Hoop dat het lekker weer is in april en daarna ofcourse. O irri je benen. Ik heb de laatste tijd wel ineens kramp in mijn kuit9en) ook zo'n kl*te gevoel en jeuk aan mijn buik grrrr. Liefs Jes
Niet te warme zomer hoop ik. Lijkt me niets. Dat van de benen is inderdaad erg irri. Schijnt bij zwangerschap ook vaker voor te komen. Ik weet niet hoe het voelt, ik heb dan geen kramp maar juist een ander (niet te omschrijven irritant) gevoel. Is het pijnlijk? En jeuk aan je buik, smeren al geprobeerd? Ik ga dat dadelijk ook doen, want heb idd laatste week ook meer last van jeuk.
Goedemorgen. @Minius: Oei dat is helemaal vervelend als je kleine er ziek bij is.. Dan heb je zowieso al minder rust zelf.. Het maakt mij dit keer ook weinig uit moet ik eerlijk zeggen hoor...Of ik nu in slaap val of niet..haha Maar vind het voor hubbie dan zo sneu..maar die zegt op zijn beurt weer dat het hem niet uitmaakt..Dus ik zie wel.. S middags slapen zit er niet in ...aangezien de kinderen niet op dezelfde tij gaan slapen ..(Len s ochtends 11 uur tot een uur of 1 en Noa dan er achteraan) @Kramp: Heb ik de laatste ook wat vaker...in de kuiten idd.. Best een beetje pijnlijk.. @Jodie: Ik vind het zo sneu voor dr dat ze in het ziekenhuis ligt...Lig je dan met de jaarwisseling.. Ik weet dat hun gezondheid nu voorop staat..maar toch... Ik gun iedereen zo graag een voorspoedige zwangerschap en bevalling..
Bij deze wens ik iedereen alvast een spetterend uiteinde en een geweldig ,gezond , gelukkig en gezegend 2009!!! Dat we straks allemaal een gezond kindje mogen krijgen (Of 2..Spekkie )...En dat de mama's die ons vroegtijdig verlaten hebben dit jaar weer met nieuwe moed verder kunnen gaan..Ik hoop voor jullie dat het nieuwe jaar jullie al het goeds brengt.. Doe voorzichtig iedereen...en bij twijfel:NIET DOEN.. Liefs en een dikke knuffel Eefje
Hallo allemaal, Bij VK was gelukkig alles weer goed, alleen moet ik van mijn VK op dieet, omdat mijn 2e prikwaarde voor suiker 7 was(grensgeval), moet wel zeggen dat ik mijn handen niet had gewassen in ziekenhuis en ze de vinger ook niet hadden schoon gemaakt, had bij mijn ouders ook geprikt en toen was het 6.1. Slapen gaat ook steeds slechter, zeker nu ik nog steeds verkouden ben, en als je dan eindelijk slaapt dan stoot mijn vriend me aan, omdat ik snurk Iedereen een goede jaarwisseling! En alvast een gelukkig 2009!
Eef weet je hoe het verder met Jodie gaat? Heb gister een pretecho ingepland 22 januari. Nadat we gister erg slecht nieuws van vrienden hebben gehoord, hebben we besloten om het geslacht wel te weten. Dus kijk er echt naar uit, ben echt aan het aftellen. Eerst vond ik het niet leuk om te weten, maar nu we deze beslissing gemaakt hebben, kan ik niet wachten Nou meiden, allemaal een gelukkig nieuwjaar
Qa krampen in de benen, misschien iets om je bene wat hoger te leggen!Een kussen onder het matras of zo.....wie weet helpt het, ik lig ook al met de bene wat hoger, we hebben en boxspring die je electrisch kunt verstellen en ik heb hem op een standje hoger gezet zodat ik geen last van men benen heb!ik heb er nog geen last van....
