April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal,
    Ik probeer al een hele tijd foto's erbij te zetten in mijn album maar het lukt niet.
    En verkleinen lukt ook al niet?
    Weten jullie hoe het me kan lukken?
    liefs
    Jessica

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hoi dames.

hier een roerig weekendje...ben zo ziek geweest/nogsteeds....dat ik gisteren dacht dat ik weeen/harde buiken had....heb zelfs aan de ctg gelegen en een echo gehad voor de zekerheid.... gelukkig is alles goed met onze jongen en heb ik een voedsel vergiftiging opgelopen....heb al heeeeel lang niet meer overgegeven maar toen we gisteren thuis kwamen kwam alles eruit.....
    vond het al zo raar...hele erge buikrampen maar er kwam de hele dag niets....
    nu lig ik op bed....en ik kom er van zen lang zal ze leven niet uit!

fijne dag dames...hier ligt een pak sneeuw....

3. ska: Hoe komt het dat verkleinen niet lukt? misschien op www.fotoverkleinen.nl ? en dan opslaaan in je map en proberen opnieuw up te loaden.
    rustig aan doen: dat is natuurlijk lekker als het niet moet, maar als het moet heb je er de rust niet voor, dat heb ik tenminste. Ik houd van schilderen of handwerken dus ik denk dat ik dat zou gaan doen.
    voedingskussen: daar slaap ik ook al weken mee, zou niet meer zonder kunnen. maakt echt uit.

Imd: dat is inderdaad een hele vrolijke collage! staat de verwarming gewoon hoog of ben je warmbloedig? :) ik ga nog steeds rond 9 uur naar bed, heerlijk!

wwjc: leuk nieuws die pretecho. zit je al een beetje beter in je vel?

sylvie, grappig dat jou kindje nu ook gedraaid is. Leuk he die golvende buik? kan er de hele tijd naar blijven kijken :D

Pientje, wat heerlijk dat je nog op je buik kan slapen zeg! :eek: voelt dat niet naar? je slaapt dus zeker ook niet met een extra kussen?
    Kon je vannochtend je bed uitkomen? :)

lynn: jeej wat naar! wat heb je gegeten? voel je je al wel iets beter dan afgelopen weekend?

Ik wil ook een paar dingen doen in de babykamer, maar we hebben geen boor :( Dus die moeten we lenen. Ook is de vloer scheef dus moet ik blokjes (laten) maken die er onder kunnen aan één kant.

4. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Allemaal nog de beste wensen en dat we allemaal maar wolken van babies mogen krijgen in april !
    Lynn: beterschap !

Hier verder weinig nieuws, probeer te wennen aan het feit dat ik thuis zit. Vandaag ga ik lekker aan de grote schoonmaak, kerstboom weg en zit er aan te denken om onze meubels anders neer te zetten... moet nog even kijken hoe en wat.

Slapen gaat hier redelijk, als ik te lang op een zij lig krijg ik echt pijn in mijn heup/bekken en dan moet ik op mijn andere zij gaan liggen. Meer dames hier last van ? Ik heb wel een voedigskussen maar dat helpt hier niet tegen...

Fijne dag vandaag allemaal !

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Heeft bij jullie ook zo flink gesneeuwd. Hier wel :D

Vanochtend heb ik maar weer even de Zuidzorg gebeld. Heb nog steeds niks gehoord van de Zwanger in Vorm cursus. Nu krijg ik deze week iets te horen. Want het is niet zeker of ze hem wel vol krijgen :s

Mijn banner loopt een dag achter :( maar ben vandaag 27 weken :D

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @rach onze verwarming staat altijd lekker hoog, ik gebruik soms mijn zomerjurken als pyama :p wij moeten altijd heel hoog stoken om de rest van het huis OOK warm te krijgen, resultaat een gloeiende woonkamer haha

7. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    ik ga het proberen rach, thnx.
    Ja ik hou ontzettend van lezen dus dat doe ik om mezelf bezig te houden en wil ook iest van handwerk gaan doen.
    liefs
    Jes

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik probeer juist altijd zo min mogelijk te stoken. Dit is onze eerste winter in dit huis. En echt makkelijk warm te houden is het niet. Heb toevallig net gebeld naar het verwarmings-bedrijf. Want boven lekker 2 kraantjes :(

9. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    hier staat de verwarming ook lekker aan brrr veels te koud.
    Krijg je als je niet veel doet hihi en zit ook nog eens met een deken op de bank...erg he

10. goedemorgen dames!

