titara...beetje raar van je gyn om het zo op te schrijven....want dan zouden er veel dames naar juni door moeten... hij heeft bi jjou 42 weken geteld?
LIEVE ALLEMAAL! IK WENS JULLIE HEL FIJNE FEESTDAGEN EN DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2009, MOGE HET ALLEMAAL PRACHTIGE GEZONDE BABIES! Zo, even over tot de orde van de dag Ik moet even werken vanmiddag, een collega had grote kerstgerechten op het menu staan dus die wilde graag vrij. Doen we dat toch even! Ach is maar tot 16.00 uur. Wij zijn gisteren naar de stad geweest om papier te halen voor onze kaartjes, jezus mina wat een drukte! Ik weet niet waar die crisis is, maar zeker niet in Eindhoven Ik werd er helemaal kriebelig van, zeker omdat we pas in de 6e winkel de kleur vonden die we zochten We hebben inmiddels 20 kaartjes klaar het wordt zo mooi! Jullie moeten echt wachten tot het zover is want we gaan het echt geheim houden LIEFS SOPHIA
@blimey irritant he! je wil wel maar je lichaam zegt nee. Heb een vierkante kont van de steo lwaarin ik zit @mandytjuuu gefeliciteerd met je meissie! @pientje lijkt mij ook niet echt handig Mooi buikje! @TiTaRa snap wereklijk niks van je verhaal Maar als ik het goed begrijp ben je een paar dagen verder dan mij want ik ben zwanger sinds 29 juni en uitgerekend op 4 april...maar toch op 22 maart uitgerekend of 10 april....sorry...ik snap het niet @sophia je maakt me wel nieuwsgierig hoor, ben erg benieuwd!
Ja blijkbaar heeft hij 42 weken geteld... Maar 25 juni was eerste dag van mijn laatste menstruatie dus hebben vanaf daar geteld... Dus de kleine zal wel komen op 10 april Heb die ticker ook al van augustus..Toen had ik gynaecoloog nog niet gezien en sindsdien ook niet verandert
Iedereen die moet werken veel succes en sterkte! Maar als je klaar bent is het bijna kerstmis! Iedereen die nog naar de winkel moet veel succes! Ik ben gelukkig net weer terug en het was al heel druk! Hoop echt dat ik alles heb. Ben alleen nog op een pakje van Bol.com te wachten wat onder de boom moet... Zou gister al bezorgd worden maar gister maar 1 van de 2 pakjes afgeleverd gekregen, hoop vandaag de andere. Anders is man morgen niet blij, als hij een cadeautje minder heeft. Ga even broodje eten. Iedereen hele fijne kerstdagen!
Nog vergeten, mandytjuuh Gefeliciteerd met het meisje in je buik! Weet je nu eigenlijk ook al of je probleem met ontlasting iets was?
Sushi Gefeliciteerd met je verloving en wel leuk zo in romantisch valkenburg om je ten huwelijk te vragen en dan nog wel op zijn knietjes @ All Prettige kerstdagen en alvast een heel gelukkig 2009!