Hier zijn ze al lekker aan het knallen! Hoor het overal en nergens hehe. Heb het ook vaak kramp in me kuiten maar dat komt doordat ik ze dan te ver strek. leuk hoor Pientje een pretecho wij hebben hem 10 januari ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet en of het nog een ze is hahahah het zou je maar overkomen zit er ineens een slangentje aan haha Wens iedereen ook alvast een fijne jaarwisseling en cheerss (appelsap met bubbels) op een gezond en heel gelukkig 2009!
Pientje, wat vervelend dat slechte nieuws. Ga je het geslacht dan voor jezelf houden of vertel je het gewoon? Hier zijn ze ook flink aan het knallen. Gelukkig geven de katten er niets om. Zo goed als ik trouwens gisternacht had geslapen, zo slecht sliep ik vannacht. Sliep pas na 4 uur door die stomme benen en werd ook steeds wakker en kon daardoor ook niet zo in slaap vallen. Dus ik hoop maar dat ik vanmiddag even een uurtje kan slapen. (Gelukkig heb ik die luxe nog Eefje ) Vannacht ook weer gedroomd van mijn kleintje... Nou ja. Het was een kindje uit het kinderdagverblijf van mijn petekindje. Ik ging daar iets zoeken terwijl er niemand was. Ineens waren er 2 leidsters en 1 baby (heel klein weer). Hij huilde en toen ik hem oppakte hield hij op. Hij vond het heerlijk bij mij. En toen (zoals zo lekker in dromen kan...) was hij ineens naakt en ging plassen... en veeeeeeeeeeel. Ik hield zo'n badlaken ervoor, maar zelfs dat was nog niet voldoende. Alles zat onder. Plassen op de vloer en alles zeiknat. (letterlijk) Fijn joh, een jongetje. Het lijkt me zo raar dat hetgeen wat nu in je buik zit, er straks gewoon uitkomt. Nu is het nog net of je lichamelijk iets mankeert zeg maar. Straks ben je ineens met zijn 3en (of meer) en dan is dat uit jou gekomen. Zo'n heel lichaampje wat er "ineens" is. Ik kan me er op dit moment helemaal niets bij voorstellen hoe dat dat gaat voelen. Erg wonderbaarlijk lijkt me zo!
Goedemorgen allemaal! Ben even een tijdje niet geweest, voelde me niet zo super...beetje down, geen echte reden voor gelukkig... (op de gewone zwangere klachtjes na dan natuurlijk). Jodie en Sam: heel veel sterkte meiden! Ik heb wel meegelezen en moet veel aan jullie denken! Hier alles goed verder...ons meisje trappelt er flink op los , heerlijk gevoel! Maakt me iedere keer toch weer vrolijk! Straks de keuken in, appelbeignets en tapas maken voor vanavond! Komen wat vrienden langs (gelukkig ook al om te koken). Tip van mijn yoga-lerares voor de kramp in benen: een stuk zeep (wasmiddel) Sunlight in je bed leggen...vreemde tip, maar schijnt te helpen! (Heb er zelf geen last van...dus nog niet geprobeerd) Schijnt zeep te zijn wat bij de wasmiddelen ligt...kost een euro of 2 geloof ik. Proberen waard lijkt me! Heb 2 janauri trouwens een 3d echo...goed begin van het nieuwe jaar! Iedereen alvast een super fijne jaarwisseling en een super goed 2009! Met allemaal mooie en gezonde babytjes! Liefs!
