@mamaFiona: balen joh, dat je nog steeds misselijk bent! Sterkte! @ Priscilla: gefeliciteerd! Fijne dag vandaag! Ga je nog wat leuks doen? Ik krijg steeds meer last van mijn rug/bekken/heup. Mijn stuitje doet pijn en dan krijg ik steeds steken in mijn rechter heup. vooral met bukken. Heel pijnlijk, gisteravond ben ik van ellende maar naar bed gegaan. Als ik in bed lig, voel ik het gelukkig niet! Dus nu gaat het weer wel wat beter, maar het is niet weg. En het voelt aan alsof het er ieder moment weer in kan schieten. Morgenochtend heb ik een afspraak bij de verloskundige, maar gaat dit eigenlijk via hen of via de huisarts? Weet iemand dit? Thanks!
Hi Priscilla! Van harte gefeliciteerd met je 22ste verjaardag! Hele fijne dag! Met mij gaat het veder goed... al merk ik dat het wel zwaarder word. Heb het weekend te veel gedaan en ik voel me bekken nu meer dan normaal.... Maar goed... Gisteren bij een vriendin op kraamvisite geweest. Die kleine viel bij mij in slaap,...heerlijk! Ik wil jullie allemaal een heel fijne kerst toewensen. Wij hebben ons eigen kerst-mannetje,.. zie album! X
Priscilla gefeliciteerd! Al veel kado's gehad? Maak er een leuke dag van. @leonie ik heb een ikea matrasje gehad, was prima! Heb nu zo'n airflow matrasje omdat hij veel op de buik slaapt maar of dat nou echt beter is geen idee!
oja gisteren geen ruzie gemaakt Wel wat vroeger naar huis gegaan we waren moe en dean lekker op zijn eigen bed gelegd (slaapt toch beter als in een vreemd bedje) heel de tijd op mijn woorden gelet kreeg heel de tijd al op mijn kop zodra het over zwanger zijn ging maar toevallig zat er de vriendin van een zzp-er die in verwachting is geweest van een tweeling en met bijna 7 maanden is bevallen, en over hoeveel de was aangekomen (40 kilo) en hoeveel ze wogen (900 en 1100 gram) dat is best heftig ik vind het niet netjes als ik daar niet over verder zou vragen (net of ik niet geintreseerd bent ofzo) maar kreeg commentaar pffff (vermoeiend!) we hebben ons zelfs loonsverhoging gegeven haha en een 13e maand (was aantrekkelijk belastingtechnisch gezien) We hebben in elk geval lekker gegeten haha
Priscilla, Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria. Gefeliciteerd! Ga je nog wat leuks doen vandaag? Juud, fijn dat het uiten van gevoelens geholpen heeft en daar zijn we tenslotte ook voor. Voor leuke nieuwtjes maar ook om elkaar te helpen en te steunen. IMD, gelukkig geen ruzie. En loonsverhoging en 13e maand is nooit verkeerd. En inderdaad je kunt haar dan toch niet negeren. Bedankt voor reacties op matrasje, heb ik veel aan. Het gaat om het matrasje bij oma. Daar gaat de kleine straks 1 keer per week naar toe (overdag) en wil dan wel een goed matrasje maar hoeft geen super dure te zijn. Vandaag komen 2 vriendinnen gezellig langs. Even naar onze babykamer kijken en dan lekker de stad in. Zullen vast ook wel langs prenatal gaan, die ene vriendin is namelijk dag later op 17 april uitgerekend. Maar wel beetje met mate, er is er een natuurlijk niet zwanger en dan kun je het niet de hele tijd over zwanger zijn en zo hebben, vind ik. Helemaal zin in, altijd gezellig!
Dank jullie wel voor de felicitaties! Nee gaat niets bijzonders doen heb het het afgelopen weekend gevierd !
Nieuwelingen welkom ! Priscilla: gefeliciteerd ! Ik ben afgelopen weekend met mijn vriend naar valkenburg geweest, super gezellig en helemaal in de kerstsfeer gekomen. Leuke rompertjes gekocht voor mijn broer met beste oom en voor zijn zus met beste tante en voor mijn papa een met "mijn opa is mijn grootste sponsor" haha vonden we erg grappig. En mijn liefje heeft mij heel romantisch op zijn knietjes te huwelijk gevraagd ! We gaan volgend jaar waarschijnlijk in november trouwen. Moest er helemaal van huilen Verder iedereen een fijne kerst alvast ! Ga morgen naar mijn ouderd en kom 2e kerstdag weer terug. mamafiona: sterkte met de misselijkheid, vervelend hoor !
priscilla: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. sushi: gefeliciteerd met jullie verloving. iedereen: alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar op naar april hihi met mij alles goed ben afgelopen week naar dusseldorf geweest naar de kerstmarkt was erg gezellig. ben tot nu toe 6 kilo aangekomen. strae heb ik al wel veel op mijn buik jammer genoeg het is gelukkig voor een goed doel dus vind ik het minder erg. vorige week heb ik nog een echo gehad alles was goed alleen loopt het kindje nu 2 weekjes voor maar mijn man is ook niet de kleinste hij is 203 en ik 168 ben benieuwd hoe groot hij word hihi. groetjesss
@priscilla: Gefeliciteerd met je 22ste verjaardag ! Fijne dag ! @shopaholic: wat een lief kerstmannetje hele mooie foto's ! @leoni: hier zeggen ze dat een matrasje minstens 10cm dik moet zijn om goed te zijn, dus gewoon even meten of kijken of de site van ikea of ze dat daar hebben. toen ik als onthaalmoeder werkte mocht ik geen matrasjes van de ikea gebruiken omdat deze veel te dun waren maar volgens mij hebben ze er ook wel dikkere. Al een paar nachten zalig geslapen, wat doet dat deugd! Mijn man is zo lief om er s"morgens uit te gaan voor mijn zoontje zodat ik nog wat kan blijven liggen. Vandaag de verf gekozen voor ons meisje haar kamer, mijn man gaat ze dadelijk halen en dan kunnen we echt beginnen. Eindelijk ! Kijk er echt naar uit om een mooie roze kamer te hebben in huis en nog meer natuurlijk om ons meisje daar zalig in te zien liggen slapen. Gisteren was mijn man voor mijn zoontje nog snel een kerstcadeau'tje gaan halen en natuurlijk had die ook weer iets bij voor ons meis een heel mooi pakje van Poohbeer, vond het wel lief. ik zal maar eens gaan strijken want morgen moeten we al vroeg bij de schoonouders zijn voor ons kerstavonddiner.