SMS Jodie Op oudjaarsavond is haar vriend tot 00:30 gebleven dat was fijn. Alles rustig in haar buik.Ze is nu bezig met mobiliseren en dat valt nog wat tegen.Lopen zorgt voor harde buiken. Mocht een kwartier naar beneden in ee rolstoel samen met haar vriend,wat even lekker wat anders was. Ze heeft heimwee naar huis..Maar dat is helaas niet anders.Ze doet haar best in wat ze doet om zo snel mogelijk weer naar huis te kunnen. Hier gaat het verder goed..Een lekker rustige jaarswisseling gehad..Viel uiteraard is slaap..Maar werd 10 voor 12 wakker..De oudste is ook wakker geworden en die heeft 3 kwartier bij ons op bed gezeten..En lekker vuurwerk door het raam gekeken.. Ben tegen half 2 weer in slaap gevallen en moest er de volgende ochtend om 6 uur weer uit! @Minius Ja dat klopt wel hoor dat ik veel aan huis gekluisterd zit...Zowieso van half 11 tot een uur of 3... Maar soms laat ik de oudste wakker om toch nog even weg te kunnen..En dan kan ik s middags even boven opruimen en schoonmaken.. En vaak als ik een boodschap moet doen doe ik dat s ochtend lekker op tijd.. Dat is dan weer een 'nadeel' van de kinderen zo vlak op elkaar.. Maar ik vind het niet zo heel erg.. Ik heb gelukkig mn laptop
ik ben hier (ook, denk ik) wat minder in verband met de vakantie! Ik hoop niet dat ik heel veel gemist heb? Ik was woensdagavond zooo moe, had makkelijk om 9 uur naar bed kunnen gaan. Maar we hadden visitiete. Heb het gelukkig uitgehouden tot 12 uur en toen nog even vuurwerk gekeken en naar bed gegaan. Nu weer lekker vroeg naar bed
Hopelijk blijft het goed gaan voor Jodie. Lijkt me zo zenuwslopend allemaal. Is er een medische oorzaak voor dat ze zo vaak harde buiken krijgt?
duimt ook met Jodie mee. Manlief is ziek thuis (komt goed uit net mijn zijn vrije dagen ARM DING!) hij is net al capone van de maffiafilm haha die moet echt zijn amandelen eruit laten halen (hij stikt zowat) maar je kent mannen die stellen dat liever uit, maar nu MOET hij van mij maandag naar de dokter *maak zelf die afspraak wel als het moet* want het is gewoon superlastig voor hem (steeds ontstoken, slecht kunnen ademen) maar ook voor mij ik lig soms nachten wakker van dat geluid wat erbij zit haha) Vandaag gaan we even bij mijn oma langs... even gezellig het mensje is over de 85 dus kan wel wat leuks gebruiken zeker nu mijn ouders in het buitenland zijn. En dan moeten we de bijkeuken helemaal leeg halen want er is een leiding bevroren! GRRRR! kachel erin zetten en dan kijken wat er gebeurd maar wel zonder al mijn schone nog te strijken kleren en andere spullen erin enzo (is toch net wat handiger haha) We moeten de auto nog schoonmaken maar vind het veel te koud buiten gadverdekkie helemaal geen zin in (ik denk dat ik dat ga uitstellen want manlief moet toch niet in de kou dat gaan doen) Ik ga zo Dean wakker maken die ligt nog steeds te ronken (wat een ideaal kind heb ik toch!)
Hoi dames! Allemaal een heel gelukkig en gezond 2009 gewenst! Wat wordt het een bijzonder jaar hé! Hier oud en nieuw rustig gevierd, heb het volgehouden tot 2.00 uur, maar ben toen echt lekker naar huis gegaan. Vond het allemaal wel prima, en eigenlijk ook een beetje onbelangrijk... Maandag hebben we de 3-d echo, hoop maar dat ons beebje zich goed laat zien! De afgelopen dagen is hij wat rustiger, dus denk dat hij een groeispurt heeft op dit moment..! Tenminste; dat zeggen ze toch altijd dat als de beeb rustig is, hij een groeispurt heeft? Verder gaat alles goed, maar heb wel een beetje last van afgelopen dagen. Zijn toch anders en drukker dan normaal. De komende tijd dus maar eventjes rustig aan doen!
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL, dat we maar allemaal prachtige babies mogen krijgen met een uitstekende gezongheid! Zo dat is weer voorbij, weer het gewone leven. Ik kijk vreselijk uit naar mijn verlof nu. Mijn man heeft nu vakantie en ik wil bij hem zijn....... maar helaas ik moet werken. Ons hondje Junior is weer rustig, arm beestje! Fijne dag allemaal! LIEFS
Zo lekker !die van mij slaapt echt niet uit!Soms wel balen, maar jah over een paar maandjes kan dat toch niet meer hahahah met al die nachterlijke voedingen en zo...hahaha
Hey meiden, Allemaal een HAPPY NEW YEAR! gewenst. Voor het wachtwoord van de wondertjuh-site kun je me het beste even een pb'tje sturen. Sommige van jullie heb ik het al doorgestuurd. Heb het de afgelopen dagen met vlagen nog flink zuur gehad. Maar gelukkig heb ik het binnen kunnen houden. Ik pak soms wel een Rennie, maar daar komt het er soms juist van uit.
