April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Lynn; herkenbaar.. Mijn vriend ging laatst boren, en ik moest de slang van de stofzuiger eronder houden voor het stof. Vergeet ik alleen de stofzuiger aan te zetten.. :rolleyes: :)

2. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Welkom alle nieuwe die erbij zijn gekomen.

Ik heb vandaag de brief gekregen voor zwangerschapsgym. Ik mag 6-1 beginnen.
    En bij de vk was ook weer alles goed.

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Zeker herkenbaar Lynn heb het ook steeds. Dan wil ik de vergiet in de koelkast zetten.... Uhmm :) Of dan loop ik ergens naar toe en dan denk ik he wat doe ik hier nou.. :rolleyes:

4. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Morgen heb ik mijn controle bij de vk, ben zo benieuwd.Mijn buik is nu veel kleiener als toen bij mijn 1e zwangerschap!Toen had ik een toeter van hier tot ginder(zeg maar) en nu een klein bolletje....
    Ben benieuwd, de 20 weken echo was alles goed, dus heel erg bang ben ik niet, maar toch!

5. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    @IMD Leuk huis hoor, mooi tuin ook, lekker groot!

@Brendagill Heel veel sterkte, ook voor je vriendin.

@Ramoontje Welkom! En nog gefeliciteerd! Veel succes bij de vk!

@Juud Gefeliciteerd met je meisje :D !

@Priscilla Mooi buik hoor! 8)

@Eenwondertje Lekker dat je de baby weer even goed hebt gevoeld. toch altijd weer even een geruststelling!

@Futuremama/Maaike Welkom! En ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

@sophia Spannend hoor, hopen dat manlief de kaart goedkeurt!

En nu even over hiero, Met onze zoon gaat het nu ietsje beterder. Hij heeft geen aanvallen meer op het moment en lijkt wel weer een beetje blij. Is soms zo moeilijk allemaal. Zijn onderhoudsmedicatie is 2,5 keer verhoogd nu.... Vandaag kersthightea bij hem op school zoooo leuk, gaan we vanmiddag heen kan hij zijn kerstpak aan ;)

Gister even weer een berg geld uitgegeven bij babywalz! laatst nog via MP een berg spullen gekocht bij iemand. Ik kwam dar voor 1 ding en kwam thuis met een auto vol. o.a Maxi-taxi (ivm ruimte gebrek in de auto komt door aangepaste autostoel en kinderwagen van onze zoon dan zit alles gewoon vol) box met wat kleden buikdrager aerosleep wikkeldoek enz was wel erg leuk....

Kamertje heb ik ook van MP, inmiddels helemaal gereinigd ;)
    Lang leve MP!

Hele fijne dag allemaal! Ik ga vandaag maar eens wat foto's van de buik maken denk ik het komt er gewoon nooit van heb er nog geen 1. Oja en van mijn zoontje in pak natuurlijk!

Groetjes Fiona

6. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Morning..

Fijn dat het beter gaat met je zoontje mamafiona..
    Lijkt mij ook moeilijk allemaal..
    Veel plezier op de high-tea :D

Ja MP KAN leuk zijn..
    Zit ik gisteravond nog blij te vertellen over dat wiegje...Is de advertentie nu verwijderd..en mijn bod dus ook..zonder enige verdere boodschap.. :c:
    BALEN!
    Maar ja..ff verder kijken..

7. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hoi dames!

Morgen weer leuk controle bij de VK, mijn lieve moeder gaat mee!
    Ben ook zo benieuwd hoeveel ik nu weeg!
    En dan nog 3 weekjes en dan mogen we onze kleine weer zien..

@Mamafiona; fijn dat het weer wat beter gaat met je zoontje!

@Pricilla; mooi buikje hoor!

@IMD; Zie geen foto's van jullie huis? Ben erg benieuwd!

8. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    @Eefje wat jammer van dat wiegje....

Ja dat is dan meteen ook het nadeel van MP!
    Ik heb er zelf ook wel eens iets opstaan en dan bieden mensen, dan ga je accoord en dan hoor je niets meer..... Maar dit is toch ook niet leuk. Dan ben je serieus en dan laten hun niets meer horen.
    Succes met de verdere speurtocht!

