April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh oké. Nou dan hoop ik zeker voor je dat het niet een al te grote meid wordt, maar dat zal ook wel meevallen joh.

kipkip: leuk en lekker hoor dat je aan yoga doet. Ik ga in januari beginnen met zwangerschapszwemmen ben benieuwd hoe dat zal zijn.

2. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Hi meiden,

Hoe is het met iedereen? Ik heb niet meegelezen, heb ik echt geen tijd voor gehad, sorry! Ik hoop in ieder geval dat alles goed is met iedereen.

Vandaag de 3d/4d echo gehad en dat was echt geweldig. Hij lag alleen heel eigenwijs, benen voor het gezicht, later gelukkig niet meer, maar toen kwam er wel weer een handje voor het gezicht. We hebben hem wel goed kunnen bewonderen en echt ben helemaal verliefd op ons ventje! Hij heeft mijn neus, echt een indoneusje :)

Ik wil iedereen in ieder geval hele fijne dagen toewensen en succes voor degene die morgen nog boodschappen moeten doen.

Tot snel weer meiden!

Dikke kus

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Vruchtje: ik had bij mijn zoontje en mega buik maar hij was keurig qua gewist en lengte dus geen grote baby! (33310 gr en 50 cm)

Vandaag bij de gyn alles goed, behalve dat hij mijn suiker de laatste 2x wat aan de hoge kant vond. In januari dus een odnerzoek of ik geen zwangerschapsdiabetes heb/ontwikkel. Echt balen...moet je een paar uutr inziekenhuis blijven......Ik hoop echt heel erg dat het niet zo is....

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik hoop het ook niet voor jou me2....maar wat als je het wel hebt...wat moet je dan doen en niet doen?

ik weet er niets van.,,,

5. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Sushi, gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk!
    Priscilla, gefeliciteerd met je verjaardag :D

Vandaag weer voor een check bij de gyn geweest, alles nog steeds helemaal dik in orde. Nou ja, dik... ik ben verdorie twee kilo afgevallen? :( En ik dacht nog wel dat ik zoveel at de laatste tijd! Maar goed, dan ben ik nu dus in totaal 3 kilo aangekomen, gerekend vanaf het gewicht in het begin van de zwangerschap. Vervolgens vlogen er 10 af door de misselijkheid, die zijn weer terug, +3 bovenop mijn startgewicht. Lekker boeiend allemaal...

De twee heren lagen allebei met de hoofdjes onder mijn ribben. Geen wonder dat mijn blaas af en toe zo over de zeik (ha, letterlijk) is :p

En voor het geval ik jullie niet meer spreek: hele fijne feestdagen allemaal! Ik vind het echt super bijzonder, nu met zo'n zwangere buik. Alle lekkere likeurtjes gaan aan mij voorbij, maar ik heb genoeg lekkere alcoholvrije brouwseltjes om te maken :D

6. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Oh spekkie 2 paar voetjes op de blaas haha kan me voorstellen dat dat erg irritant is :p Fijn dat het goed gaat met de jochies!

ennuh....ben beniuewd naar die tweelingbuik ;) (erg he! Ik ben zooo nieuwsgierig)

@me2 fijn dat het goed was met de baby. Hopelijk heb je geen suiker!

7. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Slaap lekker allen en tot morgen!

8. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Bij deze wens ik iedereen

Merry Christmas!!!

9. Lynn, het maakt idd nogal uit wat voor truitjes je draagt! ik heb een vest waar de buik wel in meevalt en dan krijg ik andere opmerkingen als ik een strakker truitje aanheb.

BrendaGill, ben natuurlijk nu wel benieuwd naar die echofoto's! en dat neusjes :) In mijn album zie je bij de 20 weken echo ook écht een neusje dat ons kindje moet hebben: een dopneusje :)

Me2, ik hoop dat het meevalt. ben je er geschrokken?

Spekkie, ik ben net als Amom ook wel benieuwd naar een nieuwe buikfoto hoor! moet je nog extra suplementen slikken nu je een tweeling draagt?

Hier last van urine verlies als ik moet niezen. Er komt dan een vlots uit :eek: en moet dan een schone broek aantrekken. Misschien maar aan de tena lady hihi

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

Me2 ik hoop het ook niet!

Ik heb toch besloten om thuis te bevallen. Ben me nu toch wel thuis gaan voelen in ons nieuwe huissie (wonen er nu 4 maandjes)! Dus dat gaat ik maandag even laten veranderen.

Fijne dag iedereen zo net voor de kerst.

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Rach; ja, dat heb ik ook.. genant soms hé? ;)
    Ach, het hoort erbij zeggen we maar?

@Bredagill; Leuk zeg! een 3d echo! wat fijn dat je alles zo goed kon zien!
    Wij hebben hem 5 januari, spannend!

Ik moet nog 1 dagje werken.. en ook gewoon de hele dag! Blegh is toch geen dag om te werken? :(
    Maar goed, zal ook wel weer voorbij gaan?
    Verder alles goed, behalve dat ik me gister toch een schop kreeg van de kleine!
    Ik schrok me rot, dat ging echt superhard! :confused:
    Leek of het voetje even bijna naar buiten kwam! Herkenbaar?

