April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou ik had de hyptheek adviseur gesproken net en alles zou MINIMAAAL 6 weken duren voordat het rond is! valt echt mijn mond van open!

zoonlief hier is ziek, wat ie nou precies heeft weet niemand volgens mij, ben al bij de huisarts geweest, vorige week was het een oorontsteking, nu was deze genezen maar nog steeds koorts nu heeft ie weer 4 waterpok achtige vlekken en soms word opeens heel zijn huidje rood en dik (wat ook weer wegtrekt) heeeeeel raar vind ik het maar...

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat gek joh mijn zoon heeft 86-92 en is toch ongeveer even groot als de jouwe? maar ja bij jullie hebben ze wel meer dingen niet te koop haha

@Jantjuh jemig zeg wat is dan te dik, ik denk dat ik heel wat dikker was als jij qua BMI enzo tenminste ik vind je er niet zo dik uitzien maar goed veiligheid voor alles natuurlijk maar leuk is anders als je het anders in je hoofd had gepland!

3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

heeft hij iets gegeten of gedronken de afgelopen tijd wat hij nog niet eerder heeft gehad? Of komt het elke keer nadat hij iets heeft gegeten of gedronken? Nieuw wasmiddel, nieuwe kleren....?
    mijn zoontje kan flink ziek zijn van een allergische reactie...

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

hij draagt 104 shirtjes, hij heeft een giga romp en mini beentjes :p

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha is inderdaad pittig!

Ik kan me niet herrineren dat ie wat anders heeft gehad als normaal, gisteren wat suikerwater tegen het hoesten maar daarvoor had ie het al, geen nieuw wasmiddel, het komt vaak in combinatie met een koortsaanvalletje (heeft ie opeens 39, warm rode plek en dan trek de rode plek weer weg) de dokter dacht gewoon aan warmteuitslag maar ik vind het toch raar. Maar goede tip ik zal even zijn eten in de gaten houden...

6. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Ik vind het opzich niet verkeerd, omdat je altijd goed zit in een ziekenhuis. Maar... ik heb een hekel aan ziekenhuizen :oops:
    Die geur en sfeer. Heb net ook zitten kijken op de site van het ziekenhuis waar ik heen moet. http://www.desionsberg.nl/AZindex.asp?steID=4&ID=934
    ziet er opzich wel goed uit.

7. Amom22

Amom22 Niet meer actief

idd vreemd, maar is soms echt moeilijk te achterhalen hoor. En het hoeft helemaal niet iets allergisch te zijn hoor ;) maar omdat mijn zoontje heel vaak ook koorts (heel licht) na een reactie en vlekken dacht ik daar meteen aan.
    Of misschien op een ander merk van eten overgestapt?

ik zal eens gaan eten, maag knort als een gek (an was vergeten de broodbakmachine aan te zetten gisteravond)

8. Jantsjuh

@Imd; heb een bmi van 37...... :oops:
    ik ben ook 1.63 dus het vet kan geen op ;) :)

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Herkenbaar. Ik heb een BMI van 40. Hihi, hier ook maar 1.55 ;) Ik baalde er ook ontzettend van toen ik hoorde dat ik verplicht in het ziekenhuis moest bevallen. :( Alhoewel nooit gezegd is dat dat voor mijn gewicht was, maar wel voor mijn bloeddruk.
    Die trouwens vandaag netjes 100/60 was. Dat heb ik al maaaaaaanden niet meer. Was steeds rond 120/90. Dus is heel vreemd voor mij. Maar ben er wel blij mee dat het nu eindelijk normaal is.

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik had bijna 35 BMI toen ik net zwanger was geloof ik maar nog nooit wat van gehoor, ik ben 183 cm dus gaat wel de hoogte in (alhoewel het toch op die kontie blijft hangen haha) maar goed je moet er maar het beste van maken en gewoon heel snel weer naar huis en verder genieten..

11. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    @ Amom22
    ik was bij Bryan niet veel aangekomen.In totaal 13 kilo dus das normaal, maar nu ben ik 24 weken en 4 ons aangekomen, dus ook niet veel!Opzich wel lekker hoor, maar was bang dat ie te klein zou zijn!Nu ben ik net terug en de vk zei dat de kleine al flink gegroeit was tegenover de vorige keer!Hij zit al hoog, en vandaag ook mijn fikse maagzuur aanvallen.Onder in was nog ruimte dus zal over een week of 3 wel minder worden met het maagzuur zei ze.Maar het kwam waarscheinlijk wel weer teug rond de 34 weken, maar jah dan zijn we bijna bij het einde!Maar het was allemaal prima ....gelukkig, weer zorgen gemaakt om niks eigenlijk!En het hartje weer gehoord ....wat een heerlijk geluid!

