MERRY X~MAS 2 U ALL Zo ben eindelijk klaar met de babykamer inrichten. Was stiekem toch wel veel werk Hier nog zo 1 die lekker onzeker is over zijn lichaam. Vandaag weer buikfoto gemaakt. En dat valt nooit mee, mijn vriend zegt dat ik maar gewoon trots moet zijn op mijn lichaam nu. Dat ben ik ook wel, maar toch Zal zo de foto in mijn album plaatsen.
Gaat dan mooi gelijk op. Ziet er mooi uit Sylvie! (En zeker beter dan ikke in mijn sporttrui en makkelijke broek. ) Hier trouwens ook vervelend dat ik niets kan doen of ik krijg harde buiken. Toen straks dacht ik even lekker te winkelen, maar na een uur ben ik maar naar mijn ouders gegaan, mijn buik was keihard en deed met elke stap zeer. Hier ben ik wel redelijk trots op mijn buik. De gleuf die ik had (tja, had al geen mooie buik) wordt wat minder en ik draag ook rond. Vandaar waarschijnlijk dat ik niet vind dat je het bij mij heel erg ziet. Zowieso droeg ik altijd al wijde kleding en valt het ook zowieso minder op. Maar goed. We hebben nog even. Wij hoeven vanaaf niets te doen, maar voor degene die dat wel hebben en morgen enzo.... {|= Merry Christmas ! ! ! [-o<
@ Sylvie, mooie foto zeg! Je ziet er mooi uit! @ wwjc, hier nog 1 die bij het minste harde buiken kreeg. Vandaag viel het gelukkig mee. Maar afgelopen dagen pffff.
He bah hier zijn allemaal inbraken aan de gang in de hoeksewaard. Politie gaat verdachten auto's zelfs achterna bizar hoor in die boerendorpen hierzo. Gelukkig hebben we rolluiken komen ze er moeilijker in.
Alles bij de vk goed (had niet anders verwacht ) Ze kon het hoofdje beneden voelen, dus wij ook ff voelen, zo leuk! Bloeddruk alleen nog steeds laag. Maarja das niet zo erg. Sylvie mooie foto Mupkuh van jou ook, valt toch allemaal mee? Vind het geen megatoeter hoor.
Lieve dames! Fijne dagen! Wij gaan naar mijn ouders in Schotland en zijn pas weer in het nieuwe jaar terug!
Goedemorgen! Iedereen een hele fijne Kerst gewenst. Ik moest er even uit om te eten maar duik nu weer lekker het bedje in.
goeie morgen iedereen! ik wens iedereen een heele fijne kerst geniet van elkaar en de mensen die je liefhebben en de laatste kerst zonder kindje of met een kindje minder liefsss mandy
Iedereen hele fijne dagen! Geniet ervan! Ik ga weer verder met de voorbeireidngen voor me 5 gangen diner voor vanaaf voor 11 man....maar wordt reuze gezellig! Dikke kus
fijne kerst iedereen! als ik eerst nies met een vlots komt er hier op de wc ook nog maar 1 druppel uit hihi Ik stond laatst in de winkel toen het gebeurde mo, goede wens: een niet al te zware bevalling Lien, als de kerstboom nu nog niet is opgetuigd zou ik het maar laten zo haha coto, leuke plannetjes lees ik, voor de kerstdagen! wij zijn ook druk met leuke dingetjes maar ik maak zeker nog wel tijd vrij voor het kamertje Sylvie, ga zo meteen in je album kijken! Mupkuh, kijk zo ook even bij jou Pientje, fijn dat alles goed was! Hoe lag het kindje nu? Ik heb trouwens ook wel wat meer last van harde buiken. Mijn man maakt zich daar best druk over. Hij vind dat ik dan te druk ben. Maar kan het echt kwaad? ik heb ze niet zo heel vaak. lijkt me niet toch? Fijne feestdagen verder iedereen, toedels!
Rach harde buiken kunnen niet veel kwaad, zolang ze niet pijnlijk zijn. Het hoort er nu bij af en toe een harde buik!
