Mijn buik beweegt al een tijdje, zo leuk om te zien, die schopjes voelen is haast verslavend Zit echt vaak met handen op mijn buik. En sinds een paar dagen kan je ook zien waar de baby ligt, meestal aan de rechterkant, heb dan een hele scheve buik. Wil zo graag ons kindje vast houden, dan duren 15 weken nog lang... Priscilla ach wat scheetig zeg die foto! Leuk zo'n verrassingsecho wil ik ook wel
Eenwondertje, ik zou idd je man de katten laten ontvlooien. Dat spul is volgens mij ook niet goed als je zwanger bent. (Kan ik me tenminste voorstellen) Hihi, ik heb voor kerst een cadeaubon gevraagd aan mijn man voor een 3D echo.
Ja en die zitten er volgend jaar nog aan maar wij doen wel de almpjes er zelf in, zo verwent zijn we nou ook weer niet 8) EUH onze kat klimt gewoon in de kunstboom hoor, gelukkig maar 1x gedaan! Erg grappig zo'n klein grijs koppie bovenin de boom! NOT
4 katten ontvlooien, poeh hier 1 hond, en dat is al een strijd. heb wel van die handige pipetten voor in de nek. maar dan nog: ze ruikt het en dan moet ik heeeeeel vlug zijn, anders ligt ze onder de salontafel en daar kan ik er nu niet meer bij. @wendy: Vathorst is best leuk aan het worden, maar zit voor ons te ver vd stad af. dat zou immers de reden zijn om daarheen te verhuizen; snel even de stad in kunnen lopen/fietsen. vriend mist dat soms erg. maar vanaf waar we nu zitten is het een klein halfuurtje fietsen, en vanuit V'horst denk ik zeker 3/4 uur. schiet dus niet op dan. hier nog te doen vandaag, behalve die boom scoren: -kabeltje kopen voor camera->pc (kwijt, en kan 'm écht nergens vinden) en dan foto's overzetten en zooi op MP knallen wat ik wil verkopen. -rekeningen opsturen naar mijn ziekenfonds, zodat ik er eindelijk geld voor terug krijg (vergeet ik steeds). -mijn paard gaan aaien en wortels geven. rijden gaat niet echt meer, en er is springles vanaaf, dus dat doe ik zowiezo niet mee natuurlijk! -chillen. want daarom zit ik immers thuis. @eenwondertje: fijn dat jouw bazin zo prettig meewerkt. is nog eens wat anders dan die van mij, he? tof voor je. en dan nu: genieten van je rust!
ja want soms is het echt een bokswedstrijd in mijn buik.... maar ja, zolang de buik nog normaal groeit blijf ik gewoon bij 1. Ik heb trouwens die stomme foetale stethoscoop in de wilgen gehangen, dom ding! Ik heb nog nooit het hartje gehoord, laat staan iets anders. Dacht laatst ook maar weer om ff te luisteren of ik het hartje kon horen maar weer niks. Zul je net zien dat ik het een keer wel hoor en dan weer een hele tijd niet ofzo. Dus ik durf dat niet meer, straks al die stress voor niks, dus ga het niet meer proberen... Zolang ik gewiebel voel vind ik het best
Wij hebben een neppe met lichtjes standaard erin. En die staat al sinds 6 december! Waarom nep uhhmm gemakzucht denk ik. Haal hem elk jaar van zolder beetje uitvouwen versieren klaar haha!
Kan ik me voorstellen Lien. Maar ik moet dan mijn plekje verlaten en aangezien ik degene ben die het minste werkt en dus het meest thuiszit heb ik gezegd dat ik dan wel dichtbij die vrienden wil wonen, zodat ik er met 5-10 minuutjes ben. Bij de stad wonen hoeft van ons beide gelukkig niet. Haha, zorg idd dat je niet teveel doet, anders zit je voor niets thuis. Ik moet zo nog gaan werken. Over een uurtje. Krijg ik ook mijn kleine kerstcadeautje.... ben heel erg benieuwd. (Wij moesten voor 5 euro voor iemand anders een cadeautje kopen.)
aha, lekker blondt van me! kunstbomen. ik heb er wat tegen, eigenlijk. maar begin er nu, nu we een kleintje krijgen, wel de voordelen van in te zien. ik doe altijd een echte boom, en aangezien die ongeveer naast de verwarming staat doe ik 'm altijd pas erg laat. bovendien heb ik echt een hekel aan boom hebben staat voor Sint. dat vind ik niks. eerst Sint, dan Kerst.
