April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Jodie :D Fijn te horen dat je weer thuis bent meid!!
    Heerlijk in je eigen omgeving.. ;)
    En nog bedankt dat je me voor ons allemaal zo goed op de hoogte hebt gehouden..
    Ik hoop dat je alles zsm een plekje kan geven ,en het kan verwerken..Heftig hoor allemaal..
    Toi toi toi..

2. Baby vogel kan niet tellen............. :)

Mimi: Jammer dat je niet meer meeschrijft, maar ik begrijp het wel. Heel veel sterkte en ik hoop dat het goed met je zal gaan!

Jodie: Welkom thuis! Fijn dat je blijft en ik wens je een mooi verloop van de rest van je zwangerschap!

LIEFS SOPHIA

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hey Jodie, Welcome back!
    Fijn dat je nu in ieder geval thuis bent. Ik hoop dat je het vol kunt houden om rustig aan te doen.
    Maar idd wat je zegt, kindjes va 26wk hebben vaak een goede kans om te overleven. (Weet niet of je het meegekregen hebt, maar mijn nicht heeft met 25wk een kindje gekregen en dat is nu een gezonde meid van bijna 2!)

Hier eindelijk gedaan wat ik steeds riep. De kamer is nu van bijna alle zooi ontdaan. Ik heb 2 hele grote dozen met kleding over die naar mijn tante gaan (die geeft het weer aan mensen die het goed kunnen gebruiken) en ik had nog 2 grote dozen met spul wat weg kon.
    Gelukkig kwamen ze vandaag de grijze bak leeghalen en voordeel hier is dat ze bij ons voor de deur 's ochtends komen en de middag op het eind van de straat. Ik heb dus mijn container nog een keer gevuld met zooi en aan de straat gezet. En ook nog een container van iemand anders die al leeg was even gevuld en verhuisd. Oftewel, einde van de dag heb ik 3 grote grijze containers aan de straat gezet. Als dat geen opruimen is. ;)

Helaas ben ik nog niet klaar, maar heb veel te veel en veel te zwaar getild, dus zal maar even niets doen voor ik het straks echt moet gaan bezuren.

Sophia: LOL :)

4. WENDY: Zo dat is effe opruimen, maar wodt jullie bak niet geregistreerd dan? VOlgens mij zit er bij ons een barcode op. Maar dat weet ik nu effe niet meer zeker.......

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Geen idee. Tot nu toe werkt het altijd. Wij betalen niet per leging, maar elk jaar een vast bedrag. Anders zou ik er idd geen voordeel bij hebben. (Nou ja, behalve dan dat de zooi weg is. ;) )

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Jodie wat een gebeurtenissen allemaal zeg. Maar je bent echt sterk blijf positief! Laat de emoties maar even lekker lopen het is niet niks.

Ahh hier heeft een van de babypoesjes een onstoken oogje zo sneu. Hebben maar even zalfje en zoutoplossing gehaald bij de dierenarts arm beesie.

7. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Mimi : heel goed dat je voor jezelf kiest! Toch een fijne zwangerschap gewenst verder!
    @Jodie : heftig verhaal, maar ik vind dat je er goed mee om gaat. Tuurlijk blijft de beeb zitten! En rustig aan doen he? Sterkte ermee, wel fijn dat je blijft meeschrijven…
    @Leonie : Je moet voor een kaartje kiezen die je mooi vindt. Ik weet niet of er meer mensen direct daaraan denken hoor! Een vlinder staat ook voor nieuw leven na een rups….

Nou de babyfoorn is geruild, en doet het gelijk?!? Dus nu een nieuwe gekregen voor diezelfde 20% korting hihi.
    O schaam :oops: toch een foto en videocamera gekocht…..Moet toch goeie kwaliteit zijn?
    En toch weer 2 babypakjes met voetjes gekocht…. :) smelt…

8. mimi, jammer dat je weggaat, maar zo te lezen kan je alle rust goed gebruiken! ik hoop dat als je bevallen bent je weer wat van je laat horen.

