Bij ons is het gebruikelijk!Bij mijn vorie zwangerschap zat ik bij een andere verloskundigepraktijk, en daar woogen ze ook altijd!Ik heb zelf ook geen weegschaal thuis, en altijd weer spannend als ik op de schaal moet!Maar jah was nou 4 ons in 24 weken.Hoop dat ik de normale kilos ga aankomen voor een zwangerschap! We hebben de geboortekaartjes al uitgezocht en de tekst is klaar, nu nog een proefexemplaar!Vond de tekst wel moeilijker omdat ik er een wilde waar Bryan bij betrokken zou worden.En nu hebben we een hele leuke tekst die precies bij een grote broer als Bryan past!Ben benieuwd naar reacties als we de kaartjes verstuuren. Groetjes
Je maakt me nieuwsgierig over de tekst in je kaartje, Ramoontje Wat een naar bericht van Synove.....enorm schrikken voor ze zeg!
He bah beterschap voor Synove. Word hier ook altijd gewogen bij de verloskundige. Ben ook nog maar 4 kilo aangekomen in 23 weken tijd! Alhoewel ik zelf denk dat er nu wel weer een kilootje of 2 bij is gekomen maar dat hoor ik 29 december weer.
Jeetje dat is schrikken zeg voor Synove, heel veel beterschap in ieder geval ! Ik word niet gewogen bij de verloskundige, alleen bloeddruk en hartje luisteren en dan ben ik in 10 minuten dus weer buiten....
ff een sukkelige vraag hoor! tussendoor. maar hebben jullie ook al dat jullie je teennagels niet meer makkelijk kunnen knippen Hahaha.
Zelfs het afdrogen van mijn voeten vind ik al lastig, maar ja probeer er nog wat van te maken want dat wordt natuurlijk nog wel erger Ik wordt ook iedere keer gewogen. Inmiddels 13 kg aangekomen
Ik ben geen 1 keer gewogen, heb alleen 1x mijn gewicht op moeten geven. Ben tot nu toe nog helemaal niets aangekomen.
Synove, hopelijk voel je je snel een stuk beter. In ieder geval veel sterkte en beterschap. Jantsjuh Mijn zus is ook in de Sionsberg in Dokkum bevallen. IMD Huis ziet er leuk uit en je kunt er heel veel van maken, want er moet nog wel veel aan gebeuren zag ik.
Bah wat een nieuws van Synove beterschap, hoop dat je gauw der bovenop bent. Neem aan dat je onder strenge toezicht bent?
he wat lees ik nu.... hoop dat het gauw beter gaat synove! Rustig aan doen en veel beterschap gewenst.
hoi hoi Synove sterkte en beterschap gewenst en doe het maar rustig aan heb weer een paar mooie buikjes voorbij zien komen Imd leuk huis zeg ziet er echt leuk uit pientje was jou echo goed? en weten jullie nu ook wat het geslacht is ? alle andere dames met een goede echo gefeliciteerd geniet er van ego berichtje hier gaat het redelijk met mijn bekken ik heb nu 3 dagen 3 uurtjes gewerkt en dat is op zich redelijk te doen ik merk nu wel dat ik echt niet meer aan kan dan 3 uur per dag ik heb zo n last van mijn rug en nek ik moet morgen weer naar de fysio en wil dan toch nog even vragen hoe dat kan met mijn nek het is echt heel lastig daarom reageer ik ook niet zo heel veel,want op zo n stoel zitten is echt niet fijn fijne avond allemaal liefs Tup
Hallo allemaal, Hier ook weer even een berichtje van mij. Ik lees altijd wel mee.... maar heb niet altijd tijd om te reageren. @ mijn buddy Priscilla; mooie buik zeg. Wij willen ook in january nog een echo laten doen. Weer in Papendrecht. @Imd; leuk huis! Is zeker iets heel erg leuks van te maken! Ik hoop voor je dat jullie het snel kunnen regelen. Ga je dan nog voor de bevalling verhuizen? @Synove; jeetje heftig zeg. Heel erg veel beterschap! Ik las ook nog over een aantal goeie echo's,.. meisje en jongens gaan aardig gelijk op! Ik voel me verder goed... vrijdag weer naar de VK. Mijn zoontje gaat dan voor het eerst mee. Hij zal het allemaal wel raar vinden. Ik wilde zondag een boekje (over mama's dikke buik) voorlezen, maar dat mocht echt niet van hem. Moest het dicht doen en hij legde het meteen weg... Hmmm... hoop dat dat over gaat. Fijne avond allemaal!
Oeh..Yek.. Wat schrikken zeg van Synove.. Zeg gister nog tegen dr: Koppie dr bij he! Hoop dat je er snel boven op bent meid! **KNUFF** Kan mn tenen (nagels)nog knippen en afdrogen.. Ben nu 2 1/2 tot 3 kilo aangekomen.. Maar dat zal de laatste maanden nog wel veranderen...
Zo, na het posten van het nare bericht over Synove, dan kort een ego-berichtje van deze kant. Ik word ook niet gewogen bij de verloskundige, alleen hartje + bloeddruk. Ik hou wel zelf mijn gewicht bij en ben nu 7 kilo aangekomen in bijna 23 weken tijd. Ik had overigens een paar jaar terug een BMI van 17 en heb met heel veel moeite mijn BMI op 20 gekregen (tja, ieder zo zijn gewichtsproblemen). Aankomen blijkt ook niet makkelijk te zijn.... Nu dus een BMI van bijna 23, maar ja, dat komt door die 7 kilo extra........ Verder moet ik voor het weekend een beslissing nemen over wat ik vanaf begin januari met mijn werk ga doen. Mijn harde buiken zijn duidelijk minder nu ik ruim 2 weken rust heb gehad, maar ik wil natuurlijk geen risico's nemen! 100% gaan werken ga ik in ieder geval niet doen, maar hoe en wat verder? Ik denk dat het 25% werken wordt, maar hoe...... Morgen naar de verloskundige, maar eens kijken wat zij ervan zegt.
haha ik ben daar al ervaren in MET buik ik kan zelfs tot het laatste scheren (wl redelijk blind) er zijn maniertjes wel lastig uit te leggen (zoiezo in combinatie met je adem inhouden, ik zei niet dat het makkelijk was haha ) @Synove beterschap meid jemig erg heftig hoor, ik duim hier voor je en denk met je mee!