tot nu toe niets verandert gelukkig. ik lette er in eerste instantie niet op totdat iemand het aan me vroeg, Jes jij met al je tattoos hoe gaat het daar nu mee hahaha, ik denk ooowww ja, ff kijken. Maar gaat nog goed.
@ rach. nou vroeg een vriend van ons pas of ik onder de zonnebank was geweest......zou ik verkleuren door de zwangerschap hihihihi. (zijn in augustus bijna 4 weken naar Thailand geweest misschien nog daarvan)
Heb ook mijn eerste buikfoto geplaatst..... Ter viering van de 25 weken. Dus, voor de nieuwsgierigen.....
ska, ja wie weet haha . misschien zit het er nog een beetje op Wij zijn niet op vakantie geweest afgelopen zomer. heb echt wel zin om weer op vakantie te gaan! Ben benieuwd of ik aankomende zomer een bikini aandurf!
Rach...me too. ben namelijk al 15 kilo aangekomen en ik moet nog wel ff haha. Maar dat is voor latere zorg,heel veel wandelen met de kleine straks hihi. Ik wil ook op vak! In 2010 zo ie zo lekker met de kleine naar een warm oord.
-even tussendoor- heb uit pure verveling ( ) een hyves-profiel aangemaakt, en me ook voor de mama's 2009 aangemeld. wie is degene die je daarvoor 'binnenlaat' hier? want je moet geaccepteerd worden ofzo. digibeet dat ik ook ben, ik moet me eigenlijk hier helemaal niet mee bezig houden, hihi... -geeft zichzelf schop onder kont en gaat wat nuttigs doen-
Pfff met moeite hoor was nog zo moe vanochtend. Nee voelt eigenlijk niet naar op mijn buik, maar net zoals gewoon. Tenzij baby heel erg druk is, dan draai ik me wel om, maar 9 van de 10 keer lig ik lekker op buikje. Slaap idd zonder extra kussen. Mag dus zeker niet klagen Lynn ow wat balen zeg! Wat heb je voor verkeerds gegeten dan? Gaat het alweer wat beter? Eenwondertje en Ska mooie buiken hoor! Lien las dat je nog verzorgingsproducten moet aanschaffen, bij welke zorgverzekering zit je? Bij Menzis krijg je nl. een hele set verzorgingspruducten voor baby's in het kraampakket.
@pientje: echt? ik zit bij menzis! wat krijg je dan allemaal, en van welk merk? (en hoe weet je dat? ik kan er zelf niks over vinden wat er in een kraampakket van menzis zit namelijk). wat lief dat je aan me dacht! zat te denken aan het etos-spul, omdat dat niet zo sterk ruikt (vind zwitsal echt meuren nu namelijk) en niet op dieren is getest. maar sta open voor andere goede opties hoor!
Bij CZ wordt het kraampakket bezorgd in de zevende maand. Zit medische noodzakelijke middelen in en verzorgingsartikelen voor erna.
Heb net even gebeld, en mijn kraampakket wordt naar me verstuurd als ik 33 weken ben. Dus: nog even geduld, maar er zitten inderdaad verzorgingsproducten voor de baby in, zei de dame die ik aan de lijn had. Dan zie ik daarna wel of ik nog andere dingen nodig heb voor verzorging; ik wacht dit eerst wel even af. Zonde om straks de helft dubbel te hebben. Bedankt dus Pien, voor de tip!
@sylvie vervelend zeg dat je daar ook maagzuur van krijgt...ik weet het, het kan flink branden in je slokdarm! Hopelijk is jouw zoontje ook gauw luier af, wel zo makkelijk! @IMD WOW mooie buik! Echt hele leuke foto's ook! @pientje, nee ik hoef me niet opnieuw aan te melden voor een vk, wel voor ha maar ja die heb ik ook nog niet Trouwens het ziekenhuis heeft een week geleden mijn brief ontvangen voor aanvraag vk...hoelang moet ik wachten vinden jullie? Vind dat het toch best een beetje haast mag hebben...! Nadat ik dit berichtje post ga ik meteen naar boven en een foto maken. Bah wat ben ik vergeetachtig sorry! @lynn he bah, nou beterschap meid! Dat is wel ff schrikken zeg lijkt me! @sophia dat bespaart zeker veel geld, maar is erg duur in de aanschaf! Vanaf geboorte tot zindelijkheid gebruik je gemiddeld 6000(!) luiers... @eenwondertje heb het juist na zo'n wiebeldag zeg maar, denk dat de baby dan rust, moe is van al dat geschop Mooie buik trouwens! @ska jij ook een supermooie buik! Heb nesteldrang....afwas gedaan, een afwas van gisteren afgedroogd, was opgevouwen 2x, was opgeruimd, was gedraaid, was opgehangen, gesotfzogen 2x, dweilen, zoontje 2 keer (geprobeerd) naar bed te brengen),kacheltje schoongemaakt (hoezo stoffig?), speelgoed opgeruimd, voorgelezen,keuken geboent, schoenenkast opgeruimd, beddengoed opgevouwen, zoontje in bad gedaan en ben super durk met keertjes te wassen voor de beeb! hoezo drukke ochtend
Pfffffffffffff, zo weer thuis na half dagje werken. Ben er echt doodmoe van! Maar nu gelukkig weer lekker warm op de bank Lien, Lynn moet je doorlaten voor de hyves. Ik heb ook alleen een profiel voor de mama''s hyves. Doe er voor de rest helemaal niets mee.
Hoi, Aantal mooie buiken gezien! Jullie mogen trots zijn hoor. Ik heb katoenen luiers overwogen, maar het extra werk wat het met zich meebrengt ben ik bang dat hubbie en ik daar te lui voor zijn. Ik heb me vandaag (voor die 4 uurtjes) ziek gemeld. Ben snotverkouden, hoofdpijn, spierpijn en zag er heel erg tegenop om met dit weer naar mijn werk te moeten rijden. Ik ben ook zo ontzettend moe. Maar zal wel gewoon verkoudheidje zijn. Ik heb wel net wat administratie gedaan en zag dat we geld van electra nog niet terugontvangen hebben. (zou 2 jan overgeschreven moeten zijn.) Ik hoop dat dat snel komt, want dan weet ik wat we te besteden hebben voor onze beeb en kunnen we gaan shoppen.
@pientje hehe hij staat in mijn album hoor Hij is niet echt mooi, maar super handig, kan ik al mijn soorten luiers erin kwijt en hij heeft een rand om de aankleedkussen heen zodat die niet kan verschuiven en helemaal op mijn hoogte gemaakt Trouwens voor wie geinteresseerd is, dit is het huisje dat we op het oog hebben http://details.thinkproperty.com/property/2909/15847693 Het staat in een bejaardenwijk dus de criminaliteit zal wel meevallen