April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,
    Nou vandaag had ik nog een controle bij de verloskundige.
    Moet 2 weken thuis blijven ivm mijn harde buiken die niet afnemen :cry: . Dus wil ze het zekere voor het onzekere nemen en kijken wat mijn buikkie doet met 2 weekies verplichte rust. Ze zei: beter nu ff 2 weken rust en kijken wat dat doet dan over een maand spijt hebben dat we het niet gedaan hebben en je vroegtijdig weeen krijgt. Nou dat was ff slikken.
    (werk al halve dagen ivm die harde buiken maar is dus blijkbaar niet voldoende)
    Baalde er wel van,maakte me meteen druk wat ze op het werk zouden zeggen en heb maar meteen gebeld.
    Vrijdag ga ik nog wel half dagje werken en vanaf maandag ben ik dus 2 weken thuis.

Verder was alles goed gelukkig.
    Beebje doet het goed,lekker aan het sporten van binnen en mijn bloeddruk was ook goed.
    Ik groei ook goed maar dat is wel te zien hihi.
    Ben weer aangekomen, 4 kilotjes hihi.
    Nooit gedacht dat het leuk zou zijn om op de weegschaal te gaan staan hahaha.

Iedereen een fijne jaarwisseling, op naar het jaar van onze wondertjes!
    Veel liefs
    Jessica

2. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik wil iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen en dat we allemaal maar een mooi gezond kindje mogen krijgen!

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    HAPPY NEWYEAR! Op naar april...

4. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Goede morgen allemaal,

Allereerst allemaal nog de beste wensen voor 2009!

@pientje: Spannend hoor wat het mag gaan worden! Ga je het ook al vertellen of houden jullie het geheim?
    Wel erg vervelend van het slechte nieuws :(

@wwjc: Hoe ging het afgelopen nacht met slapen en je benen?
    Nog over de kleine gedroomd ;)

@blimey: Zelf heb ik ook met vlagen last van dat down gevoel erg vervelend, zonder dat daar nou echt een rede voor is.... heel vervelend voor je, hopen dat het gevoel weer snel minder wordt. Spannend hoor 2 januari de 3d echo, heel veel plezier!

@leonie: Leuk he al die spullen... mag wat kosten maar dan heb je ook wel wat ;)

@over het matrasje: Ik heb zelf de dikke en de dunne van leenbakker voor mijn zoontje gekocht (geloof toen iets van 29 en 39 euro) en ze bevallen prima, erg goed! (is inmiddels alweer 4 jaar geleden maar nog steeds goed en goed schoon te maken)

@sophia: Hoe is het gegaan met de hond?

@sylvie: Hoe is het gegaan met alle mensen die kwamen eten? Alles gelukt? Zat er geen garantie meer op de stoel? Vervelend zeg dat dat dan niet even netjes wordt opgelost.... :x

@kipkip: Wat een mooie kamer zeg! :confused:

@Imd: Hoe is het met jou hondje verlopen vannacht?

@Lien: Hoe is jou hond de nacht doorgekomen? Wat een leuk kamertje! En wat een mooie buik. Ziet er allemaal goed uit 8)

@Ska: Nou rustig aan doen maar he de aankomende tijd! Zal wel moeilijk zijn maar alles voor de baby!

Hier gaat het allemaal zijn gangetje..... Voel me eigenlijk wel goed op het moment alleen wat moe maarja dat krijg je na al die feestdagen he ;) Wel vreemd hoor om na ruim 22 weken heeeeel misselijk te zijn geweest je inene wel lekker voelt, nou ja gelukkig maar!
    Mijn zoontje dat het op dit moment ook wel even goed, niet meer ziek of aanvallen dus nou maar hopen dat het een tijdje rustig blijft.
    Ik heb nu toch zo'n zin om aan het kamertje te gaan beginnen..... misschien volgende week wel.
    Baby sparteld er lustig op los, zo leuk.

Wat gaan jullie allemaal doen vandaag? Hier geen plannen. De veearts is er nu want we hebben een zieke koe... :cry: Maarja er is er al snel 1 ziek als je er 250 hebt natuurlijk, maar dit was toch een onduidelijk geval.

Hele fijne dag allemaal.

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    gelukkig nieuwjaar allemaal en april here we come!

Wij gaan vandaag helemaal niets doen, lekker hangen op de bank!
    Ben ook nog echt moe van het late slapen en minder slaap.

6. Tup

Tup Lid

9 nov 2008
    92
    0
    0
    ik wil iedereen een heel gelukkig nieuwjaar wensen en idd op naar april

wij gaan vandaag ook niks doen we gaan lekker bankhangen
    dat is ook wel heerlijk hoor

fijne dag vandaag

gr tup

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Hondjes zijn nog wat onrustig maar goed doorgekomen, dean vond het vuurwerk geweldig (achter het raam) en heeft samen met mama kinderchampagne op hihi was heel gezellig!

8. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    ALLEMAAL DE BESTE WENSEN VOOR 2009 EN DAT DIT JAAR MAG BRENGEN WAAR WIJ ALLEMAAL OP HOPEN EN VAN DROMEN.......!

Wij zijn gisteren lekker met zijn 2-en thuis gebleven. We zouden naar vrienden en daarna nog naar een feest (ca. 20 km. verderop) Maar, ik durfde het niet aan met die dikke mist en ik zag mezelf ook niet tot 02.00 uur of zo opblijven..... Vorig jaar moesten we ook vanwege het weer tot 05.30 ergens blijven, nu geen zin in. Dus, lekker samen op de bank en rond 00.30 met de buren een lekkere borrel gedronken (lees: dubbelfris) en daarna heerlijk onder het dekbed! Nadat we 4 katten hadden getroost dat het vuurwerk echt snel zou ophouden ;) .

9. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    De beste wensen allemaal!!

Wij zijn bij vrienden geweest, 16 man op precies te zijn.Onze jongen was mee geweest en heeft genoten van het vuurwerk!Om 12 uur kurk laten knallen van de jip en janneke champagne!hihi er waren nog 2 dames die zwanger zijn....
    Om 1 uur weer naar huis was moe en de kleine man ook die was bek af!De baby die heeft heerlijk geslapen denkik want heb geen gerommel gevoelt met het vuurwerk!

De hondjes waren rustig toen we thuis kwamen , die hebben de hele avond goeie muziek gehad thuis!(radio aan gezet en de lampen aan gelaten)..

We hebben best een goedjaarwisseling gehad , maar volgend jaar lekker thuis!
    Vandaag gaan we de hondjes flink laten wandelen in de bossen, hebben ze wel verdient!De kerstspullen heb ik gister allemaal opgeruimt was het helemaal zat.Ff naar het tuincentrum geweest want dan is het toch maar weer leeg binnen.Dus huisje is weer helemaal schoon...heerlijk!

groetjes

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Happy newYearr :D Op een gezond en gelukkig 2009 voor iedereen!

Nu gaat het helemaal snel tot april :D helemaal zin in dit jaar.

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    :) happy new year :)

En dat het maar heel snel april is................

12. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Iedereen een heel gelukkig en gezond 2009.
    Dat alle zwangerschappen voorspoedig mogen verlopen en dat we allemaal in april een (of 2) gezond kindje in onze armen mogen houden!

Ik heb echt zin in 2009!

13. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Allemaal een heel gelkkig nieuwjaar met veel geluk&gezondheid! En een wolk van een baby ;)

Hier de avond heerlijk rustig doorgekomen en nog goed wakker gebleven ook....
    Honden reageren er hier totaal niet op. We doen gewoon 'normaal' en dan vinden zij het ook gewoon. Onze kleine man Tim werd toch ook wakker tijdens het vuurwerk en heeft het dus nog wel even bekeken. Super spannend vond ie het!

En over de matrasjes: ik zou me idd gewoon even voor laten lichten. Wij hebben voor een 'middenmoot' qua prijs gekozen. Van mij hoeft het niet zo'n heel goedkope te zijn, omdat ik het ook wel heel belangrijk vind dat het goed ligt, een kind ligt er toch behoorlijk veel in. Heel goedkoop voelde voor ons niet goed, maar de duurste hoeft nu ook weer niet......Ik lig zelf ook erg graag in een waterbed ;)

@Eefje: slapen zit er voor jou dus inderdaad nooit in, zo overdag? (ik slaap ook nooit hoor, maar dat terzijde )Aangezien de slaapjes van de kids elkaar opvolgen? Ik denk dat dit hier straks ook zo gaat zijn, wat me nou het meest lastig lijkt is dat je een groot gedeelte van de dag dus aan huis gekluisterd zit i.v.m de slaaptijden. (baby zal straks nog een keer s'ochtends en smiddags slapen en Tim slaapt tussen 12.30 en 1500 u. Dan blijft er erg weinig tijd over denk ik? Nou ja, zal zich wel wijzen?)

En Sylvie: wat mega irritant van die stoel en nog irritanter van die winkel. Belachelijk. Kan je niet rechtstreeks een klacht bij de fabrikant indienen? Ik zou in ieder geval een klachtenbrief schrijven en daarin verzoeken dat ze binnen zoveel tijd met een oplossing moeten komen.....Hoe zit het met de garantie op die stoel? Of zit dat niet op een stoel?

