Vorige week de boom in de kamer gezet en opgetuigd, voor het eerts sinds jaren en is nog steeds niet mijn favoriete bezigheid Hier dus een nepboom. Van die echte bomen krijg ik zo'n jeuk namelijk. ben nu ongeveer 10 kg aangekomen, dus ik ga ook wel over het gemiddelde van 12 kg heen, we zullen eens zien waar we uiteindelijk op eindigen, het moet er wel weer af.
Jup ik heb hier ook last van... Dinsdag had de gynaecoloog gezegd dat dit helemaal normaal is en dat het soms zelf enorm pijnlijk kan gaan worden alsof je je menstruatie heel hevig gaat krijgen! Het is helemaal niets om ons zorgen over te maken... Maar wel als dit zeer vaak voorkomt!
Hier geen klachten tot nu toe, mag geloof ik wel van geluk spreken. Rach ben echt zooo benieuwd naar je creaties. Vannacht toen ik lag te slapen, kwam manlief thuis, legde z'n hand op mijn buik en baby begon te trappelen, hij helemaal blij. trotse papa
goedemiddag iedereen, sorry dat ik er de laaste tijd niet veel ben! Maar we hebben het nu ook zo druk....donderdag uit eten vrijdag en vanaond naar de bios....nog even genieten van het vrije leven zonder oppas...of alleen alles te doen! Merk nu echt dat ik een stapje terug moet doen...en dat doe ik dan ook....morgen de hele dag thuis! maandag ochtend werken en dinsdag naar de arbo arts...kan ik daar lekker klagen....en dan heb ik VAKANTIE...... ik ga NU terug lezen! reageer ik meteen even als ik dnekn dat ik dat kan..hihi
Leukk Pienn vooral ook voor je man. Heb het ook nog steeds menstruatiepijn maar iedere keer wanneer ik dan eigenlijk ongesteld zou moeten worden heel apart.
zo een beetje bij gelezen! Ik heb 2 katten en die zijn heeeeel belangrijk voor ons...liggen nu allebei ook bij ons.... Ze gaan ook naar buiten maar mogen niet van de plaats af....durven ze ook niet hoor....ik heb hele bange katten... of ik ben aangekomen...? ik zou het niet weten....de broeken die ik in week 7 heb gekocht passen nog steeds..dus zal allemaal wel mee vallen...maar ik begin nu wel een onderkin te krijgen... wat leuk pientje dat je man/vriend het getrappel heeft gevoeld...die van mij was ook super trorts.... nog een paar dagen en dan gaan wij trouwen.....dus ga nu weer ff bij tanken....en sluit mijn oogjes voor een uurtje..
Goed idee Lynn. Ga ik ook ff doen. Leuk joh, binnenkort trouwen.... onze dag was echt super. Heb ik net trouwens kerstzegels gehaald......kan ik nergens mijn kaarten meer vinden.
Mijn man had het al vaker gevoeld hoor, vanaf 18/19 weken ofzo al, maar dit was zo bijzonder, vond hij dan, middenin de nacht dat baby reageert op hem terwijl mama ligt te pitten Dat was echt een momentje van papa en kindje, mama deed ff niet mee Spannend Lynn bijna trouwen. Alles geregeld?
ik heb naast een dikke buik (en vollere borsten) nog geen zwanger gezicht ofzo. ben ik wel blij mee, maar misschien komt het nog. ik voelde de baby al met 18 weken, en mijn man een weekje later. lynn, hoe ga je het zo doen met de poezen en de baby?
