April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    ik gaat pizzaatjes maken maar ik ben helemaal geen keukenprinses hahahha dus maar hopen dat het lukt en dat ik alles in huis haalt wat ik nodig heb shame on me! hahhaha

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Gelukkig kan ik de salade vandaag vast maken (heb ik net gedaan), dus als ik wat vergeten was had ik het vandaag nog kunnen halen. (Daarom heb ik deze ook eerst net gemaakt en ga ik nu pas naar de winkel. :) )

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik ga voor 2e kerstdag Indisch koken, dus zal wel wat uurtjes in de keuken staan.
    1e kerstdag wordt het eten lekker verzorgd door zwagers.

Wendy hoe maak jij die huzarensalade? Ben wel benieuwd, altijd leuk om nieuwe recepten te proberen.
    Wij maken de gourmetschotel ook altijd zelf, kan je zelf lekker vlees uitkiezen.

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Heeeeel simpel. Aardappelen, soepvlees, erwtjes, uitjes, augurk, wat mayo en peper, zout en wat maggie.
    Ik maak gourmetschotel ook altijd zelf. Is veel goedkoper. Zelf kip marineren en van die rolletjes spek met gehakt maken.....

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    nou dat is inderdaad wel handig. Ik kies weer is een gerecht (heb het 2e kerstdag nodig warm en gebakken.) wat ik nog nooit gemaakt heb haal het altijd alleen maar hahahha maar ja blijven oefenen dan wordt ik vanzelf wel goed :D

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ah, als je er maar plezier in hebt en gezellig samen bent.... (En anders kun je altijd nog zorgen dat je nog iets hebt voor als het niet zou lukken.) Anders zet hier je lijstje neer, misschien hebben mensen nog tips? (Ik helaas niet. Heb nog nooit pizza zelf gemaakt.)

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow dat klinkt wel makkelijk. Doe dat weleens met tonijn en aardappels en sandwichspread.

Priscilla dat zal toch vast wel lukken? Anders voor de zekerheid van die kant en klare mini pizzaatjes halen? Eventueel oplekkeren met extra ingerediënten.

Ga me maar eens klaarmaken om die kerstdrukte in te gaan :rolleyes:
    Owja en moet ook nog naar de vk straks, daar heb ik wel zin in :)

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ow zeker leuk! (de vk dan. ;) )
    Ik heb de mijne neutraal gemaakt omdat we ook al visschotel hebben. Mijne wordt dus huzarensalade met verschillende soorten vlees. Vandaar dat ik niets speciaals door de huzarensalade doe.
    Ik ga me ook in die drukte storten. Laatste shopdag voor kerst! ! !
    Haha, heb er helemaal zin in!

Tot laters........

9. Amom22

Amom22 Niet meer actief

WOW stelletje keukenprinsessen!
    Ik ga niks maken, ik lust het toch allemaal niet en als ik denk dat ik het wel lust en ik maak het wordt ik er bij het koken alweer niet goed van....
    Zit wat dat betreft nu echt in een moeilijke periode, vreetbuien en niks lusten :(

Pientje veel plezier bij de vk! en succes met alle kerstdrukte! Ik heb mijn man er opuit gestuurd ;)

Hebben jullie ook dat je niks meer kunt, voel me echt heel naar erover. Bij alles in het huishouden krijg ik meteen harde buiken van, de afwas niet doen is natuurlijk niet een ramp, kan mijn man het mooi doen :) Maar het niet KUNNEN is frustrerend....

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Allemaal hele fijne kerstdagen !

Wij gaan vanmiddag lekker naar mijn ouders, dus hoef helemaal niets te doen heerlijk ! Tweede kerstdag komen we terug en dan komen er vrienden gourmetten en daar is alles al voor binnen. Zo koffertje inpakken, douchen en hupsakee de auto in.

Meiden die gaan koken heel veel succes, hoopt dat alles lukt !

Tot volgende week ! Liefs sushi

11. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    @ Sushi: gefeliciteerd! Leuk joh!

Ik moet ook de hele dag nog werken :cry: ! Bleeh...

Vanmorgen bij de verloskundige geweest. De pijn in mijn rug/heup is gelukkig geen bekkeninstabiliteit. Ik compenseer waarschijnlijk mijn zwakke rug op de verkeerde manier. In het nieuwe jaar maar naar de fysio dus...
    Verder was alles helemaal goed! Hartje luisteren was even moeilijk omdat ze zo hard met een armpje lag te zwaaien...heel schattig!

