April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik vind het zo lastig. Van mij hoeft het idd niet duur te zijn. Maar zouden goedkope ook niet gewoon goed zijn? Anders zouden ze ze toch niet mogen verkopen?

2. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    Ja dat hadden wij ook Leonie.
    En wij hebben toen voor deze gekozen er zijn er bij die zijn erg duur en niet nodig omdat tegen de tijd je kindje dat gewicht bereikt heeft waarvoor dat matrasje gemaakt is het al in een ander bedje gaat.

Wij zijn ook blij met de keuze,liever ietsjes meer geld en dat we weten dat het goed is voor de beeb toch?
    Liefs
    Jes

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik denk dat het ook uitmaakt waarvoor je het matrasje gaat gebruiken.
    Bij oma hebben we dus ene goedkoper matrasje genomen omdat deze maar 1 keer per week overdag wordt gebruikt.
    Voor thuis heb ik toch nog meer eisen.

Maar leenbakker schijnt ook goede matrasjes te hebben. IMD had er dacht ik daar eentje van 35 euro voor Dean gehaald en die was ook prima.
    En Ikea is ook wat goedkoper.

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Zal eens bij Leenbakker gaan kijken dan. Die zit hier in de buurt. Bij Ikea zie ik met zo'n zachte overtrek, terwijl je dat mi beter niet kunt doen omdat harde matrassen aangeraden worden ivm wiegedood.

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    De matrasjes bij ikea voldoen aan de europanormdus neem aan dat het dan goed zit.

6. Hier ook erg slecht geslapen, ben om 14.00 uur op de bank gaan liggen en toen tot 08.30 uur geslapen gelukkig!

Zit nu met een compleet overstresste hond hier, zo vreselijk zielig. We gaan zo naar het bos daar is het rustiger! En de dierenarts bellen om een pilletje te vragen, dit gaat echt niet.

Goed uiteinde allemaal en tot volgend jaar :)

7. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    O wat vervelend dat je hond zo van slag is.
    Hier ligt ie lekker te slapen.
    ben benieuwd hoe ie vanaaf reageerd.
    Is zijn 1ste oud & nieuw.
    liefs
    Jes

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    ahh echt sophia dat is wel sneu voor je hond zeg!
    Onze hond reageert er helemaal niet op. Vorige jaar is tie ook alleen thuis geweest met oud/nieuw dit jaar gaat tie gezellie mee. :D

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
  10. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    Jeetje wordt steeds gekker hier in NL.

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Echt niet normaal idd! :evil:

12. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Zo even uitrusten.. Als er mensen komen eten ben je toch al snel een hele tijd bezig! En heb sinds gisteren vreselijke rugpijn (bovenkant). Dadelijk een lekker warme douche nemen, zal me deugd doen want brrr wat is het toch koud! Bij jullie ook? Hier was het vanmorgen nog -7!

Hier gaat er ook eentje druk te keer in mijn buik, je ziet hem echt van links naar rechts gaan, ze heeft zich denk ik eindelijk juist gedraaid waardoor ik het veel feller voel nu.

Gisteren nog wat meegemaakt! Mijn zoontje heeft zo een doorgroeistoel van dreamland (denk niet dat dit bekend is nederland). Nu kan hij er zelf in en uit kruipen dus heel handig, is zo een model a la triptrap. Gisteren na het eten wil hij uit zijn stoel gaan en stapt op die onderste plank en KNAK.. die onderste plank gewoon in 2 ! Dit kan toch zomaar niet! Hij viel natuurlijk met een smak op de grond, gelukkig had hij zich niet echt pijn gedaan maar ik mag er niet aandenken wat er kon gebeurt zijn! Ok ik dus vandaag bellen naar die winkel wat dit kan echt niet vind ik! Die stoel is net een jaar oud waarvan nog maar een half jaar in gebruik. Aan telefoon heel vriendelijk, moesten langskomen en kregen dan waarschijnlijk wel een nieuwe stoel maar ze moesten hem eerst zien. Ik al met mijn man overlegd dat we graag hetzelfde soort stoel wilde maar wel van een ander merk want ik vertrouw deze gewoon niet meer. Nu komt mijn man daar en krijgen we gewoon geen nieuwe! We moeten zelfs nog bijbetalen voor een nieuw plankje waar we nog weken op moeten wachten! Ik vind dit dus echt een schande en ben hiermee niet akkoord gegaan en wil hier verder mee gaan. Maar naar hoe of wat moet ik hiervoor schrijven/bellen/mailen? Iemand een idee? Vind dit gewoon een onveilige stoel en snap niet dat dat zomaar verkocht mag worden!
    sorry voor mijn lange verhaal!

voor iedereen alvast een hele fijne avond !

liefs

13. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Ja zo gaat dat voortaan hier in NL.Geen respect meer voor elkaar!Belachelijk, zal je maar overkomen...

14. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Sylvie: ik zou een officiële klachtenbrief indienen, daar moeten ze wel op reageren en anders de fabrikant aanschrijven.

De foto's van de babykamer staan in mijn album. Moeten nog wat dingen opgehangen worden maar verder zo goed als klaar!

IEDEREEN EEN FIJNE JAARWISSELING!

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Wauw Kipkip, mooi kamertje !

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dames, ik heb geen idee hoe laat hubbie thuis is, maar dan vertrekken we meteen naar Amersfoort. Dus bij deze:
    DE BESTE WENSEN EN EEN HEEL GELUKKIG 2009 !

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik las iets over de VK ja hier is het pas vanaf 30 weken per 3 weken geloof ik..

Over hondjes die bang zijn ja ik heb hier ook eentje wat je het beste kan doen is juist in een kleine ruimte zoals de badkamer opsluiten (kleine ruimte geeft veiligheid) ik heb die pillen geprobeerd maar die van mij word er hyper van en dan als alles af is gelopen DAN word ie pas draaierig (dus heeft niet veel nut) het is zo sneu!

Wat betreft mishandelen van een zwangere vrouw wat een zielige mensen heb je toch zeg BAH

@kipkip mooie kamer zeg! lekker he?

18. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    hoi hoi

ik wil iedereen een heel goed uiteinde wensen
    en dat voor iedereen 2009 een heel mooi jaar mag worden

Liefs Tup

19. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

ik wil ook bij deze iedereen een goed uiteinde wensen, en een super gelukkig 2009 toewensen!

liefs jannie

20. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi allemaal, even kort, want onze hond is DOODSbang, echt heeeeul zielig... ben net al met auto naar het bos gereden (normaal nog gene 10 min. lopen) om haar daar te laten plassen; wilde hier de deur niet meer uit. :confused:

wil iedereen alle goeds voor 2009 wensen!

enne... foto's in album van buik en kamertje. niet heel scherp; we moeten denk ik een andere camera kopen.

Deel Deze Pagina