April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Lynn; ik heb je een PB gestuurd.......

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    IMD Haha nou misschien ook een idee! :D Of gewoon lekker laten groeien Whaha

3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@ sophia :D niet ergens een stukje tapijt, scheelt weer voeten afdrogen.
    Kan er ook niet bij, als man thuis is laat ik hem zelfs mijn schoenen uitdoen, vind het zo'n gedoe.

@iemand (?) ben niet gewogen bij intake, ook niet toen ik 2 weken geleden in het ziekenhuis was. ook vorige keer nooit gewogen. doe het zelf wel, vind het wel leuk om te weten hoeveel ik aankom of afval.

hebben jullie ook zo'n last met het slapen. rug wil niet want dan worden mijn ingewanden geplet, en op de zij dan doen mijn bekken pijn. Lig nu halfrug/halfzij, maar das ook niet alles aangezien je als je eenmaal slaapt gewoon weer omrolt :rolleyes: Zittend slapen was toch ook niet alles ;)

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@priscilla zie nu pas dat je de naam al hebt verklapt :D mooie naam!

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey hey,

Hier ben ik ook weer even. Vandaag een druk dagje gehad. Mijn mams was plots opgenomen in het ziekenhuis voor haar hart. Maar gelukkig gaat het weer wat beter en is ze weer thuis.

Gisteren weer echo's gehad bij de Fontys. Die vrouw heeft zich waarschijnlijk versproken en nu denk ik dat we weten wat ik krijg. Op de echo's is het denk ik ook duidelijk te zien. Maar ik wacht nog af.

Ben ondertussen de gordijnen op aan het hangen. Die waren vandaag klaar. Vind ze echt super super mooi!

6. HOu op over slapen, ik lig de halve nacht te huilen van de pijn in mijn rug. Hoop echt dat fysio gaat helpen.........

Enne kan iemand mij vertellen waarom zwangere vrouwen zo ongelooflijk lomp zijn :confused: ik wordt echt niet goed van mezelf zeg. Loop overal tegenaan, loop verstrooid de verkeerde kant op en als ik mezelf dasn corrigeer dan stoot ik me weer, zoiets............ :rolleyes:

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Amom Dank je wel :D

Zo inderdaad Sophia heb het ook hoor ben zo verstrooid af en toe. Haha soms leuk soms niet.

Slapen gaat hier nog aardig. Ik slaap tegenwoordig op me rug op me buik vind ik niet meer zo lekker liggen :) . En me zij gaat nog wel. Krijg wel last van me benen ze voelen erg zwaar en onrustig aan.

En na het avondeten (dan eet ik best veel) Krijg het spaansbenauwd zeg. Dan zit ik zo vol dat ik amper kan bewegen echt gewoon niet lekker :sick:

8. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    @Synove heel veel beterschap en sterkte!

En wat betreft je teennagels, ook ik heb al wat ervaring maar nog begint het nu al wat moeilijker te worden.En scheeren idem hiero, bij mijn vorige bevalling zei ik nog tegen de verpleegster( om te veronschuldige) "ja sorry hoor maar heb met de franse slag geschoren" op gevoel dus en met inhouden van je adem idd.... :)
    Spiegel vond ik zelf niet zo heel handig, slaat telkens aan en zo... :) :) :)

9. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    synove, veel beterschap. Wat schrikken zeg!

10. Amom22

Amom22 Niet meer actief

haha scheren deed ik ook niet meer hoor. Tijdens de weeen stond ik onder douche en heb het toen toch nog maar ff gedaan voor de vk kwam, schaamde me toch een beetje.

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Mijn echo? Die was een maand geleden, alles was goed gelukkig :)
    We weten het geslacht niet, ten minste we hebben een vermoeden.
    Aan je banner te zien, krijgen jullie een meisje?

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Haha, hier word ook alles steeds moeilijk. Knippen, scheren, schoenen aan doen. En slapen pfff lig soms 's nachts uren wakker.

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nou Mupkuh ben benieuwd :p zou ze zich echt versproken hebben?
    Maareh ik zie niks op de echo, of heb je de bewuste niet geplaatst?

Slapen gaat hier eigenlijk nog wel lekker, zelfs nog op mijn buik.
    Tot nu toe elke zwangerschap tot het eind heerlijk geslapen, behalve toen ik oefenweeën had 2 dagen voor de geboorte, maarja das logisch.

14. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    hoi hoi Pientje

sorry ik haal jou door de war met een andere Pien die op een ander forum schrijft en zij had deze week de 20 weken echo
    hoezo zwanger :oops: :D

nee wij weten niet wat het word
    we houden wel van een verassing :D
    en ik zie nu pas dat ik een beertje met en rose truitje aan heb
    zal het eens even veranderen

gr Tup

15. Scheren laat ik manlief straks doen, van de week ging het nog zelf. Hij weet er ook met plezier van te genieten, dus dan ook maar even keurige verzorging geven als ik het straks niet meer kan :)

16. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Zouden jullie nog eens willen kijken naar hyves? Ben zo benieuwd wat jullie ervan vinden! :-D

17. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Scheren en nagels knippen gaat nog wel hier ;) Bij mijn eerste heb ik het ook tot het laatst zelf gedaan en nee, dat was niet makkelijk. Maar er zijn wel maniertjes.....en je moet erg flexibel zijn haha....

Ik ga even naar Hyves Danielle. Misschien inspireer je me qua namen!

18. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Hey Mupkuh, we zullen toch zeker wel bij elkaar in het groepje zitten op de gym? Lijkt me wel zo gezellig! Ik zal het laten weten als ik een bericht heb ontvangen.

Synove, heel veel beterschap. Echt schrikken zoiets..

Verder heb ik niet zoveel gereageerd, maar dat komt door mijn nesteldrang haha! Kamertje MOEST af en ook het huis moet aan kant. Ik was laatst 's nachts nog boven de vloer aan het dwijlen. Ik wist niet dat die nesteldrang al zo vroeg kon komen..

19. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

@synove; jeetje wat schrikken, beterschap meid.

@marijke; hmmz dan wonen wij vast ook niet ver van elkaar af dacht ik ?
    ik ben een buitenposter sinds maart dit jaar. Daarvoor gewoond in rinsumageest, vlakbij dokkum.

20. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @synove: Wat erg voor je meid, schrok ervan :(, hopelijk voel je je al wat beter, zal wel schrikken zijn! Veel beterschap!

@mupkuh: hopelijk gaat alles nu goed met je moeder.

voor de rest even geen tijd om te reageren.
    drukke dagen, nog veel laatste kerstinkopen doen. vandaag ook de doopsuiker gaan bestellen :D en de geboortekaartjes zijn ook gekozen !
    fijne avond allemaal

Deel Deze Pagina