Groetjes Fiona

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb niks terug gelezen sorrie :oops: . Ik ben er niet veel en dat zal ook wel even zo blijven denk. Nu met de feestdagen in aanlopp en kerstvakantie van dochterlief. Wil ik het toch minderen.. Afgelopen dagen ben ik ziek geweest dus vandaar dat mijn pc eigenlijk uit stond.

Heel erg verkouden en harde buiken en mijn bekken die met de dag erger lijken te worden.
    Zometeen weer naar mijn oefentherapeut. Even voorleggen dat ik ook tegenwoordig weleens last heb van mijn heupen. :confused:

Hier ben ik ondertussen wel begonnen met de kraamcadeau doosjes. :) Ik maak ze zelf van paier. Gewoon een klein doosje met deksel.

Hoorde gisteren ook dat een vriendin van mijn vriendin die volgende week uitgerekend is volledige bedrust moet houden omdat haar kindje nog maar 22 cm is.

Ik begrijp al niet waarom ze dat ze niet eerder gezien hebben maar anyway.
    Zit een beetje met mezelf in de klit nu en kan niet veel hebben. Ik kom snel weer kijken maar ik bouw het en beetje af.

Knuffff Mimi

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Martin (mijn hubby) is helemaal enthousiast over het huis normaal valt ie over alle kleine dingen en dan moet ik hem uitleggen wat je er simpel aan kan doen e.d. nu was het andersom haha, het is niet het huis denk ik ik had gisteren soort mini paniek aanvalletje, als Martin opeens zo raar doet gaan mijn hormonen blijkbaar raar doen, tuurlijk moeten er wel veel dingen gebeuren en maar een kleine periode om te verbouwen (dat maakt me bang) HALLO BABY DUE ANY MINUTE denk ik dan maar aan de andere kant die grotere verbouwingen kunnen best wat langer wachten (bv tot de zomer als het rustiger is bij ons bedrijf) ik ga vandaag samen met mijn moeder en zusje kijken (ik heb namelijk gewoon de sleutel gekregen de ik vandaag moet terugbrengen...)

Alleen duurt het echt zo lang voordat alles rond is met hypotheek e.d. vroeger was dat 1-2 weken mac hij had het nu al over eind januari (ik heb er geen verstand van dus denk check hier even)

Duurt echt lang! elke week is een week minder denk ik dan in mijn situatie...

11. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Imd; dat snap ik heel goed. Moet er eerlijk gezegd zelf nu niet aan denken, als die stress en alles...

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Mimi 22cm :confused: hoe ken dat nou? gemiddeld is 50 cm :(
    Sterkte met je klachten!

Mamafiona gelukkig gaat het beter met je zoontje, lijkt me echt zo moeilijk en zwaar, petje af hoor...
    Kan je nu wel genieten van deze zwangerschap?

Eefje heeft diegene de advertentie niet verwijderd omdat jij em koopt?

Sophia en is het kaartje goed gekeurd?

Manlief heeft het gedichtje voor op het geboortekaartje goed gekeurd :D
    Alhoewel gedichtje, het is de tekst van een christelijk liedje.
    Twijfel alleen nog of we een stukje doen of de hele tekst, maar dat hangt natuurlijk ook af van het kaartje. En de ruimte.

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Voor de geïnteresseerden: De stand is 22 jongens tegen 21 meisjes.
    Gaat aardig gelijk op ;)
    Dan is het afwachten op de geheimen en verrassingen :D

14. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Nee..
    Heb nog wel even gemaild..
    Maar eerst hadden ze mn bod verwijderd..met reden dat ik niet meer reageerde...en toen hebben ze heel de advertentie verwijderd..
    Ik kreeg gister een mail dat het akkoord was en of ik even wou laten weten wanneer ik hem op wou halen..
    Maar hubbie was gister pas laat thuis (wou eerst even overleggen wanneer we dat konden doen)..
    Dus wou ik vanmorgen een mail terug sturen toen ik dat dus zag..
    Maar goed..volgende maar meteen reageren...
    Met de boodschap dat ik eventueel nog even ga overleggen...Haha..

15. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@eefje oh wat vervelend, heb je ook ebay in NL? want daar is je bod bindend en moet de verkoper het verkopen.

