April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    joh, gewoon een keer proberen! op goedkoop lapje vd markt ofzo, dan is er niks verloren als het niet lukt.

ik ben niet perfectionistisch (gelukkig niet, lijkt me zooo vermoeiend), maar wil ook wel dat het netjes wordt hoor. ik ga gewoon goed mijn best doen, en als ik er niet uitkom vraag ik mam om hulp.

sophia: tsja, wat zal ik zeggen? ze ligt nu languit op mijn schoot te snurken. mummy's girl. :)
    ze was van mijn opa, hing enorm aan hem, en toen hij overleed hebben we haar afscheid van 'm laten nemen (bij mijn overleden opa op bed gezet en laten snuffelen). ze heeft toen even geroken, een duwtje met haar neus gegeven, en is toen naar beneden gerend en naast mij gaan zitten. opa zei altijd tegen haar: 'als ik er niet meer ben, dan ga je naar Lien'. dus: alsof ze het wist. ze is die dag niet meer van mijn zij geweken, en deed ook niet moeilijk toen ze met ons mee naar huis moest. sindsdien is ons huis ook haar huis. heel zoet. ze hangt nu inderdaad enorm aan mij. vind het ergens wel snoezig van 'r. mijn kleffe schootwoef, hahaha! :)

helemáál sind sik zwanger ben trouwens. alleen maar bij me (op me) willen zijn, luisteren en ruiken aan mijn buik. mijn paard ook trouwens. al hoeft die -gelukkig!- niet op schoot. ;) maar wel luisteren en snuffen ana mijn buik. volgens mij hebben ze het door.
    hebben jullie dat ook met je beesten? (of heb ik gewoon weer rare dieren)

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @amom: ohjee, echt dement dus. maar kun je het niet gewoon terugsturen dan? dat kan toch bij postorder?

@pris: dankje. vind ik ook, maar ik ben natuurlijk enorm bevooroordeeld. hij is echt mijn knappe vent, dat paard van me. :)

@sophia: oei, ZO handig ben ik nou ook weer niet, dat ik het een ander durf te leren. en ik zie ook dat je niet in de buurt woont helaas...
    heb je geen handige familie/vriendin die je wilt helpen ermee?

over hier: ik moet boven eigenlijk wat pakken, maar dan moet ik de hond van me af sturen en ze ligt zo zoet te slapen. ben ik een enorme muts dat ik nu denk 'laat maar, komt straks wel' en die hond laat slapen? :oops:

3. Lien wat een lief verhaal, ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen. Ik heb echt een zwak voor dieren pffff.

Onze hondjes komen nog niet zo bij mij, maar de kat ligt wel op mijn buik, en als ze gaat knorren dan begint de baby te schoppen hihihih

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    De hond was hier ineens vannacht naar beneden gerend ik denk die gaat beneden slapen ofzo dus ik weer verder slapen. Maar die is natuurlijk bij de poes gebleven vannacht zo liefff. Hij ligt ze heel de tijd in de gaten te houden en schoon te likken.

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ha, dat had ik gister: woef zat op schoot, erg dicht tegen mijn buik aan met haar kont (hoofd was zeg maar bij mijn knieen, kont tegen mijn buik). schopte de baby door mijn buik heen tegen de hond aan.
    zij gepikeerd omkijken, zo van: heeej, wie doet dat?!

echt zoooooo grappig! we moeten die kleine wel leren dat het niet netjes is om de hond te schoppen. maar hoe leg je dat NU al uit? ;)

6. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    och, da's lief inderdaad! zijn het doorgaans ook vrienden, je hond en je poes?
    en vindt de poes het zomaar goed dat de hond aan haar babies zit nu? bijzonder!

7. Hier ook dikke maatjes hoor, kat is er pas 4 maanden zelfs!

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja ze zijn dikke vrienden. Me hond is liever bij katten dan bij andere honden :D volgens mij denkt tie af en toe dat tie zelf een kat is hahaha

ze liggen ook vaak samen op zijn kussen haha echt leuk.

9. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ik zal ze morgen bellen idd, maar had alles al uit de verpakking gehaald voordat ik daaraan dacht.

wat een dierenvrienden zijn jullie :D Ik moest niks meer van de katten hebben toen de kleine er eenmaal was. Was wel zielig, ze kregen niet zoveel aandacht meer. Gelukkig hebben ze nu een goed huisje.

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Dat zou mij echt nooit gebeuren dat ik er niets meer van moet hebben. (kan er zelfs niet aan denken) Ik ben opgegroeid met heel veel dieren wat echt goed is geweest ik heb er veel verantwoordelijkheidsgevoel door gekregen en geleerd voor andere te zorgen. En dat wil ik me kinderen ook graag leren en meegeven. :D Dus hier blijven ze echt wel tot aan hun dood.

Maar heb wel respect voor de mensen die ook de moeite nemen om een goed huisje voor ze te zoeken. Je hebt ook van die figuren die ze gewoon op straat zetten bah!

11. Die moeten ze helemaal aan de hoogste boom opknopen :x

12. Amom22

Amom22 Niet meer actief

wij hadden een hele dierentuin

2 katten, 2 cavia's, 6 lemmingen, 2 hamsters en 2 vissen.....

snap het zelf ook niet hoor, maar had alleen oog voor de kleine (de diertjes kregen wel eten en aandacht hoor) maar ben nu toch wel blijdat ik ze er nu niet bij heb. Als de kids uit huis zijn wil ik zeker weten wel weer dieren hebben

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik ben nog steeds helemaal niets aangekomen.
    En de katten reageren niet speciaal op mijn zwanger zijn. Misschien omdat ze normaal ook niet bij mij liggen. Komen altijd net naast me liggen op de bank.

14. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hey Meiden,

Ik ben ook zo`n tuttebel met mijn hond maar ja wij hebben hem pas 3 weken.. Hij is nu 10 weken oud.. Een jack russel pup echt zo`n scheetje... Bijna trouwen nog een paar daagjes spannend.. Ik zet de foto`s wel in mijn album.. Ik ben trouwens 1 kilo aangekomen tot nu toe maar k moet volgende week naar de verloskundige en k denk dat er wel wat aan zit! Maar ja jammer dan..

liefs

15. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hey Meiden,

Ik ben ook zo`n tuttebel met mijn hond maar ja wij hebben hem pas 3 weken.. Hij is nu 10 weken oud.. Een jack russel pup echt zo`n scheetje... Bijna trouwen nog een paar daagjes spannend.. Ik zet de foto`s wel in mijn album.. Ik ben trouwens 1 kilo aangekomen tot nu toe maar k moet volgende week naar de verloskundige en k denk dat er wel wat aan zit! Maar ja jammer dan..

liefs

16. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ooh volgens mij gaat er iets fout! FOUTJE

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Nog geen tijd gehad om bij te lezen, maar het is weer weekend dus zal zeker even de tijd nemen!

Gister pretecho gehad, was erg leuk. Alleen omdat onze meid extreem druk was, was het moeilijk om een beeld vast te leggen. Vond het inderdaad al erg druk in mijn buik maar heb geen vergelijkingsmateriaal maar de echoschopiste zei het dus ook!

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Oh ja, wat erg grappig was, het leek er op of ze in haar neus zat te peuteren :) mhh...heeft ze zeker van manlief...

Zal morgen eens kijken of ik een foto kan maken van dat beeld op de echo.

19. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Dag dames,

Ook hier een beestenboel;)

250 melkkoeien
    2 honden
    1 paard
    5 katten

Er is weer genoeg afgepraat zeg vandaag, ff lezen....

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hahahaha dat overtreft niemand :)

Kipkip wat leuk die pretecho :D

Deel Deze Pagina