April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hmm das wel erg verspreken ja :)
    Die foto's...bij één lijkt het wel of je die bekende streepjes ziet, maar dat zou dan eventueel ook de navelstreng kunnen zijn?
    Maar op een andere foto, lijkt het weer alsof er wat bij de benen zit?
    Heb je nu niet zoiets van, ik wil het nu wel weten?

Sophia je kan ook gewoon op je eigen hyves bij home klikken en helemaal naar beneden scrollen toch? Doe ik ten minte altijd.

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pientje, ik ben wel extra nieuwsgierig geworden. Maar wil het niet gaan vragen hoor. Wacht rustig af, tenminste dat probeer ik :)

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja heb soms ook weleen van die "zwakke" momenten, vanwege wat we gezien hebben en denk dan soms, ach we weten het toch al, kunnen we het net zo goed zeker weten :)
    Maar dan denk ik weer, nee wat als we er naast zitten, dan is het toch nog een verrassing :) en kunnen we bij de geboorte zelf kijken.

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ja he! En spannend blijft het toch. Ik ga zo maar eens douche :oops: en aankleden. Heb een luie dag vandaag. Maar moet zo nog wel weg.

Maandag worden trouwens alle spulletjes geleverd. De gordijnen heb ik gister opgehangen. Zijn echt heel mooi!

5. Ik heb geen idee, ik zal eens kijken.

6. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@lynn lekker klagen hoor! Daar is het forum voor! Zou het ook lekker rustig aan doen en die etentjes overslaan....

@imd balen hoor van het huisje, maar wordt misschien idd wel krapjes aan. Zeker als er nog wel wat mag worden gedaan. En je hebt je kamertje al klaar voor Miley, ozu ook zo jammer zijn als dat voor niks is toch?

@mupkuh, sorry ik kom er echt niet uit met die foto's...snap nooit veel van echofoto's. Ze heeft zich idd wel flink versproken ;)
    Kan me voorstellen dat je het nu JUIST wil weten... had je ook een meisjesgevoel?

Ik ook ff klagen hoor: gisteren naar de supermarkt, vreselijk. Ik werd niet moe van het lopen maar kreeg gewoon geen adem, was me toch aan het hijgen. Had ik bij zoontje pas veel later en dat gewaggel, vreselijk! M'n man zat me maar uit te lachen :) Boem bats Boem bats.....
    Heb ook de hele ochtend krampen gehad, alleen als ik sta, nou iig goede smoes om het huishouden niet te doen. En die striae :rolleyes: ik voel het gewoon haast scheuren...
    Oh en nog steeds geen vk. Ziekenhuis beweerd dat het niet mag via hun, huisarts kan ik op dit moment niet krijgen. Die instantie over rechten van zwangere vrouwen zegt van wel... :x Heb toch maar weer een individuele vk gemaild om te vragen wat zij nou voor bedrag rekende. Op haar website stond 2750 voor het totale pakket. maar ik zei dat ik al 24 weken ben en dan vind ik dat niet eerlijk om dat allemaal te rekenen. zowiezo wil ik geen controles dus voor haar alleen een gesprek en de bevalling mits alles goed zou gaan. Maar dan nog rekent ze het volledige bedrag....afzetterij! hier helaas geen ouwe sok onder het matras dus dat ging niet door.
    Zo genoeg geklaag voor vandaag ;)

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Amom, dat gevoel heb ik wel een beetje. Dus het kan heel goed. Maar het blijft spannend :D

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Wat een gezeik allemaal Amom, striae kan inderdaad aardig pijn doen (wat ik me kan herrineren bij dean in elk geval)
    Ik vind het niets gek dat je nu al waggelt je hebt best een aardige buik en dat merk je nu eenmaal met lopen, en je doen en laten... en het enige wat je kan doen is om jezelf lachen samen met je man denk ik dan hihi

9. AMOM: Jeetje man, ik verbaas me steeds hoe slecht het voor je geregeld is daar. Kan dat nou echt niet anders..... stel je voor dat je gaat bevallen als er nog niks is geregeld hoe gaat dat dan? Zijn ze dan verplicht je te helpen?

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lynn: Ja dat ben ik . Ik ben idd niet blond en geen supervrouw, maar wel een supermom :) hahahaha
    Doe rustig aan en zeg ook dingen af. JE lichaam vindt dat je rust moet houden.

Mupkuh: wel grote verspreking ja!

Amom: wat een ellende weer....ik snap niet dat ze je zo van het kastje naar de muur sturen. Juist doordat het NHS systeem kan je zo bij elke HA binnen stappen en die zou je dan weer op weg kunnen helpen.