Jodie, jeetje wat een heftig verhaal. Gelukkig ben je weer veilig thuis.
    heb je nu geen last van na/bijwerkingen van de weeenremmers?
    en waarom waren die meiden op je kamer niet leuk dan?

9. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Jodie, wat ontzettend fijn dat je weer thuis bent. Blijf rustig aan doen en neem de tijd om alles een plekje te geven. Luister naar jezelf!

Minnie, jammer dat je er mee stopt, maar ik snap het wel. Ik heb soms ook dagen dat ik minder actief ben op het forum, omdat je je bepaalde dingen teveel aantrekt, waar je dan weer over gaat piekeren enz. Aan de andere kant, het is ook reuze prettig. Maar, jij moet doen waar jij je goed bij voelt en hopelijk tot over een paar maanden als je je gezonde dochtertje aan ons voorstelt!

Hier gaat alles redelijk goed. Blijf snel moet = harde buiken. Volgende week uitslag HB uit de arm. Ben benieuwd.

En heb mijn 1e buikfoto geplaatst! Wel beetje spannend, maar 25 weken mag gevierd worden. Toch?

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    zo ik wordt hier flink geschopt volgens mij heeft mevrouw het uitgevonden hoe het ook hard kan hahahah heel me buik kwam omhoog. :)

11. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @vruchtje: Na de reacties op de foto van je baby-kamer, werd ik toch ook wel erg nieuwsgierig. Maar wat is dat een leuke kamer zeg! Dat behang! hebben jullie dat zelf zo verzonnen? Zijn het nou verschillende banen behang naast elkaar? Echt heel leuk en creatief gedaan zeg!

12. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    @Jodie: Wat fijn voor je dat je weer thuis bent! Jeetje, wat een verhaal zeg! Doe rustig aan meisje.

@Mimi: Natuurlijk wel jammer, maar zoals de anderen ook al zeggen, ik kan het mij heel goed voorstellen hoor (heb zelf ook heel even besloten om niet meer te reageren door de dingen die ik lees en wat ik zelf meemaak en meemaakte). Doe lekker wat je zelf het beste vind. Alles is goed. Ik wens je een hele goede zwangerachap toe en een wolk van een kindje. Je laat het ons wel even weten he.

13. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Oke de meiden op mijn kamer.....

Ten eerste had de ene constant ruzie met haar man.....om belachelijke dingen....en het leek net alsof ze het leuk vonden ofzo....
    Ook als ze aan het bellen waren...
    Uit hun verhalen kon ik opmaken dat ze onder toezicht staan van gezinszorg ofzo, ze waren haar dossier aan het lezen en hadden me toch een schreeuwerij en wouden achter die instanties aanbellen.
    Toen heb ik tegen de verpleging gezegd dat ze moeten zorgen dat die man dat niet op de kamer gaat doen, dat hebben ze gedaan.
    Verder gewoon niet mij types, kijk ik respecteer mensen heus wel maar soms gaan ze te ver..dit was ander volk dan normaal volk sorry als dat hard overkomt....

Verder me enorm druk lopen maken om het feit dat ze daar lagen voor een slecht groeiend kindje in de buik en iets met verminderde werking van de navelstreng..en dan toch roken....Oke het kan een oorzaak zijn, een te kleine baby bij roken het hoeft niet, maar je voelt jezelf toch eeuwig schuldig?
    Eigenlijk voelt het wat lullig om het hier zo neer te zetten, dadelijk kent iemand 1 van de meiden hihi....dus ssssst.

Al met al ik kwam niet aan mijn rust, en dat zag de verpleging ook. En daarom ben ik lekker verhuisd naar een andere kamer

14. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@priscilla wat lief van je moeder dat ze zo lekker over je "moedert". Kan me voorstellen dat je dan extra voorzichtig bent met je kind.

@mimi wat jammer dat je stopt met het forum maar wel begrijpelijk. Zal wel leuk zijn als je idd ff komt melden als je meissie geboren is :)

@Jodie poeh wat een verhaal meid! KAn me voorstellen dat je er even helemaal beduusd van bent! Goed dat je je rust nu houd en idd positief blijven dat het kindje lekker blijft zitten! pfff nou je kwam voor je rust naar het ziekenhuis dus super dat ze daar rekening mee hebben gehouden en je op een andere kamer hebben geplaatst zeg! en roken tijdens de zwangerschap :( wat zielig voor het kindje zeg....