Groetjes

12. Jantsjuh

volgens de vk kun je dan meer bloed verliezen omdat je in een groter lichaam ook meer bloed hebt. En dat vonden zij en het ziekenhuis waar ze goed mee samen werken medisch onverantwoord. Ach lichtpunt ze hebben een ligbad in het ziekenhuis om de weeen op te vangen :thumup:
    En inderdaad Imd het beste er maar van maken. Nu het is bezonken gaat het ook wel weer, maar toen ze het vertelde kon ik wel janken haha

13. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    wie had ook alweer de link voor hyves

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Die van je zoontje is echt zo leuk :D
    Ik ga je een pb'tje sturen met het liedje ;)

15. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@ramoontje fijn dat alles dan toch goed was :D

@pientje das dezelfde tekst die ik voor mijn zoontje had :)

16. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hey meiden!

IMD: 6 wkn mag je zeker wel uittrekken voor de hypotheek e.d hoor! Zeker nu met de feestdagen wel. Irritant is dat he? 6 wkn lijkt zoooo lang te duren!

Amom: je hebt idd een flinke groeispurt gehad qua buik! Wauwie.....zo schattig, je zoontje zo. Bizar dat ze bij jullie geen rompers meer verkopen zo groot. Hier heb je sowieso nog 98/104. Maargoed,daar heb je daar niks aan ;)

Jantsjuh, wat balen dat je naar het zkh moet als je je op een thuisbevalling had verheugd. Het is gewoon vervelend dat je nu geen keuze meer hebt.

Ramoontje, fijn dat alles goed was! Ik heb de beeb ook hoog liggen, en ja dat zorgt voor maagzuur. Maar laaghangend is ook niet alles, lijkt me ;)

Worden jullie standaard gewogen bij de VK? Hier niet, dat doe ik gewoon zelf (maar niet te vaak ;) )Bij de intake werd wel naar mn gewicht gevraagd en BMI berekend.

Wat grappig dat de jongens en de meiden zo gelijk opgaan zeg!

Hebben jullie de kaartjes en gedichtjes voor de kaartjes e.d allemaal al klaar liggen? Ik moet nog beginnen.....en we komen nog niet uit de naam, ook zo frustrerend.

Ik ben vanmorgen even naar Intratuin geweest. Ik wil voor de oma's een kerstpakket maken (voor het oppassen ;) ) en ik vind het niet zo leuk om dat in een doos o.i.d te doen. Nu heb ik daar zo'n grote standaard gekocht waar een mand in hangt. Die ga ik vullen met lekkernijen enzo en de plant krijgen ze er dan nog los bij, kunnen ze dat dus later in de mand doen, als de lekkernijen eruit zijn.....wel leuk toch?

17. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Minius; ik weeg zelf altijd bij de VK, we hebben zelf thuis (bewust ;)) geen weegschaal, vandaar!

18. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    mama2009 is de naam voor de hyves.
    Dus dan kun je je eigen naam bij hyves in de adresbalk veranderen in mama2009, dan kom je er! :)

19. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik kreeg zojuist een naar bericht van Synove. Het komt erin het kort op neer dat zij vannacht is opgenomen in het ziekenhuis met waarschijnlijk een lichte tia (hersenbloeding) in combinatie met een zware migraine-aanval. Ze is nu weer thuis, maar heel erg geschrokken (natuurlijk) en ze moet heel rustig aan doen. Het is even erg onzeker allemaal voor haar, omdat haar hart het nu erg zwaar heeft.

Ik ben hier even stil van en kom later op de dag wel terug met een ego-berichtje of zo....

20. hello!

Kaartje is goedgekeurd, helemaal blij :)

Bij fysio was heerlijk, lekker gemasseerd en een parafinepakking gehad op mijn schouders en nek hmmmmmm

HIer had ik een BMI van 19, da's dan weer te weinig :rolleyes:

LIEFS

Deel Deze Pagina