@ Amom: ik heb 2 van de 10 lessen gehad. Dus dan vind 120 euro nog redelijk. Al was gratis beter geweest . Verder deed dit inwendig onderzoek iets meer pijn dan de vorige keer, al was het dezelfde verloskundige. Maar de baby lag ook met zijn hoofd op mijn toch al gevoelige blaas, dus alles zeurde gisteren een beetje onderin de buik. Onze katten tanen dit jaar niet naar de kerstboom. Er ligt nog geen bal uit. Zo vreemd. Misschien heeft dat citroensap wat ik op de takken heb gedaan geholpen
Wat leuk jullie reacties op de echo's. Ik vind het ergens wel heel leuk dat we het denken te weten. Maar word er alleen maar nieuwsgieriger van
4 katten ontvlooien, succes met de strijd Maar idd je man laten doen hoor. Ik had van die vlooienbandjes en daar stond op niet te gebruiken tijdens de zwangerschap. Lijkt mij dat daar toch wel hetzelfde spul op zit als in de pippetjes....
Vorige keer heeft manlief ook ontvlooid, bedenk ik me nu. En er zit een volgorde in. Want de domste van de 4 doen we als laatste, de slimste als eerste. Want als zij dat spul al ruikt, is ze verdwenen en als we haar dan te pakken hebben, moeten we beschermende kleding aan (lees bokstenue). Want ze is sterk.... Ik doe verstandig en manlief mag het gevecht aangaan!
zo'n kat hebben wij ook. Had ik der eindelijk te pakke wil ik dat spul in der nek doen zo wild werd ze. Kreeg het gewoon in me oog dat brandde toen best wel erg hehe
gunst, daar had ik nou totaal niet over nagedacht, dat je dat vlooienspul niet mag gebruiken als je zwanger bent. zal eens aan mijn vriendin vragen; die is dierenarts. en zelf net mama geworden. ze wees me toen ik vertelde dat ik zwanger was wel op dat je je dieren héél regelmatig moet ontwormen als je zwanger bent, want dat dat wel kwaad kan anders (wormen). dat doe ik dus braaf. hihi, moet wel lachen om jullie scheve-bewegende-buik verhalen. ik zie er niks van nog (kijk ook niet zo vaak, want hij beweegt het meest als ik in bed lig, en dan is het berekoud om de dekens op te slaan). onze man ligt wel al sinds z ehet kunnen voelen in stuit (cf). maar gata dat nog wijzigen, of is dit dan echt zijn voorkeurshouding? zit me al half mentaal voor te bereiden op een KS, want draaipogingen doe ik niet aan; heb ik twee heeeule enge verhalen van gescheurde placenta's van gehoord. dat hoef ik niet. en aangezien meneer nogal groot lijkt te zijn, ga ik ook zéker geen vaginale stuitbevaling doen! brrrr, zie je 't gebeuren: "sorry mevrouw, heft hoofd wil er niet uit!" no way!
*$%##@@WHAAAAAAAAAHHH *$%##@@ Stomme rotkat! Zit me hier zo op te fokken. Mag ze weer uit de hal (voor de derde keer) waar ze ff "opgesloten" zat na een mep/nekgreep van mij. Ik zit echt nog geen 5 seconden op de bank en ze zit er voor minimaal de 4de keer alweer op het aanrecht. Ik ben nu ff zo pissed op dat beest.
ik zei dus: natspuiten met een plantenspuit, die akelige hatsjie van je! -maar wel alleen als ze OP het aanrecht zit, anders is het leermoment foetsie-
Onze kater liet zich gewoon helemaal natspuiten, kon hem het schelen heel irritant! manderijnenschilletjes op het aanrecht leggen....hebben ze een hekel aan.