April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo, fijne kerst gehad allemaal?

Even een update:

Net bij VK geweest. Alles was oké. Luid hartje gehoord en bloeddruk weer oké.

Bij eerstvolgende bloeding (waar ik niet op hoop) moet ik direct contact opnemen en ga ik voor onderzoek door naar gynaecoloog. Zolang er vanaf nu geen bloedingen meer komen, laten we het zo. Ik heb de laatste tijd prima het gevoel dat mijn meisje het goed doet. Ik voel haar iedere dag hevig en de 20 wekenecho gaf geen reden tot onrust. Laten we dat dan maar zo houden...

Hoop dat alles verder goed is hier?

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Mensen die meewillen naar de meet (voorlopig alleen nog brabo's zie ik, dus brabo minimeet? haha)

- Isabel
    - Lynn
    - wwjc

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Zie dat we lijstjes doen:

1 apr. 2004: vriend ontmoet
    1 apr. 2005: samenwonen (en voor mij verhuizing naar Limburg)
    okt. 2006: huwelijksaanzoek
    nov. 2006: zwanger!
    16 feb. 2007: getrouwd!
    9 aug. 2007: 1e kindje geboren (Siem)
    18. aug. 2008: positest van onze kleine meid...
    apr. 2009: meisje gaat geboren worden!

4. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    - Isabel
    - Lynn
    - wwjc
    - Priscilla R :D

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He allemaal,

hier niet zo druk geweest de kerstdagen, dus is me eindelijk eens gelukt om een beetje bij te lezen :)

Las het spannende nieuws van Jodie; veel sterkte meid!

Juud: fijn dat het bij jou nu iets kalmer is!

Wij mogen vrijdag weer naar de VK.
    Zit op mijn werk, maar heb helemaaaal geen zin. Was zo rustig op de weg vanochtend dat ik het gevoel had dat ik de enige ben die moet werken, hahaha.
    Slapen is nog steeds een ramp, moet de eerste 4-5 uur rechtop zitten ivm omhoog komen van maaginhoud, en ik kan zittend niet zo goed slapen. Mmm, hoop dat ik dit nog 10 weken volhoud!

Ga zo misschien eens even bellen om te zien of we volgende week voor een 3d echo terecht kunnen, heb ik zo'n zin in? Wat is een beetje een normale prijs daarvoor?

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je hebt verschillende prijzen de meeste uitgebreide 3d-3d echo kost hier 90 euro (is een uur geloof ik met alles erop en eraan) hier heb je een prijzenlijst op zijn site staan www.kijknou.net

LEUK pris dat je ook zin hebt! Ik zal zo eens even een pagina aanmaken waar ik de namen opzet en een poll aanmaak voor de datums..

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hier kost het ook 90 euro in spijkenisse dan!

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    oh in spijkenisse joh (met spike-city accent) ik ben daar geboren (in de spreeuwenhoek)

Ik heb nog steeds helemaal nergens zin in vandaag wilde Martin naar de winkel toe om wat kleine spullen te halen en een horloge voor zichzelf maar blegh moet mezelf er echt toezetten (wie weet als ik dat doe dat het meevalt)

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Jodie jeetje schrikken zeg! Hoop dat het weer rustig is en je lekker naar huis mag!

Wwjc die schotel ziet er erg lekker uit zeg! Ga ik ook eens doen ;)

Priscilla en waren de pizzaatjes gelukt?

Ow heb zaterdag ook de uitnodiging gehad om de blije doos op te halen :D vandaag ff doen.

Hier begint de nesteldrang toe te slaan, bij manlief ooh hihihi
    De speelzolder is nu leeg en gaan we een mooie meidenkamer van maken, daarna Jason's kamer.

Zo ga ff ontbijten en verder lezen.

10. GOEDEMORGEN!

LIJSTJE!
    2002 oct : Malief leren kennen op en studiereis naar Florida
    2003 mei: ten huwelijk gervaagd door hem
    2004 juni: getrouwd
    2006 juni: gestopt met de pil
    2008 juli: zwanger geworden
    2009 april: we worden voor het eerst papa en mama :)

MEETING: Ik ga effe kijken op hyves.

WANNA! Ik ben ook aan het werk dus troost je hihihihihi

ALL! Krijgen jullie nog mail dat er weer gepost is. Ik heb al sinds kerst geen mail meer............. :(

Hier alles goed, gisteren even boodschappen gedaan maar moest gaan zitten van de kramp in mijn buik. Heb dat wel vaker, zijn dat harde buiken?

LIEFS

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Lynn, wat een leuke foto! Ik heb badeendjes in huis voor een foto maar ik vind mijn buik, als ik lig, nog niet groot genoeg.

Veroon, ik hoor van verschillende mensen dat ze er bierkratjes onder de boxspring zetten.

Synove: sterkte, rustig aan.

Wij kunnen vandaag de babykamer ophalen, joepie! Als die klaar is zal ik wel even een foto plaatsen.

Wat betreft een meeting, ik heb er zelf niet zo'n behoefte aan om de komende maanden af te spreken :oops: Sorry.

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen.....hier weer een dagje met wat dingetjes om te regelen....maar 1 geluk...morgen schijt de zon.....is wel min5 maar ach we kunnen niet alles hebben....

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook weinig nieuws, veel last van maagzuur maar verder voel ik me gelukkig prima.

Vandaag grote schoonmaak houden, lekker bedje verschonen etc. Verder blijf ik lekker binnen vandaag, brr mij te koud.

Wat die meeting betreft lijkt me gezellig !

Jodie sterkte !

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Pientje ze waren gelukt en nog lekker ook :D! hehe

Even gekopieerd van me blog hoor kan het niet voor de 2e keer goed verwoorden ghaha :D!
    Zo net terug van de verloskundige het liep allemaal nogal uit haha. Was dus pas half 12 aan de beurt ipv van 11 uur! Bloeddruk gemeten 120/70 dus helemaal goed ! Doordat ik een korte buik heb (hehe ben niet klein ofzo) is me baarmoeder al ver boven me navel dan gemiddeld en staat me een grote toeter te wachten die erg naar voren gaat hangen volgens de verloskundige ! Okeej dannn. Het is geen te grote baby zoals ze konden zien op de echo dus de kleine kan gewoon heerlijk zwemmen met haar lange benen haha.

Hartje gehoord ging weer lekker snel heel netjes. Ze was wakker want we hoorden haar bewegen ! Weer gewogen 66 kilo op het moment haha ben dus ruim 6 kilo aangekomen (feestdagen ook he ) haha.

Uitslag 20 weken echo was alles goed geen afwijkingen niets raars. Alleen ligt me placenta aan de voorkant dus de kleine meid kan mama nog niet hard schoppen want er zit een soort kussentje voor ! BlijBlij ben benieuwd naar die enorme toeter over een paar weken

15. @Priscilla: Goed nieuws dus! :) Fijn hoor, maar dat vooruitzicht van een hele dikke buik......... hihihihih

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    - Isabel
    - Lynn
    - wwjc
    - Priscilla R
    - Sushi
    - Sophia

ik heb jullie twee er even bij gezet..

17. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    mijn vriend heeft vanmorgen zijn rijbewijs gehaald
    we zijn super blij
    nu nog een auto

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Yeaah gefeliciteerd Veroon :D

Heb 2 nieuwe buikfoto's in me album gezet :D

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mooie buik Pris! dat moeten we met de meeting ook doen alle buiken op een rijtje zetten :p

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Nou inderdaad haha dat zou wel heel gaaf wezen :D

Deel Deze Pagina