11. Amom22

Amom22 Niet meer actief

als ik een huisarts zou hebben zouden ze niet moeilijk doen, dan zou ik de zorg wel krijgen, maar ja dan ben ik nog geeneens over de thuisbevalling begonnen. Zonder huisarts heb ik ook recht opdie zorg, maar ze hebben een groot vk tekort hier dus ik denk dat ze er ook gewoon geen zin in hebben. Ze zijn verplicht me te helpen met de bevalling en het is gelukkig nog nooit voorgekomen dat een ziekenhuis zolang nee zei dat de baby zonder vk is geboren als daar om gevraagd werd.

12. Maar AMOM heb je dan een wachtlijst bij de HA. Of is er een andere rede dat je die nog niet hebt. Ik kan er maar niet met mijn pet bij dat het daar zo slecht geregeld is :confused: Is toch ook gewoon een modern land?

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

de huisartsen zijn hier vol, we kunnen er een toegewezen krijgen, maar ze konden niet zeggen hoelang dat kon gaan duren.....

14. Jeetje wat vervelend zeg........... hoop dat het snel opgelost is voor je!

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Nou amom ji jook lekker rustig aan doen!

Me2,....ja jij bent supermom....ik heb trouwens heel wat t hisrts van dat merk.....en ze vallen in de smaak! do not touch....i am still sexy en virgin?
    hahaha.....en nu wil ook nog die van never mess with a pregnant woman!

Mupkuh...bij mij hadden ze ook niet gevraag of we het wilde weten...maar ze zag zijn balletjes goed zitten...hahahhaa..

16. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @mupkuh: wat vervelend dat ze haar zo heeft versproken! heb ook even de foto's bekeken maar kan er ook niet zo snel iets van maken, zie wel niet echt iets hangen dus... maar dat kan evengoed gewoon niet in beeld zijn. weet wel bij mijn zoontje dat je er gewoon niet langs kon kijken want er stak een racketje tss zijn benen :D en bij deze baby was het echt duidelijk dat er gewoon niets was.

@lynn: naar je lichaam luisteren hoor ! even een paar dagen rustig aan anders ben je misschien tijdens de feesten moe,ziek...

@amom: wat een situatie daar! echt niet te geloven. gewoon al erg dat je nog niet eens je eigen ha kan kiezen! hopelijk komt er snel een oplossing

zo zal eens verder gaan strijken want die lijkt nooit klaar te raken deze week...

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Lynn: ja die is leuk van Never mess with a pregnant woman. Ik gebruik hem ook wel eens in het dagelijks leven (bijv. verhuizers die dachten de verhuizing 2 dagen uit te stellen etc) "heel onverstandig om een zwangere vrouw boos te maken..." hahahaha en meestal komt het dan nog goed ook!

18. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi pipeloi,

jee, amom, Engeland is toch ene modern, westers land? ik vind het echt redelijk middeleeuws, zoals ze je daar behandelen. nu wil jij ook iets 'bijzonders', maar het maakt het alleen maar makkeljker voor hun (minder te doen aan jou). toch? raar....

over de supermom-shirts: hier een hele stapel (bijna allemaal via mp gekocht, want vind ze wel duur nieuw). die van Never Mess... vind ik echt hilarisch en heb ik ook. verdre heb ik de twee versies van Do Not Touch (zie ik de praktische kanten érg van in, want sommige mensen... :rolleyes: ) en ik heb de I'm Still Sexy en twee Super Mama shirts (lichtroze en fuchsia).

verder vond ik dat Merry X-mom shirt ook erg leuk; had 'm bijna op mp gekocht, maar iemand was me nét voor. :( heb toen bij buikbanden.nl een buikband met die tekst laten maken. daar ga ik dus volgende week de blits mee maken, haha!

net bericht gehad van de zw.gym: ik start op 13-1. ben benieuwd! hoop dat het een beetje leuk is, met nuttige tips. als het alleen maar zo'n zeurclubje is vrees ik dat ik mezelf ken (en afhaak). :oops:
    maar: vriendin van me heeft er leuke kennissen aan over gehouden, dus wie weet!

jullie al begonnen met een cursus?

19. Ik begin pas 20 januari met de cursus! vind het een beetje laat, maar ja!

20. Sophia heb net ook gebeld naar de instantie die de zwangerschapscursus regelt, ik begin ook pas 20 of 27 januari.

Jantsjuh
    Mijn ouders en zus wonen nog steeds in Dokkum, ik woon zelf in de buurt van Lemmer.

Deel Deze Pagina