Apart he dat je straks gewoon een klein wondertje vast mag houden. Hier is het lekker aan het trappelen op het moment,heerlijk gevoel . Hier zijn ze ook al druk bezig met het afsteken van vuurwerk,hond reageerd er nu nog niet op ben benieuwd wat ie vanavond doet,is zijn 1ste oud & nieuw hihi. Hier nog steeds last van harde buiken echt raar heb nu toch heel de tijd gelegen. Maar strakkies naar de VK op controle dus wordt ikw eer gechecked. Fijne jaarwisseling allemaal! Liefs Jessica
Nee joh heb merendeels wakker gelegen dus de keuze om wéér thuis te blijven was vandaag niet zo moeilijk. Ben erg vroeg in de ochtend naar de bank verhuisd met wat kussens in mijn rug om te kijken of dat beter lag en heb toen nog effe een uurtje geslapen. Maar die pijn in mijn rug vind ik niet eens zo vervelend maar die buik pfff. Op het moment valt t wel mee,kleine is beizg met ochtendgymnastiek haha. Maare jij dus ook lekker wakker gelegen vannacht? Liefs Jessica
Hmmm die pijn in je rug en buik klinken toch niet erg goed.... Maar goed. Wachten de vk wel af. Hoop dat het niets is en dat je gewoon moet rusten idd. Nee, ik heb idd voor geen meter geslapen... Hoop dat ik vanmiddag ff uur kan dutten. Mijne was vannacht aan het gymnastieken, maar was ook mijn schuld, ik had muziekdoosje erop gezet. Maar het is zo fijn om hem dan zo duidelijk te voelen bewegen. (Deed ie nl al een paar dagen een stuk minder.)
O dan kan ik me zo zorgen maken he als het minder beweegt dan 'normaal'. Ja die pijn in de rug gaat niet samen met mijn harde buiken hoor. Denk dat het gewoon bandenpijn is of omdat ik voor mijn postuur best een aardig buikkie heb. Maar die buik pfff.Maar is volgens mij vrij weinig aan te doen dan rusten. Dus ik hang weer op de bank met m'n laptop haha. Liefs Jes
Hoi hoi! Gister controle bij vk gehad, alles was weer goed. Bloeddruk was ook weer goed 159/86. Zo doorgaan dus. Ze zou alleen suiker bij me controleren maar had niet alle spullen daarvoor dus dat gebeurt nu de volgende keer. Volgende afspraak is 20 januari. IMD, jij bent toch ook gister (of eergister geweest) en jij hoeft pas 27 januari terug... Bij ons moet ik nu 1 keer per 3 weken terug, jij nog steeds 1 keer per 4 weken? Viel me toevallig op. Gister ook naar babypark geweest en lekker veel inkopen gedaan: Box, boxkleed, boxmobiel, speelkleed (met van die bogen), matrasje, lakentjes etc. Echt super veel, was zo leuk! Was helemaal trots toen ik met vollen auto voor het huis aan kwam rijden en we alles uit konden laden. Buurvrouw zei ook dat we goed hadden geshopt Wij doen het vandaag ook rustig aan, waarschijnlijk met zijn 2-en. Dan naar ouderjaarsconference kijken enz. Ik zie het wel.
Wat voor matrasjes hebben jullie? Ik heb gister gekeken hiervoor, maar zie alleen of goedkope van 20-30 euro of hele dure van 50-70 euro. Ik heb begrepen dat ze wat harder moeten zijn en de bovenlaag ademend. Weet iemand waar ze overzicht hebben welke je dan moet hebben?
Ik dacht Briljant, was zo'n afprijsing bij het dump gedeelte. Maar was nog steeds wel 69 euro. Vond het duur maar ja, dan heb ik wel het gevoel dat het goed is en ben ik wat zekerder. Voor bij oma hebben we een matrasje van 29 euro gekocht, ook bij die dump dus ook een afprijsing. Daarbij heb ik gemeten (dacht tip van Sylvie) dat matrasje in ieder geval 10 cm dik moest zijn. Dat matrasje wordt dan 1 keer per week gebruikt. Ik ken verder geen overzicht ervan.
Ja maar volgens mij zijn matrasjes duur. Die van ons was volgens mij iets van 89,95. maar in de winkel kunnen ze je goed adviseren hoor. liefs Jes
ja, dat klopt. Onze verkoper was ook heel geduldig en duidelijk. En vertelde ook dat een heel erg duur matrasje ook weer niet nodig was. Goed is goed zei hij. Er waren ook matrasjes van 149 euro en die voegde maar erg weinig tot niks toe zei hij aan het matrasje wat wij nu hebben. Vond het wel fijn hoe hij ons hielp, erg duidelijk.