April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hey klessebessen.. :)

Schoonmaken...Normaal nooit zin in....Gister en vandaag ook druk in de weer....Badkamer schoon fris en opgeruimd...
    Slaapkamers schoon en fris en opgeruimd...
    Nu nog 2 wasmanden wassen en drogen en dan weer alles van voor af aan.. :)

Katten:Heb ik gehad...Maar weggedaan in het vorige huisje..toen Noa werd geboren...Ik had geen ruimte meer en vond het te zielig worden voor ze..Heb wel een goed huisje voor ze gevonden.. ;)
    Koffiedik schijnt ook te helpen...Een buurvrouwtje van me strooide dat altijd in dr tuin onder de coniferen...Zodat ze daar niet meer zouden poepen..Maar goed bij sommige katten werkt niks..Oja peper strooien hebben ze ook een hekel aan..

Moest net mn boom weer opnieuw optuigen...(*^%$^&%&^ voor de 3e keer omdat zoonlief nu voor de tweede keer de boom omver had getrokken)

We hebben een neppe inclusief lampjes...zijdeachtige kerstballen en figuurtjes...Voor de kids.. ;)

2. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @eefje: gelukkig heb je geen glazen bollen dan! mag er niet aandenken als mijn zoontje de boom omver zou trekken! gelukkig heeft die het er helemaal niet op en blijft er mooi af :D denk dat hij vooral wat angst heeft van de figuurtjes in het kerststalletje, lekker handig toch ?! :D (de boom zelf met de flikkerende lampjes vind hij helemaal super)

3. Wij gaan volgend jaar de boom aankleden met zachte beertjes etc. alles in het lichtblauw met wit :)

4. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    hey meiden.
    ik wou ff laten weten,dat alles weer goed was bij de vk gister.
    kon nu gelukkig het hartje heel goed horen.
    en ik ben sinds ik zwanger ben,maar 1 ons aangekomen.
    stond er echt versteld van.
    bij de eerste was in ik totaal 20 kilo aangekomen.
    bij de 2de in totaal 12 kilo.
    en bij de 3de in totaal 16 kilo.
    had ook nu zeker wel verwacht,dat er al een kilotje of 7 bij zou zitten.

hier hebben we 2 honden.
    1 boerenfox,en een mechelse herder.
    we hebben naast de deur een hondenveldje.
    dus daar laten we ze uit.

dit jaar geen boom voor ons.
    we hebben een neppert op de zolder staan,maar nu gewoon geen ruimte ervoor.
    en ik denk ook niet dat hij veilig is met dévana,en met onze mechelaar.
    dit zou de eerste keer zijn,dat hij een kerstboom ziet.
    denk eerder dat hij gaat proberen,om te kijken of hij die takken niet als speeltje kan gebruiken.

voor iedereen nog een hele fijne middag.
    liefs tamara

5. :) staat ook zo raar he een herder met een kerstboom in zijn bek :)

Whaha ik zie het al helemaal voor me!

6. hoeveel zijn jullie eigenlijk tot nu toe aangekomen?
    de weegschaal bij de gyn geeft een kilo zwaarder aan dan bij mij thuis. als ik het gemiddelde neem ben ik 3,5 kilo aangekomen.

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Haha ja daarom ook geen glasballen..
    Hij wou een kerstkransje pakken en ja...die hing toch net iets te hoog.. :)

Bah..vandaag helemaal nergens zin in om te eten...alles staat me tegen..
    Hebben jullie ook van die dagen?

8. Ikke 13kg tot nu toe!

eten, geen last van, moet wel in de avond opletten dat ik niet teveel eet. Dat zit niet lekker!

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Zo dat schoonmaken heb ik ook last van heb inderdaad ook zelfs de douche geboend bizar :D

Heb sinds vandaag last van maagzuur bahbah.

10. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Jah ik dus ook al heel de dag Pris...Balen... :(

Aangekomen :Ook 3,5 kilo Rach..

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Mmm, moet nu verplicht gaan socializen op de kerstborrel op mijn werk :(

Aankomen: volgens mij nu al 7 of 8 kg, dus ik ga wel dik over dat gemiddelde van 12 heen denk ik.

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Aangekomen: laatste keer dat ik woog 4 kilo, zelfde als bij vorige zwschap. Toen totaal 9 kg aangekomen en door de bv binnen 4 weken 12 kg eraf!

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ben nu 12 kilo aangekomen, bij zoontje was ik in totaal denk ik net boven de 20 uitgekomen.

Hier ook maagzuur, maar alleen als ik na 8 uur nog eet of drink. Helaas had ik gisteravond nog zin in afbakbrood met HEEL VEEL knoflookboter :p

3,5 kilo hoe doen jullie dat? Ik eet veel gezonder dan bij mijn zoontje maar het komt er even goed bij op.

14. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    het girls, hier een trotse bomenbezitter!
    ik heb er na lang zoeken een gevonden bij een kweker hier in de buurt (ongeveer tegenover waar mijn paard staat, maar je moet het net weten. iemand op stal tipte me!). het is een klein, heel bol, dik boompje. vond 'm gelijk hélemaal leuk.
    hij staat nog in de auto; vriend moet 'm er vanaaf maar uit sjorren, dat ga ik niet doen. de meneer vd kwekerij heeft 'm er in gezet voor me. aardig! :)

dat heb ik trouwens wel meer nu: dan mensen je helpen met dingen tillen. ik vind het erg fijn, en bedank ze altijd hartelijk!

tammy: ik heb ook een boerenfox! foto in album. die andere viervoeter op de foto's is mijn paard dus. ;)

oei, echt slecht van me, maar ik kwam langs de Bakker Bart, en daar lagen appelbeignets... tsja, en toen kon ik er niks aan doen (....) en heb ik er 4 gekocht. ik ga NU de tweede eten, hahaha!

ben trouwens nu 2 kilo aangekomen, dus dat valt best nog wel mee. kan dus wel een beignetje bij. :)

heb net via MP een hoes voor een maxicosi gekocht. die ga ik zelf opleuken met andere stofjes, zodat ons menneke er straks knap bij ligt. ik denk de buitenrand Delftsblauwe stof (past mooi bij de wikkeldeken van het geld van opa), dan de binnenrand effen donkerblauw, en het binnenste deel (waar hij op ligt) een lichtblauw vichyruitje. de verkleiner doe ik dan ruitjesstof met donkerblauw, denk ik.
    ga ik na de feestdagen mee beginnen, heb er nu al zin in! :)

gaan jullie nog dingetjes zelf knutselen voor de baby? of kopen jullie alles?
    ik ben best handig, en mijn mams is van origine handwerklerares, dus die wil wel helpen. zo gana we ook lakentjes maken (leuke randjes stof eraan zetten) en de aankleedkussenhoezen opleuken.

en voor de hond gaan we een houten hondenbed maken, met een lekker dik kussen erin. en gaten in de bodem, want ze slaapt op de convectorput in de keuken, en dan kan de warme lucht erdoor. mevrouw ligt graag een beetje comfortabel, hihi.

zoooo, genoeg gebept van mij. ben benieuwd naar jullie verhalen!

15. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@lien lekker dat je geslaagd bent met je boompje! Ik word niet geholpen hoor. Maar ik draag oversized truien op dit moment, dus niemand ziet dat ik zwanger ben ;)
    Wat leuk zeg, om alles op te leuken. Ben zelf niet zo heel crea en een veel te erge perfectionist dus waag mezelf er niet om iets te maken, hoe graag ik ook zou willen. Kinderkleding maken lijkt me heel leuk, maar ik weet geeneens hoe mijn naaimachine werkt....

16. He Lien,

Jij ook al zo'n verwent teefje :) ik ken het. is echt baasjes meisje! Ze heeft zelfs een t-shirt (nooit aan hoor) met " daddy's little girl". En dat is ze echt hoor. Maar ja lieve kraaloogjes doen 't 'm. Ze staat in mijn album, ze zit op de leuning van de bank!

Je boompje klinkt erg mooi!

LIEFS

17. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Mooi paard zeg Lien :D en het hondje is ook leuk!
    MMmmm appelbeignetss heerlijkkkk

Ik ben niet creatief al zou ik dat wel graag willen zijn heb er alleen het geduld niet voor. Probeer wel is 3D kaarten te maken pfff haha

18. Mag ik bij jouw op les komen, ik wil wel graag maar ben dus echt niet handig. Terwijl ik het wel heel erg leuk vind! ZOu wel willen, maar mijn hersenen willen niet :) :oops:

19. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Een halve kilo... Vind het zelf maar erg weinig..
    Maar het had weinig te zeggen zei de VK, ze verwacht alleen niet dat ik tijdens mijn zwangerschap veel zal aankomen.
    Gelukkig maar!

20. Amom22

Amom22 Niet meer actief

bah voel me ff een beetje naar. Ik had met mijn man een budget afgesproken dat we aan kerstkado's voor elkaar zouden besteden. Komt net de post en krijg ik voor de tweede keer hetzelfde kado (wel bij een ander bedrijf weg) met nog allemaal andere kado's voor mijn man. Terwijl ik alles al binnen had voor hem. Ik ben gewoon super dement en kan me dus ook neit echt herinneren dat ik het besteld heb, wel dat ik er daar op die website ook naar gekeken had. Dus nu heb ik voor (denk ik, ik weet het cht niet meer) het dubbele aan kerstkado's voor hem en ook nog een kado dubbel :( Baal er wel echt van want we hadden echt beloofd om er niet overheen te gaan. Ook voor mijn zoontje kwamen er nog extra kado's binnen waarvan ik weet dat ik er na gekeken heb, maar besteld....? Ja het zal wel dan he!?

Deel Deze Pagina