad en ik had afgelopen dinsdag een posi test.
    Ik heb echt geen flauw idee hoe ver ik ben. Ik ben tussendoor niet meer ongesteld geweest en ik heb mijn ei ook niet gevoeld. Maandag heb ik een echo dan weet ik meer.

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    maar mensjes wat ik me nu af vraag ik mag volgende week woens weer terug komen..dan ben ik precies 6 w kan hij het hartje dan wel zien?

8. Racheldehaas

30 jul 2008
    30
    0
    0
    Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik met 6 weken ook een echo en bij mij klopte het hartje toen al.

9. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge

Ik heb vannacht voor mijn gevoel een paar keer steken gehad met het omdraaien, en dan aan de zijkant van mijn buik, vorige week ook een keer met niezen. Heb daar juist wel een goed gevoel over. HCG zorgt toch voor verweking/verslapping van het e.e.a. en je hele lijf is toch al begonnen met zich aan te passen aan de veranderende situatie. Niet meer dan logisch dat je nu al van alles voelt. Wel heel verbazingwekkend dat zoiets kleins al zoveel kan veroorzaken.

@ Lynn, ik bied me aan als vrijwilligster, kom maar op met dat echo apparaat ;)

10. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dan ben je nu misschien wel al een week of 6/7? Spannend joh, duurt lang he, tot 11 augustus.

11. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    Hoi Molly,

Met mijn verstand weet ik ook dat het allemaal waarschijnlijk van het vruchtje en de veranderingen in mijn lijf afkomt, maar ja, ik denk dat de twijfel toch blijft bestaan. Ga toch proberen om er van te gaan genieten, want elke zwangerschap is reden tot een feestje, nietwaar?
    Heb begin van de week zo`n 9 maanden dagboek gekocht, omdat ik het bij eerdere zwangerschappen in zo`n dom schriftje had bijgehouden, en nu wil ik het in een mooi dagboek bijhouden, zodat ik later nog eens alles terug kan lezen.
    Ik denk dat ik me over een paar weken ook aan ga melden als vrijwilliger voor dat thuis-echo-apparaat, haha :)

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik voel me nu juist iets zekerder doordat ik weet wat zwanger zijn inhoud, buikpijn, rugpijn hoort er allemaal bij en dat maakt me rustiger het enige onzekere wat ik heb is dat het op DIT moment allemaal TE perfect is er moet IETS fout gaan (ik ga trouwen met de man van die ik houd, we krijgen een kindje, onze zoon is megagezond)
    Ik MAG dat niet zeggen van mijn vriend en normaal ben ik ook zo niet maar het voelt als TE perfect mijn vriendin noemt het Karma, ik heb het vaak moeilijk gehad en heb vaak mensen geholpen zonder er wat voor terug te krijgen ()wat ik heel normaal vind) nu is het jouw beurt zegt ze.. vond ik wel heeeeel lief!

13. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik heb echt geen idee. Zou mooi zijn. :D
    Krijgen jullie ook sommige broeken niet meer dicht?
    Ik heb echt al een elastiekje nodig :rolleyes:

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    thuis echo apperaat?grapje zeker?

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lautjuh, ik ben ook meteen na mijn laatse MK weer zwanger geworden. Misschien ben je al wel een week of 8.

@ Lynn, met een beetje geluk kun je het dan al wel zien.

Ik wil ook een thuis echo apparaat :)

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb wel een doptone ook heerlijk tijdens de vorige zwangerschap! vanaf 10 weken konden mijn vriend en ik dan lekker luisteren was heel intiem moment deden we een keer per week..

Is een hele leuke manier om je man bij een vroege zwangerschap te betrekken... ik heb nu een nieuwe gekocht want de oude angelsound was kapot gegaan..

17. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Als ik al een week of 8 zou zijn waarom had ik dan afgelopen dinsdag een posi test? Vorige week zat. was ie nog negatief.
    En als ik 8 weken ben...dan ben ik een maart mama...

18. Racheldehaas

30 jul 2008
    30
    0
    0
    Thuis echo apparaat?
    Hoe kom je daar aan?
    Lijkt mij ook wel wat :D
    Maar dan alleen even voor nu... hihi

19. havefun

havefun Bekend lid

19 dec 2007
    576
    1
    0
    dromenland
    volgens mij was het mirjanne die thuis pret-echo`s kon maken? Ik heb het toenstraks ergens gelezen
    Zo`n doptone apparaat had een oude vriendin van ons ook, maar ik denk niet dat die er hier eentje inkomt. dan zou ik denk ik de hele dag met dat ding aan mijn buik hangen en nog meer twijfels hebben.
    Die oude vriendin belde om de drie dagen het ziekenhuis omdat het hartje dan weer sneller dan weer langzamer ging. Ze dacht dat elke keer dat er iets anders was dat het mis was ,dus ik denk dat ik er helemaal crazy van zou worden.

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja die zou ik ook wel willen maar is niet verstandig wij kunnen niet goed intepreteren haha

Deel Deze Pagina