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ja over buiken; ik word nu al doodziek van het eeuwige commentaar over dat het er twee (of drie) zijn of ik een olifantendracht ga doen (dat soort dingen) zelfs met een wijde trui kom ik er niet onder uit :p

Helaas zegt bij mij grote buik wel wat (al HOEFT dat natuurlijk niet deze keer) ik krijg groeiecho's en dean woog natuurlijk genoeg om dat te doen, als je met 38 weken bevalt van een bijna 9 ponder had ik geen 2 weken willen doorlopen (volgens mij had ik dan nooit meer kunnen lopen haha) dus wel goed dat ze het in de gaten houden.. vorige keer was het op mijn eigen verzoek en had ik dus gelijk vaak voel je het zelf wel een beetje aan, ik bedoel een normale zwangere vrouw krijgt geen longontsteking omdat ik niet meer diep genoeg kon ademen vanwege mijn buik (als je al 183 cm lang ben)

Ik heb wel het gevoel dat dit meisje anders ligt, meer dwars, Dean lag altijd met die puntkont omhoog maar dat kan allemaal nog komen he (genoeg tijd nog te gaan)

Ik hoop vanavond met de kerstkadootjes op een echobon! :p heb er wel weer zin in, eind januari ergens ofzo..

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    tip op de foto's probeer een beetje je nek naar voren te steken (effe oefenen voor de spiegel) dat voorkomt dubbele nekkenfoto's (ja hier ervaring met dubbele nekken haha) heb je in elk geval leuke kerstfoto's!

Oja wat schopjes betreft deze is aanzienlijk actiever als onze zoon pfff ik word NU AL lens getrapt die buik vliegt overal heen, vooral waar de placenta niet ziet kan ik dus letterlijk een voetje VASTpaken CREEPY! ik verklaarde mijn moeder altijd voor gek, ze zei namelijk altijd dat ze dat bij ons deed en was me nog nooit gelukt bij Dean maar dus NU wel... heel erg apart in elk geval....!

14. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @IMD: dat kon ik volgens mij gister ook! Vond het wel een beetje eng idd! Hahah net of je een alien in je buik hebt..;)

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hier alleen nog maar golfjes aan de buitenkant. Bijna niet waar te nemen, maar omdat ik het ook voel, weet ik waar ik kijken moet.

Die echte handjes.voetjes naar buiten had ik de eerste keer ook niet, Heb dat wel eens op YouTube gezien. Lijkt me idd creepy.

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Bridget en Ska, welkom en gefeliciteerd!

Priscilla Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Leuk een thuisbevalling, ik vond het echt ideaal en super relaxed.

Sushi gefeliciteerd met jullie verloving, gaaf!

Me2 hmm nou hopen maar dat het geen zwangerschapssuiker is.
    Wat als het wel zo is?

Eefje jij ook een gezegende kerst ;)

Buik mijn buik lijkt juist kleiner met strakke truitjes dan met vesten, dan lijkt ie een stuk groter.
    Vind vesten/slobber truien ook niet zo charmant, ben meer van het strak :p dan komt je buik zo mooi naar voren. Wil wel showen natuurlijk ;)

17. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Vandaag 25 weken, gaat nu toch wel snel.

Voor de mensen die moeten werken vandaag, sterkte, maar voor je het weet is het Kerst. Ook wel een raar idee, laatste Kerst met z'n 2-tjes. Volgend jaar versturen we ook zo'n kerstkaart met een foto van het kindje met een kerstmuts op, haha.

18. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@eefje Jij en Alle anderen van de april mama's een hele fijne kerst toegewenst!

@rach :) fijn he incontinent zijn! ik heb het jammer genoeg niet alleen bij het niezen... moet ook echt sprintjes trekken naar de wc en dan komt er een druppel uit :(

@IMD wat eng zeg, ik zou het denk ik niet durven...wel heb ik een hoofd voorbij zien komen, gigantisch zeg...

Denk dat mijn placenta helemaal vooraan ligt want ik hoor echt niks met dat stomme stethoscoop geval behalve veel gesuis en voel juist veel getrappel onderin, bovenin en bij mijn rug...

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    IMD ik hoop ook op een echobon, maar hubbie kennende zal ik die wel niet krijgen. :)

Hier vandaag vrij. Ga zo aan de huzarensalade beginnen, dan is die vast klaar en kunnen de smaken er lekker intrekken.
    Daarna even wat laatste boodschappen doen. (broodjes, kattenvoer en tandpasta die ik gister vergeten ben.) En dan even in lingeriezaak kijken voor zw-onderbroeken. Ben de huidige (gewone) echt beu....

Morgen gaan wij hele dag naar Amersfoort om eerst bij schoonbroer te brunchen en erna bij schoonouders gourmet/fondue. 2de kerstdag gaan we naar mijn ouders waar we vlees/visschotel krijgen (haha, de vleesschotel maak ik zelf) en daarna cadeautjes uitpakken!

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Vanaf deze plek wil ik graag alle april-mama's heel fijne dagen toewensen en een gezond en babyvol 2009!

Deel Deze Pagina