Hallo meiden: gelukkig nieuwjaar! Jaarwisseling hier vrij rustig geweest, maar wel laat natuurlijk. Daar heb ik dus echt wel last van. Hier ook een uitslaapzoon! Erg fijn, en nu ligt ie er al weer in. Gelukkig kan ik mijn rust dus wel pakken. Ik hoop dat 2009 voor iedereen het moois mag brengen dat ie verwacht en verdient! En ik hoop dat dat voor Jodie ook snel weer geldt.
@Mupkuh Wat een mooie kamer zeg! Helemaal mijn smaak... Ben gelijk even gaan kijken.. Wij gaan deze maand op bedjes jacht..Commode hebben we nog..En die is van Grenen dus daar past alles in principe wel bij.. En lekker kleertjes shoppen. Ik heb nog het een ander van Len van zolder gehaald..Rompers..en een paar setjes die hij niet veel aangehad heeft..Echt KLEIN Kan me bijna niet meer voorstellen
ow leuk hè dat kleine spul, wij hebben niks meer, had alles van Jen en Jason al weggegeven, zag in de winkel maat 50 rompertje...onvoorstelbaar! Ik ga zo de blije doos ophalen en gelijk maar ff wat kopen En vanaf de 22e geslachtsgericht toch wel leuk om het te weten. Juud gefeliciteerd met je mijlpaal
Pientje, wanneer heb je een ophaalbevestiging gekregen voor de blije doos? heb ook zo'n zin om m te halen! Danielle, leuk een 3d echo, geniet ervan! Hier gelukkig geen last van zuur, lijkt me erg vervelend. De enige 'grote dingen' die wij nog moeten kopen zijn een maxicosy en een box. Wel leuk om uit te zoeken natuurlijk ohja: *nieuwe buikfoto in album*
Rach had 27 december de uitnodiging via de mail gehad. Terwijl ik best laat had opgegeven. Had nog geen tijd em hem eerder op te halen Mooie buik hoor! Je krijgt zeker wel veel complimentjes?
poeh wat een uitslapers zeg, die van mij staat stipt om 7 uur op helaas heb ik het hem zelf aangeleerd! Mijn man heeft net een commode gemaakt, wist niet dat hij dat kon ziet er erg leuk uit! @pientje wat leuk dat je het nu toch gaat weten, maar ja je nieuwsgierigheid was natuurlijk ook flink opgewekt door die opmerking! @rach wat een prachtige streeploze buik! Hier helaas een zebravelletje in de maak... Ik voel het gewoon haast scheuren. Maar als de baby eruit is zal ik er vast wel trots op zijn... Tip tegen maagzuur, 's avonds voor het slapen een roggebroodje eten met een glas water en een appel. Heb nergens meer last van. En iets onder je matras proppen waardoor het wat meer omhoog komt. Lijkt megeweldig zo'n ziekenhuisbed te hebben Kga nu de foto's plaatsen.... (was kabeltje kwijt gisteren, het hele huis op de kop. Vraag ik het vanochtend aan mijn man, ligt hij gewoon voor mijn neus )
@Amom Allemensen.. Wat een buik..Maar wel erg mooi !! ..Staat mooi voor uit!!.. @Rach Ook een mooie buik zeg.. ..Ik heb ook al een doos gehad..Van????? Het was een paarse doos iig..haha ..Een Avent-fles..Difrax-speen..Zwitsal billendoekjes+opbergbox....Een hele lading boekjes en folders..Vond het een leuke doos.. @PientjeJaa, heel leuk dat kleine spul.. En heel onvoorstelbaar..De andere kids zijn al zo groot..Ik weet nog dat ik schrok toen Len net was geboren..Het eerste wat ik vroeg was: Is ie mooi?? .Ik denk dat ik meer bedoelde 'compleet'..haha En het volgende wat ik zei was: Wat is ie klein!!.... Vond het best eventje een beetje eng.. Ok hij was wat aan de kleine/lichte kant (50 cm maar woog maar 2640) MupkuhKan me goed voorstellen hoor dat je er blij en trots op bent..Geniet er maar mooi van..
Rach en Amom echt twee hele mooie buiken Wij hoeven niets groots meer te kopen. Alles is binnen en dinsdag wordt het vloertje gelegd en dan kunnen we lekker gaan inrichten oehh kan niet wachten. En dan het huis kindveilig gaan maken maar dat mag me vriend doen hahaha
Pientje, bedankt voor het compliment! Ik had me er overheen gezet hoor, als ik last had gekregen van streepjes, maar ik ben toch wel erg blij dat het me (voor nu dan) bespaard is gebleven! Amom, wowie wat een buik! echt al lekker groot! ik wil ook Hoe gaat het trouwens verder met je? Priscilla, oh lekker als de vloer ligt! hebben wij meteen in augustus als eerste laten doen! Het is echt leuk als de meubeltjes er staan en je kan kleertjes in de kasten leggen enzo! Ja die heb ik ook gehad, die was van de Etos. Die was idd erg leuk en ik was ook erg blij met de spulletjes. Maar Pientje bedoeld volgens mij die van prénatal. hier komen weer een paar vraagjes Hoeveel setjes maat 56 en 62 heb je ongeveer nodig? en een jasje ook? of doen jullie een dekentje? Als je bv gaat geven is het toch ook handig wat kv achter de hand te hebben voor het geval bv toch niet lukt of helemaal goed op gang komt? hoeveel bed -lakentjes- setjes heb je nodig? uhm.. ik houd het voor nu hier even bij haha