April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    @Juud; fijn dat het je goed gedaan heeft!
    Dat vind ik ook het fijne aan het forum, vaak denk je dat je de enige ben die zich zo voelt, maar dat valt vaak heel erg mee!..

@Priscilla; VAN HARTE! Maak er een fijne dag van! (volgend jaar heb je al een hummeltje van 9 maanden, gek idee hé!)

@all; Gister zw.gym gehad, was wel een beetje suf hoor.. :) Moest steeds een beetje lachen.. Hahaha
    Op een gegeven moment moesten we gaan liggen, en ontspannen, en met de aandacht naar de baby toe gaan.
    Begint die van ons aan een bokswedstrijd in de buik! :)
    Echt, zo erg is hij nog nooit tekeer gegaan, moest ontzettend lachen in mijzelf! :)

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    hallo dames

sushi gefeliciteerd....en prisilla ook.....

verder alles redelijk aan deze kant......

3. Shopaholic

Shopaholic Actief lid

@Sylvie; thanks! We hebben die foto's gebruikt voor onze kerstkaarten dit jaar! Lekker hoor dat je 's ochtend een beetje kan uitslapen!

@Sushi; Gefeliciteerd met je verloving!

Heb net op marktplaats een pakje gekocht van Ipms&Elfs met de text girl erop! Dat word waarschijnlijk haar eerste pakje! :)

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Danielle nou inderdaad dat kan je je nu nog niet voorstellen :D! Heb er zo'n zin in :D is het al April

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey hey,

Hier een druk mams in spe-tje ;) De babyspulletjes zijn gister geleverd. Dus ben druk bezig met inrichten enzo :D

Afgelopen weekend hebben we ook geboortekaartjes uitgezocht. Morgen bestellen :)

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Leukk Mupkuh have fun :D

7. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    1,439
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks meiden voor de felicitaties !
    Zit nog helemaal op mijn roze wolk !

8. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Alle nieuwe welkom!
    @mamfiona : jee wat vervelend zeg dat je nog steeds misselijk bent!
    @priscilla : Nog gefeliciteerd! Lekker jong nog zeg!
    @Blimey : Hier ook meer last. Ik heb vooral pijn in mijn schaambot. Ik heb gegoogled en het kan bandenpijn zijn (die zitten aan dat bot) en dan gaat het weer over. Maar ook beginnende BI wat niet leuk is, want dat wordt alleen maar erger……volgende week maar aan VK vragen…
    @O…Sushi gefeliciteerd! Wat romantisch!

Ga zo lekker naar huis, heb weer eens knallende koppijn....ik denk toch weer te laat naar bed gegaan gister......
    doei, fijne avond!

9. sushi, wat romantisch :D gefeliciteerd! ga je nou voor je bevalling trouwen of erna (of lees ik erover heen? :oops: )

10. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik las iets over november 2009? dus ik hoop voor haar dat ze dan al bevallen is :p (effe geintje hihi)

11. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hai dames, geen nieuws van het Lien-front, maar ik wil even:

1) Sushi feliciteren! gaaf joh!
    2) de nieuwe dames welkom heten, en ook feliciteren.
    3) zeggen dat ik even niet bijgelezen heb verder, sorry.
    ben moeeee... denk dat alle drukte vd afgelopen tijd er een beetje uit komt nu.
    4) jullie allemaal een héél fijne Kerst en alle goeds vast voor 2009 wensen!

knuf, dikbuik-Lien

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Wat is het stiekem toch rustig hier ;) Ben zelf ook erg druk hoor. Dus zal de komende weken niet heel veel aanwezig zijn.

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Sushi, gefeliciteerd met jullie verloving!

Lynn, bij jullie komt de datum steeds dichterbij. Alles al klaar?

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    Ja alles is klaar...maar we hoefde dan ook niet zoveel te regelen hoor...we hebben vandaag de taart betaald hahaha...en nu gaan we lekker genieten van de kerst...moet nog wel muziek zoeken.....en een panty die lekker zit....

hoor veel dames die zich zelf minder aantrekkelijk vinden zo tijdens de zwangerschap....hier ook hoor...de dubbele kin op foto's ga ik dadelijk niet leuk vinden....ook mijn benen worden dikker en dikker.....maar goed straks als ik weer mijzelf ben kan ik daar wat aan doen.....nu voor eht moment maar even genieten van de baby in mijn buik

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Alle nieuwe dames welkom. Gezellig dat er steeds meer bijkomen om te kletsen :)

lynn: hier ook herkenbaar hoor voel me ook minder aantrekkelijk en ook mijn benen zijn dikker geworden :(. Inderdaad genieten van de zwangerschap en de baby in ons buik. Straks nog alle tijd om weer strak in ons vel te komen.

Sushi: gefeliciteerd.

vraagje: vrouwen met een dikkere buik krijgen die over het algemeen ook grotere/zwaardere babies of staat dat er los van?

Verder ook niet echt de puf om bij te lezen. Gister bij gyn geweest voor controle en alles was goed bloeddruk enzo. Wel doorgestuurd voor bekkenfysiotherapie.

Fijne avond allemaal en ook alvast fijne kerstdagen gewenst.

x vruchtje

16. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    @vruchtje: dat vraag ik me namelijk ook af of je met een grote buik ook een grote baby krijgt? mijn buik is nu al namelijk bijna even dik als dat die was net voor ik moest bevallen van rhune en ik hoop dus echt wel op een kleinere baby ivm de bevalling.

@all: Voor iedereen alvast hele fijne feesten gewenst!

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    tegen mij zegt iedereen dat ik een mega buik heb...maar het komt denk ik doordat ik strakke accentueerende truitjes draag (niet goed getypt he?)
    Want als ik een vest van vriend aan heb zie je niet eens dat ik zwanger ben.....vande week maar weer eens een foto knippen!

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Sylvie: Snap dat je qua bevalling niet echt zit te wachten op een groot kind. Maar misschien kan het zo zijn dat ju nu gewoon meer vruchtwater hebt dan bij Rhune?

Ik weet niet eens of mijn buik heel groot is maar als ik met collega vergelijk die 1 week minder ver is is hij wel dikker. Maar het schijnt wel dat ik naar voren draag en zij juist rond of zo. Weet niet of jij naar voren draagt of rond?

lynn: hier ligt het er inderdaad ook wel aan wat voor kleding ik draag. Van de week ga ik wel even nieuwe buikfoto plaatsen.

gr vruchtje

19. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Priscilla en Sushi GEFELICITEERD!

Ben net terug van de yoga, lekker ontspannen, was ook moe, dus dat kwam mooi uit. En nu lekker uitrusten tot dinsdag!

20. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    @vruchtje: bij mij is het gewoon als het een groot kind is dat ik een keizersnede krijg en anders mag ik proberen om gewoon te bevallen vandaar. denk misschien wel dat ik veel vruchtwater heb want mijn meisje vliegt van links naar rechts in mijn buik :D
    ik draag nu rond, bij mijn zoontje helemaal naar voor misschien dat daarom mijn taille ook wel groter word

Share This Page