April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Pffff, heb gewoon de schrik van mijn leven. Wil met net gaan aankleden :oops: Loop ik terug naar de badkamer. Zie ik iets zwarts boven de deur. Gewoon een mega dikke spin. Blehhhh en ben daar echt bang voor. Voordat ik hem weg kan halen moet ik er eerst weer een keer onderdoor lopen. Jakkie........

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Dat is zo! Maar ja wat ik vind het blijft een hond vind dat mensen tegenwoordig teveel een hond niet meer een hond laten zijn. Zo onstaan er ook altijd veel gedragsproblemen. Veels te verwend worden ze. Wat ik wel altijd in de gaten hou is dat me hond niks van straat/hondenuitlaatplaats eet met al die dierenhaters tegenwoordig.

3. Oh gadverdamme, daar heb ik ook echt een hekel aan BRRRRR krijg gewoon kippevel!

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hehe zat er pas nog 1 in de garage die ik weggehaald heb! Me vriend rende als een gillende meid naar buiten :D hahah die houdt er ook niet van! Succes met het vangen van de spin. ;)

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Nou de spin is opgezogen. Wilde bijna niet van de muur af zeg. Was echt een dikke. Ik had er een prob wcpapier bijgeduwd. Die haal ik er meestal later uit. Maar die zit nu dus verstopt in de stofzuiger. Die durf ik er dus echt niet uit te halen.

@ Priscilla, daar heb je helemaal gelijk in. Mensen doen vaak maar de achterdeur open. En dan zeggen ze maar ze zijn toch buiten geweest. Maar zo werkt dat niet. Al die veel te dikke hondjes. Is gewoon zielig. Ik wandel minimaal een uur met ze hebben ze ook gewoon nodig. Buiten dat om laat mijn vriend ze nog een keer of 3 uit.

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Nou de spin is opgezogen. Wilde bijna niet van de muur af zeg. Was echt een dikke. Ik had er een prob wcpapier bijgeduwd. Die haal ik er meestal later uit. Maar die zit nu dus verstopt in de stofzuiger. Die durf ik er dus echt niet uit te halen.

@ Priscilla, daar heb je helemaal gelijk in. Mensen doen vaak maar de achterdeur open. En dan zeggen ze maar ze zijn toch buiten geweest. Maar zo werkt dat niet. Al die veel te dikke hondjes. Is gewoon zielig. Ik wandel minimaal een uur met ze hebben ze ook gewoon nodig. Buiten dat om laat mijn vriend ze nog een keer of 3 uit.

7. Wij hebben 3 van die kleine bolletjes wol (zie album) en een uur wandelen......... de oudste gaat gewoon zitten (deed ie al toen ie nog jong was hoor) en dan kan je meneer gewoon dragen want hij loopt geen centimeter meer. Die andere 2 doen het wel goed, maar euh ik kan zelf nu geen uur meer lopen :oops:

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sophia, wat schattig! Maar die zijn ook niet gemaakt om ver te lopen ;) Die van mij wel, zijn lekker breed en gespierd.

9. Ja dan moet je wel, maar ik vind het voor die van ons ook goed hoor. Lekker rennen en ravotten. Die zwarte (dat is de oudste) die kan altijd heerlijk gaan liggen rollen in het bos. Vind ik altijd leuk om te zien, dan heeft hij gewoon lol. Ikke daarna minder want het is een grote zandbak :)

Wat voor honden heb jij dan?

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    wat is er veel geschreven sinds vanmorgen!
    over katten kan ik ook niet meepraten, hier alleen een hond. een klein wit maltezertje. die doet haar behoefte gewoon in de tuin en mijn man ruimt dit dan op :D bij ons is het ook verplicht om op straat alles op te ruimen anders krijg je een fikse boete!

de kerstboom staat hier ook al van 8 december! ook een echte, vers van het veld :D met kluit aan. als je hem goed water geeft dan valt er geen speldje af hoor, hier toch niet. kan niets op tegen de geur van een echte boom vind ik.

brrr een dikke spin :( heb ik ook vreselijke bang van, zo een vreselijke beesten dat het zijn! mupkuh zie maar dat ze er niet terug uitkruipt want dat heb ik ook een keer gehad! vreselijk!

hier ook eentje die dikwijls in stuit ligt maar ze veranderd gelukkig nog heel veel van houding. geeft wel een vreselijk akelig gevoel vind ik als ze zo onderin aan het stampen is :( slaap ook de laatste nachten echt niet zo goed. als ik me durf neerleggen in bed is het ineens feest in mijn buik :D dan duwd ze zo opzij in mijn zij en dat geeft zo een vies gevoel dat ik bijna rechtspring in bed.

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sophia, ik heb 2 Engelse Staffords :)

12. Nou dat gevoel had ik vanacht ook, IEKS! :)

13. Heb het even opgezocht en zag als eerste een zwarte puppie, OOOHHHH niet mijn soort hond maar ik vind alle dieren op 4 poten lief hihihihihi

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Wij hebben een rode met wit en een zwart gestroomde. Je moet er idd van houden. Ze zien er stoer uit maar hebben echt een super lief knuffel karakter.

15. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik vind getrappel onder in de buik ook echt niet fijn!
    Ik dacht ook telkens dat ik de baby onder mijn ribben voelde schoppen, maar dacht ook dat dat nu nog niet kon..
    Nou mooi wel dus, bij de controle van gister bij de VK is gebleken dat ik schijnbaar een lange dunne baarmoeder heb, en de baarmoeder komt nu al tot onder mijn borst! :confused:
    Vandaar dat ik dat dus voel..

Verder was alles goed, nog steeds maar 0,5 kg aangekomen? Snap er niets van..
    Eet absoluut genoeg!

16. kerstboom: we hebben altijd een echte kerstboom. soms met kluit, soms zonder. dit jaar hebben we zonder kluit. vind het wel wat onhandig omdat de naalden best veel uitvallen. ik blijf stofzuigen dus!

En poezen op het aanrecht: aahh! vervelend! hier hielp een plantenspuitje niet genoeg, dus gebruikte ik groffer geschut :) ik gooide een halve emmer water over dr heen als ik haar betraptte (nadeel: je keuken is gelijk drijfnat. voordeel: je verveelt je niet..)

Amom, je hebt toch naar het hartje geluisterd? dan weet je toch dat je zwanger bent van 1 kindje?

mupkuh, gelukkig ben ik niet bang voor spinnen hihi

17. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Wat een beestenboel hier zeg :D

@rach ze hebben wel geluisterd, maar ze wisten niet dat ik de termijnecho niet heb gehad, dus ze hebben op 1 plek geluisterd.

18. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Is dit nu nesteldrang, schoonmaakwoede of zijn het gewoon mijn hormonen? Ik zou met de auto naar de garage en ineens besluit ik mijn badkamer en keuken blinkend schoon te maken?! Nog nooit zo schoon geweest. Wil nu eigenlijk de binnenkant van de keukenkastjes gaan doen. HELLUP.

19. Je mag ook nog bij mij komen hoor als je je niet kan bedwingen :)

20. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @eenwondertje: je gewoon laten gaan hoor:D komt straks heel handig uit als je het niet meer zo goed kan

Deel Deze Pagina