Fijne dag nog meiden. Wij gaan zo nog naar het ziekenhuis. Mijn schoonmoeder is gister opgenomen i.v.m hartklachten en is gister nog gedottert.......heeft dus ook leuk oud&nieuw in het zieknhuis gevierd....

14. Amom22

Amom22 Niet meer actief

zo wat heb ik hier alweer een tijdje niet gereageerd :oops:
    Hopelijk heeft iedereen fijne feestdagen gehad! Iedereen een fijn en gezond 2009 gewenst! Dat we straks allemaal kleine lieverdjes in onze armen mogen hebben!

Heb zelf niks meegekregen van de jaarwisseling, ik lag om 9 uur op bed :). We waren echt helemaal op....Mijn man heeft het hele huishouden overgenomen en heeft nesteldrang, zet vanalles in elkaar en het huis moet netjes :) heerlijk, hoef ik het niet te doen. De harde buiken zijn daardoor ook flink afgezwakt gelukkig! Mijn buik is ook weer flink gegroeid, zal kijken of ik er zo een foto van kan plaatsen.
    Heb voor de kerst een aangetekende brief naar het ziekenhuis gestuurd, een verzoek voor een vk voor thuisbevalling. ben benieuwd wanneer ik daar iets van hoor.... :rolleyes:

Hoe is het met jullie? Nog iets belangrijks gemist?

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Zo, hier ook weer lekker thuis. Het was vannacht half 5 :confused: geworden voor we naar bed gingen. En eer ik sliep pas een uur of half 6. Maar goed. Om half 11 toch alweer zo wakker dat ik (als eerste) opstond. De rest had ook nog gedronken en was erg brak. (gniffel)
    Het was gister echt supergezellig en toen ik om 12 uur besefte dat dat onze laatste minuut van dat jaar was dat we met zijn 2 zijn en dat dit jaar ons kindje komt moest ik bijna een traantje wegpikken.
    Hoe is dat trouwens met jullie buiken gegaan? Mijn buik deed harstikke zeer. Misschien dat ik heel er gespannen was ofzo, ik weet het niet. Gelukkig trok het al snel weg. En itt vorig jaar (hele fles champagne in mijn eentje) heb ik dit jaar lekker Jip en Janneke champagne op.

Alhoewel ik op een gegeven moment met een glas gewone champagne en een sigaar in mijn hand stond. (Van hubbie, die moest zijn handen vrij hebben.) Ik zei: hoe kan ik nu moet goed fatsoen zeggen dat ik zwanger ben? ? ? (met champagne en een sigaar) :( :)

Ow en dames: Het gaat bevallen ;) dit jaar. :) :) :)

16. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Dag Dames

Even geen tijd om weer 'bij te lezen"..

Maar, voor iedereen een gewedig 2009 toegewenst vanuit hier!

Wij hebben een gezellig avondje achter de rug; hadden hier mijn broer + schoonzus, moeder en zus, en de buurtjes over de vloer. Klein cluppie, heel gezellig.. Om 12 uur aan de Tsjakka bubbelsap gezeten, dochterlief ook, vond ze helemaal deftig, zo drinken uit zo'n 'grote mensen'glas.

Ben blij dat de feestdagen er weer op zitten. Zijn toch rare dagen, zo die eerste keer zonder paps. Morgen de kerstboom maar weer eens weghalen :)

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo iedereen....

een gelukkig nieuwjaar.....ik heb de afgelopen dagen heel wat mee gemaakt...maar dat moet je maar lezen op hyves....wil hier niet te veel op mijn prive leven in gaan....niet ergs hoor!

dus hier niet te veel over zeggen...omdat iedereen die ik ken dan weet wie ik ben...zou hier graag anoniem zijn...dus kijk op onze hyves....

gr me

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Begin ook steeds meer last te krijgen van het gewicht van me buik. Zoals lange afstanden lopen met de hond en zware dingen tillen (lees wasmand) Vind het zo vreselijk om dingen uit handen te geven maar ja als het niet anders kan dan moet het maar. Ik doe maar wat rustiger aan want gisteren kreeg ik echt krampen.

19. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Dames wat is het rustig hierrrrr.....

Ik ga zo even mijn paard water geven want haar waterbak is bevroren.

Weinig nieuws hier voor de rest.

20. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    Het is zeker rustig iedereen is aan het bijkomen denk ik.

Ik ga vandaag nog een half dagje werken en dan 2 weken verplichte rust nemen,orders van de verloskundige opvolgen,maar deze eiegenwijs wilde vandaag nog wel even gaan werken.
    Liefs
    Jes

Deel Deze Pagina