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jemig Jodie wat een types heb je zeg pfff vermoeiend !

16. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Mimi, jammer dat je gaat meid! Maar begrijpelijk, en wie weet zien we je tegen het eind gewoon weer gezellig terug? Het beste in ieder geval meis, op naar een mooie, blakende April baby!

Jodie, fijn dat je weer terug bent! En jemig wat een verhaal zeg... zowel van je beebs als die meiden. In ieder geval vind ik dat je een superinstelling hebt, en ik denk ook dat het met jullie beeb echt wel goed komt nu. Het is een goed teken dat het nu niet voor verdere verweking zorgt, en met veel rust komen jullie er heus wel. En die meiden, ik snap je wel. Ik zou me daar dus ook niet fijn bij voelen, wat dat betreft is dat ook het grootste bezwaar wat ik heb tegen het ziekenhuis. Goed dat je je hebt laten verplaatsen!

IMD, ik heb je pb gehad! Ik reageer gauw, maar ik voel me nu weer te gaar om er lang achter te zitten en ik heb alweeeeeer een opkomende griep, bluh. Maar morgen zal ik effe kijken en reageren.

Zo, ik ga mijn bedje weer in. Spierpijn overal, kan er ook nog wel bovenop. En ik ben weer misselijk, tel er daarnaast zere botten door heel mijn lijf bij op en dat is hoe ik me voel op dit moment. Hopelijk is het morgen wat beter... :( (maar ik ben nog steeds superblij met de kinderwagen! Straks lekker aankleden met wat stoere accesoires enzo, yeah!)

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Synove,

Dank je wel. Het idee van behang hebben we opgedaan bij Kidsfactory daar staan tientallen babykamers aangekleed met accessoires etc. Toen ik de kamer zag met dit behang was ik helemaal verkocht en dacht dit wil ik ook. Binnenste 3 banen is een kader hoort dus bij elkaar maar je moet het wel per baan opplakken. En die buitenste banen streep is ook een losse rol.

Jodie: super dat je weer lekker thuis bent. En elke dag dat de kleine blijft zitten warm in je buik is er toch mooi weer 1 bij.

Leonie: inderdaad gewoon lekker een kaartje uitzoeken die jullie mooi vinden. Ik vind vlinders geen raar idee voor geboorte kaartje, leuk juist.

Spekkie: ga maar lekker je bedje in rustig aan hoor!

gr vruchtje

18. ja dat dacht ik ook! en dan ook nog roken [-(

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik sluit me helemaal bij bovenstaande aan, wat een meiden!

Bedankt voor reacties op kaartje.
    Man vond dat ook al, dat het gaat om mooie kaartje en dat vlinders ook andere betekenis hebben maar ik moest het toch ff checken. :)

Wij hebben nu waarschijnlijk het kaartje snel gevonden en nu heb ik steeds het gevoel dat ik nog door moet kijken omdat dit zo veel geluk is.
    Dat had ik ook al met de namen, die vond ik al meteen mooi.
    Maar je hoort altijd dat iedereen er zo lang over moet nadenken en er niet uit komt. Ik word dan wat onzeker of het allemaal wel klopt en dan wel goed is. Raar he. Blijf dan nog langer doorzoeken, terwijl het eigenlijk al vast staat wat/welke het wordt.
    Hoop dat jullie beetje snappen wat ik bedoel.

Nou, ben er weg van! Moet naar verjaardag.

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Wij krijgen twee modelgeboortekaartjes opgestuurd want we kunnen ook niet kiezen al heb ik bij de een echt al een klick gevoel hahaha. :D

En zulke mensen (in het ziekenhuis) zijn 9 van de 10 keer van die mensen die het heerlijk vinden om aandacht te krijgen op negatieve dingen en in de belangstelling te staan snap zulke mensen ook gewoon echt niet.

Deel Deze Pagina