ik ben ook nog niet echt voller in mijn gezicht, maar heb wel een lekkere blos op mijn wangen! Ben meestal wel witte poepert namelijk Wij gaan in januari de box in de woonkamer zetten en ben dus van plan om er balonnen in te leggen voor de kat. Heeft iemand hier ervarng mee? LIEFS SOPHIA
Hoi Allemaal, Weer lekker gekletst hier. Ik heb ook tot nu toe alleen nog maar aangekomen bij buik en borsten en hoop dat het daar ook bij blijft Lynn: spannend hoor bijna trouwen sophia: geen ervaring mee, maar wel een goed idee van die ballonnen. Wij hebben ook 2 katten en die moeten natuurlijk ook uit de box blijven. all: vandaag pretecho gehad o.a. 3D. Helaas lag de baby niet al te best en wilde ook niet meewerken. Heb 1 foto in 3D van het gezicht, maar meer ook niet. We mogen wel terugkomen eventjes hoor 10min om te kijken of baby dan wel gezicht wil laten zien. Nog meer meiden gehad dat baby niet gunstig lag? Verder gaan we eindelijk morgen behangen. Met kerst gaan we dan s'ochtends de meubels in elkaar zetten. gr vruchtje
Hey meiden, Hier ben ik ook weer even De laatste keer dat ik op de weegschaal stond ben was ik 4 kilo aangekomen. Merk wel dat ik nu ook op mijn heupen wat dikker word. Krijg daar iig striemen. Verder begint het nu toch echt wel een beetje zwaar te worden. Dus moet echt extra rusten! Vanavond worden mijn haren lekker geknipt. Is echt wel weer eens nodig
Hay, Die menstruatiepijn is banenpijn!Je baarmoeder word groter omdat de kleinen groeit, en zwaarder dus dat voel je.Ik heb er zelf ook erg last van, dat ik soms niet eens kan lopen!De Vk zei dat het de bandenpijn is en dat je daar geen zorgen over moet maken hoort er bij!Maar is wel vervelend, ik had het zelf al heel vroeg en blijkbaar is het bij een 2 zwangerschap ook eerder die pijn!Maar komt allemaal goed hoe vervelend het ook is! Groetjes
hier kan mijn vriend,de kleine nog niet voelen. ik voel het zelf ook niet aan de buitenkant schoppen. echt alleen maar tegen mijn blaas,en dan echt naar binnen toe. zelfs als de kleine de hik heeft,voel het heel ver weg. ik hoop dat als de kleine wat groter is,dat mijn vriend hem dan wel voelt schoppen. hier geen last van slecht slapen gelukkig. heb alleen last van mijn banden hoog in mijn buik zeg maar. als ik veel heb gedaan op een dag,voel ik het vooral met lopen,of als ik opsta van de bank. ook als ik me omdraai in bed,staan mijn banden vaak helemaal strak. dit doet wel pijn. met de zwangerschap van dévana,had ik veel pijn in een spier in mijn bil. kon ik bijna niet lopen. nu gelukkig nog geen last van. misschien komt het wel,omdat ik nu nog maar 1 ons aan ben gekomen.
hoi ben ik weer!....heb de bios afgezegt..en ga zo lekker op de bankhangen en film kijjken....made of honer... ik zat net perongelijk op het forum van de maart mama's en daar was iemand aan de weeeenremmers..eng hoor..... weet iemand hoellang je baarmoeder hals normaal is? de gyn heeft vande week bij mij gekeken die was toen 4,4...iemand?
Lynn: voor zo ver ik even snel hebt gegoogled 4 cm, maar hang me er niet aan op hoor! Groot gelijk dat je lekker op de bank gaat hangen. Inderdaad eng zeg om te lezen dat een maart mama aan de weeënremmers zit. Mupkuh: neem maar lekker goed je rust. En nu 4 kilo aangekomen ik teken er voor. Ik durf niet te wegen ha ha maar zit zeker rond de 6 á 7 kilo. gr vruchtje
He lieve dames! Hoe gaat het hier? Bij mij gaat het prima, al ben ik vandaag wat te druk geweest. Merk dat gelijk in mijn heupen en onderrug. Niet meer doen dus.. @Sophia; wat een slim idee, die balonnen! Als deze voor het eerst knallen als ze erop springen, durven ze dat nooit meer te doen! Slim hoor! @Lynn; goed bezig! Lekker in je eigen huis is toch het rustigst!.. En idd, want naar zeg van die maart mama's.. @Tammy; vind het altijd heel erg een naar gevoel als de kleine tegen mijn blaas trappelt... Dat vind ik echt niet prettig! Ik vond wel dat het vanaf 21 weken wel sneller in harder getrappel overging! Dat gaat vrij snel, dus hoop dat dat voor jou ook zo is. Ik heb zelf de placenta ook nog aan de voorkant! Ik wens jullie nog een hele fijne avond, en tot gauw! Rustig aan doen allemaal!