Iedereen succes met koken en shoppen! En een hele fijne kerst alvast!

@ Amom: zeker naar om dingen niet meer te kunnen! Bij mij geen harde buiken dan, maar zoveel pijn in mijn heup dat ik bijna niet meer kan bewegen! En ik wil zo veel (stomme nesteldrang...)

12. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    ff heel brutaal tussendoor..
    we krijgen een meid:p:p
    ben zoooo blij haha me gevoel klopte dus wel
    ben tot nu toe alleen nog maar afgevallen maarja kan geen kwaad zeggen ze

tot snel weer

13. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Dag andere april-mama's!
    Ik kom mij bij deze bij het clubje voegen want ik ben uitgeteld voor 10 april...Ik vind het allemaal superrrrrr spannend! Ongelooflijk dat dit de laatste kerstmis is die ik vier zonder een kleintje erbij :D ...

Ik woon nog thuis dus ik moet niet zelf koken bij kerst...Ale jah wij gaan vanavond al beginnen hier bij mij thuis, mama maakt de kalkoen klaar enzo..Natuurlijk help ik haar! Morgen moeten we bij mijn vriend zijn vader gaan eten en overmorgen bij zijn moeder..Worden 3 dagen vol eet-plezier... Gelukkig maar dat door mijn zwangerschap mijn smaak niet is verandert, kan dus gewoon alles eten wat ik wil!

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Vervelend Amom. Ik kan wel van alles, maar heb geen puf om me ergens toe te zetten...

Ik kom er gelukkig makkelijk vanaf dit jaar, beide dagen lekker ergens anders eten. Moet misschien alleen zo even wat dingen halen voor het ontbijt maar heb geen zin in die drukte.

De rest succes met koken!

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Amom ik ga ook niet alleen hoor, zit op manlief te wachten, ga echt niet al die boodschappen op de fiets meesleuren en 2 kinderen :)
    Hij gaat ook mee naar de vk.
    Dat niets kunnen heb ik gelukkig niet, maar lijkt me erg frustrerend, vooral ik nog zoveel moet/wil doen.

Mandytjuuu gefeliciteerd met jullie meisje, leuk zeg! :D Heb je een echofoto van?
    In de lijst staat je naam trouwens in het blauw bij wat je dacht, was dat eerst ook zo en gevoel veranderd of stond het er fout?

Ow heb een nieuwe buikfoto in album...eindelijk :p

16. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

lieverds,

ik wens jullie hele fijne mooie gezellige kerstdagen toe!
    ik vlieg weer verder, krijgen morgen ook beide famillie's en ik moet nog naar de winkel (hoe haal ik het in het hoofd ;)), en ik ga ook slaatje maken. Gaat een pakje kippensoep door, dus dat moet een nacht staan om de vermicelli zacht te laten worden.
    Kortom druk druk druk (en ook nog poetsen zucht).
    Dikke kus en knuf voor jullie allemaal. En 2009 wordt ons jaar! :thumup:

17. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    mandy gefeliciteerd superr leukkk :D

18. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Pientje: bescheiden buikje hoor.

Mandytjuuu: gefeliciteerd met jullie meid.

TiTaRa: welkom! Staat jouw banner trouwens niet verkeerd? Als je bijna 28 weken bent en 10 april uitgerekend? Ik ben zelf nml 8 april uitgerekend en 25 weken zwanger.

19. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    kipkip: Neen hoor staat helemaal niet verkeerd...Maar ik ben officieel zwanger vanaf 25 juni...Bij de gynaecoloog stond dat ik ben uitgeteld voor 22 maart..Maar hij heeft verteld om tegen iedereen 10 april te zeggen omdat er bij de eigenlijke datum nog 10 dagen kunnen bijgeteld worden en hij heeft het uiterste genomen! Ik heb mijn banner dus ingesteld gewoon op 22 maart :D

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    fijne feestdagen dames....geniet ervan....

hier zijn we alle avonden druk en overdag lekker rustig....we komen eigenlijk nog een avond te kort..heb je als al je ouders gescheiden zijn en vrienden ook langs willen komen!maar goed....

Deel Deze Pagina