@lynn heel herkenbaar. Ik vergat net totaal welke maand het is :( september...of is het al oktober?

@danielle haha :) die gekke zwangerschapshormonen ook....

@zeppie fijn dat alles goed was

@ramoontje, had je misschien een ander startgewicht dan bij je eerste? Nog ff geduld dan, maar alles zal wel goed zijn hoor als je 20 weken echo goed was. Buiken verschillen echt per zwangerschap. Een kennis van mij is zwanger van haar 6e en heeft met 26 weken nog steeds niet echt een buik, terwijl ze bij de andere 5 wel al een fikse buik had. maar was niks aan hand.

@mamafiona, wat schattig ben benieuwd naar de foto's! Fijn dat het nu wat beter gaat met hem, hopelijk blijft dat nu zo.

@mimi bizar 22 cm :confused: had ze wel een grote buik dan?
    Wat een leuk idee, en daar gaat dan iets in neem ik aan?

@IMD fijn dat het je man ook beviel. hopelijk lukt het dan een beetje sneller met de hypotheek. Misschien ook de tijd van het jaar? Wij wouden een huis gaan bezichtigen maar wemogen neit eerder dan 3 januari :( irritant. Je wil een huis verkopen of niet.....

@pientje nou ben ik wel heeeel nieuwsgierig wel iedje ;)

Nieuwe buikfoto's!
    oh en eentje van mijn zoontje, die moest ook perse zijn baby laten zien :)

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hahahah die is wel leuk die van je zoontje Hahah :D
    En wat een grote mooie buik heb jezelf zeg :D Gaaf.

17. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Amom: Groeispurt gehad zeg! Wat een mooie buik!

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mooie buik amom! en zo schattig je zoontje (heeft ie trouwens nooit geen romper meer aan, ik vind die dingen zo handig (kruipt niet omhoog altijd lekker warm)

19. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hoi dames,

*ego berichie*

Mijn dag begon al als een ramp, moest vanmorgen naar de Vk, had besloten al met de bus te gaan. Zal ik op de fiets stappen naar het station, achterband lek. Als ik ging lopen was ik vast telaat dus maar staant gaan fietsen (lol) om de achterband wat te ontlasten. Net de bus gehaald, veels te vroeg bij de vk. Had de vorige receptioniste (ze is nu met zwangerschapverlof) een hele andere tijd in de agenda geschreven dan op mijn kaartje. Nou ja kan gebeuren. receptioniste bloeddruk opgemeten die was 140/81. Nieuwe afspraak gemaakt. Gelukkig had de vk op dat moment niemand want er had iemand de afspraak vergeten. mazzeltje :). Baarmoeder gevoeld zat 3 vingers boven de navel, dus was goed. hartje was goed. (blijft prachtig klinken). geweegd, helaas weer drie kilo eraan die ik de vorige keer kwijt was. En nu komt het.....
    Ik moet verplicht in het ziekenhuis bevallen :( Omdat ik dus te dik ben. Ze zijn dan meer bang voor bloedverlies. Wordt wel vergoed door het ziekenfonds, omdat het dus een medische indicatie is. Kan je vertellen dat ik er goed van baal.
    *einde ego bericht*

@eefje; wat jammer, hoop dat ze alsnog het wiegje aan je willen verkopen.
    @Imd; ziet er goed uit het huissie :)
    @Amom; wat een schattige foto van je zoontje :)
    @mimi; snap je helemaal meid, lekker rustig aandoen. En wat een goed idee van die doosjes.! :)
    En voor allemaal een knuf!

20. Amom22

Amom22 Niet meer actief

:oops: thanks

@IMD nee die hebben ze niet meer in zijn maat....hij moet dus hemden dragen.

@jantsjuh, kan me goed voorstellen dat dat ff een flinke tegenvaller is. En zeker na die hele rit naar de vk.... Ik weet zeker dat je er over een poosje helemaal aan gewend bent aan het idee!
    Ben ook van mijn zoontje in het ziekenhuis bevallen (en jullie weten onderhand hoe erg ik ziekenhuizen vind :) ) maar ach, als je je kindje in je armen houdt is alles weer vergeten...

Deel Deze Pagina