Hier ook een prachtig winterwonderland! Duurde wel wat langer voor ik op het werk was, maarja dat mag de pret niet drukken. De hondjes vinden het geweldig!

@RACH: Van welk merk heb jij die katoenen luiers gehad? Heb je het idee dat het besparend was.... Ben heel erg benieuwd omdat ik er ook over nadenk om katoen te gaan doen.

@IMD: wat een leuke collage weer, het is net midden zomer bij jou :)

@LYNN: Beterschap meid, hoop dat je je snel beter voelt.

Hier alles oke, heb allen veel buikpijn, maar volgens mij zijn dat de banden. Volgende week naar de VK dus dan zien we het wel. Uit de bank opstaan is hier ook een drama. Gelukkig wel een hoog bed dus dat gaat wel!

LIEFS

11. Imd, hier ook ;)

Sophia, ik zou dat eens aan mijn moeder moeten vragen. Maar ik dacht dat er wel eens een topic over was geweest. Ik ga zelf geen katoenen luiers gebruiken hoor, maar het scheelt zeker geld en een kind word er sneller zindelijk van. je kan er trouwens wel veel over vinden op het internet: http://home.planet.nl/~mfvandam/

12. Mijn banner ook! ben vandaag ook 27 weken :D

13. Kikki

Kikki Bekend lid

15 aug 2008
    875
    0
    0
    Hier ook een winterwonderland! Lekker pak sneeuw. Mooi..... Ik wilde vandaag naar de Prenatal (wiegje matras is binnen), maar ik denk dat ik dat morgen doe. Blijf lekker warm binnen. Ga denk ik de administratie van de afgelopen maanden maar eens archiveren.

Vannacht eindelijk een keer goed geslapen. En nadat manlief was opgestaan en mij ontbijt op bed had gebracht (schatje he?), heb ik nog ruim 2 uur geslapen tot 10.00 uur. Zalig. Wat kan een mens daarvan opknappen.

Vraagje: ik heb de baby vannacht en vanochtend eigenlijk niet gevoeld, terwijl hij de afgelopen dagen volledige voetbalsessies speelde in mijn buik. Gebeurt dit bij jullie ook wel eens in dit stadium? Ik word hier toch altijd weer wat onrustig van.

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @sophia ja joh ik geef de zomerse spirit nog een kans :p ik HAAAAAAT kou en winter hahaha

15. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi ladies,

Hier ook witte boel buiten; schitterend gezicht en de hond vindt het moooooi! Het is wel glad, dus beetje uitkijken, voordat we samen in een Bambi-spagaat liggen...

@Lynn: jee, vervelend zeg! Wat had je gegeten dan wat niet goed meer was?
    @Imd: poeh, jouw buik wint het denk ik van die van ons allemaal. Wel mooi hoor!
    @Wendy: zou je niet beter een nieuw matrasje doen voor die wieg? Kun je op de markt bij zo'n schuimrubber-vent wel laten snijden. Hoesje erom, klaar! En wel zo veilig; oude matrasjes raden ze echt af ivm giftige dampen die eruit kunnen komen...

Hier: rustig aan. Mag vrijdag naar de bekkenfysio toe, ben benieuwd. Ze klonk heel aardig, dat is al prettig.
    Verder hebben we al onze vakantie geboekt voor de zomer: we gana met zoon en hon naar de Ardennen in een heel leuk huisje! Ik geloof niet dat we ooit eerder zo vroeg al geboekt hebben, maarja, je moet nu beter leren plannen, he? ;) Zijn er wel heel happy mee, en kijken er nu al naar uit.

Volgende week een echte zwanger-week:
    maandag VK
    dinsdag eerste les gym
    woensdag zwemmen
    vrijdag voorlichtingsavond BV

Jullie nog plannen voor nu? Skiën ofzo? ;)

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Eenwondertjuh, ik heb het soms wel eens dat ik de kleine een paar dagen wat minder voel. Dan is ie denk ik gewoon zo gedraait dat het even niet kan. En de kleine tegen de placenta schopt ofzo?

17. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    @Rach het is gelukt hoor, thnx.

Heb nu eindelijk buikfoto's in mijn album staan....dus voor de nieuwsgierigen.
    liefs
    Jes

18. MOOIE BUIK!

19. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
  20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Mooie buik hoor!

Hoe gaat het met jouw tattoos. De mijne zien er nog steeds mooi uit gelukkig.

Deel Deze Pagina