Goedemorgen... Sylvie en mupkuh...mooie buiken hoor...en mupkuh gaaf t shirt krijg jij er ook zo veel reacties over? Ik heb er weer eentje besteld die van perfect house wife...hahahha....dat ben ik absoluut niet meer....mijn vriend doet hier alles...maar dat doet ie met alle liefde....hij moet me zelfs helpen met mijn broeken aan doen...want ik krijg het gewoon niet voor elkaar...ga dan door de grond van de pijn...... We zijn gisteren ook weer goed verwendt...en heb een erg gaaf bodywarmertje gekregen van tommy...maat 56....wij gaan zo weer verder naar de volgende visite....en zijn net pas wakker dus moet me maar eens gaan omtoveren van heks naar prinses....maar ben bang dat dat niet lukt fijne kerst dagen..
Fijne kerst allemaal !! Bedankt voor jullie reacties op mijn foto Gisteren een gezellige avond gehad, lekker gegeten, en allemaal weer goed verwend. Iedereen die aan het koken is veel succes Zou er zelf de fut niet voor vinden vrees ik! Harde buiken hier gelukkig nog geen last van, soms wel soort van kramp als ik teveel heb gedaan maar valt best mee. Bij mij is het meer mijn rug en bekken waar ik last van heb dan. Lekker rusten allemaal diegene die er last van hebben!
@rach: haha, nou, vanmorgen heb ik 'm toch maar versierd. lo: en eerlijk is eerlijk: hij is hartstikke leuk geworden! vandaag lekker naar het strand geweest, met lief en woef. woef werd helemaal wild toen ze zag waar we waren! zo grappig! nu lekker de open haard aan. gisteren bij mijn ouders gegeten, was lekker en erg gezellig. morgen 'the big family-happening'. heb er wel zin in, iedereen weer zien en spreken. jullie FIJNE DAGEN NOG! knuf, KerstLien
Hoi dames, Ik wou jullie prettige feestdagen wensen. Met ons is alles momenteel nog goed, ik doe alles wat ik kan om mijn prinsesje zo lang mogelijk bij me te houden. Maandag krijgen we een kuur longrijping en morgen ben ik godzijdank al 26 weken, dus we zijn aan de levensvatbaarheid gekomen. Updates kunnen jullie meelezen in de vlinderlounge. Geniet van jullie zwangerschap meiden. Ik wil niet onbeleefd zijn en hier niet meer langskomen, maar ik kan over niks meepraten, ik kan nog niet gaan shoppen, nog geen kamertje in orde brengen. Alles is nog een vraagteken. Ik zal volgens de dokter geen april mama worden maar ik hoop op zn minst een februari mama
Sam sterkte en hopelijk komt alles helemaal goed. Hoop dat je toch een beetje een fijne kerst hebt in deze onzekere tijd.
Sam, heel veel sterkte! Mijn kaarsjes branden hier voor jou. Hopend op een kerstwonder. (Waarvan de uitvoer wat later plaatsvind. ) Even een positief verhaal: Mijn nichtje heeft met 25wk een dochtertje gekregen en ze is inmiddels 1,5 jaar oud en helemaal gezond. Voor de rest, nog een fijne kerstdag vandaag! Mijn koude schotel is al half af en cadeaus zijn allemaal ingepakt. Ik zal wel een foto van de schotel maken. Ben stiekem beetje trots. Haha en zoals iemand gister zei.... ik zal me dadelijk eens om gaan toveren van heks naar prinses. Groetjes...............
@ Pientje, het valt ook reuze mee. Vind het zelf ook niet echt een megatoeter. Maar denk vaak wel door de mensen hun reacties. Dat mijn buik abnormaal dik is @ Lynn, krijg er zeker veel reacties over. Zou er zelf ook wel een bij willen. Maar als ik eens in mijn kast kijk. Kan ik nog wel even vooruit met zwschapskleding @ all, pff voel me niet erg lekker. Mijn vriend heeft een kouwtje op gelopen. Denk dat ie me heeft aangestoken. En ook het eten van gisteren is me niet goed gevallen.