zozo!:d ik heb die ticker verandert..Nu zal het een beetje beter kloppen zeker? Oooh jah voor ik het vergeet...Ik krijg een jongen! Weet het wel al sinds 6 weken geleden maar is echt zalig.. De papa is fier op zijn zoontje... ben vorige week dindsdag bij gynae geweest en hij heeft een 3D echo gemaakt maar de kleine had zich goed verstopt achter de moederkoek dus heb hem niet kunnen zien...Echt spijtig! MAAAAAR... Dinsdag 6 januari moet ik terug gaan en hopelijk is de kleine achter de moederkoek uit gekomen zodat ik zijn snoetje toch eens kan bezichtigen... En nu gewoon genieten van 3 dagen lang zalig eten voor kerstmis! 8)
bedankt allemaal.. de problemen met ontlasting enz heeft allemaal met me allergieen te maken ben op het moment echt oveal wat je maar kan bedenken alergisc voor en het kindje neemt haast al mijn voedingsstoffen over.. dus ik MOEt meer eeten iedereen heeele fijne daagjes
@mandytjuuu: gefeliciteerd met jullie meisje ! @all: Alvast een hele prettige kerst gewenst !! Iedereen heel veel geluk in het nieuwe jaar !! Dat we allemaal over 3-4tal maandjes een gezonde baby in onze armen mogen houden ! Liefs
zo heb alles binnen gehaald voor de pizzaatjes kan echt niets vergeten zijn (hoop ik) want had een lijstje bij me voor het eerst hahaha Titara: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap
mandytjuuu:gefeliciteerd met jullie meissie. verder wil ik iedereeen fijne kesrtdagen wensen. liefs tamara
Allemaal hele fijne feestdagen! 1ste kerstdag en 2de kerstdag sochtends smiddags en savonds staan in het teken van op visite gaan en visite krijgen EN eten natuurlijk. Dat is nou net het vervelende dus met de misselijkheid...... Alleen al de geur@#$%^& Dus dat wordt lekker gourmetten Oja en nog welkom Titara! En ik zag nog een meisje voorbij komen, gefeliciteerd! Kerstgroeten Fiona
Mandytjuh Gefeliciteerd met jullie meisje.. Pientje Nog veel plezier bij de Vk.. Priscilla Succes met je pizzaatjes.. en dat ze heerlijk zullen smaken.. Titara Welkom..en nog gefeliciteerd.. Rach Heb ik ook soms.. Ik denk dat het dan veel is zo voelt t dan maar t valt dan wel mee..Maar k vind t niet zo lekker.. Iedereen succes met de kookkunsten.. Vanavond gaan de naar de kinder-mis.. Gezellig..
ALL: HELE FIJNE KERSTDAGEN EN EEN GOED 2009!!! DAT WE MAAR ALLEMAAL EEN GEZOND KINDJE MOGEN KRIJGEN EN EEN NIET AL TE ZWARE BEVALLING. -X- Mo
Ho, ho, ho ladies! Allemaal heel fijne Kerstdagen gewenst, en vast alle goeds voor 2009! Wordt een spannend jaar voor ons; allemaal over 3-4 maanden een klein humpie erbij. Top, maar in mijn ogen nog érg onwerkelijk. Hier alles goed. Mijn broer komt me zo halen om Kerstavond bij onze ouders te vieren. Vriend komt direct uit werk daarheen. Kan ik mooi terug rijden, haha! Morgen hebben we een rustig dagje. Misschien even uitwaaien aan zee, we zien wel. Vrijdagmiddag/avond groot familie-Kerstdiner van mijn kant (is soort familiedag bij ons, sinds opa en oma dood zijn). Gezellig, maar wel druk. Zaterdag naar schoonouders toe (die waren erg druk Kerst zelf). Dus al met al een vol programma... Kerstboom is hier nog stééds niet opgetuigd. Door met versiersels staat wel beneden sinds vanmorgen (kreeg 'm alleen niet van zolder gehaald, en vriend vergat het steeds), maar ben zo druk geweest met vanalles dat ik er nu ook de puf niet voor heb. Mooi werkje voor Kerstochtend! Cadeautje wat ik besteld had voor mijn lief is NOG niet binnen... Baal als een stekker, want had het anderhalve week terug besteld en betaald... Nouja, hij heeft er heus wel begrip voor. Denk niet dat hij iets voor mij heeft, want we zouden eigenlijk niks doen. Zit nu te denken of ik nog iets voor mijn ouders en broer moet regelen. Zo maar even met broer overleggen! Al maken wij het eten vanaaf, dus da's ook al mooi! Meiden, geniet van jullie laatste Kerst zonder beeb. Knuf, KerstLien
Iedereen ook hele fijne kerstdagen toegewenst!! Ik ga zo naar huis, kerstavond vieren met zoontje van mijn man en schoonzus. Morgen komen mijn ouders, broer, schoonzus en hun 2 kinderen gezellig gourmetten. Vrijdag lekker saampjes... Van het weekend weer aan de kinderkamer klussen! Nou doei!
Zo ik ben klaar voor de feesttafel , heb een foto'tje in mijn album gezet, met gezicht Nu mijn zoontje nog wakker worden, hem wassen, omklede en kunnen we vertrekken naar de schoonouders. (Morgen bij mijn ouders kerstdiner.) Aan de nieuwe nog welkom ! Aan iedereen fijne avond !